Μελίδης Μιχάλης
Πρόεδρος ΕΒΒΕ
- Μηνύματα
- 30.816
- Reaction score
- 30.010

Και τα βινύλια ακούγονται καλύτερα, αλλά ο σκληρός δίσκος είναι ευκολία.![]()
GIGA μάλλον θες να πεις.το original αρχείο σε 2Κ μιας ταινίας 90' uncompressed είναι 1.5 - 2 terra και στο cinema όταν γίνει DCP πάει αρχείο 250mb.
Μιας και το ανέφερες, σε σχέση με αυτό που λέγαμε πριν για το ψευτο-3D. Νομίζω ότι έχει να κάνει με το μέγεθος του αισθητήρα, όχι μόνο με τη διαγώνιο. Δηλαδή το φιλμ 65mm με ένα φακό 85mm f/1.4 (αν υπάρχει για κάμερα, δεν ξέρω), θα δώσει πολύ έντονο διαχωρισμό στο θέμα από το φόντο, ενώ σε μια ψηφιακή με μέγεθος αισθητήρα 35mm, για το ίδιο πλάνο θα χρησιμοποιηθεί ένας φακός 45-50 mm (για ίδια οπτική γωνία και ας πούμε πάλι f/1.4), αλλά το θέμα δε θα ξεφοντάρει το ίδιο. Αυτό ήθελα να πω χτες.H ARRI Alexa mini LF (camera του 1917) έχει σένσορα 4448 x 3096 (4.5K sensor), και βέβαια μιλάμε για ARRI.
... vs ακρίβεια? Καλά, σε 5 χρονάκια να δω τι θα λένε όλοι οι ενταύθααρμονια
Ναι μπέρδεμα.GIGA μάλλον θες να πεις.
GIGA μάλλον θες να πεις.
Μιας και το ανέφερες, σε σχέση με αυτό που λέγαμε πριν για το ψευτο-3D. Νομίζω ότι έχει να κάνει με το μέγεθος του αισθητήρα, όχι μόνο με τη διαγώνιο. Δηλαδή το φιλμ 65mm με ένα φακό 85mm f/1.4 (αν υπάρχει για κάμερα, δεν ξέρω), θα δώσει πολύ έντονο διαχωρισμό στο θέμα από το φόντο, ενώ σε μια ψηφιακή με μέγεθος αισθητήρα 35mm, για το ίδιο πλάνο θα χρησιμοποιηθεί ένας φακός 45-50 mm (για ίδια οπτική γωνία και ας πούμε πάλι f/1.4), αλλά το θέμα δε θα ξεφοντάρει το ίδιο. Αυτό ήθελα να πω χτες.
Είσαι σίγουρος ότι οι μισές ταινίες επέστρεψαν στο φιλμ;Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω γιατί οι μισές ταινίες επέστρεψαν στο φιλμ και όπως έγραψα μου κάνει εντύπωση γιατι ξέρω πόσο έχει το φιλμ αγορά, ξέρω τη θέλει μετά το γύρισμα και πόσο κοστίζει.
Κάτι συμβαίνει που προφανώς δεν ξέρουμε.
Διαφωνώ κάθετα. Ο παραγωγός δεν ενδιαφέρεται τι θα δεις εσύ με raw υλικό στην οθόνη των $30.000. Ενδιαφέρεται αν ο τελικός θεατής στο σινεμά θα έχει την ίδια/καλύτερη/χειρότερη εμπειρία σε σχέση με το φιλμ. Τι σημασία έχει αυτό που ΔΕΝ μπορεί να δει;Μην κρίνεις τη βλέπεις στην οθόνη του σινεμά γιατί το original αρχείο σε 2Κ μιας ταινίας 90' uncompressed είναι 1.5 - 2 terra και στο cinema όταν γίνει DCP πάει αρχείο 250mb.
Raw υλικό πρέπει να δεις στην οθόνη των $30.000.
Κι εδώ διαφωνώ. Κανείς δεν είπε ότι εικόνα=ήχος. Αλλά γιατί αυτό που ισχύει στον ήχο (ότι μετά από μια μακρά περίοδο ωρίμανσης της τεχνολογίας πλέον δεν τίθεται θέμα να υπολείπεται το ψηφιακό έναντι του αναλογικού) πιστεύεις ότι δεν θα ισχύσει στην εικόνα; Αν πιστεύεις ότι συμβαίνει αυτό, θέλει τεκμηρίωση, όχι απλά έναν χρησμό ότι είναι "διαφορετικά πράγματα".Μη συγκρίνεις την εικόνα με το ήχο. Διαφορετικά πράγματα.
Δεν αποφασίζει ο παραγωγός με τη θα γίνει το γύρισμα.Διαφωνώ κάθετα. Ο παραγωγός δεν ενδιαφέρεται τι θα δεις εσύ με raw υλικό στην οθόνη των $30.000. Ενδιαφέρεται αν ο τελικός θεατής στο σινεμά θα έχει την ίδια/καλύτερη/χειρότερη εμπειρία σε σχέση με το φιλμ. Τι σημασία έχει αυτό που ΔΕΝ μπορεί να δει;