Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.298
Reaction score
145.529
Από τα
Tesla Q3 2025 Financial Result
Το πιο εντυπωσιακό ήταν το:

Free Cash Flow: Approximately $4 billion, marking a new record.

Οι "προβλέψεις" ήταν στα μισά (2 δις), που κι αυτό θα έλεγαν ότι είναι "πολύ", διότι στο προηγούμενο Q2 είχε πέσει σε μερικά μύρια.

4 δις όμως; Χαχαχαχαχαχχαχαχα

Και 3 μύρια capacity στον ορίζοντα; Από τα ~2 μύρια των 2 τελευταίων ετών, μιλάμε για ΠΟΛΥ σοβαρό upscaling, όχι αστεία.

Ποιος πούλησε στα 200 είπαμε; Ελεκτρεκ αγκάπη μου; 😁

Βέβαια έχουμε και δω κάτι πορωμένους οπαδούς του ελεκτρεκ, μεγάλους γνώστες και του χρηματιστηρίου και των μετοχών. 🤣😂😁
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.876
Reaction score
92.116
Θα το κάνουν όλοι κάποια στιγμή. Δεν έχουν επιλογή. Τώρα αν θα είναι σε 50 ή σε 100 χρόνια είναι άλλο θέμα. Και πόσοι θα αντέξουν μέχρι τότε επίσης άλλο θέμα. Καλά εμείς δεν θα ζούμε για να τα δούμε, αλλά πάμε ολοταχώς προς ένα κόσμο όπου με τόσα αυτόνομα στην κυκλοφορία θα είναι επικίνδυνο να έχεις εκεί έξω άνθρωπο να οδηγεί.
Εγώ δεν νομίζω να το προλάβω. Τα παιδιά μου πιθανόν.
Το ερώτημα όμως για σήμερα είναι: αν έχεις να επιλέξεις από ένα όχημα που σε πηγαίνει από το Α στο Β, σχετικά ή πλήρως αυτόνομα αλλά βαρετά, και ένα όχημα που βγάζει γούστα αλλά δεν έχει αυτόνομη οδήγηση ή πρέπει να δώσεις 8Κ για να ενεργοποιηθεί, τι προτιμάς;
Να πληρώσεις τα 8Κ; ή να οδηγάς κάτι που σου αρέσει "τζάμπα", δηλαδή με ότι δίνει η εταιρία ως βασικό εξοπλισμό;

Δηλαδή.... cybercab αν έβγαινε αύριο το πρωί και δούλευε άριστα, με άδεια αρχών κτλ, θα το παίρναμε; ή είναι μόνο για χρήση ταξί, όπως λέει και το όνομα του..
Και : δίνουμε τα 8Κ που ζητάει το FSD (ή όποιο αντίστοιχο) ή μας αρέσει να οδηγάμε; αν το αυτοκίνητο είναι βαρετό (δεν λέω πως το Tesla είναι, μην αρχίσετε) το αγοράζουμε επειδή έχει FSD ή παίρνουμε ένα άλλο που είναι πιο διασκεδαστικό για να το οδηγάμε και να μας αρέσει;
Και αν τα χρήματα είναι πεπερασμένα, τι προτιμάμε; απλούστερο μοντέλο και FSD ή πλούσιο μοντέλο (πες AWD ή και performance) χωρίς FSD?

Βλέπω δυο ξεχωριστά target groups...
Από το χθεσινό Tesla Q3 2025 Financial Result
πτώση κερδών παρά τις αυξημένες πωλήσεις που έφερε το τέλος επιδότησης
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.529
Reaction score
33.423
Και το κασέρι ανέβηκε στα 41δις $ (από 36-37 νομίζω που ήταν στο Q2), την στιγμή που οι επενδύσεις σε R&D και AI αυξήθηκαν 50%, και είχε και την διάλυση του Dojo μέσα στο Q3, τις αλλαγές στη γραμμή παραγωγής για το YL, κατασκευάζει εργοστάσιο για το Semi, γραμμή παραγωγής για το Cybercab, και ξεκίνησε να κατασκευάζει τα πρώτα στάδια της γραμμής παραγωγής για τον Optimus.

Χάλια. Για λουκέτο πάει. :biggrin:

Αλλά στα news :gotcha: δεν πάει καλά επειδή το μέρισμα ανά μετοχή είναι μικρότερο από ότι περίμενε ... η αγορά. :biggrin:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.298
Reaction score
145.529
Αλλά στα news :gotcha: δεν πάει καλά επειδή το μέρισμα ανά μετοχή είναι μικρότερο από ότι περίμενε ... η αγορά. :biggrin:
Α, ναι. Καλά πάει μόνον η φολγκζβάγκεν, η Πόρσε, και βεβαίως οι υπόλοιποι Γερμανοί. 🤣😂😁
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.876
Reaction score
92.116
50c με τιμή μετοχής κοντά στο 440$.

p/e στο 262 χαχαχαχαχαχαχαχα.

