Zizik's Maxi Home Theater

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.984
Reaction score
11.438
Εγώ απλά να προσθέσω ότι υπάρχει και το DBA/2 (να μου καταχωρηθεί ο όρος παρακαλώ), το οποίο είναι εξαιρετικά πιο απλό ως υλοποίηση (δε θέλει υπολογισμούς delay) και έχει το μισό κόστος:

Αντί(ς) για τα 4 σαμπ του πίσω τοίχου που κάνουν ακύρωση, φτιάχνουμε ένα ψευδο-τοίχο σαν του εαρ ή βάζουμε κάνα μέτρο απορρόφηση ή φτιάχνουμε ένα σούπερ-ντούπερ broadband basstrap και έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα. Και σε απόκριση και σε db παρακαλώ, με τα μισά όμως γούφερς και ενισχυτές.

Χάνουμε μόνο 1 μέτρο και βάλε σε real estate. Δηλαδή μικραίνουμε τη μία διάσταση του δωματίου κατά τουλάχιστον ένα μέτρο.

Link: https://www.avsforum.com/forum/155-...28-follgott-s-build-18-x-peerless-xxls12.html

Κατά τα άλλα το DBA (με εντοιχισμένα μεγάφωνα) πρέπει να είναι Ο καλύτερος τρόπος για σωστό μπάσο σε δωμάτιο, εφόσον το δωμάτιο είναι ορθογώνιο παραλ/μο. Κρίμα που είναι δύσκολο να υλοποιηθεί.

Για να δούμε όμως... o_O
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.984
Reaction score
11.438
Φυσικά, τίποτα στην κυματική δεν είναι τόσο απλό. Ποιό είναι το μπαγκ του DBA, ωέω; Που δεν το έχει το DBA/2.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.122
Reaction score
79.859
Φυσικά, τίποτα στην κυματική δεν είναι τόσο απλό. Ποιό είναι το μπαγκ του DBA, ωέω; Που δεν το έχει το DBA/2.
συμμετρικός χώρος?
ενδιάμεσα αντικείμενα-επιφάνειες?
πες καλέ
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.984
Reaction score
11.438
Σωστα και τα δυο που αναφερεις. Αλλα υπαρχει ενα μπαγκ που ειναι πιο ουσιώδες και στην καρδια της μεθόδου.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.122
Reaction score
79.859
Σωστα και τα δυο που αναφερεις. Αλλα υπαρχει ενα μπαγκ που ειναι πιο ουσιώδες και στην καρδια της μεθόδου.
δεν ακυρώνονται το ίδιο όλες οι συχνότητες?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.346
Reaction score
138.093
Φυσικά, τίποτα στην κυματική δεν είναι τόσο απλό. Ποιό είναι το μπαγκ του DBA, ωέω; Που δεν το έχει το DBA/2.
Στάθμη, απόκριση, ευαισθησία.

Μη μου αρχίσεις λομπινκ και Κομπ, που βρίζονται κι οι άλλοι...

Το ύψος της θέσης ακρόασης είναι νομίζω άσχετο, αλλά η απόσταση ακρόασης πρέπει να είναι μόνο μια, το σημείο ακύρωσης.
 


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.122
Reaction score
79.859
Ουι! Αυτο ειναι!
:party:

άρα τι κάνουμε?
θέλει ταυτόχρονα και εστιασμένη απορρόφηση?
ή κάνουμε dba μέχρι ενός εύρους συχνοτήτων και για τις υπόλοιπες dba/2 και απορρόφηση?
 


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.122
Reaction score
79.859
Συμβιβαζόμαστε.
εσύ τώρα γιατί πετάγεσαι σαν τον παπακάιντνες?
άνοιξε δικό σου θέμα:tongue::cry::cry::lol::lol:
[DOUBLEPOST=1541432894][/DOUBLEPOST]
Συμβιβαζόμαστε.
δεν μπορεί κάποιο τρικ θα υπάρχει....
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.346
Reaction score
138.093
Συμβιβαζόμαστε.
Σωστά.
Ο καλύτερος συμβιβασμός, είναι οι αρχές λειτουργίας που προτείνει η Κλάιν Μάιν, η κατ'ουσίαν δημιουργός της μεθόδου, το πλειν γουειβ αρει, που θεωρητικά μπαίνει στον εμπρός τοίχο, και ο πίσω, όπως είπε ο νταποστ (κι όπως υλοποιούν τα περισσότερα στούντιο κι εγώ στο νέο χώρο), αναλαμβάνει να μην υπάρχει ακύρωση, δηλαδή δίνει διέξοδο κι απορρόφηση στο μπάσο, συνδυασμένα, τόσο ώστε να μην αποτελεί ουσιαστικά πρόβλημα η επιστροφή του.

