ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Γιατί το ψάξιμο, η συνεχής αναζήτηση για το "τέλειο ταίριασμα" μεταξύ συσκευών (π.χ. ηχείο-ενισχυτής ), είναι για πολλούς, βασικό συστατικό της ενασχόλησης με το Hi-Fi/"Hi-End"
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.
Άλλο πράγμα όμως αυτό και άλλο η πραγματική ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ.
 


Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

καλα τα γράφεις. και εγω ενεργα είχα. να σε ρωτησω κάτι. Τα klein+Hummel τα εχεις ακουσει η θεωρεις οτι παιζουν καλα απο τις μετρησεις που είδες?
Επειδή το ζήτημα της ακρόασης έχει τεθεί από πολλά παιδιά, και παρότι θεωρώ ότι (εμμέσως έστω) ήδη απάντησα, θα σας απευθύνω και εγώ με τη σειρά μου ένα ερώτημα.
Θεωρείτε πως είστε ικανοί να αποφανθείτε για την ποιότητα ενός ΣΟΒΑΡΟΥ ηχείου monitor (σε σχέση με κάποιο άλλο ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ φυσικά) βασιζόμενοι στην ακρόασή του;
Ε, λοιπόν ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ!
Ούτε εγώ είμαι. Ούτε η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των audiophiles είναι.
Κι αυτό δεν ισχύει επειδή δε γεννηθήκαμε με χρυσά αυτιά.
Ως γνωστόν, ο μόνος άνθρωπος που γεννήθηκε με χρυσά αυτιά είναι ο Πάρις Κωτσής, ο οποίος όταν κλείνει τα μάτια - Ο ΠΑΡΙΣ ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΠΟΤΕ, ΑΠΛΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ - καλιμπράρει τον μέσο ου με βάση τους υποήχους που προκαλούνται από την κυκλοφορία του μάγματος στο μανδύα της Γης.
Επανέρχομαι.
Ο λόγος λοιπόν που συμβαίνει αυτό είναι η ΠΛΗΡΗΣ, ή έστω ΣΧΕΤΙΚΗ στην καλύτερη των περιπτώσεων ΑΓΝΟΙΑ μας γύρω από τις συνθήκες πραγματοποίησης της εκάστοτε ηχογράφησης.
Όπως έκανε εμφανές ο Κώστας Κόγιας παραθέτοντας τρία διαδοχικά κλιπάκια ήχου, με το ΙΔΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ, ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΙΘΑΡΑ, ακόμα και μικροαλλαγές στην τοποθέτηση του μικροφώνου μπορούν να επιφέρουν ΑΚΟΥΣΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ στον ήχο, χαρακτηρίζοντας το τελικό άκουσμα άλλοτε "πλούσιο και ζεστό", άλλοτε "ζωντανό και δυναμικό" και άλλοτε "γρατζουνιστό και λεπτόηχο".
Παρακαλώ όποιον μπορεί να βρει το σχετικό link να το παραθέσει.
Υποθέτοντας ότι το έχετε μελετήσει, μην ακούσω κανέναν και παρουσιάσει αντιρρήσεις του τύπου "...ναι, αλλά το μικρόφωνο ήταν πολύ κοντά στην κιθάρα γι' αυτό και οι έντονες μεταβολές με την αλλαγή της θέσης του και αν...".
Ένα ΑΜΕΣΟ και ΣΑΦΕΣ παράδειγμα ήθελε να δώσει ο άνθρ... ε, συγγνώμη ο Ημίθεος ήθελα να πω. Μην κολλάτε σε λεπτομέρειες.
Και αν τέτοιες διαφορές μπορούν να προκύψουν μόνο με αλλαγές στην τοποθέτηση ενός μικροφώνου, τότε σκεφτείτε τι γίνεται σε πολυμικροφωνικές ηχογραφήσεις όπου δεν υπάρχει ενιαίο standard, παρά πλήθος τεχνικών ηχογράφησης, χρονικών περιορισμών και τεχνικού τύπου συμβιβασμών, ο επιτυχής συγκερασμός των οποίων επαφίεται στη ΓΝΩΣΗ, στο ΜΕΡΑΚΙ, και στο ΤΑΛΕΝΤΟ του εκάστοτε μηχανικού ήχου.
