Tesla

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.341
Reaction score
32.392
Άλλος ένας συγχρονισμός δεδομένων. Αυτή τη φορά τα γραφήματα έχουν τοποθετηθεί κάθετα για να είναι περισσότερο κατανοητό τι βλέπουμε. Την πράσινη γραμμή ας πούμε, αν φύγει αριστερά σημαίνει ότι το τιμόνι έχει στρίψει αριστερά. Ή την κόκκινη, τη δύναμη ασκείται στο τιμόνι και προς τα που.

Στην ευθεία όλα καλά.

1000026809.jpg


Εδώ βλέπουμε την στιγμή που αρχίζει να ασκείται δύναμη στο τιμόνι προς τα αριστερά.

1000026810.jpg

1000026811.jpg


Εδώ μόλις ξεκινά να στρίβει το τιμόνι.

1000026812.jpg


Και μετά από κλάσματα δευτερολέπτου ξεκινά να αλλάζει πορεία το όχημα και απενεργοποιείται η αυτόνομη οδήγηση, λόγω των παραπάνω.

1000026813.jpg

1000026814.jpg


Το άλλο που έγινε γνωστό είναι πως το όχημα δεν είχε ούτε 1000 μίλια στο κοντέρ, ολοκαίνουργιο. 700κάτι για την ακρίβεια. Νομίζω 768 ήταν. Ο οδηγός δε δεν είχε καθόλου εμπειρία από Tesla και Autopilot/ FSD.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.675
Reaction score
142.612
Στις ΗΠΑ, το Model 3 έχει ήδη κερδίσει συνολική βαθμολογία 5 αστέρων από τον οργανισμό NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration), συμπεριλαμβανομένων 5 αστέρων σε κάθε κατηγορία και υποκατηγορία και της χαμηλότερης πιθανότητας τραυματισμού από οποιοδήποτε αυτοκίνητο αξιολογήθηκε ποτέ από το Πρόγραμμα Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων των ΗΠΑ (U.S. New Car Assessment Program).

95
95
95
95
:fuckyou: :p
Άμα είναι να μη ψάχνουμε για το 2025, αλλά για παλιότερες χρονιές, έχω να σου δείξω ωραία νούμερα, πχ:

1000016033.png


:fuckyou:

Με βάση τα τελευταία και αυστηρότερα κριτήρια του 2025 λέμε φαλάκρα.

Στο ποστ μου, όπως και στο λινκ που έδωσα, μίλησα ξεκάθαρα για το 2025, τις νέες δοκιμές, με τα αυστηρότερα (όπως λένε τα περιοδικά ειδικού τύπου) κριτήρια.

Για το 2025 λοιπόν, κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν έχει λάβει καλύτερη επίδοση στα κρας τεστ, συνολικά. Το νέο Τέσλα model 3, είναι το ασφαλέστερο αυτοκίνητο, με εξαιρετικές επιδόσεις σε όλους τους τομείς, και σημαντική αξία πρέπει να δίνουμε στον τραυματισμό πεζών, γιατί άντε συ είσαι πίσω από λαμαρίνες δεμένος με τη ζώνη σου, ο άλλος απλώς περπατάει στο δρόμο. 😎

Όταν συμβεί το κακό, αυτά όλα, μετράνε πολύ.😎

Δες το τζέρμαν τεκνόλοτζι άουντι με τα αυστηρότερα κριτήρια του 2025:

1000016034.png


85
85
85
85
😁😂😁🤪🤣😂😁🤪

Και άμα θες το πιο ψηλό νούμερο για τον οδηγό, από το 2019, μοντελ Χ, και έλα, βρες κάποια καλύτερη επίδοση, εδώ σε θέλω μάστορα:

1000016033.png


98
98
98
98

Ξυδάκι δις.😂😁🤣🤪


ΥΓ. Πρόσεξε καλά, γιατί οι Γερμανοί έχουν πολλά μοντέλα διαθέσιμα στην αγορά, και θα σου κάνω λίστα όλα τα μοντέλα των Γερμανών με εικονίτσες και φατσούλες από κάτω. 🤣🤪😁😂
 

Μηνύματα
1.713
Reaction score
167
Μια και μιλατε για FSD και ασφαλειες μετα απο ατυχημα, παρακατω 3 φωτο απο τεσλα που τρακαρε σε σταθμευμενα και κολωνα και πηρε φωτια.