Στο ίδιο μοτίβο της Κλάιν Μάιν, τα 4 σαμπ θα μπορούσαν να είναι ...5, συμφωνώντας με το πιο αποδοτικό νούμερο αρέι στις διαθέσεις μελέτες, αλλά πρόσεξε, εδώ κάνω τη μίξη τεχνοτροποιών και δε μιλάω για ξεκάθαρη υλοποίηση χαρμαν, ούτε κλαιν, αλλά για αρρει από το δάπεδο ως το ταβάνι, στη μία πλευρά μόνο, 5 στήλες.

Τράτζικ σενάριο, ξέρω...

Μάλλον το έχετε δει σε κάτι χομσινεματζίδικες υλοποιήσεις τερατωδών διαστάσεων, ε; :p
Και 3 και 5 ντανες γούφερ, πίσω από την χιούτζ οθόνη, εκάστοτε εντοιχισμένων. Σάουντς φαμίλιαρ;
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.122
Reaction score
79.859
Σωστά.
Ο καλύτερος συμβιβασμός, είναι οι αρχές λειτουργίας που προτείνει η Κλάιν Μάιν, η κατ'ουσίαν δημιουργός της μεθόδου, το πλειν γουειβ αρει, που θεωρητικά μπαίνει στον εμπρός τοίχο, και ο πίσω, όπως είπε ο νταποστ (κι όπως υλοποιούν τα περισσότερα στούντιο κι εγώ στο νέο χώρο), αναλαμβάνει να μην υπάρχει ακύρωση, δηλαδή δίνει διέξοδο κι απορρόφηση στο μπάσο, συνδυασμένα, τόσο ώστε να μην αποτελεί ουσιαστικά πρόβλημα η επιστροφή του.

Στο ίδιο μοτίβο της Κλάιν Μάιν, τα 4 σαμπ θα μπορούσαν να είναι ...5, συμφωνώντας με το πιο αποδοτικό νούμερο αρέι στις διαθέσεις μελέτες, αλλά πρόσεξε, εδώ κάνω τη μίξη τεχνοτροποιών και δε μιλάω για ξεκάθαρη υλοποίηση χαρμαν, ούτε κλαιν, αλλά για αρρει από το δάπεδο ως το ταβάνι, στη μία πλευρά μόνο, 5 στήλες.

Τράτζικ σενάριο, ξέρω...

Μάλλον το έχετε δει σε κάτι χομσινεματζίδικες υλοποιήσεις τερατωδών διαστάσεων, ε; :p
Και 3 και 5 ντανες γούφερ, πίσω από την χιούτζ οθόνη, εκάστοτε εντοιχισμένων. Σάουντς φαμίλιαρ;

προτιμότερο είναι αντί να βάλεις 2 αρέι μπροστά...να τα κάνεις dba?
ένα αρέι μπροστά και ένα πίσω?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.346
Reaction score
138.093
Όχι, όλα μπροστά.

Βεβαίως αυτά που σας λέω, δεν είναι δικές μου ιδέες.
Κι έχουν υλοποιηθεί.
Να, από το Λίνκ του νταποστ, ο οποίος είναι μεγάλος γάτος και πολύ δγιαβαζμένος:

eb5d5a55__MG_0085_klein.jpeg


Κλάιν Μάιν.

There is 60 cm rockwool at the back wall to absorb the length mode. The rest is killed by an equalizer (K+H Pro C 28). The signal chain is pretty flat to 3 Hz. So it was no problem to reach -3 dB @ 3,3 Hz. I already measured 115 dB at 4 Hz.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.122
Reaction score
79.859
Όχι, όλα μπροστά.

Βεβαίως αυτά που σας λέω, δεν είναι δικές μου ιδέες.
Κι έχουν υλοποιηθεί.
Να, από το Λίνκ του νταποστ, ο οποίος είναι μεγάλος γάτος και πολύ δγιαβαζμένος:

View attachment 109255

Κλάιν Μάιν.

There is 60 cm rockwool at the back wall to absorb the length mode. The rest is killed by an equalizer (K+H Pro C 28). The signal chain is pretty flat to 3 Hz. So it was no problem to reach -3 dB @ 3,3 Hz. I already measured 115 dB at 4 Hz.
ναι ο κιορατάς...τον είχα διαβάσει πριν καιρό...και στο τέλος κ@vλωσε πιο πολύ με την ηχοαπομόνωση του καναπέ:p:roflmao:

σε τέτοιες συστοιχίες πρέπει αυστηρά όλα τα γουφερ να είναι ίδια?
μίξεις δεν επιτρέπονται?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.346
Reaction score
138.093
Αυτός πάντως, είδες τι ανήλικα γουφεράκια χρησιμοποίησε. :p


6 ντανες των 3 τεμαχίων. 8-)

Μετά τις 5, είναι ..υπερβολή! :gotcha:
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.122
Reaction score
79.859
Αυτός πάντως, είδες τι ανήλικα γουφεράκια χρησιμοποίησε. :p


6 ντανες των 3 τεμαχίων. 8-)

Μετά τις 5, είμαι ..υπερβολή! :gotcha:
το εντυπωσιακό είναι και ο συνδυασμός
ώστε να μην αγοράζει άλλο ενισχυτή...:hi:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.346
Reaction score
138.093
Επί του πρακτικού μέρους του θρεντ, στο χώρο του ζιζίκου, λόγω μεγέθους, όγκου δηλαδή, χάνονται τα σαμπ.

