Tesla


Μηνύματα
17.304
Reaction score
24.782
Και δεν μπορείς δηλαδή να δεις ότι τα 3 μοντέλα της σιχαμενης πουλήσανε παραπάνω στο 3 μηνο; Χώρια τις μεταβολές από πέρσι
Εντωμεταξύ αυτό το id7 ντιμ το είδες καθόλου; Βγαίνει βέβαια μάλλον κοντά στα λεφτά της cla αλλά ενδιαφέρον δείχνει (για Σεντάν)
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.306
Reaction score
88.656
Εντωμεταξύ αυτό το id7 ντιμ το είδες καθόλου; Βγαίνει βέβαια μάλλον κοντά στα λεφτά της cla αλλά ενδιαφέρον δείχνει (για Σεντάν)
Ναι είναι ενδιαφέρον. Το είδα. Αλλά μεγάλο σε μήκος, δεν μου κάνει. Προτιμώ το ID3 GTX, από τα VW. Με βολεύει σε όλα.
Αλλά περιμένω να δω και την Mercedes…αν και είναι υπερβολή, μάλλον εκεί είμαι. Αν δεν την πάρω θα την ζηλεύω για 4 χρόνια.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.096
Reaction score
32.137
Και δεν μπορείς δηλαδή να δεις ότι τα 3 μοντέλα της σιχαμενης πουλήσανε παραπάνω στο 3 μηνο;
Και δεν μπορείς να δεις πως αυτό οφείλεται κυρίως στη κλειστή παραγωγή στο Βερολίνο; H διαφορά που υπάρχει ανάμεσα σε VW και Tesla είναι η παραγωγή δύο εβδομάδων. Αν ήταν κλειστεί για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα ακόμα χειρότερα για την VW.

Οπότε τι μας έμεινε; Η VW ξεπέρασε σε πωλήσεις της Τesla, με την δεύτερη να έχει κλειστή παραγωγή για τουλάχιστον δύο βδομάδες. Ουάου, μπράβο.
Χώρια τις μεταβολές από πέρσι
Εκεί και αν έχει πλάκα. Όλα τα "έγκριτα" μέσα αναφέρουν το -71% από πέρσι ως μείωση κερδών. Μην πιάσουμε και τις επενδύσεις σε ΑΙ, στις γραμμές παραγωγής και την επέκταση εργοστασίων. Στην ουσία μας λένε πως τα 50,000 λιγότερα οχήματα του Q1 είναι υπεύθυνα για το 1δις μείον στο net profit. Θωρούν δηλαδή πως το κάθε όχημα έχει $20.000 κέρδος. Αυτό μας λένε. Γελάνε όχι μόνο τα τσιμέντα, αλλά από τις μπαταρίες μέχρι τα ηλεκτρόνια.
 

Μηνύματα
17.304
Reaction score
24.782
Γιατί να με ενδιαφέρει η κλειστή παραγωγή στο Βερολίνο; Ποιος νοιάζεται για αυτό; Γιατί να είναι δικό μου πρόβλημα δεν καταλαβαίνω;
Άρα τι μας λες , δεν είχαμε να αγοράσουμε Τέσλα οπότε πήραμε φαουβε που έχει εδώ κοντά ;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.096
Reaction score
32.137
Μα πως είναι δυνατός να λέμε πως ο τάδε πούλησε λιγότερα χωρίς πρώτα να εξετάσουμε αν παρήγαγε;

Αν σας φαίνεται παράξενο το παραπάνω, εμένα μου φαίνεται απόλυτα λογικό.

Δεν ξέρω τι αγόρασε ποιος, αυτό που ξέρω, και είναι βέβαιο καθώς το λένε οι αριθμοί, είναι πως τον Φεβρουάριο δεν μπορούσες να αγοράσεις Juniper, και τον Μάρτιο ήταν Νο1 στην Ευρώπη.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.395
Reaction score
141.983
Γιατί να με ενδιαφέρει η κλειστή παραγωγή στο Βερολίνο; Ποιος νοιάζεται για αυτό; Γιατί να είναι δικό μου πρόβλημα δεν καταλαβαίνω;
Δεν είναι δικό σου πρόβλημα, αλλά κάνεις το χαζό.

Τόσα αυτοκίνητα μπορούσε να παράξει η Τέσλα στο πρώτο τρίμηνο, τόσα πούλησε.

Άμα μπορούσε να παράξει περισσότερα, θα τα πουλούσε.