"Και τι πας να μας πεις ρε Αλέξη; Ότι δε μπορούμε να κρίνουμε ένα ηχείο ακούγοντάς το;"
Αν μιλάμε για συμβατικό - παθητικό - κατά βάση ΕΓΓΕΝΩΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ηχείο που παίζει ΧΑΛΛΛΑΡΑ με παραμορφώσεις της τάξης του 10%-15% (και λίγα λέω...) τότε η απάντηση είναι ότι ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΥΠΟ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ (ταίριασμα στάθμης, διπλότυφλο τεστ, χρήση "γνωστών" και "ποιοτικών" ηχογραφήσεων... - τα εισαγωγικά μπήκαν υπό το φως των όσων είπα στις προηγούμενες παραγράφους).
Αν μιλάμε για σύγκριση (οποιουδήποτε) συμβατικού ηχείου με ΚΟΡΥΦΑΙΟ monitor, ε, τότε δε χρειάζεται σχεδόν τίποτα. Με την προϋπόθεση πως έχετε ΟΝΤΩΣ εμπειρία από ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ, θα σας φύγει ο τάκος με τη μία.
Τώρα, αν μιλάμε για ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ MONITOR, όπως τα ως άνω Klein + Hummel, ε, τότε ΟΝΤΩΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ.
Αυτοί που μπορούν είναι οι ΣΩΣΤΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ που έχουν αναλώσει σημαντικό μέρος της ζωής τους πίσω από μια κονσόλα (άντε και ο Κώστας Κόγιας λόγω του Ιχώρ που τρέχει στις φλέβες του).
Άνθρωποι σαν τον Doug Sax, τον Bob Ludwig και τον Barry Diament για να αναφέρω μερικούς.
Άνθρωποι ίσως σαν το "δικό μας" Θέμη Ζαφειρόπουλο - αρκεί να παραβλέψουμε το γεγονός ότι ως υπερήλικας είναι ανίκανος να ακούσει πρίμα (Θέμη καταλαβαίνεις ασφαλώς το καλοπροαίρετο του χιούμορ μου καθώς και την εκτίμηση που τρέφω στο πρόσωπό σου).
Τούτων λεχθέντων, απλός χομπίστας που μετά από μια ακρόαση (έστω και εκτεταμένη, έστω και υπό ιδανικές συνθήκες, έστω και μη λαμβάνοντας υπόψιν το αναξιόπιστο της ακουστικής μνήμης - ΥΠΕΡΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΣΕΝΑΡΙΟ δηλαδή...) αποφαίνεται μετά βεβαιότητας ότι π.χ. το κορυφαίο Geithein είναι υπέρτερο του κορυφαίου Klein + Hummel ΑΠΛΑ ΑΥΤΑΠΑΤΑΤΑΙ.
Και πού αφήνει κάτι τέτοιο εμάς τους απλούς ανθρώπους;
Δε μας αφήνει γυμνούς καθώς έχουμε τη ΛΟΓΙΚΗ μας (όση τελος πάντων μπορεί να υπάρξει στους κύκλους των χαλιεντάδων).
Ε, αν τη χρησιμοποιήσουμε αυτή τη ρημάδα και την ενδυναμώσουμε με ΓΝΩΣΗ και ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΑΘΗΣΗ, τότε με δεδομένο το ότι μιλάμε για ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ, ε, θα βγάλουμε τελικά άκρη τόσο από τα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ που κατά κανόνα αυτοί παρέχουν όσο και από ΤΙΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΩΝ ΩΣ ΑΝΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΙΔΗΜΟΝΩΝ.
Αν θέλετε περισσότερα για την άποψή μου περί μετρήσεων, τότε παρακαλώ ανατρέξτε σε προηγούμενα post μου στο παρόν thread.
 


Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Re: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

καλα αυτα τα klein πως ταλενε θα τα ψωνισετε χωρις ουτε μια ακροαση?επειδη τοπε ο ενας και εκανε μετρηση ο αλλος, και αν μετα στο μισαωρο ακουσμα τα αυτια πληγιασουν λογω μονιτοριλας τι γινονται τα 3500 χιλιαρικακια που ζηταν? αλλα δεν τρεχει τιποτα αρκει που υποστηριζει καποιος την αποψη του και τρεχει καβαλα πανω στ αλογο.:135:(χωρις καποια προσωπικη μομφη σε κανεναν ισως εγω να μην εχω καταλαβει καλα).
3500 χιλιαρικάκια είναι 3,5 εκατομμύρια Ευρώ.
Τόσο κάνουν τα "συστήματα" της ΧΑΙΕΝΤΟΛΙΣΤΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΡΗΔΕΣ που παρουσιάστηκε στις πρώτες σελίδες.
Τα "klein πως ταλενε" είναι ΕΥΚΑΙΡΙΑ για όσα προσφέρουν.
Δεν είναι δυο κουτάκια και έξι μεγαφωνάκια.
Αποτελούν προϊόν ΓΝΩΣΗΣ και ΕΡΕΥΝΑΣ, φοράνε μικροεπεξεργαστή και τρέχουν DSP.
Χωρίς καμία προσωπική μομφή.
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.008
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

http://www.klein-hummel.com/klein-h...onitoring_studio-monitors_main-monitors_O500C
Φοβερο ηχειο,τα ειχα ακουσει στην Κρητη,σε ενα πανηγυρι.:116:
Και που σαι ακόμα...Εδώ οι παλιατζήδες θ'αλλάξουν τις ντουντούκες-κόρνες και θα εγκαταστήσουν τέτοια γιά να διαλαλούν το πέρασμά τους από τις γειτονιές...:612:
Έκανα ένα διάλειμμα απο το διάβασμα των ΣΗΕ και είδα αυτό...κοίτα την έβγαλες καθαρή μέσα στο χανείο που λέγεται ΕΜΠ αλλα εδώ δέν την γλυτώνεις...Έχει πραγματικά τρελούς!!!!
Κοίταξε να δείς επειδή γενικότερα έχω όμοιες απόψεις με εσένα θέλω να σου αναφέρω κάτι που ίσως πρέπει να προσέξεις...
...
Και με αυτό το σχόλιο θέλω πολύ απλα να καταλήξω στο ότι μήπως τελικά εκεί υπάρχουν κάποιοι παράγοντες που αμελήσαμε?Μήπως οι αρμονικές των λαμπάτων είναι αυτές που ψυχοακουστικά δημιουργούν την αληθοφάνεια?Πραγματικα δέν με νοιάζει αν διαφωνείς ή συμφωνείς.Το θέμα είναι όμως οτι αυτά δέν είναι ερωτήματα που θα σου απαντήσει ένας π.χ. μηχανικός τηλεπικοινωνιών.Δέν θα σου τα απαντήσει γιατί πολύ απλά όπως και με το βινύλιο...δέν θα ξέρει το loudness war...πιθανότατα ούτε και αρχές ψυχοακουστικής ετσι ώστε να αναλύσει τα φαινόμενα.Ελπιζω να με πιάνεις...
Επειδή το ζήτημα της ακρόασης έχει τεθεί από πολλά παιδιά, και παρότι θεωρώ ότι (εμμέσως έστω) ήδη απάντησα, θα σας απευθύνω και εγώ με τη σειρά μου ένα ερώτημα.
Θεωρείτε πως είστε ικανοί να αποφανθείτε για την ποιότητα ενός ΣΟΒΑΡΟΥ ηχείου monitor (σε σχέση με κάποιο άλλο ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ φυσικά) βασιζόμενοι στην ακρόασή του;
Ε, λοιπόν ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ!
Ούτε εγώ είμαι. Ούτε η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των audiophiles είναι.
Κι αυτό δεν ισχύει επειδή δε γεννηθήκαμε με χρυσά αυτιά.
Ως γνωστόν, ο μόνος άνθρωπος που γεννήθηκε με χρυσά αυτιά είναι ο Πάρις Κωτσής, ο οποίος όταν κλείνει τα μάτια - Ο ΠΑΡΙΣ ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΠΟΤΕ, ΑΠΛΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ - καλιμπράρει το μέσο ους με βάση τους υποήχους που προκαλούνται από την κυκλοφορία του μάγματος στο μανδύα της Γης.
Επανέρχομαι.
...
Εδώ πιάνεσαι...αδιάβαστος:612:Οι μεταβολές στα συστήματα και τα γούστα του οδηγούν στο συμπέρασμα ότι επαναρυθμίζει την ακουστική του αντίληψη με βάση την κίνηση των τεκτονικών πλακών της Γης και την παλιρροϊκή(Tidal) επίδραση που ασκεί στα Γήινα ύδατα και τα σωματικά υγρά η εναλλαγή των φάσεων της Σελήνης κατά τη διάρκεια του Σεληνιακού Έτους.