Επειδή ότι και να πάρει, θα χάνεται το 99% της εξόδου του, η πιο λογική επιλογή είναι αρει ντανες 2,5μετρες, μια τετράδα τέτοιων μπροστά, ώστε οι λοβοί να συγκεντρωθούν στον ακροατή, κι όχι να κόβουν βόλτες στον αχανή χώρο.

Οικονομικά μεγάφωνα, αλλά πολλά σε κάθε ντάνα, ίσως 16, υψηλής ευαισθησίας.

Και όλα μαζί, μπορούν να οδηγηθούν από ένα ενισχυτικό.

16 μεγάφωνα του 10€ λέμε. 160€ η ντάνα, άντε 200.
Όλα μαζί, 64 μεγάφωνα, κάτω από χιλιάρικο.
4 καμπίνες δεν θα κοστίσουν μια περιουσία, γιατί θα είναι στενές, δε χρειάζονται τρομερά πράγματα.
Και μια πλάτη χύπεξ, με DSP πάνω, τα παίζει όλα.
Νομίζω ότι μπορεί να σηκώσει τρομακτικά ντεσιμπέλ στη θέση ακρόασης ένα τέτοιο σύστημα.
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.122
Reaction score
79.859
:showingbiceps:
Επί του πρακτικού μέρους του θρεντ, στο χώρο του ζιζίκου, λόγω μεγέθους, όγκου δηλαδή, χάνονται τα σαμπ.

Επειδή ότι και να πάρει, θα χάνεται το 99% της εξόδου του, η πιο λογική επιλογή είναι αρει ντανες 2,5μετρες, μια τετράδα τέτοιων μπροστά, ώστε οι λοβοί να συγκεντρωθούν στον ακροατή, κι όχι να κόβουν βόλτες στον αχανή χώρο.

Οικονομικά μεγάφωνα, αλλά πολλά σε κάθε ντάνα, ίσως 16, υψηλής ευαισθησίας.

Και όλα μαζί, μπορούν να οδηγηθούν από ένα ενισχυτικό.

16 μεγάφωνα του 10€ λέμε. 160€ η ντάνα, άντε 200.
Όλα μαζί, 64 μεγάφωνα, κάτω από χιλιάρικο.
4 καμπίνες δεν θα κοστίσουν μια περιουσία, γιατί θα είναι στενές, δε χρειάζονται τρομερά πράγματα.
Και μια πλάτη χύπεξ, με DSP πάνω, τα παίζει όλα.
Νομίζω ότι μπορεί να σηκώσει τρομακτικά ντεσιμπέλ στη θέση ακρόασης ένα τέτοιο σύστημα.
ξέχασες και μια κερβντ ηχοπερατη στο μπατζετ...:p:roflmao::lolsign:
[DOUBLEPOST=1541441950][/DOUBLEPOST]
Επί του πρακτικού μέρους του θρεντ, στο χώρο του ζιζίκου, λόγω μεγέθους, όγκου δηλαδή, χάνονται τα σαμπ.

Επειδή ότι και να πάρει, θα χάνεται το 99% της εξόδου του, η πιο λογική επιλογή είναι αρει ντανες 2,5μετρες, μια τετράδα τέτοιων μπροστά, ώστε οι λοβοί να συγκεντρωθούν στον ακροατή, κι όχι να κόβουν βόλτες στον αχανή χώρο.

Οικονομικά μεγάφωνα, αλλά πολλά σε κάθε ντάνα, ίσως 16, υψηλής ευαισθησίας.

Και όλα μαζί, μπορούν να οδηγηθούν από ένα ενισχυτικό.

16 μεγάφωνα του 10€ λέμε. 160€ η ντάνα, άντε 200.
Όλα μαζί, 64 μεγάφωνα, κάτω από χιλιάρικο.
4 καμπίνες δεν θα κοστίσουν μια περιουσία, γιατί θα είναι στενές, δε χρειάζονται τρομερά πράγματα.
Και μια πλάτη χύπεξ, με DSP πάνω, τα παίζει όλα.
Νομίζω ότι μπορεί να σηκώσει τρομακτικά ντεσιμπέλ στη θέση ακρόασης ένα τέτοιο σύστημα.
σε τέτοιες συστοιχίες...πως επιλέγουμε μεγάφωνα;τι χαρακτηριστικά κοιτάμε;
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.905
Μηνύματα
2.955.690
Members
38.259
Νεότερο μέλος
kassius
Top