Το γιατί δε μπορούσε να παράξει περισσότερα, δε σε νοιάζει, αλλά αυτό που κάνεις το χαζό, είναι πως δεν είχε περισσότερα αυτοκίνητα διαθέσιμα για να πουλήσει, ώστε να πιάσει τα περσινά νούμερα.

Δεν "έχασε πωλήσεις" γιατί δεν πουλιούνται, απλώς είχε μειωμένη παραγωγή.
Αυτά μπορεί να φτιάξει, αυτά πουλάει.


Άρα τι μας λες , δεν είχαμε να αγοράσουμε Τέσλα οπότε πήραμε φαουβε που έχει εδώ κοντά ;
Ναι, αυτό είναι μια λογική εξήγηση.

Η φαβέ μπορούσε να παράξει πολύ περισσότερα ΙΧ και πέρσι, αλλά δε μπορούσε να τα πουλήσει, έκλεισε εργοστάσια λέμε.

Πέρσι είχε -30% στα κέρδη.

Τώρα, πιθανώς λόγω έλλειψης άλλων επιλογών, επωφελήθηκε η φαβέ, παίζει να συμβαίνει κι αυτό.

Επίσης έκανε γερές μειώσεις τιμών, και πάνω από 12 χιλιάρικα έριξε τιμές.

Κάτσε να κλείσει το έτος, και θα σου πω που θα πάει η φαβέ με το rump up της παραγωγής του model Y* και με την επέλαση της BYD, αλλά και με τα νέα μοντελάκια από Ρενό κλπ.



* Θα κάνει πάνω από 6 μήνες η Τέσλα να κάνει rump up της παραγωγής στα περσινά επίπεδα. Σιγά σιγά αυξάνεται η παραγωγή του νέου Υ, θέλει χρόνο.
 
Last edited:

Μηνύματα
17.304
Reaction score
24.782
το βράδυ θα κοιμηθώ πάντως, το οτι ασχολείστε με θέματα που δεν αφορούν τον καταναλωτή δικό σας πρόβλημα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.395
Reaction score
141.983
το βράδυ θα κοιμηθώ πάντως, το οτι ασχολείστε με θέματα που δεν αφορούν τον καταναλωτή δικό σας πρόβλημα.
Και μεις μια χαρά κοιμόμαστε μωρέ! 🤣😂😁

Όσο για τον "καταναλωτή" που λες, μάλλον συμμετέχεις στο πρόβλημα, δεν είναι "δικό μας". 😎

Τον καταναλωτή που λες, δεν τον ενδιαφέρει πόσα αυτοκίνητα πουλάει κάθε μάρκα και πως πήγε στο τρίμηνο, άμα ήταν έτσι, τα άουντι και τα Μερτσέντες δε θα τα έπαιρνε κανένας! Τα περισσότερα ακριβά αυτοκίνητα, έχουν ελάχιστες πωλήσεις, δεν είναι αυτός δείκτης για να πάρει αυτοκίνητο κάποιος! Σιγά τις πωλήσεις που έχουν..

Τον καταναλωτή τον ενδιαφέρει αν το αυτοκίνητο που βλέπει ταιριάζει στα γούστα του, τα υπόλοιπα όλα, δεν τα χρειάζεται κανένας καταναλωτής.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.096
Reaction score
32.137
Ναι ΟΚ. Από την μια πετάμε διάφορα που δεν στέκουν παρά μόνο στην παρέα, και όταν έρθει ο αντίλογος "ποιος ασχολείται με αυτά".

:lolsign:
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.990
Reaction score
11.071
Η Τεσλα περίμενε ένα +20% στις πωλήσεις αλλά είναι μείον.
Τα υπόλοιπα είναι πασατέμπος.
Φταίει που έμπλεξε με τον Τραμπ;
Φταίει το κλείσιμο του Βερολίνου;
Και αν ξέρανε ότι πάνε σε αλλαγή μοντέλου και κλείσιμο παραγωγής γιατί λέγανε θα έχουν άνοδο;
Θα διορθωθεί τώρα που επέστρεψε ο θεούλης ;
Αφού δεν χρειάζεται διόρθωμα γιατί επέστρεψε;
Σε πόσα χρόνια από τώρα θα αναγκαστεί να την σώσει ο Μπέζος για ένα κομμάτι ψωμί;
Σε 5 ; Σε 10;
Όνλι τάιμ κεν τελ
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.215
Reaction score
100.936
Και μεις μια χαρά κοιμόμαστε μωρέ! 🤣😂😁