http://el.wikipedia.org/wiki/Σεληνιακό_ημερολόγιο
(Εάν μάλιστα μελετήσουμε την περιοδικότητα αυτών,προκύπτει επιπλέον συνάρτηση με τη βαρυτική επίδραση του κέντρου του Γαλαξία στο ηλιακό μας σύστημα...)
Ενδεχόμενα οι κατασκευαστές των Κ & Η να λαμβάνουν υπόψη τους το εξής:135::
http://www.focusmag.gr/articles/view-article.rx?oid=362414
Ας αναρωτηθούμε λοιπόν,κατά πόσο η τοποθέτηση ενός μηχανήματος σε λίστα ΄΄κορυφαίων΄΄ θ'αύξανε το βαθμό απόλαυσης της Μουσικής που θ'απεκόμιζε ο κάτοχος μέσω αυτού(σε σχέση με την πρότερη ΄΄άγνοια΄΄);Αντίστροφα,θα ήταν δυνατόν να μειωθεί και στα ώτα η...΄΄υπερηφάνεια΄΄ με την υποθετική συνειδητοποίηση ότι το μέσο ακρόασης δεν έχει θέση σε κάποια ΄΄κορυφαία΄΄;
 

Μηνύματα
117
Reaction score
0
Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Για αλλού κινήσαμε και αλλού η ζωή μας πήγε.....
Καημό το έχω ένα topic να ξεκινήσει και να τελειώσει εντός θέματος...
Πάντως η προσωπική μου άποψη, και ίσως συμφωνήσουν αρκετοί μαζί μου, είναι ότι όλα είναι υποκειμενικά. Αλλός γουστάρει να ακούει πριμάτα, άλλος μπασάτα άλλος ξερά άλλος μαλακά και άλλος γουστάρει να ακούει απλώς όμορφα έπιπλα. Το μόνο όμως που δεν σηκώνει αμφιβολία κατ' εμέ είναι ότι το καλύτερο ηχείο έιναι αυτό που πλησιάζει το πραγματικό/ζωντανό μουσικό γεγονός. Έτσι λοιπόν θα συμφωνήσω ότι τα καλά studio monitor ηχεία λόγω του έργου που εξυπηρετούν, έχουν άριστη τονικότητα, ακρίβεια και λένε περισσότερες "αλήθειες" από αυτές μπορεί να "αντέξει" ο μέσος χομπίστας. Απο κει και πέρα όμως, ένα μικρομεσαίου μεγέθους ηχείο (όπως συνήθως είναι τα studio monitor) δεν μπορεί να αποδώσει τον όγκο-μέγεθος σκηνής, την ενέργεια, την φινέτσα, το συναίσθημα, όπως ένα κορυφαίο high-end ηχείο "οικιακής χρήσης". Και κλείνω λέγοντας ότι τα studio monitor, καλά κάνουν και είναι όπως είναι, για να γίνονται ακριβοδίκαιες ηχογραφήσεις και έτσι να ακούμε στα σπιτάκια μας από τα ηχεία που έχει διαλέξει ο καθένας με βάση τα γούστα του τη μουσικουλα μας.
Τελικά υπάρχει κάποιο ηχείο που να έχει πλησιάσει κοντά στο live?:142:
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Re: Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Τελικά υπάρχει κάποιο ηχείο που να έχει πλησιάσει κοντά στο live?:142:
Όποτε θες σε περιμένω για ακροασούλα και ποτάκι σπίτι μου να το διαπιστώσεις μόνος σου. :126:
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Επειδή το ζήτημα της ακρόασης έχει τεθεί από πολλά παιδιά, και παρότι θεωρώ ότι (εμμέσως έστω) ήδη απάντησα, θα σας απευθύνω και εγώ με τη σειρά μου ένα ερώτημα.
Θεωρείτε πως είστε ικανοί να αποφανθείτε για την ποιότητα ενός ΣΟΒΑΡΟΥ ηχείου monitor (σε σχέση με κάποιο άλλο ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ φυσικά) βασιζόμενοι στην ακρόασή του;
Ε, λοιπόν ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ!