Και με πτωτική τάση κερδών
χαχαχαχαχαχαχαχ

Και δεν τους νοιάζει όλα καλά:gotcha:

Απίστευτο cult

:lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign: :lolsign:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.529
Reaction score
33.423
Το ερώτημα όμως για σήμερα είναι: αν έχεις να επιλέξεις από ένα όχημα που σε πηγαίνει από το Α στο Β, σχετικά ή πλήρως αυτόνομα αλλά βαρετά, και ένα όχημα που βγάζει γούστα αλλά δεν έχει αυτόνομη οδήγηση ή πρέπει να δώσεις 8Κ για να ενεργοποιηθεί, τι προτιμάς;
Να πληρώσεις τα 8Κ; ή να οδηγάς κάτι που σου αρέσει "τζάμπα", δηλαδή με ότι δίνει η εταιρία ως βασικό εξοπλισμό;
Εγώ το αυτόνομο. Δεν έχει καμία σημασία αν θα ήταν ένα Tesla ή Mesla.
cybercab αν έβγαινε αύριο το πρωί και δούλευε άριστα, με άδεια αρχών κτλ, θα το παίρναμε; ή είναι μόνο για χρήση ταξί, όπως λέει και το όνομα του..
Είναι μόνο για ΤΑΧΙ. Το αν θα δοθεί ποτέ δυνατότητα αγοράς είναι άγνωστο. Και οι απαντήσεις στο σχετικό ερώτημα στην πραγματικότητα είναι μισόλογα. Δεν υπάρχει σαφής απάντηση πότε θα διατεθεί στο κοινό. Ούτε ότι αν θα γίνει θα είναι μόνο για στόλους οχημάτων (UBER, LYFT etc), ούτε αν θα μπορώ να αγοράσω ένα σαν ιδιώτης.
Και : δίνουμε τα 8Κ που ζητάει το FSD (ή όποιο αντίστοιχο) ή μας αρέσει να οδηγάμε; αν το αυτοκίνητο είναι βαρετό (δεν λέω πως το Tesla είναι, μην αρχίσετε) το αγοράζουμε επειδή έχει FSD ή παίρνουμε ένα άλλο που είναι πιο διασκεδαστικό για να το οδηγάμε και να μας αρέσει;
Tesla + FSD, ή όποιο άλλο όχημα με τα ίδια χαρακτηριστικά (όλα) θα έκανε τα ίδια στην ίδια τιμή. Ούτε καν θέμα συζήτησης.
Και αν τα χρήματα είναι πεπερασμένα, τι προτιμάμε; απλούστερο μοντέλο και FSD ή πλούσιο μοντέλο (πες AWD ή και performance) χωρίς FSD?
FSD all the way
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.298
Reaction score
145.529
Και το κασέρι ανέβηκε στα 41δις $ (από 36-37 νομίζω που ήταν στο Q2), την στιγμή που οι επενδύσεις σε R&D και AI αυξήθηκαν 50%
Άμα θες να δεις πτωτικό κασέρι, απολύσεις και εργοστάσια να κλείνουν, κοίτα στους Γερμανούς. 🤣😁😂

Στην Τέσλα τα πράγματα είναι αλλιώς..

12328.jpg


Κάτσε τώρα να ακούσεις αστεία "μαθήματα" για μετοχές από ανίδεους. 😁😂🤣


Σημερινά τα κατωτέρω: 😎


 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.876
Reaction score
92.116
Για εμένα ισχύει το αντίθετο.
Στην επιλογή RWD+FSD ή AWD χωρίς FSD, καρφωτά στο AWD χωρίς καμία σκέψη, και με απορία “γιατί με ρωτάτε είναι προφανές”.

Δεν θέλω ιδιόκτητο ταξί. Θέλω να μου αρέσει και η διαδικασία. Οχι μόνο το αποτέλεσμα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.529
Reaction score
33.423
Μια χαρά είναι η διαδικασία για μένα με το RWD. Το απόλαυσα. Και όταν θέλω θα βάζω και το FSD. Aν και όπως τα λένε οι κάτοχοι έτσι και ξεκινήσεις το FSD δεν υπάρχει επιστροφή. Όλο και περισσότεροι πλέον αναφέρουν πως του πάει αυτό. Έχουν σταματήσει να οδηγούν. Άλλος εδώ και ένα μήνα, άλλος πέντε, άλλος από την ώρα που το αγόρασε. Μόνο στην διαδρομή αντιπροσωπία - σπίτι οδήγησε. Δεν είναι και λίγοι και αυτοί που λένε πως είναι πολύ φθηνό για ότι κάνει. Θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον 15k και η μηνιαία συνδρομή εύκολα $200. Σήμερα λένε με $3 τη μέρα έχεις προσωπικό σοφέρ.

