- Μηνύματα
- 54.686
- Reaction score
- 136.369
Τα εν λόγω Yamaha είναι καταξιωμένα μονιτορς στον επαγγελματικό στίβο, με ισορροπημένη απόκριση (όπως διαπιστώθηκε από τις μετρήσεις και στο χώρο του μπουτχια), οπότε, χωρίς σημαντικές τονικές αλλοιώσεις, δίνουν στους μαστεραδες - ηχολήπτες κλπ την αίσθηση ενός οικιακού hi-fi ηχείου, με ελαττωμένη απόκριση χαμηλά, και σκεφτείτε πως σε αυτή τη χρήση, τυπικά τα χρησιμοποιούν έξτρα near field, στο μισό ή ένα μέτρο απόσταση ακρόασης, πάνω στην κονσόλα.
Τα reference monitors, είναι φυσικά διαφορετικά ζώα. Γενικώς όλα τα monitors που ανήκουν στην κατηγορία των "main monitor", είναι ικανά για αναπαραγωγή των live δρώμενων μέσα στο στούντιο ηχογράφησης, όπου δηλαδή ακούνε οι μαστεραδες λάιβ πως παίζουν οι μουσικοί και οι τραγουδιστές πίσω από το "τζάμι", εντελώς ασυμπίεστα (απ'τα μικρόφωνα στην κονσόλα μίξης και στα ηχεία), ώστε να κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις.
Αυτή τη δουλειά, μόνον main monitors μπορούν να την φέρουν εις πέρας, όπως και τα PA monitors βέβαια, που είναι για λάιβ εκδηλώσεις. Σε αυτή τη δουλειά, τα δυναμικά είναι τρόμος για μικρά ηχεία, και είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον να μπορούν να ακολουθήσουν τέτοιες απαιτήσεις οποιαδήποτε μικρά ηχεία. Θέλει κτήνη main monitors, κι ακόμα κι αυτά, με συνοδεία σαμπ.
Εάν για οποιονδήποτε λόγο, πχ βλάβη, φύγουν για επισκευή τα main monitors και μείνει ο ηχολήπτης στο στούντιο χωρίς αυτά τα ηχεία, δεν μπορεί να κάνει δουλειά με κανένα από τα υπόλοιπα μικρά μονιτορς που έχει εκεί (όπως τα εν λόγω Yamaha), και η μόνη εναλλακτική είναι να χρησιμοποιήσει κατάλληλα για τέτοια χρήση ακουστικά. Εννοείται πως όλα τα ακουστικά δεν είναι για τέτοια χρήση, θέλει κατάλληλα για live ηχογραφήσεις, που να αντέχουν drums με πλήρες δυναμικό εύρος, δηλαδή μιλάμε για ειδικά ακουστικά, με υψηλότατα max SPL, ιδιαίτερα εκτεταμένη απόκριση συχνότητας χαμηλά, και ανθεκτικά σε "κακουχίες" και "κακίες" στο μπάσο.
Τα reference monitors, είναι φυσικά διαφορετικά ζώα. Γενικώς όλα τα monitors που ανήκουν στην κατηγορία των "main monitor", είναι ικανά για αναπαραγωγή των live δρώμενων μέσα στο στούντιο ηχογράφησης, όπου δηλαδή ακούνε οι μαστεραδες λάιβ πως παίζουν οι μουσικοί και οι τραγουδιστές πίσω από το "τζάμι", εντελώς ασυμπίεστα (απ'τα μικρόφωνα στην κονσόλα μίξης και στα ηχεία), ώστε να κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις.
Αυτή τη δουλειά, μόνον main monitors μπορούν να την φέρουν εις πέρας, όπως και τα PA monitors βέβαια, που είναι για λάιβ εκδηλώσεις. Σε αυτή τη δουλειά, τα δυναμικά είναι τρόμος για μικρά ηχεία, και είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον να μπορούν να ακολουθήσουν τέτοιες απαιτήσεις οποιαδήποτε μικρά ηχεία. Θέλει κτήνη main monitors, κι ακόμα κι αυτά, με συνοδεία σαμπ.
Εάν για οποιονδήποτε λόγο, πχ βλάβη, φύγουν για επισκευή τα main monitors και μείνει ο ηχολήπτης στο στούντιο χωρίς αυτά τα ηχεία, δεν μπορεί να κάνει δουλειά με κανένα από τα υπόλοιπα μικρά μονιτορς που έχει εκεί (όπως τα εν λόγω Yamaha), και η μόνη εναλλακτική είναι να χρησιμοποιήσει κατάλληλα για τέτοια χρήση ακουστικά. Εννοείται πως όλα τα ακουστικά δεν είναι για τέτοια χρήση, θέλει κατάλληλα για live ηχογραφήσεις, που να αντέχουν drums με πλήρες δυναμικό εύρος, δηλαδή μιλάμε για ειδικά ακουστικά, με υψηλότατα max SPL, ιδιαίτερα εκτεταμένη απόκριση συχνότητας χαμηλά, και ανθεκτικά σε "κακουχίες" και "κακίες" στο μπάσο.