Tesla

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.223
Reaction score
32.261
Πριν 3 χρόνια περίπου (αλλά εγώ τα πήρα χαμπάρι πριν κανένα μήνα ) έγινε γνωστό πως το Vision Only FSD της Tesla δεν είναι έτσι απλά ότι βλέπει ο φακός βλέπει και το ανθρώπινα μάτι. Πάμε σύμφωνα με ότι βλέπουμε οπότε και οι κάμερες έτσι δουλεύουν. Δεν δουλεύει έτσι.

Η Tesla χρησιμοποιεί στις κάμερες τις, και στο λογισμικό της, την μέτρηση φωτονίων. Βλέπει πολλά παραπάνω από ότι ένα ανθρώπινο μάτι. Ακόμη και την νύχτα, ακόμη και με κόντρα ήλιο. Την εικόνα που επεξεργάζεται το ΑΙ της Tesla δεν μπορεί να την δει ο άνθρωπος, καθώς το τελικό αποτέλεσμα που βλέπουμε σε μια οθόνη έχει περάσει από επεξεργασία ώστε να "βλέπεται".

Η Tesla δεν δουλεύει με, ή μόνο με, την εικόνα που βλέπουμε εμείς ως άνθρωποι σε μια οθόνη. Το αποτέλεσμα που προκύπτει από την μέτρηση φωτονίων είναι πολύ πιο χρήσιμο για το FSD, ενώ για τον άνθρωπο δεν έχει καμία αξία. Δεν μπορείς να καταλάβεις τι βλέπεις.

Από Chat GPT:
Το photon count (μέτρηση φωτονίων) είναι ο αριθμός των φωτονίων (σωματίδια φωτός) που καταγράφονται ή ανιχνεύονται από έναν αισθητήρα ή ανιχνευτή σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο ή περιοχή. Είναι μια θεμελιώδης μέτρηση στη φασματοσκοπία, την αστρονομία, την απεικόνιση χαμηλού φωτισμού, τη φυσική σωματιδίων και άλλες επιστημονικές εφαρμογές.

Παραδείγματα χρήσης:

Σε έναν ανιχνευτή CCD (όπως στις κάμερες ή τα τηλεσκόπια), το photon count αναφέρεται στον αριθμό των φωτονίων που προσπίπτουν σε κάθε εικονοστοιχείο.
 
Last edited:


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.945
Reaction score
8.805
Θα αποφασίζει εντελώς μόνο του;

Ή θα μπορείς και να του δώσεις εντολή "μλκ πρόσεχε μην μου γρατσουνίσεις το πλαϊνό σε κάναν θάμνο γιατί θα σε σκίσω"; :p

Γιατί πολύ άνετα το βλέπω να πηγαίνει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.589
Reaction score
142.430
Κι όμως, αρχίζει να προσέχει και τέτοια, όπως πχ μικρές λακκούβες ή ανωμαλίες του οδοστρώματος, οι οποίες παλιά δεν το απασχολούσαν διόλου, ενώ οποιοσδήποτε οδηγός θα έκανε μια μικρή τιμονιά να τις αποφύγει.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.223
Reaction score
32.261
Δοκιμές FSD στην Μελβούρνη.


Πρόβλεψη: όταν προχωρήσει το Robotaxi ως project, την Tesla δεν θα την νοιάζει καθόλου πόσα αυτοκίνητα έμειναν απούλητα. Θα τα βγάζει στο δρόμο να φέρνουν χρήμα. Και, αν η Waymo με περιορισμένο αριθμό οχημάτων και περιοχών έχει ετήσιο revenue $166.000 ανά όχημα, φανταστείτε πόσα θα βγάζει η Tesla με χιλιάδες οχήματα σε όλο τον κόσμο και χωρίς περιορισμούς περιοχών όπως της Waymo. Είναι πέρα για πέρα βέβαιο πως ένα Tesla θα φέρνει περισσότερα χρήματα στην εταιρεία ως Robotaxi παρά ως πώληση οχήματος σε ιδιώτη.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.589
Reaction score
142.430
Γι'αυτό η Τέσλα είναι πρόθυμη να δώσει χρήματα σε ιδιώτες ώστε να χρησιμοποιεί τα αυτοκίνητά τους όταν αυτοί δε τα χρειάζονται.
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
14.063
Reaction score
35.747
Σε έναν ανιχνευτή CCD (όπως στις κάμερες ή τα τηλεσκόπια), το photon count αναφέρεται στον αριθμό των φωτονίων που προσπίπτουν σε κάθε εικονοστοιχείο.
Βασικα ολες οι ψηφιακες καμερες, παντου ετσι δουλευουν.
 



Μηνύματα
278
Reaction score
314
Δοκιμές FSD στην Μελβούρνη.