Ο οδηγος ελαφρα τραυματιστηκε, το τεσλα το βλεπετε στη φωτο τι απεμεινε καθως και το σχετικο κοντεινερ αποθηκευσης μεταφορας ηλεκτρικων.

Δεν γνωριζω αν οδηγουσε αυτονομα η με τι ταχυτητα πηγαινε...

3.jpg

2.jpg

1.jpg
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.461
Reaction score
89.064
Ρε φαλάκρα, έγραψες
Γερμανογκέισες οι ανασφαλέστερες αυτουνού. 🤣😁
Και βλέπουμε γερμανικά πεντάστερα σε διάφορες εκδοχές τους. Κάποια με πολύ ψηλές βαθμολογίες, κάποια top of class, προφανώς έγραψες κάτι εντυπωσιακά λάθος.
Το ερώτημα είναι γιατί; Δεν το έψαξες; Είσαι προκατειλημμένος; Μήπως να μην παίρνουμε σοβαρά όσα γράφεις;
Μήπως σε κόλλησε ο Έλον;
:fuckyou: :p
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.341
Reaction score
32.392
FSD συναντά στο δρόμο λιμνάζοντα νερά. Τι κάνει; Περνάει από δίπλα. Δεν πα να έχει ο άλλος 500 Lidar επάνω, και άλλες τόσες κάμερες. Αν δεν καταλαβαίνει τι βλέπει και τι πρέπει να κάνει είναι άχρηστα. Μόνο αυτό έχει σημασία. Να καταλαβαίνει τι βλέπει. Το πως δεν έχει σημασία.

Όπως έχω πει και στο παρελθόν, η εξέλιξη του ΑΙ θα βάλει τα lidars στα ράφια.

 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.461
Reaction score
89.064
Τι έγινε φορτίζει τελικά στα 400 το German technology ή μόνο 800
Φαίνεται πως θα διαφέρει από χώρα σε χώρα. Φαντάζομαι αναλόγως των υποδομών. Στην Αμερική ας πούμε θα φορτίζει
Είναι πολύ νωρίς, ακόμα δεν έχουμε εικόνα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.341
Reaction score
32.392
Φαίνεται πως θα διαφέρει από χώρα σε χώρα. Φαντάζομαι αναλόγως των υποδομών. Στην Αμερική ας πούμε θα φορτίζει
Είναι πολύ νωρίς, ακόμα δεν έχουμε εικόνα.
Και στη Νορβηγία θα πάει με δυνατότητα φόρτισης στους 400άριδες. και χωρίς να πιάνει ταχύτητες 400v. Αν ήθελαν ας έκαναν και αλλιώς. Δεν θα πουλούσαν τίποτα, ειδικά στην Αμερική. Καλά και τώρα παλι να δώσεις τόσα λεφτά και να μη ξεπερνά τα 150kW (που πιθανότατα δεν τα ξεπερνά λόγω μετατροπής), νταξ. Το μόνο που θα το έσωζε είναι μια καλή καμπύλη φόρτισης.
 

Μηνύματα
291
Reaction score
318
Έχουν ήδη αρχίσει να έρχονται μεταχειρισμένα Τέσλα από Ευρώπη. Αυτά έχουν δυνατότητα αλλαγής χιλιομέτρων και αν ναι ο πελάτης μπορεί να δει τα πραγματικά από κάπου;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.341
Reaction score
32.392
Δεν σε ενδιαφέρει πόσα χλμ έχει ένα ηλεκτρικό. Το μόνο που σε νοιάζει είναι το SoH. Αν στο δίνουν για έλεγχο, το πας στην Tesla να το δει. Αν δεν στο δίνουν τους λες αντίο.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.675
Reaction score
142.612
Δυνατότητα αλλαγής χιλιομέτρων δεν υπάρχει. Αυτά αποθηκεύονται και στο infotainment του αυτοκινήτου, δεν μπορείς να τα αλλοιώσεις.