Υπάρχει και η άγνοια από ότι καταλαβαίνω καθώς υπάρχουν και κάτοχοι Tesla που δεν ξέρουν ότι το όχημα έχει αυτή τη δυνατότητα. Ένας ανέφερε πως πήρε UBER με Tesla και ο οδηγός δεν ήξερε ότι το όχημα έχει τέτοια δυνατότητα. Άλλος ότι η αδελφή του είχε δωρεάν FSD για 3 μήνες λόγω νέας αγοράς, και όταν την ρώτησε πως της φάνηκε του απάντησε τι είναι αυτό. Ο κόσμος δεν γνωρίζει. και δεν είναι καθόλου απίθανο να ξεκινήσει διαφήμιση. Στην Αυστραλία είδα διαφήμιση FSD στο αεροδρόμιο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.298
Reaction score
145.529
Εν τω μεταξύ, πως γίνεται το model Y να ξεπερνά σε πωλήσεις (στην γηραιά Ήπειρο) τα φτηνά Dacia Sandero (κλασσικοί πρωταθλητές πωλήσεων στην Ευρώπη), είναι ένα θεματάκι. 😁

Να η πρώτη τριάδα:

Το Tesla Model Y ήταν το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο στην Ευρώπη τον Σεπτέμβριο (ανεξαρτήτως καυσίμων), με 25.938 πωλήσεις, σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce.

Το Renault Clio κατέλαβε τη δεύτερη θέση με 20.167 πωλήσεις.

Τρίτο στη λίστα το Dacia Sandero, με 19.200 πωλήσεις.


Εν τω μεταξύ, μόλις κατέφτασαν τα ανανεωμένα X/S τόσο στην Ευρώπη γενικά, όσο και στην Ελλάδα:





Όσο για την εξέλιξη της αυτόνομης οδήγησης (που δεν είναι στόχος για το "μακρινό μέλλον" -όχι στη δικιά μας ζωή- όπως μερικοί ανίδεοι νομίζουν) και την σημασία του FSD, καλύτερα να βλέπετε τι λένε οι ειδικοί επί του θέματος:


😎
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.876
Reaction score
92.116
Μια χαρά είναι η διαδικασία για μένα με το RWD. Το απόλαυσα. Και όταν θέλω θα βάζω και το FSD. Aν και όπως τα λένε οι κάτοχοι έτσι και ξεκινήσεις το FSD δεν υπάρχει επιστροφή. Όλο και περισσότεροι πλέον αναφέρουν πως του πάει αυτό. Έχουν σταματήσει να οδηγούν. Άλλος εδώ και ένα μήνα, άλλος πέντε, άλλος από την ώρα που το αγόρασε. Μόνο στην διαδρομή αντιπροσωπία - σπίτι οδήγησε. Δεν είναι και λίγοι και αυτοί που λένε πως είναι πολύ φθηνό για ότι κάνει. Θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον 15k και η μηνιαία συνδρομή εύκολα $200. Σήμερα λένε με $3 τη μέρα έχεις προσωπικό σοφέρ.

Υπάρχει και η άγνοια από ότι καταλαβαίνω καθώς υπάρχουν και κάτοχοι Tesla που δεν ξέρουν ότι το όχημα έχει αυτή τη δυνατότητα. Ένας ανέφερε πως πήρε UBER με Tesla και ο οδηγός δεν ήξερε ότι το όχημα έχει τέτοια δυνατότητα. Άλλος ότι η αδελφή του είχε δωρεάν FSD για 3 μήνες λόγω νέας αγοράς, και όταν την ρώτησε πως της φάνηκε του απάντησε τι είναι αυτό. Ο κόσμος δεν γνωρίζει. και δεν είναι καθόλου απίθανο να ξεκινήσει διαφήμιση. Στην Αυστραλία είδα διαφήμιση FSD στο αεροδρόμιο.
Θα υπάρχει αυτή η διαφοροποίηση στο κοινό.
Αυτοί που θα θέλουν να οδηγούν γιατί τους αρέσει, και αυτοί που δεν τους αρέσει και θα θέλουν να τους πηγαίνει το αυτοκίνητο από Α στο Β.
Απολύτως λογικό, προσωπικές επιλογές.

Εδώ σε άλλους αρέσουν τα χρωματιστά αυτοκίνητα :tongue:
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • loggeo
    Projectors
  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.433
Μηνύματα
3.052.634
Members
38.559
Νεότερο μέλος
Fotis A.
Top