Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.907
Reaction score
144.967
Εαρ…γνωρίζεις τι εκδόσεις ότο παιλοτ έχουν τα τουρκικα τεσλα;
Ίδιο με τα δικά μας, δεν υπάρχει καμία διαφορά σε όλη την Ευρώπη.


Τούρκος με το νέο Υ είχε πορεια-ταχύτητα χαλαρή «ψάχνω να παρκάρω» κ την ώρα που περνάει μπροστά από τους δύο κάδους που έχω στο απέναντι πεζοδρόμιο…πετάγεται γλάρος ανάμεσα από τους κάδους στο ύψος των φώτων… κ το οχημα κοκάλωσε πριν καν προσπεράσει τον κάδο…δηλαδή μπαίνοντας στον κάδο πετάχτηκε κ φρέναρε ακαριαία πριν υπερβεί το μηκος του κάδου…τρομερό
Σε πεζούς το έχω δει και γω να κοκαλώνει, άμα βγαίνουν μπροστά μου, και χωρίς να είναι σε ότο πάιλοτ. Δεν πατάς πεζό ούτε αν το προσπαθήσεις, είναι αδύνατο.

Το έχω επισημάνει και γω για τα φρένα του Υ, είναι τρομερά, και το ισχυρότερο φρενάρισμα που έχω νιώσει εβερ ήταν στην οτομπαν στη Γερμανία, όπου πήγαινα με 190+ και χρειάστηκε ένα φρενάρισμα γερό, γιατί μπήκε ένα τσογλανι μπροστά μου από το μεσαίο ρεύμα, πηγαίνοντας γύρω στα 100, κι ήταν σα να τράκαρα, πραγματικά άγκυρα, δεν περιγράφεται αλλιώς. Εννοείται τεντωσαν οι ζώνες ασφαλείας, και μια ενόχληση στην κλείδα μας έμεινε για μερικές μέρες. Θανατερό φρένο σου λέω, δεν είχα νιώσει ποτέ τέτοιο πράγμα. Η γυναίκα μου επίσης έχει να λέει από τότε, αυτηνής η έκφραση ήταν αυθόρμητα εκείνη την ώρα : *τι άγκυρα ήταν αυτή;" Μιλάμε να βγαίνουν οι βολβοί των ματιών σου απ'το κρανίο, όπως στα καρτουνς. 😁🤪🤣

Μια ακόμα φορά στην Περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης, με γλύτωσε το αυτοκίνητο από τρακα, καθώς οδηγούσε μόνο του στη μεσαία λωρίδα, κι ήρθε μπροστά μου ένας γρήγορος τρέχοντας πολύ από την αριστερή λωρίδα που πάτησε γερά φρένο μπροστά μου κι έστριψε στη δεξιά λωρίδα απότομα για να βγει σε έξοδο της Περιφερειακής. Εγώ δε θα προλάβαινα να φρενάρω έτσι, το αυτοκίνητο μόνο του έκοψε απίστευτα και με ακαριαία αντίδραση στον μαλέα.

Γενικώς το έχω να πηγαίνει μόνο του όσο περισσότερο γίνεται, πραγματικά για λόγους ασφαλείας, και φυσικά για πιο ξεκούραστη διαδρομή.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.179
Reaction score
33.124
Στοιχεία για το νέο φθηνότερο Model Y μέσα στο πρόσφατο software update.

1000004295.jpg
 


TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.218
Reaction score
10.709
Για κοιτάξτε το ασφαλιστήριό σας, γιατί γενικά ΔΕΝ καλύπτουν χτυπήματα στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου...

Part 4 finds us back on the road discovering we may have actually done some pretty serious damage. This trip just turned from a coast to coast attempt to "get to the nearest Tesla Service Center before the battery dies!"
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.907
Reaction score
144.967
Άμα δε διαβάζεις το μανιουαλ... τρακάρεις και πεθαίνεις και σε φταίνε οι άλλοι. 🤣😁
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.179
Reaction score
33.124
Το μόνο που μπορεί να πει κανείς για τα χερούλια της Tesla είναι για τα εξωτερικά. Αλλά δεν είναι η μοναδική εταιρεία με ηλεκτρικές εξωτερικές λαβές. Μόνο αυξάνονται οι κατασκευαστές που τα εντάσσουν στα οχήματα τους. Όταν παίρνεις νέο όχημα πρέπει να μάθεις. Τελεία. Χθες πήγαμε στο Άλιμο στη μάζωξη την Ομάδας Ηλεκτροκίνησης. Στα οχήματα που δεν ήξερα έπρεπε να ψάξω πως θα μπω ή πως ανοίγει το πορτμπαγκάζ.

Θυμήθηκα και πόσο Κ@Vλ@ είναι το κόκκινο Model 3. 🥰
Eίχε δύο.

Ωραίο και το νέο Μodel Y. Είχε κάμποσα ιδιωτικά και ένα της Τesla που μπήκα.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.247
Reaction score
9.276
Όταν παίρνεις νέο όχημα πρέπει να μάθεις. Τελεία. Χθες πήγαμε στο Άλιμο στη μάζωξη την Ομάδας Ηλεκτροκίνησης. Στα οχήματα που δεν ήξερα έπρεπε να ψάξω πως θα μπω ή πως ανοίξει το πορτμπαγκάζ.
Αυτό (το να μάθεις) δεν ισχύει σε καμία περίπτωση για τα εξωτερικά χερούλια. Τρακάρεις και προσπαθεί ένας χριστιανός να σε βγάλει από το αμάξι (πες εσύ δεν είσαι σε θέση να ανοίξεις) και δεν μπορεί. Και δεν μιλάω για πυροσβεστική κλπ., ένας περαστικός.