Ούτε εγώ είμαι. Ούτε η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των audiophiles είναι.
Κι αυτό δεν ισχύει επειδή δε γεννηθήκαμε με χρυσά αυτιά.
Ως γνωστόν, ο μόνος άνθρωπος που γεννήθηκε με χρυσά αυτιά είναι ο Πάρις Κωτσής, ο οποίος όταν κλείνει τα μάτια - Ο ΠΑΡΙΣ ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΠΟΤΕ, ΑΠΛΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ - καλιμπράρει τον μέσο ου με βάση τους υποήχους που προκαλούνται από την κυκλοφορία του μάγματος στο μανδύα της Γης.
Επανέρχομαι.
Ο λόγος λοιπόν που συμβαίνει αυτό είναι η ΠΛΗΡΗΣ, ή έστω ΣΧΕΤΙΚΗ στην καλύτερη των περιπτώσεων ΑΓΝΟΙΑ μας γύρω από τις συνθήκες πραγματοποίησης της εκάστοτε ηχογράφησης.
Όπως έκανε εμφανές ο Κώστας Κόγιας παραθέτοντας τρία διαδοχικά κλιπάκια ήχου, με το ΙΔΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ, ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΙΘΑΡΑ, ακόμα και μικροαλλαγές στην τοποθέτηση του μικροφώνου μπορούν να επιφέρουν ΑΚΟΥΣΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ στον ήχο, χαρακτηρίζοντας το τελικό άκουσμα άλλοτε "πλούσιο και ζεστό", άλλοτε "ζωντανό και δυναμικό" και άλλοτε "γρατζουνιστό και λεπτόηχο".
Παρακαλώ όποιον μπορεί να βρει το σχετικό link να το παραθέσει.
Υποθέτοντας ότι το έχετε μελετήσει, μην ακούσω κανέναν και παρουσιάσει αντιρρήσεις του τύπου "...ναι, αλλά το μικρόφωνο ήταν πολύ κοντά στην κιθάρα γι' αυτό και οι έντονες μεταβολές με την αλλαγή της θέσης του και αν...".
Ένα ΑΜΕΣΟ και ΣΑΦΕΣ παράδειγμα ήθελε να δώσει ο άνθρ... ε, συγγνώμη ο Ημίθεος ήθελα να πω. Μην κολλάτε σε λεπτομέρειες.
Και αν τέτοιες διαφορές μπορούν να προκύψουν μόνο με αλλαγές στην τοποθέτηση ενός μικροφώνου, τότε σκεφτείτε τι γίνεται σε πολυμικροφωνικές ηχογραφήσεις όπου δεν υπάρχει ενιαίο standard, παρά πλήθος τεχνικών ηχογράφησης, χρονικών περιορισμών και τεχνικού τύπου συμβιβασμών, ο επιτυχής συγκερασμός των οποίων επαφίεται στη ΓΝΩΣΗ, στο ΜΕΡΑΚΙ, και στο ΤΑΛΕΝΤΟ του εκάστοτε μηχανικού ήχου.
"Και τι πας να μας πεις ρε Αλέξη; Ότι δε μπορούμε να κρίνουμε ένα ηχείο ακούγοντάς το;"
Αν μιλάμε για συμβατικό - παθητικό - κατά βάση ΕΓΓΕΝΩΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ηχείο που παίζει ΧΑΛΛΛΑΡΑ με παραμορφώσεις της τάξης του 10%-15% (και λίγα λέω...) τότε η απάντηση είναι ότι ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΥΠΟ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ (ταίριασμα στάθμης, διπλότυφλο τεστ, χρήση "γνωστών" και "ποιοτικών" ηχογραφήσεων... - τα εισαγωγικά μπήκαν υπό το φως των όσων είπα στις προηγούμενες παραγράφους).
Αν μιλάμε για σύγκριση (οποιουδήποτε) συμβατικού ηχείου με ΚΟΡΥΦΑΙΟ monitor, ε, τότε δε χρειάζεται σχεδόν τίποτα. Με την προϋπόθεση πως έχετε ΟΝΤΩΣ εμπειρία από ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ, θα σας φύγει ο τάκος με τη μία.
