Tesla

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.613
Reaction score
83.941
No.

Το "νόημα" στα αυτοκίνητα αυτά, είναι το powertrain, οι μπαταρίες, το σοφτγουερ ελέγχου όλων, και η κατασκευή του σασί, τα επίπεδα ασφάλειας που προσφέρει (βλέπε κρας τεστ).

Το πιο "φτηνό" μοντελ Υ, δε παύει να είναι ένα ΚΟΡΥΦΑΙΟ ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σε ΟΛΑ όσα έχουν πραγματική σημασία στην υλοποίηση ενός BEV.

Τώρα αν θα έχει ιμερσιβ ηχοσύστημα με σαμπ και ηλιοροφή, ή αυτόματους καθρέφτες, είναι μεν ωραία καλούδια, αλλά δεν αποτελούν αυτά την "ουσία" του αυτοκινήτου. FSD θα έχει; Αυτό μετράει. Τα υπόλοιπα είναι χάντρες για ιθαγενείς.
άρα από εκεί κ μετά θα παίξει ρόλο η τιμή...
που θα πρέπει να ανταγωνίζεται σοβαρά τις τιμές των κανονικών Υ μεταχειρισμένων...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.116
Reaction score
145.230
Μπορεί να είναι σημαντικά και στον τομέα των εταιρικών leasing, όπου οι χάντρες δε χρειάζονται, ένας στόλος χαμηλού κόστους χρειάζεται.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.116
Reaction score
145.230
Στα 750 km το WLTP, χωρίς αύξηση τιμής:


ΥΓ. Να θες να δώσεις παραπάνω λεφτά, και να μη ζητάνε. 😆
Α! Το βρήκα:
Όποιος θέλει να δώσει κάποια λεφτά παραπάνω, μπορεί να βάλει μοχλό φλας. 😂
Ωχ, έχει κι απ' αυτό; Ε ρε δγιάελε...🤪😂😆
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.332
Reaction score
33.272
Δεν θα το έβαζα. Γκράντε κοροϊδία 660€ για ενα μοχλό. 360€ έχουν και οι δύο μοχλοί της Enhance. Και προγραμματιζόμενοι.

 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.744
Reaction score
91.881
Ο ορίτζιναλ έχει μόνο μια λειτουργία. Φλας. Δεν ελέγχει τίποτα άλλο.
Ξεροκέφαλοι.
 







Μηνύματα
17.897
Reaction score
25.795
Λοιπόν πάμε αλλο ένα, στην επιστροφή με λέει ο ζαπ αντε παρτο να δεις ντε.
Αντε φερτο
1. Διακόπτης φλας χωρίς μηχανική μανδαλωση τεσπα οκ software και αυτό
2. Διακόπτης ταχυτήτων, σωστή η λογική (ακολουθεί την φυσική κίνηση του αυτόματου κιβωτίου) πολύ καλύτερο από το id3 σαν σκέψη αλλά έπρεπε ή να φωτίζεται ή να είναι φωτιζόμενος
3. Εργονομία ενδείξεων 0 (ΜΗΔΕΝ)
Ενδείξεις φώτων δεξιά στην οθόνη
Ενδείξεις φλας δεξιά στην οθόνη
Ενδείξεις ταχύτητας και ορίων δεξιαβστην οθόνη
Εικόνα κάμερας καθρεπτων δεξιά στην οθόνη (μέχρι και η Hyundai τα δείχνει μπροστά αυτά αριστερό μέρος όταν ανάβεις φλας αριστερά κλπ)
Consumer electronics οχι αυτοκίνητο. Ένα hud ενα οθονακι σαν το id3 μια οθόνη σαν την καινούρια ix3 κάτι τεσπα έλεος με τη μλκ
4. ήχο σύστημα μετριότης μετριοτήτων άσε που να τρέχεις τώρα. Αν αυτο σας φαίνεται καλό δεν έχετε ακούσει κάτι σωστό σε αυτοκίνητο, ίσως καλύτερα για να μην μπαίνουν ιδέες.

Αυτά για θάψιμο, στον δρόμο γενικά είναι πολύ καλό.

Αν το συγκρίναμε πχ με polestar 2 που του έχω κάνει και 3000 χλμ , το polestar είναι μακράν εργονομικοτερο και ορθώς σχεδιασμένο. Σε γκάζι (ρεύμα) οτι διαφορά και να έχουν είναι ανάξια αναφοράς, αμφότερα πάνε τον πάτο τους σε επιτάχυνση οτιδήποτε πιο γρήγορο από το αργότερο των δύο δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.

Efficiency προφανώς με 40χλμ δεν έχει νόημα να συζητάμε μάλλον είναι από τα καλύτερα το Υ
Αυτιά
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.116
Reaction score
145.230
Αν το συγκρίναμε πχ με polestar 2
Το polestar το αφήνεις να οδηγεί μόνο του; Σε πάει σε στροφές κανονικά; Ανεβοκατεβαίνει το βουνό;

Εγώ χθες, από τα ~1000 χιλιόμετρα που έκανα, μετά βίας να έπιασα τιμόνι στα 4-5 χιλιόμετρα (πολύ λέω).
 