Όσο για τον "καταναλωτή" που λες, μάλλον συμμετέχεις στο πρόβλημα, δεν είναι "δικό μας". 😎

Τον καταναλωτή που λες, δεν τον ενδιαφέρει πόσα αυτοκίνητα πουλάει κάθε μάρκα και πως πήγε στο τρίμηνο, άμα ήταν έτσι, τα άουντι και τα Μερτσέντες δε θα τα έπαιρνε κανένας! Τα περισσότερα ακριβά αυτοκίνητα, έχουν ελάχιστες πωλήσεις, δεν είναι αυτός δείκτης για να πάρει αυτοκίνητο κάποιος! Σιγά τις πωλήσεις που έχουν..

Τον καταναλωτή τον ενδιαφέρει αν το αυτοκίνητο που βλέπει ταιριάζει στα γούστα του, τα υπόλοιπα όλα, δεν τα χρειάζεται κανένας καταναλωτής.
Ναι ΟΚ. Από την μια πετάμε διάφορα που δεν στέκουν παρά μόνο στην παρέα, και όταν έρθει ο αντίλογος "ποιος ασχολείται με αυτά".

:lolsign:
Ear + Alexis =💕


:tongue::laugh:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.395
Reaction score
141.983
Φταίει το κλείσιμο του Βερολίνου;
Ναι.

Αυτό φταίει για την μείωση της παραγωγής (οπότε ακολουθεί υποχρεωτικά και μείωση στις πωλήσεις).

Έκλεισαν ταυτόχρονα όλα τα (4) εργοστάσια, για να αλλάξει η γραμμή παραγωγής, και σιγά σιγά να ξεκινήσουν το νέο Υ.

Η εκκίνηση της νέας γραμμής παραγωγής, γίνεται με χαμηλό Ρυθμό παραγωγής, και σιγά σιγά θα βελτιστοποιείται η αλυσίδα παραγωγής, μέχρι να πιάσει τελικά το μέγιστο δυνατό Ρυθμό παραγωγής αυτοκινήτων, πιθανώς σε 6 μήνες.

Το νέο Υ, έχει τη δυνατότητα να φτάσει σε υψηλότερο Ρυθμό παραγωγής από το προηγούμενο.

Παρόλα αυτά, εάν η Τέσλα δεν βγάλει ένα νέο μικρό αυτοκίνητο, δεν πρόκειται ποτέ να ξεπεράσει τα 2 μύρια αυτοκίνητα το έτος, τα οποία "τα έχει" από τα υπάρχοντα εργοστάσια, εάν όλα λειτουργούν στο 100% των δυνατοτήτων τους, χωρίς προβλήματα πρώτων υλών, εφοδιασμού και λοιπών logistics.

Με τα εργοστάσια που έχει, και με τα μοντέλα που διαθέτει, μέχρι κει είναι η Τέσλα προς ώρας. Μέχρι 2 μύρια Μαξ, αν όλα παν τέλεια.
Δεν μπορεί παραπάνω.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.096
Reaction score
32.137
Το Giga Berlin έχει δυνατότητα παραγωγής 1200 οχήματα την ημέρα. Όταν η εφοδιαστική αλυσίδα (εξαρτήματα) είναι συγχρονισμένη με το εργοστάσιο, φτάνει και ξεπερνά τα 1200 (1208) την ημέρα. Όταν υπάρχουν θέματα με τα εξαρτήματα έχει φτάσει και τα 800 (812).
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.395
Reaction score
141.983
Το γκρουπ βαγκ, κατ'επαναληψιν μείωσε την παραγωγή (κι έκλεισε εργοστάσια) διότι δεν είχαν ζήτηση τα αυτοκίνητα.

Το ίδιο έχουν κάνει κι άλλες φίρμες, να κι η χιουντάι:


Αυτό, δεν το έχει κάνει ποτέ η Τέσλα. 😎

Όσα μπορεί να φτιάξει, τα φτιάχνει.
Απλώς είναι "μικρή" αυτοκινητοβιομηχανία, σε σχέση με τις μεγάλες παραδοσιακές.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.306
Reaction score
88.656
H VW έκλεισε εργοστάσια γιατί δεν μπορούσε να πουλήσει, αλλά πούλησε πολύ περισσότερα από πέρσι τελικά.
:idk:
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.115
Μηνύματα
3.001.786
Members
38.412
Νεότερο μέλος
sitherion
Top