Τώρα, αν μιλάμε για ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ MONITOR, όπως τα ως άνω Klein + Hummel, ε, τότε ΟΝΤΩΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ.
Αυτοί που μπορούν είναι οι ΣΩΣΤΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ που έχουν αναλώσει σημαντικό μέρος της ζωής τους πίσω από μια κονσόλα (άντε και ο Κώστας Κόγιας λόγω του Ιχώρ που τρέχει στις φλέβες του).
Άνθρωποι σαν τον Doug Sax, τον Bob Ludwig και τον Barry Diament για να αναφέρω μερικούς.
Άνθρωποι ίσως σαν το "δικό μας" Θέμη Ζαφειρόπουλο - αρκεί να παραβλέψουμε το γεγονός ότι ως υπερήλικας είναι ανίκανος να ακούσει πρίμα (Θέμη καταλαβαίνεις ασφαλώς το καλοπροαίρετο του χιούμορ μου καθώς και την εκτίμηση που τρέφω στο πρόσωπό σου).
Τούτων λεχθέντων, απλός χομπίστας που μετά από μια ακρόαση (έστω και εκτεταμένη, έστω και υπό ιδανικές συνθήκες, έστω και μη λαμβάνοντας υπόψιν το αναξιόπιστο της ακουστικής μνήμης - ΥΠΕΡΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΣΕΝΑΡΙΟ δηλαδή...) αποφαίνεται μετά βεβαιότητας ότι π.χ. το κορυφαίο Geithein είναι υπέρτερο του κορυφαίου Klein + Hummel ΑΠΛΑ ΑΥΤΑΠΑΤΑΤΑΙ.
Και πού αφήνει κάτι τέτοιο εμάς τους απλούς ανθρώπους;
Δε μας αφήνει γυμνούς καθώς έχουμε τη ΛΟΓΙΚΗ μας (όση τελος πάντων μπορεί να υπάρξει στους κύκλους των χαλιεντάδων).
Ε, αν τη χρησιμοποιήσουμε αυτή τη ρημάδα και την ενδυναμώσουμε με ΓΝΩΣΗ και ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΑΘΗΣΗ, τότε με δεδομένο το ότι μιλάμε για ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ, ε, θα βγάλουμε τελικά άκρη τόσο από τα ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ που κατά κανόνα αυτοί παρέχουν όσο και από ΤΙΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΩΝ ΩΣ ΑΝΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΙΔΗΜΟΝΩΝ.
Αν θέλετε περισσότερα για την άποψή μου περί μετρήσεων, τότε παρακαλώ ανατρέξτε σε προηγούμενα post μου στο παρόν thread.
ολα αυτά είναι γνωστά και χιλιοειπωμένα σε αυτο το site. ΟΛΑ.
αυτο που δεν εχεις καταλάβει ειναι αυτο που πρωτος ο αναμφισβήτητα ειδικος να μιλησει για αυτο ο ΚωσταςEar εγραψε... to flat or not to flat?
εαν πρέπει να εκπαιδετούμε επί χρόνια για να μας αρέσει να ακούμε αυτό που ο μέγας ηχολήπτης θεώρησε ως ιδανικο... αστα...
ίσως θα ήταν το σωστό... αλλά μαλλον ανέφικτο...
για αυτο ακουμε ηχεια...
μας αρέσουν στον χώρο μας? το παιρνουμε..
δεν μας αρέσουν? δεν πα να μετραει...
για αυτο λοιπον καλε φιλε και γνωστη οπως βλεπω σου λέω οτι δεν προκειτε ο πολυς κόσμος να αγορασει ενα ηχειο χωρις να το ακουσει. οπως και να μετραει και οποιος να το έχει σαν reference.
και ξέρεις κάτι? με αυτο που ακουσε σπίτι του και το άκουσε καλά για τα αυτιά του θα είναι ευχαριστημένος! σωστό ή λάθος εδω δεν είναι studio, ειναι ο προσωπικός μας χώρος ακρόασης.
φιλικά
Νικος
(επεισης προσωπικα δεν θα προτεινα ποτε και σε κανενα ηχειο που δεν εχω ακουσει....)
 

