VALERION ΒΙΝΤΕΟΠΡΟΒΟΛΕΙΣ

Μηνύματα
222
Reaction score
110
Ούτε πράσινα ούτε κόκκινα Epson QB 1000 και είστε μια χαρά και τι δεν κάνει και κάτω από 5000 euro
 

Μηνύματα
7.488
Reaction score
4.847
Μπορεί Χρηστο αλλά εκεί που μέτρησε τον βαλεριον μέτρησε κ τον Επσον και τα νούμερα είναι αμείλικτα

Without a triple-laser light source, the QB1000 achieves 63.99% of the BT.2020 reference and 87.32% of the DCI-P3 gamut.

δεν βάζω του βαλεριον δίπλα δίπλα για να μην τρομάξεις
 

Μηνύματα
222
Reaction score
110
Δεν υπάρχει περίπτωση να τρομάξω άλλοι θα τρομάξουν άμα δουν τον Epson τον έχω ένα μήνα και έχω μείνει χαζός με αυτά που βλέπω
Από πού να αρχίσω και που να τελειώσω
 

Μηνύματα
154
Reaction score
139
Το 99,9% του οπτικοακουστικού υλικού που είναι διαθέσιμο σήμερα είναι κωδικοποιημένο σε BT.709. To DCI-P3 περιεχόμενο που κυκλοφορεί σήμερα είναι κρυπτογραφημένο και προορίζεται αποκλειστικά για κινηματογραφικές αίθουσες. Οσο για το BT.2020 μάλλον δε θα το δούμε σε ευρεία χρήση για τα επόμενα 5 χρόνια ελλείψει περιεχομένου.
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.479
Reaction score
9.235
Το 99,9% του οπτικοακουστικού υλικού που είναι διαθέσιμο σήμερα είναι κωδικοποιημένο σε BT.709. To DCI-P3 περιεχόμενο που κυκλοφορεί σήμερα είναι κρυπτογραφημένο και προορίζεται αποκλειστικά για κινηματογραφικές αίθουσες. Οσο για το BT.2020 μάλλον δε θα το δούμε σε ευρεία χρήση για τα επόμενα 5 χρόνια ελλείψει περιεχομένου.
Δεν είναι έτσι αγαπητέ μου συμφορουμίτη. Η πλειοψηφία του οπτικοακουστικού υλικού παράγεται και σε hdr, όχι μόνο σε hd. Αυτό σημαίνει ότι είτε μέσω streaming, είτε μέσω φυσικών δίσκων υπάρχει πλέον άφθονο υλικό encoded σε bt.2020.
To bt.2020 είναι ένα container που περιλαμβάνει την χρωματική πληροφορία.
Προφανώς εννοείς ότι όταν γίνεται το mastering της ταινίας, η χρωματική πληροφορία δεν υπερβαίνει τα όρια του rec.709 μέσα στο container του bt.2020.
Ούτε αυτό όμως ισχύει. Η πλειοψηφία του hdr υλικού γίνεται master σε monitor dci στα 1.000 nits και περιλαμβάνει χρωματική πληροφορία dci.
Το υλικό που ξεπερνάει τα όρια του dci μέσα στο 2020 απ' την άλλη, είναι πιο περιορισμένο.
Έχοντας περάσει άφθονες ώρες με το tone mapping (κυρίως) του madvr, αλγόριθμους desat και roll off στα όρια του χρωματικού τριγώνου που υποστηρίζει το προβολικό, έχω διαπιστώσει ότι υπάρχει άφθονο υλικό.
Παραθέτω ένα βίντεο 4ετίας, κοίταξε στο 05:40.

 

Μηνύματα
154
Reaction score
139
Δεν είναι έτσι αγαπητέ μου συμφορουμίτη. Η πλειοψηφία του οπτικοακουστικού υλικού παράγεται και σε hdr, όχι μόνο σε hd. Αυτό σημαίνει ότι είτε μέσω streaming, είτε μέσω φυσικών δίσκων υπάρχει πλέον άφθονο υλικό encoded σε bt.2020.
To bt.2020 είναι ένα container που περιλαμβάνει την χρωματική πληροφορία.
Προφανώς εννοείς ότι όταν γίνεται το mastering της ταινίας, η χρωματική πληροφορία δεν υπερβαίνει τα όρια του rec.709 μέσα στο container του bt.2020.
Ούτε αυτό όμως ισχύει. Η πλειοψηφία του hdr υλικού γίνεται master σε monitor dci στα 1.000 nits και περιλαμβάνει χρωματική πληροφορία dci.
Το υλικό που ξεπερνάει τα όρια του dci μέσα στο 2020 απ' την άλλη, είναι πιο περιορισμένο.
Έχοντας περάσει άφθονες ώρες με το tone mapping (κυρίως) του madvr, αλγόριθμους desat και roll off στα όρια του χρωματικού τριγώνου που υποστηρίζει το προβολικό, έχω διαπιστώσει ότι υπάρχει άφθονο υλικό.
Παραθέτω ένα βίντεο 4ετίας, κοίταξε στο 05:40.

Πολυ ενδιαφέρον το video αυτό. Από όλα τα παραπάνω θα συμφωνήσω περισσότερο σε αυτό που ανέφερες ότι όταν γίνεται το mastering της ταινίας, η χρωματική πληροφορία δεν υπερβαίνει τα όρια του rec.709 μέσα στο container του bt.2020.

Σε γενικές γραμμές είναι πολύ δύσκολο με τη σημερινή τεχνολογία να πετυχούμε πραγματική HDR εικόνα σε projector καθώς το white point πρέπει να είναι στα 300 nits και το on/off contrast ratio από 10.000:1 και καλύτερο. Για παράδειγμα σε μια οθόνη 4,00 x 2,25 μέτρων για να φτάσουμε τα 300 nits χρειαζόμαστε 8.000 lumen. Εκτιμώ ότι ο περισσότερο κόσμος όσον αφορά το HDR θα επιλέξει τις τηλεοράσεις των 55" εως 100".
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.733
Reaction score
8.411
Για παράδειγμα σε μια οθόνη 4,00 x 2,25 μέτρων για να φτάσουμε τα 300 nits χρειαζόμαστε 8.000 lumen. Εκτιμώ ότι ο περισσότερο κόσμος όσον αφορά το HDR θα επιλέξει τις τηλεοράσεις των 55" εως 100".
Ναι, γιατί οι περισσότεροι έχουν αυτό το δίλημμα.
Να πάρω 55άρα TV ή προτζέκτορα με οθόνη 180 ιντσών; 😆
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.479
Reaction score
9.235
Πολυ ενδιαφέρον το video αυτό. Από όλα τα παραπάνω θα συμφωνήσω περισσότερο σε αυτό που ανέφερες ότι όταν γίνεται το mastering της ταινίας, η χρωματική πληροφορία δεν υπερβαίνει τα όρια του rec.709 μέσα στο container του bt.2020.
Μα, δεν είπα αυτό και προφανώς δε συμφωνούμε! Το βίντεο σου αποδεικνύει ότι χρόνια τώρα το mastering περιλαμβάνει χρωματική πληροφορία που ξεπερνάει κατά πολύ το rec.709.
Στην πραγματικότητα, το matrix είναι μια ταινία που αναδεικνύει τα προτερήματα του valerion σε σχέση με τα άλλα προβολικά, καθώς περιλαμβάνει εικονοστοιχεία στα όρια του rec.2020.
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.280
Reaction score
7.585
Όπως τα λέει ο @loggeo είναι.
Οι περισσότερες ταινίες πλέον στο UHD δισκάκι γίνονται mastered σε DCI-P3 color space σε bt2020 container, είτε σε bt2020 directly. Υλικό με χρώματα αρκετά εκτός της μικρής παλέτας του Rec.709 υπάρχει άπειρο εδώ και χρόνια.
 


Μηνύματα
154
Reaction score
139
Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι όλοι οι παραπάνω projectors χρησιμοποιούν το ίδιο ακριβώς DMD panel της TI. Μια τεχνολογία που ουσιαστικά δεν έχει αλλάξει από τις αρχές της δεκαετίας του 90. Παρακολούθησα το video με προσοχή. Τα μαύρα συνολικά φαίνονται καλύτερα όμως έχουν χαθεί οι πιο σκοτεινές λεπτομέρειες της εικόνας οι οποίες στο Valerion είναι πιο διακριτές.
 

Μηνύματα
7.488
Reaction score
4.847
Ακριβώς αυτό
Για τα 2 χιλιάρικο που κόστιζε ήταν σούπερ
Τίποτα παραπάνω
Για τα 4 και που έχει τώρα δεν ξέρω
Εάν θες 4κ πάνελ αναγκαστικά μόνο ΣΟΝΥ και jvc
Και θες παραπάνω από 8000 για να έχει νόημα
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.479
Reaction score
9.235
Εγώ κρατάω ότι ο Nexigo για την ώρα δεν παίζει καλύτερα απ τον Valerion, διότι το laser dimming του θέλει δουλειά.
Ωστόσο το νούμερο native on/off contrast είναι εξωφρενικό για dlp μ' αυτό το τσιπ(5k:1)!
Γίνονται λοιπόν πραγματάκια και μάλιστα σε προσιτές κατηγορίες τιμής.
Φαίνονται ενδιαφέρουσες οι εξελίξεις.
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.280
Reaction score
7.585
Εγώ κρατάω ότι ο Nexigo για την ώρα δεν παίζει καλύτερα απ τον Valerion, διότι το laser dimming του θέλει δουλειά.
Ωστόσο το νούμερο native on/off contrast είναι εξωφρενικό για dlp μ' αυτό το τσιπ(5k:1)!
Γίνονται λοιπόν πραγματάκια και μάλιστα σε προσιτές κατηγορίες τιμής.
Φαίνονται ενδιαφέρουσες οι εξελίξεις.
Αν φτιάξουνε το laser dimming & την ταχύτητα (?) της ίριδας θα μιλάμε για μηχανηματάρα (ακόμα και αν το δώσουν στα 4-5k€).

To "ανησυχητικό" είναι πως εμφανίστηκαν κινέζοι και πιάνουν τέτοια νούμερα με μικρά, single chip DLP, και έχεις τις BenQ, Optoma που τόσα χρόνια είναι DLP only κατασκευαστές και το καλύτερο που έχουν να δείξουν είναι CR περί τα 2400:1 με τον μέσο όρο των μηχανημάτων γύρω στα 1200:1. Θα μου πεις πως τα περισσότερα μηχανήματα τους βασίζονται στα reference κυκλώματα που δίνει η TI... είναι ας πούμε μηχανήματα φασόν βασισμένα σε βασικά κυκλώματα και software από TI & Delta Electronics, ας κάνανε και λίγη δουλειά για να μην τους κάνει ρόμπα τώρα κάποια Valerion και κάποια Nexigo.
 

Μηνύματα
7.488
Reaction score
4.847
O benq 4000 είναι πολύ καλός πάντως για τα λεφτά του και ας μην έχει το μαύρο του 9400
Τώρα εάν αξίζει να δώσεις τον 9400 για το benq4000 είναι άλλη ιστορία
Διότι όλοι αυτοί στην κατηγορία αυτή παίζουν
Short throw πάντως δεν θα έπαιρνα ποτέ
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.552
Μηνύματα
2.982.283
Members
38.340
Νεότερο μέλος
loukas21
Top