Μια επίσκεψη στην Τέσλα και 150€ αρκούν για πλήρη έλεγχο και έγγραφο report για υγεία μπαταρίας, υγεία κινητήρων και πλήρη διάγνωση σφαλμάτων, μαζί με αναλυτική περιγραφή της χρήσης της μπαταρίας και των φορτίσεων, μέση κατανάλωση, κλπ.

Κανονικά, όποιος θέλει να πουλήσει το Τέσλα του, δεν έχει παρά να πάει στην αντιπροσωπεία και να πάρει αυτό το report.

Βέβαια, υπάρχει πλέον η δυνατότητα να κάνει και ο χρήστης μέτρηση υγείας μπαταρίας, αλλά απαιτείται να το αφήσει κουμπωμένο σε ταχυφορτιστή (minimum 50 kW) για μια νύχτα (θέλει πάνω από 6 ώρες) αφού πρώτα φτάσει την μπαταρία σε SOC <3% για ακρίβεια στο αποτέλεσμα μέτρησης.
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.997
Reaction score
8.883
Δεν σε ενδιαφέρει πόσα χλμ έχει ένα ηλεκτρικό. Το μόνο που σε νοιάζει είναι το SoH. Αν στο δίνουν για έλεγχο, το πας στην Tesla να το δει. Αν δεν στο δίνουν τους λες αντίο.
Υπάρχουν πολλοί και καλοί λόγοι να σε ενδιαφέρει πόσα χιλιόμετρα έχει ένα αυτοκίνητο, άσχετα αν είναι ηλεκτρικό ή όχι όπως υπάρχουν και λόγοι να σε ενδιαφέρει πόσα χιλιόμετρα έχει ένα ηλεκτρικό, άσχετα τι λέει το SoH τη δεδομένη χρονική στιγμή.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.341
Reaction score
32.392
Υπάρχουν πολλοί και καλοί λόγοι να σε ενδιαφέρει πόσα χιλιόμετρα έχει ένα αυτοκίνητο, άσχετα αν είναι ηλεκτρικό ή όχι όπως υπάρχουν και λόγοι να σε ενδιαφέρει πόσα χιλιόμετρα έχει ένα ηλεκτρικό, άσχετα τι λέει το SoH τη δεδομένη χρονική στιγμή.
Όπως;
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.675
Reaction score
142.612
Ακόμα και η μέτρηση SoH έχει μικρή σημασία πάντως. 😎

Τα διαγράμματα μετρήσεων SoH σε μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων, δείχνουν "σημαντικές" διακυμάνσεις στα πρώτα 100.000-250.000 χλμ, όπου φαίνονται (στα άνω και κάτω όρια) κάποια να έχουν χάσει πχ 15% της χωρητικότητας της μπαταρίας, και κάποια να είναι τέρμα πάνω, μέχρι στο 98%.

Όλα αυτά, εξομαλύνονται τελικά στα 7-8 (και περισσότερα) χρόνια χρήσης, καθώς με την πάροδο των ετών (και των χιλιομέτρων) στενεύουν τα περιθώρια διακύμανσης του SoH, και στην τελική, μετά από 500.000 χλμ, ανά πάσα στιγμή παίζει η πιθανότητα να βγάλει πρόβλημα η μπαταρία, αλλά βεβαίως παίζει να φτάσει το 1.000.000 χλμ επίσης.

Οι περιβαλλοντικές συνθήκες παίζουν ρόλο (δηλαδή οι ακραίες θερμοκρασίες), και όσο παραμένει το αυτοκίνητο να κάθεται (κι ας μην κάνει χιλιόμετρα) σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες, θεωρητικά τουλάχιστον θα έχει φθορά στην υγεία της μπαταρίας.

Σε κάθε περίπτωση, πλέον είναι μάλλον απίθανο να μη βγάλει μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα η μπαταρία, και το κόστος αντικατάστασης αυτής δεν είναι σπουδαίο, οπότε όλη αυτή η συζήτηση είναι κυρίως για ψυχολογικούς λόγους.