Μηνύματα
117
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Όποτε θες σε περιμένω για ακροασούλα και ποτάκι σπίτι μου να το διαπιστώσεις μόνος σου. :126:
Με μεγάλη μου χαρά. Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Θα συνεννοηθούμε με pm.
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Re: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

.....
Οι φυσιογνωμίες διαφορετικές, όπως και στα περισσότερα ηχεία που έχετε όλοι επισημάνει. Μένει να ταιριάζουν στον Μηχανικό και κυρίως να τα συνηθίσει. Τότε θα γίνει σπουδαία δουλειά και από τα δύο.
!!-ΦΩΣ-!!
_________

Φοβάμαι ότι μιλάμε από υποθετικά έως τα όρια της φαντασίας.
Αν έχετε βρεθεί σε studio ηχογραφήσεων και έχετε δει πως γίνεται η ηχογράφηση θα καταλάβετε ότι είμαστε υποχόνδριοι.
(αν κάποιος ενοχλείται από τον χαρακτηρισμό, εξαιρείται)
Το τελευταίο που "φταίει" στον ηχολήπτη είναι τα ηχεία....(σε λογικά πλαίσια).

Αυτό το "εμπειρία από ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ" και "προσέγγιση του αληθινού" είναι κάτι που ο επαγγελματίας δεν γνωρίζει (είναι χαηεντάδικη εφεύρεση).
Όπως δεν υπάρχει καλύτερη κιθάρα ή πιάνο , καλύτερο μικρόφωνο ή ηχείο δεν υπάρχει και καλύτερη υποκειμενική άποψη, άρα οι ηχολήπτες πρέπει να μιλούν για την δουλειά τους και όχι τα γούστα τους... :137:

Όπως λέει παραπάνω ο themiloc υπάρχει και ο συνδυασμός χρήστης-προιόν.

Και εγώ (δυστυχώς) έμαθα στα "μόνιτορ" πράγμα που δεν έχει επιστροφή αλλά μπορώ να καταλάβω και κάποιον που τα θεωρεί "κουραστικά"...., όπως και εμένα μου αρέσει η "παραμόρφωση" μερικές φορές..:137:
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.361
Reaction score
37.175
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Με μεγάλη μου χαρά. Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Θα συνεννοηθούμε με pm.
Δεν παιρνεται ολοι μαζι τα μηχανακια σας να τα φερετε Θεσνικη ν ακουσουμε κι εμεις κατι διαφορετικο? γιατι απ οτι καταλαβα η πολη εμεινε στασιμη, στα ιδια οι περισσοτεροι...:123::123::123:
 

Μηνύματα
184
Reaction score
3
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

