Tesla

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.606
Reaction score
83.929
No.

Το "νόημα" στα αυτοκίνητα αυτά, είναι το powertrain, οι μπαταρίες, το σοφτγουερ ελέγχου όλων, και η κατασκευή του σασί, τα επίπεδα ασφάλειας που προσφέρει (βλέπε κρας τεστ).

Το πιο "φτηνό" μοντελ Υ, δε παύει να είναι ένα ΚΟΡΥΦΑΙΟ ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σε ΟΛΑ όσα έχουν πραγματική σημασία στην υλοποίηση ενός BEV.

Τώρα αν θα έχει ιμερσιβ ηχοσύστημα με σαμπ και ηλιοροφή, ή αυτόματους καθρέφτες, είναι μεν ωραία καλούδια, αλλά δεν αποτελούν αυτά την "ουσία" του αυτοκινήτου. FSD θα έχει; Αυτό μετράει. Τα υπόλοιπα είναι χάντρες για ιθαγενείς.
άρα από εκεί κ μετά θα παίξει ρόλο η τιμή...
που θα πρέπει να ανταγωνίζεται σοβαρά τις τιμές των κανονικών Υ μεταχειρισμένων...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.101
Reaction score
145.195
Μπορεί να είναι σημαντικά και στον τομέα των εταιρικών leasing, όπου οι χάντρες δε χρειάζονται, ένας στόλος χαμηλού κόστους χρειάζεται.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.101
Reaction score
145.195
Στα 750 km το WLTP, χωρίς αύξηση τιμής:


ΥΓ. Να θες να δώσεις παραπάνω λεφτά, και να μη ζητάνε. 😆
Α! Το βρήκα:
Όποιος θέλει να δώσει κάποια λεφτά παραπάνω, μπορεί να βάλει μοχλό φλας. 😂
Ωχ, έχει κι απ' αυτό; Ε ρε δγιάελε...🤪😂😆
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.329
Reaction score
33.268
Δεν θα το έβαζα. Γκράντε κοροϊδία 660€ για ενα μοχλό. 360€ έχουν και οι δύο μοχλοί της Enhance. Και προγραμματιζόμενοι.

 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.736
Reaction score
91.871
Ο ορίτζιναλ έχει μόνο μια λειτουργία. Φλας. Δεν ελέγχει τίποτα άλλο.
Ξεροκέφαλοι.
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.297
Μηνύματα
3.047.399
Members
38.538
Νεότερο μέλος
intergrale
Top