Πρόβλεψη: όταν προχωρήσει το Robotaxi ως project, την Tesla δεν θα την νοιάζει καθόλου πόσα αυτοκίνητα έμειναν απούλητα. Θα τα βγάζει στο δρόμο να φέρνουν χρήμα. Και, αν η Waymo με περιορισμένο αριθμό οχημάτων και περιοχών έχει ετήσιο revenue $166.000 ανά όχημα, φανταστείτε πόσα θα βγάζει η Tesla με χιλιάδες οχήματα σε όλο τον κόσμο και χωρίς περιορισμούς περιοχών όπως της Waymo. Είναι πέρα για πέρα βέβαιο πως ένα Tesla θα φέρνει περισσότερα χρήματα στην εταιρεία ως Robotaxi παρά ως πώληση οχήματος σε ιδιώτη.
Οκ. Ας πούμε ότι γίνεται.
1. Θα αυξηθούν οι τιμές των αυτοκινήτων.
2. Πόσα αυτοκίνητα θα χρειαστεί για να κορεστεί η αγορά; 2 ετών παραγωγή; 3 ετών;
Μετά τι θα κάνει;
Θα ρίξει τις τιμές χρήσης του ρομποταξι
Και μετά κανείς δεν θα αγοράζει αυτοκίνητο γιατί δεν θα συμφέρει πλέον
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.945
Reaction score
8.805
Βασικα ολες οι ψηφιακες καμερες, παντου ετσι δουλευουν.
Ε ναι, αλλά άμα αντί για "ψηφιακή κάμερα" το πεις "αισθητήρα φωτονίων" ακούγεται πιο fancy και high tech.

Ειδικά αν αυτός ο αισθητήρας φωτονίων μπορεί να δει πολλά περισσότερα από ένα ανθρώπινο μάτι, το οποίο βλέπει μόνο... φωτόνια.

Και ειδικά το βράδυ, που οι κάμερες γενικά βλέπουν καλύτερα από το ανθρώπινο μάτι. Ή το αντίθετο; Δεν θυμάμαι, κάτι από τα δύο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.223
Reaction score
32.261
Και μετά κανείς δεν θα αγοράζει αυτοκίνητο γιατί δεν θα συμφέρει
Aυτό το έχουν πει ήδη από πέρσι, ίσως και πιο πίσω, και ο Elon Musk και ο Tony Seba. Η μετακίνηση θα γίνει τόσο φθηνή, που ελάχιστοι θα αγοράζουν αυτοκίνητο. Το νέο βιβλίο του Seba για το μέλλον και πως το βλέπει η ομάδα του, μετά από πολύ δουλειά και χιλιάδες μελέτες πάνω στα technology disruptions, έχει ενδιαφέρον. Αν γελάμε σήμερα με όσα λέει, τα ίδια έκαναν και πριν 10-15 χρόνια όταν είχε μιλήσει για καθολική χρήση των ΑΠΕ και των ηλεκτρικών οχημάτων.
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
14.063
Reaction score
35.747
Και οι αισθητηρες δονήσεων του αερα και ο αισθητηρες φωτονιων ειναι στραμμενοι με προσοχη στο νημα!
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.589
Reaction score
142.430
Σίγουρα δεν είναι "τυχαίο γεγονός" ή "σύμπτωση" η ταυτόχρονη πλήρης λειτουργία του υπερυπολογιστή τους, καθώς όλα αυτά βασίζονται και συμβαδίζουν με την εξέλιξη της ΑΙ. 😎

Η ανωτερότητα του FSD της Τέσλα από τους λίγους χαρτογραφημένους δρόμους της waymo είναι χαοτική..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.589
Reaction score
142.430
Ένας φίλος και κάτοχος model Y LR ενός έτους με 35.000χλμ, είδε το καινούριο model Y με τις όποιες αλλαγές, και παρότι μιλήσαμε και του είπα δεν αξίζει τον κόπο και το χρήμα να πάρεις το καινούριο αυτοκίνητο, προχώρησε στην παραγγελία και παρέλαβε προ λίγων ημερών το νέο και ανανεωμένο model Y LR.

Είχε σκοπό να δώσει το προηγούμενο μοντελ Υ στο γιο του, που σπουδάζει κάπου στα βόρεια, νομίζω Σουηδία.

Σας μεταφέρω τις εντυπώσεις του:

1. Βασικά είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Οι διαφορές βεβαίως υπάρχουν, κυρίως στην εμφάνιση των υλικών μέσα στην καμπίνα, αλλά μετά από λίγες ώρες τις ξεχνάς και είσαι στο γνωστό σου αυτοκίνητο. Η χαρά της "αλλαγής" δεν κράτησε παρά λίγες ώρες.

2. Η ανάρτηση είναι αρκετά πιο μαλακή, με σαφές κέρδος άνεσης στις λακούβες μέσα στην πόλη, αλλά δυστυχώς με πολύ σοβαρές υποχωρήσεις στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε υψηλότερες ταχύτητες και σε στροφές, καθώς εμφανίζει και λίγη πλεύση, ενώ έχει χαθεί εντελώς η "σπορτιβ" συμπεριφορά του προηγούμενου LR.


Αυτός είναι και λίγο γκαζάκιας, και θέλει λίγο να το ρίχνει καλά στις στροφές, και τον έπιασε απογοήτευση.

Σκέφτεται να δώσει το καινούριο στο γιο του, και να κρατήσει το προηγούμενο. Τόσο πολύ.

Εγώ τώρα τον πρήζω να χαλαρώσει λιγάκι, γέρος άνθρωπος, να οδηγεί χαλαρά στο chill mode και να κρατήσει το καινούριο, να δώσει το προηγούμενο στον 20-άρη γιο του.

Ενδιαφέρον περιστατικό.

Δείχνει πως την σπορτιβ συμπεριφορά την κράτησαν αποκλειστικά και μόνον για το performance. 😎
Κατά τη γνώμη μου, σοφή επιλογή.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.288
Μηνύματα
3.007.666
Members
38.445
Νεότερο μέλος
brahamos
Top