Μηνύματα
10
Reaction score
2
Λοιπόν πάμε αλλο ένα, στην επιστροφή με λέει ο ζαπ αντε παρτο να δεις ντε.
Αντε φερτο
1. Διακόπτης φλας χωρίς μηχανική μανδαλωση τεσπα οκ software και αυτό
2. Διακόπτης ταχυτήτων, σωστή η λογική (ακολουθεί την φυσική κίνηση του αυτόματου κιβωτίου) πολύ καλύτερο από το id3 σαν σκέψη αλλά έπρεπε ή να φωτίζεται ή να είναι φωτιζόμενος
3. Εργονομία ενδείξεων 0 (ΜΗΔΕΝ)
Ενδείξεις φώτων δεξιά στην οθόνη
Ενδείξεις φλας δεξιά στην οθόνη
Ενδείξεις ταχύτητας και ορίων δεξιαβστην οθόνη
Εικόνα κάμερας καθρεπτων δεξιά στην οθόνη (μέχρι και η Hyundai τα δείχνει μπροστά αυτά αριστερό μέρος όταν ανάβεις φλας αριστερά κλπ)
Consumer electronics οχι αυτοκίνητο. Ένα hud ενα οθονακι σαν το id3 μια οθόνη σαν την καινούρια ix3 κάτι τεσπα έλεος με τη μλκ
4. ήχο σύστημα μετριότης μετριοτήτων άσε που να τρέχεις τώρα. Αν αυτο σας φαίνεται καλό δεν έχετε ακούσει κάτι σωστό σε αυτοκίνητο, ίσως καλύτερα για να μην μπαίνουν ιδέες.

Αυτά για θάψιμο, στον δρόμο γενικά είναι πολύ καλό.

Αν το συγκρίναμε πχ με polestar 2 που του έχω κάνει και 3000 χλμ , το polestar είναι μακράν εργονομικοτερο και ορθώς σχεδιασμένο. Σε γκάζι (ρεύμα) οτι διαφορά και να έχουν είναι ανάξια αναφοράς, αμφότερα πάνε τον πάτο τους σε επιτάχυνση οτιδήποτε πιο γρήγορο από το αργότερο των δύο δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.

Efficiency προφανώς με 40χλμ δεν έχει νόημα να συζητάμε μάλλον είναι από τα καλύτερα το Υ
Αυτιά
Για το hud συμφωνώ, καθώς δεν παίρνεις εντελώς τα μάτια σου από το δρόμο. Ίσως και για την κάμερα του αριστερού φλας. Η εργονομία είναι πολλές φορές και θέμα συνήθειας. Έχοντας συνηθίσει, λοιπόν, να είναι όλα συγκεντρωμένα σε μία οθόνη, το προτιμώ πλέον. Άλλωστε γιατί είναι πιο εργονομικό να πρέπει να εστιαάσει το μάτι μέσα από το τιμόνι που κουνιέται;
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.613
Reaction score
83.941
Το polestar το αφήνεις να οδηγεί μόνο του; Σε πάει σε στροφές κανονικά; Ανεβοκατεβαίνει το βουνό;

Εγώ χθες, από τα ~1000 χιλιόμετρα που έκανα, μετά βίας να έπιασα τιμόνι στα 4-5 χιλιόμετρα (πολύ λέω).
πήγες να πάρεις τον τριννοφ? :biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.116
Reaction score
145.230
Οι νεότερες 5Μ μπαταρίες της Τέσλα από την LG, που χρησιμοποιούνται στο model 3 performance, είναι άλλη μια αξιόλογη βελτίωση:

12120.jpg

πήγες να πάρεις τον τριννοφ? :biggrin:
Σιγά μην εμπιστευτώ τις κούριερ..😁😆


ΥΓ. Tesla's impressive efficiency! China's use of robots in Tesla's Model Y production is setting a new standard in automotive manufacturing. With 95% robotic involvement, they are able to produce 1,000 cars a day. Truly groundbreaking technology at work!

Building the whole car in just 2.5 hours is absolutely nuts 👀

Remember how Herbert Diess, former CEO of VW, said that it took VW 30 hours to build the ID3 and Tesla could build the model 3 in just 10 hours.
And now we are hearing 2.5 from Tesla 🤯
And VW has not really got anywhere closer to Tesla's old time of 10 hours.
This is truly a TESLAP from Tesla in manufacturing to the automotive industry.




+

12121.png


Μαζί με το Q3 του '25, ξεπέρασε ήδη το 2024!
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.332
Reaction score
33.272
Δεν καταλαβαίνω πια η χρησιμότητα να βλέπεις το βελάκι του φλας. Ή την ένδειξη στα φώτα, ή τα όρια ταχύτητας, Νομίζω έχετε κολλήσει σε ότι έχετε συνηθίσει. Καμία προσφορά στην οδήγηση αν βλέπουμε το βελάκι. Τα φώτα ανάβουν μόνα τους, και η μεγάλη σκάλα αν το έχεις επιλέξει, οπότε η ένδειξη είναι άχρηστη. Το κάνει το αμάξι, εσύ δεν κάνει τίποτα. Τα όρια ταχύτητας τα έχει ο δρόμος σε πινακίδες. Γιατί να κοιτάω την οθόνη για να τα μάθω; Οπότε το μόνο φάουλ, που για μένα δεν είναι αλλά λέμε τώρα, είναι το ταχύμετρο πάνω αριστερά στην οθόνη. Ούτε αυτό με ενόχλησε κατά την οδήγηση δύο Tesla σε στενά και Αττική οδό.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.306
Μηνύματα
3.047.705
Members
38.538
Νεότερο μέλος
intergrale
Top