alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 18.091
- Reaction score
- 32.137
Εγώ τα είδα. Εσύ;
Ναι είναι ενδιαφέρον. Το είδα. Αλλά μεγάλο σε μήκος, δεν μου κάνει. Προτιμώ το ID3 GTX, από τα VW. Με βολεύει σε όλα.Εντωμεταξύ αυτό το id7 ντιμ το είδες καθόλου; Βγαίνει βέβαια μάλλον κοντά στα λεφτά της cla αλλά ενδιαφέρον δείχνει (για Σεντάν)
Και δεν μπορείς να δεις πως αυτό οφείλεται κυρίως στη κλειστή παραγωγή στο Βερολίνο; H διαφορά που υπάρχει ανάμεσα σε VW και Tesla είναι η παραγωγή δύο εβδομάδων. Αν ήταν κλειστεί για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα ακόμα χειρότερα για την VW.Και δεν μπορείς δηλαδή να δεις ότι τα 3 μοντέλα της σιχαμενης πουλήσανε παραπάνω στο 3 μηνο;
Εκεί και αν έχει πλάκα. Όλα τα "έγκριτα" μέσα αναφέρουν το -71% από πέρσι ως μείωση κερδών. Μην πιάσουμε και τις επενδύσεις σε ΑΙ, στις γραμμές παραγωγής και την επέκταση εργοστασίων. Στην ουσία μας λένε πως τα 50,000 λιγότερα οχήματα του Q1 είναι υπεύθυνα για το 1δις μείον στο net profit. Θωρούν δηλαδή πως το κάθε όχημα έχει $20.000 κέρδος. Αυτό μας λένε. Γελάνε όχι μόνο τα τσιμέντα, αλλά από τις μπαταρίες μέχρι τα ηλεκτρόνια.Χώρια τις μεταβολές από πέρσι
Δεν είναι δικό σου πρόβλημα, αλλά κάνεις το χαζό.Γιατί να με ενδιαφέρει η κλειστή παραγωγή στο Βερολίνο; Ποιος νοιάζεται για αυτό; Γιατί να είναι δικό μου πρόβλημα δεν καταλαβαίνω;
Ναι, αυτό είναι μια λογική εξήγηση.Άρα τι μας λες , δεν είχαμε να αγοράσουμε Τέσλα οπότε πήραμε φαουβε που έχει εδώ κοντά ;
Και μεις μια χαρά κοιμόμαστε μωρέ!το βράδυ θα κοιμηθώ πάντως, το οτι ασχολείστε με θέματα που δεν αφορούν τον καταναλωτή δικό σας πρόβλημα.
Και μεις μια χαρά κοιμόμαστε μωρέ!
Όσο για τον "καταναλωτή" που λες, μάλλον συμμετέχεις στο πρόβλημα, δεν είναι "δικό μας".
Τον καταναλωτή που λες, δεν τον ενδιαφέρει πόσα αυτοκίνητα πουλάει κάθε μάρκα και πως πήγε στο τρίμηνο, άμα ήταν έτσι, τα άουντι και τα Μερτσέντες δε θα τα έπαιρνε κανένας! Τα περισσότερα ακριβά αυτοκίνητα, έχουν ελάχιστες πωλήσεις, δεν είναι αυτός δείκτης για να πάρει αυτοκίνητο κάποιος! Σιγά τις πωλήσεις που έχουν..
Τον καταναλωτή τον ενδιαφέρει αν το αυτοκίνητο που βλέπει ταιριάζει στα γούστα του, τα υπόλοιπα όλα, δεν τα χρειάζεται κανένας καταναλωτής.
Ear + Alexis =Ναι ΟΚ. Από την μια πετάμε διάφορα που δεν στέκουν παρά μόνο στην παρέα, και όταν έρθει ο αντίλογος "ποιος ασχολείται με αυτά".
![]()
Ναι.Φταίει το κλείσιμο του Βερολίνου;