Τα πολλά χιλιόμετρα στο κοντέρ, σημαίνουν μόνον φθορά στις αναρτήσεις και στα ελαστικά. Άντε και τα δισκόφρενα να θέλουν μια αλλαγή στο μισό μύριο χιλιόμετρα. Δεν σημαίνουν κάτι άλλο σημαντικό. Δεν διαλύεται το αυτοκίνητο επειδή έκανε πολλά χιλιόμετρα.. το σασί είναι εκπληκτικά ισχυρό, και δεν έχει τα προβλήματα των ICE.

Οι φθορές στα πλαστικά μέρη και στο χρώμα, έχουν περισσότερη σχέση με τις περιβαλλοντικές συνθήκες (ήλιος, υψηλές θερμοκρασίες, κλπ) και δεν αποτελούν σπουδαία πρόβλημα (όλα διορθώνονται αν θες).
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.997
Reaction score
8.883
Όπως;
Θα σου πω μόνο ένα πολύ απλό και για τα υπόλοιπα θα σε παραπέμψω στην απάντηση του @pankrok

Πες ότι αγοράζεις ένα Tesla με γυρισμένα χιλιόμετρα (δεν εξετάζουμε τώρα το κατά πόσο είναι εφικτό αυτό).
Είναι 6 ετών και λέει 90.000χλμ, μια χαρά λες, το παίρνεις χωρίς να ελέγξεις κάτι παραπάνω.

Σε λίγο καιρό σου εμφανίζει πρόβλημα στη μπαταρία και το πας στην αντιπροσωπεία για σέρβις εντός εγγύησης. Εκεί σου λένε "Ξέρετε κάτι; Τα αρχεία μας δείχνουν ότι το αυτοκίνητο έχει τουλάχιστον 250.000 χλμ, άρα ξεχάστε την εγγύηση".

Ψιλο-bummer, έτσι;
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.388
Reaction score
78.013
Στα σύγχρονα αυτοκίνητα και σε συνδυασμό με τις ψηφιακές καταγραφές σέρβις, η παραποίηση είναι δύσκολο σπορ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.341
Reaction score
32.392
Πες ότι αγοράζεις ένα Tesla με γυρισμένα χιλιόμετρα (δεν εξετάζουμε τώρα το κατά πόσο είναι εφικτό αυτό).
Ανέφικτο, καθώς δεν αγοράζεις όχημα χωρίς έλεγχο έτσι κ αλλιώς. Επιπλέον, όταν πάει στην Tesla, θα τα βρε όλα. Δεν υπάρχει γυρίζω χλμ σε SDV. Το εργοστάσιο ξέρει τα πάντα, όποτε θέλει. Οπότε όλο το υπόλοιπο είναι άκυρο.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
40.935
Reaction score
82.723
Αν ήμουν Εαρ θα του πήγαινα του Dimi κανονικό ζωντανό black angus και θα του το αμολούσα στο χομ σίνεμα να το απογείωνα :roflmao:
 

Μηνύματα
17.429
Reaction score
24.975
εκτός από μπαταρία δεν έχει μηχανικά μέρη το ρημάδι ;
πέραν τουτου η γνώση των χλμ ανα έτος είναι ο καλύτερος τρόπος να καταλάβεις τι χρήση είχε το αυτοκίνητο.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.997
Reaction score
8.883
Ανέφικτο, καθώς δεν αγοράζεις όχημα χωρίς έλεγχο έτσι κ αλλιώς. Επιπλέον, όταν πάει στην Tesla, θα τα βρε όλα. Δεν υπάρχει γυρίζω χλμ σε SDV. Το εργοστάσιο ξέρει τα πάντα. Οπότε όλο το υπόλοιπο είναι άκυρο.
Άκυρη είναι η δική σου πρώτη απάντηση, τώρα λες κάτι εντελώς διαφορετικό.

Από το "τι σε νοιάζει πόσα χλμ έχει;" πήγαμε στο "να πας στην αντιπροσωπεία να ελέγξεις πόσα χλμ έχει για να μην βρεθείς προ εκπλήξεως".
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.454
Μηνύματα
3.012.269
Members
38.456
Νεότερο μέλος
Seeyou
Top