alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 19.417
- Reaction score
- 33.333
Μια χαρά συνωστίζονται στην Αμερική απο ότι φαίνεται.Κάπως έπρεπε να μοιραστούν τα χαρακτηριστικά για να μη συνωστίζονται διαφορετικές εκδόσεις σε μικρό εύρος τιμής.
Δύο εκδόσεις RWD και δύο AWD. Κι εκεί κι εδώ. Με τη μόνη διαφορά ότι η τιμή στο Standard είναι αριθμητικά κοινή, ενώ οι άλλες ξεφεύγουν προς τα πάνω στην ΕΕ. Αν υπολογίσουμε την επιδότηση στην ΕΕ και την κατάργηση αυτής στις ΗΠΑ από 1 Οκτωβρίου, οι τιμές εξισορρπούνται σε γενικές γραμμές.
Στην Αμερική δεν υπάρχει απόσταση δεκαχίλιαρου από έκδοση σε έκδοση στα βασικά μοντέλα. Είναι ομαλή η μετάβαση από μοντέλο σε μοντέλο. Στην Ευρώπη δεν συμβαίνει το ίδιο, και μάλιστα το δεκαχίλιαρο μπήκε και στην βάση του μοντέλου. Αν θες αυτό τόσο το επόμενο +10k. Nα το άφηνε στο +5k. Αλλά έτσι το Standard θα πήγαινε πάτο. Φαίνεται από τις συζητήσεις και στα socials. Οι περισσότεροι είναι τσαντισμένοι με αυτή την κίνηση. Σε πολλές χώρες της EE. Κάτι μου λέει πως στους επόμενους μήνες θα αλλάξουν οι τιμές του Standard προς τα κάτω, ή θα μπει και το μοντέλο που έφυγε, ή και τα δύο. Δεν αποκλείω και να το καταργήσουν. Το έχουν κάνει και στο παρελθόν με την βασική έκδοση του Cybertruck. Στην Ευρώπη είναι καμένο χαρτί. Η τύχη θα κριθεί στην αγορά της Αμερικής.Δύο εκδόσεις RWD και δύο AWD. Κι εκεί κι εδώ. Με τη μόνη διαφορά ότι η τιμή στο Standard είναι αριθμητικά κοινή, ενώ οι άλλες ξεφεύγουν προς τα πάνω στην ΕΕ. Αν υπολογίσουμε την επιδότηση στην ΕΕ και την κατάργηση αυτής στις ΗΠΑ από 1 Οκτωβρίου, οι τιμές εξισορρπούνται σε γενικές γραμμές.
Μη νομίζεις ότι συμφωνώ με την κατάσταση. Για μένα, δεν θα έπρεπε να υπήρχε φτηνότερη έκδοση υπάρχοντος μοντέλου. Μόνο καινούργιο μικρότερο. Αλλά οι αποφάσεις των εταιρειών έχουν κριτήρια που δεν απασχολούν τον σχολιαστή.Στην Αμερική δεν υπάρχει απόσταση δεκαχίλιαρου από έκδοση σε έκδοση στα βασικά μοντέλα. Είναι ομαλή η μετάβαση από μοντέλο σε μοντέλο. Στην Ευρώπη δεν συμβαίνει το ίδιο, και μάλιστα το δεκαχίλιαρο μπήκε και στην βάση του μοντέλου. Αν θες αυτό τόσο το επόμενο +10k. Nα το άφηνε στο +5k. Αλλά έτσι το Standard θα πήγαινε πάτο. Φαίνεται από τις συζητήσεις και στα socials. Οι περισσότεροι είναι τσαντισμένοι με αυτή την κίνηση. Σε πολλές χώρες της EE. Κάτι μου λέει πως στους επόμενους μήνες θα αλλάξουν οι τιμές του Standard προς τα κάτω, ή θα μπει και το μοντέλο που έφυγε, ή και τα δύο. Δεν αποκλείω και να το καταργήσουν. Το έχουν κάνει και στο παρελθόν με την βασική έκδοση του Cybertruck. Στην Ευρώπη είναι καμένο χαρτί. Η τύχη θα κριθεί στην αγορά της Αμερικής.
Έτσι είναι, αλλά το κόστος ανάπτυξης, κατασκευής και λογιστικής υποστήριξης ενός μικρότερου μοντέλου θα ήταν τεράστιο και ταυτόχρονα θα είχε σκληρό ανταγωνισμό από τους Κινέζους, με πολύ αμφίβολη έκβαση.Μη νομίζεις ότι συμφωνώ με την κατάσταση. Για μένα, δεν θα έπρεπε να υπήρχε φτηνότερη έκδοση υπάρχοντος μοντέλου. Μόνο καινούργιο μικρότερο. Αλλά οι αποφάσεις των εταιρειών έχουν κριτήρια που δεν απασχολούν τον σχολιαστή.
Το χάσμα στις τιμές στην Ευρώπη οφείλεται περισσότερο επειδή το Standard είναι δυσανάλογα φτηνό σε σχέση με τα υπόλοιπα. Αν είχε 45.000€ θα υπήρχε ισορροπία.![]()
Aν το υπολόγιζαν στα 45k καλύτερα να το έβαζαν κατευθείαν στο ράφι με τα unsuccessful projects γιατί εκεί θα πήγανε.Το χάσμα στις τιμές στην Ευρώπη οφείλεται περισσότερο επειδή το Standard είναι δυσανάλογα φτηνό σε σχέση με τα υπόλοιπα. Αν είχε 45.000€ θα υπήρχε ισορροπία.![]()
Άλλο τι θα θέλαμε κι άλλο τι μπορεί να γίνει. Απο αυτά που θυμάμαι το καθαρό κέρδος της Tesla για το Standard είναι σύμφωνα με εκτιμήσεις ~2500 € (και περίπου 1000€ έξτρα για κάθε μεγαλύτερη έκδοση).Edit: Το Υ Standard έτσι όπως είναι έπρεπε να έχει 35k. Εκεί κάνεις τα στραβά μάτια σε κάποια πράγματα. Όχι σε όλα. Και εννοείται να υπήρχε και το 45k.