Ούτε και για τα εσωτερικά βέβαια ισχύει στο 100%, μπορεί να πάρεις κάποιον επιβάτη που δεν ξέρει. Του αξίζει να πεθάνει επειδή δεν διάβασε το μάνιουαλ του αυτοκινήτου σου;

Τα παραπάνω δεν τα λέω συγκεκριμένα για την Tesla φυσικά, ισχύουν γενικά. Ίσα ίσα που τα εσωτερικά μηχανικά χερούλια της Tesla είναι στο "προφανές" σημείο. Κάποιος που δεν ξέρει δηλαδή το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο πιθανό να τραβήξει το μηχανικό χερούλι παρά να πατήσει το κουμπί.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.179
Reaction score
33.124
Έτσι όπως το πάνε οι κατασκευαστές ή θα μάθεις ή θα μείνεις μέσα. Ζωντανός ή μη είναι μια άλλη κουβέντα. Που να δεις πως ανοίγει από μέσα το Zeekr X και το Lynk & Co 02. Δεν έχουν λαβή, ή τουλάχιστον δεν υπήρχε κάπου σε εμφανές σημείο. Ένα κουμπί πατάς.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.516
Reaction score
83.786
νομίζω οι κατασκευαστές πρέπει να υποχρεωθούν σε έναν κοινό τύπο χερουλιού...όπως το type C ενα πράμα
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.179
Reaction score
33.124
Αργά ή γρήγορα η Ευρώπη θα κάνει ότι και η Κίνα. Πιστεύω. Θα απαγορεύσει τα εξωτερικά ηλεκτρικά επίπεδα χερούλια. Στην Κίνα η κουβέντα έχει ήδη ξεκινήσει από το κράτος, αν και φωνάζουν οι κατασκευαστές, και αν περάσει η απαγόρευση ξεκινά σε 12-18 μήνες αν θυμάμαι καλά. Αυτό αναγκαστικά θα επηρεάσει και την εσωτερική λαβή.

Και επιτέλους η θύρα φόρτισης να είναι το ίδιο σημείο σε όλους. Ας βρουν ένα να τελειώνουμε.
 

gid

Μηνύματα
8.976
Reaction score
10.277
Γνωστός hater των ηλεκτρικών ο συγκεκριμένος.
Αναμφισβήτητα, όμως δεν πόσταρα το βίντεο για τα δικά του σχόλια, αλλά για τα άρθρα που παρέθεσε.

Επιπλέον, να μη μπορεί να σε βγάλει ο απέξω είναι τραγικό. Μπορεί να έχεις αποστηθίσει το εγχειρίδιο, αλλά να είσαι τραυματισμένος. Για ατύχημα μιλάμε, επιτέλους....
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.907
Reaction score
144.967
Αυτό (το να μάθεις) δεν ισχύει σε καμία περίπτωση για τα εξωτερικά χερούλια. Τρακάρεις και προσπαθεί ένας χριστιανός να σε βγάλει από το αμάξι (πες εσύ δεν είσαι σε θέση να ανοίξεις) και δεν μπορεί. Και δεν μιλάω για πυροσβεστική κλπ., ένας περαστικός.
Είναι μεν σπάνια η περίπτωση να έχει κοπεί η 12-βολτη τροφοδοσία των ηλεκτρικών εξωτερικών κλειδαριών, αλλά είναι υπαρκτή πιθανότητα, και ως εκ τούτου, για λόγους ασφαλείας, θα πρέπει όλοι οι κατασκευαστές που έχουν ηλεκτρικές εξωτερικές κλειδαριές να τις αλλάξουν. Συμφωνώ.

Ούτε και για τα εσωτερικά βέβαια ισχύει στο 100%, μπορεί να πάρεις κάποιον επιβάτη που δεν ξέρει. Του αξίζει να πεθάνει επειδή δεν διάβασε το μάνιουαλ του αυτοκινήτου σου;
Ο οδηγός οφείλει να ξέρει, και αυτό δεν είναι δεδομένο, εγώ αυτό καυτηριάζω περί μάνιουαλ.

Η ύπαρξη εσωτερικού μηχανικού μοχλού ανοίγματος της πόρτας, είναι προφανώς επιβεβλημένη, και νομίζω πως δεν τηρείται αυτό από όλους τους κατασκευαστές. Η Τέσλα έχει στάνταρ μηχανικό μοχλό εσωτερικά, και οι περισσότεροι τυχαίοι επιβάτες που έχω βάλει στο αυτοκίνητο, αυτό χρησιμοποιούν εκ πρώτης (δυσκολεύονται να βρουν το ηλεκτρικό κουμπί), είναι η πιο λογική θέση και εύχρηστη.

Κι όμως, πολλοί ιδιοκτήτες Τέσλα δεν ξέρουν καν ότι υπάρχει...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.143
Μηνύματα
3.043.527
Members
38.537
Νεότερο μέλος
gkondos
Top