alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 18.346
- Reaction score
- 32.402
Καθόλου άκυρη.Άκυρη είναι η δική σου πρώτη απάντηση, τώρα λες κάτι εντελώς διαφορετικό.
Από το "τι σε νοιάζει πόσα χλμ έχει;" πήγαμε στο "να πας στην αντιπροσωπεία να ελέγξεις πόσα χλμ έχει για να μην βρεθείς προ εκπλήξεως".
Αν στο δίνουν για έλεγχο, το πας στην Tesla να το δει. Αν δεν στο δίνουν τους λες αντίο.
Ο καλύτερος τρόπος για να καταλάβεις ένα BEV είναι το SoH και τι φορτίσεις έχει κάνει. Πόσες είναι AC, πόσες DC, πόσες πήγε στο 100%, σε τι κατάσταση είναι τα κελιά, κ.α. που έχουν σχέση με τη μπαταρία. Τα υπόλοιπα είναι κατάλοιπα των θερμικών. Τι να κοιτάξεις στο Tesla; Τα φρένα ας πούμε; Αφού δεν πατάνε φρένο. Τις αναρτήσεις; Δεν έχω βρει ούτε έναν τόσα χρόνιά σε Ελλάδα ή εξωτερικό που να άλλαξε αναρτήσεις ασχέτως χλμ. Δεν ξέρω τι σκ@..... έχουν οι αναρτήσεις τους. Ψάχνω να βρω κάποιον να άλλαξε και πόσο έχουν. Δεν υπάρχει τίποτα.εκτός από μπαταρία δεν έχει μηχανικά μέρη το ρημάδι ;
πέραν τουτου η γνώση των χλμ ανα έτος είναι ο καλύτερος τρόπος να καταλάβεις τι χρήση είχε το αυτοκίνητο.
Last edited: