Ααα θενκ γιου Άλεξ. Το μεσημέρι ήταν δύσκολο, είχε διστακτική λιακάδα και συννεφόκαμα. Είναι και η μηχανούλα μικρή και παλιά... Θα ανεβάσω και μερικές από καλύτερη μηχανή.
Τιμής ένεκεν δύο φωτογραφίες από το δικό μας Ι/Φ Ευγένιος Ευγενίδης που είχα την τιμή να με εκπαιδεύσει.
Και η ιστορία του
Το ιστορικό ιστιοφόρο ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΕΥΓΕΝΙΔΗΣ κατασκευάστηκε για τον λόρδο Walter Runciman από τα ναυπηγεία William & Denny Bros στο Dumbarton της Σκωτίας.
Καθελκύστηκε το 1929 και μέχρι το 1939 χρησιμοποιήθηκε κυρίως σαν το προσωπικό κότερο της οικογένειας Runciman.
Το 1939 περιέρχεται στο Αγγλικό Ναυαρχείο και γίνεται το πλοίο παράκτιων περιπολιών στον ποταμό Helford της Κορνουάλης.
Το 1945 το πλοίο περιέρχεται σε Σουηδικά χέρια, πρώτα στο Abraham Rydberg Foundation of Stockholm όπου και γίνεται εκπαιδευτικό ιστιοφόρο με το όνομα SUNBEAM και μετά στην επίσης Σουηδική Einar Hansen's Clipper Line of Malmo, όπου και μετονομάζεται FLYING CLIPPER.
Το 1965 αλλάζει την ιστιοφορία του, με την προσθήκη τριών πανιών, και χρησιμοποιείται σαν εκπαιδευτικό ιστιοφόρο για τα πληρώματα των εφοπλιστών ιδιοκτητών του.
Το 1965 αγοράζεται από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και μετονομάζεται σε ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΕΥΓΕΝΙΔΗΣ, προς τιμήν του ευεργέτη Ευγένιου Ευγενίδη.
Το Ι/Φ ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΕΥΓΕΝΙΔΗΣ είχε ρόλο εκπαιδευτικού ιστιοφόρου για τους δόκιμους του Εμπορικού Ναυτικού, μέχρι το 1990.
Μετά τον παροπλισμό του, το Ι/Φ ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΕΥΓΕΝΙΔΗΣ μεταβιβάζεται στο Υπουργείο Πολιτισμού το 1995, το οποίο το παραχωρεί με τη σειρά του στο Ναυτικό Μουσείο Ελλάδος.