ολα αυτά είναι γνωστά και χιλιοειπωμένα σε αυτο το site. ΟΛΑ.
αυτο που δεν εχεις καταλάβει ειναι αυτο που πρωτος ο αναμφισβήτητα ειδικος να μιλησει για αυτο ο ΚωσταςEar εγραψε... to flat or not to flat?
εαν πρέπει να εκπαιδετούμε επί χρόνια για να μας αρέσει να ακούμε αυτό που ο μέγας ηχολήπτης θεώρησε ως ιδανικο... αστα...
ίσως θα ήταν το σωστό... αλλά μαλλον ανέφικτο...
για αυτο ακουμε ηχεια...
μας αρέσουν στον χώρο μας? το παιρνουμε..
δεν μας αρέσουν? δεν πα να μετραει...
για αυτο λοιπον καλε φιλε και γνωστη οπως βλεπω σου λέω οτι δεν προκειτε ο πολυς κόσμος να αγορασει ενα ηχειο χωρις να το ακουσει. οπως και να μετραει και οποιος να το έχει σαν reference.
και ξέρεις κάτι? με αυτο που ακουσε σπίτι του και το άκουσε καλά για τα αυτιά του θα είναι ευχαριστημένος! σωστό ή λάθος εδω δεν είναι studio, ειναι ο προσωπικός μας χώρος ακρόασης.
φιλικά
Νικος
(επεισης προσωπικα δεν θα προτεινα ποτε και σε κανενα ηχειο που δεν εχω ακουσει....)
+3500 χιλιαρικακια, μαζι σου φιλε συμφωνω απολυτα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.290
Reaction score
144.038
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Θεωρείτε πως είστε ικανοί να αποφανθείτε για την ποιότητα ενός ΣΟΒΑΡΟΥ ηχείου monitor (σε σχέση με κάποιο άλλο ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ φυσικά) βασιζόμενοι στην ακρόασή του;
Ε, λοιπόν ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ!
Ούτε εγώ είμαι. Ούτε η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των audiophiles είναι.
Κι αυτό δεν ισχύει επειδή δε γεννηθήκαμε με χρυσά αυτιά.
έτσι για να γουστάρεις φιλαράκι, ρίξε μια ματιά εδώ.

όχι τίποτ'άλλο, αλλά να μη νομίζεις ότι είσαι ο μόνος που τα λέει...

α, να μη ξεχάσω και τον αιρετικό. Που επίσης δίνει πολύ σημασία στην εμπειρία. μάλλον, επειδή την έχει μεγάλη.:140:

βέβαια, στου κουφού την πόρτα, πάρε την πόρτα και φύγε.:142::137:
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Re: Απάντηση: Re: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Αυτό το "εμπειρία από ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ" και "προσέγγιση του αληθινού" είναι κάτι που ο επαγγελματίας δεν γνωρίζει (είναι χαηεντάδικη εφεύρεση).
Είπες και μία αλήθεια. Και αυτή είναι η μαγεία του high-end αδελφέ που δεν θέλετε να καταλάβετε. Από τη μία θέλω να ακούω ακριβώς ότι υπάρχει στο δίσκο αλλά με ένα magic touch - δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω, που κάνει μία αδιάφορη και flat αναπαραγωγή, LIVE (στα πλαίσια που το επιτρέπει κάθε ηχογράφηση)! ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ. Κοινώς το αλατοπίπερο. Το φαί μαγειρεύται ακριβώς όπως ορίζει ο ΣΕΦ από κει και πέρα το πόσο αλάτι η πιπέρι θα βάλεις είναι δικό σου θέμα. :126:

Αν ήθελα να ακούω Monitor θα κράταγα τα Genelec που είχα για 3 χρόνια όταν είχα home studio! H θα γινόμουν ηχολήπτης. :126:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.290
Reaction score
144.038
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Πάντως η προσωπική μου άποψη, και ίσως συμφωνήσουν αρκετοί μαζί μου, είναι ότι όλα είναι υποκειμενικά. Αλλός γουστάρει να ακούει πριμάτα, άλλος μπασάτα άλλος ξερά άλλος μαλακά και άλλος γουστάρει να ακούει απλώς όμορφα έπιπλα. Το μόνο όμως που δεν σηκώνει αμφιβολία κατ' εμέ είναι ότι το καλύτερο ηχείο έιναι αυτό που πλησιάζει το πραγματικό/ζωντανό μουσικό γεγονός. Έτσι λοιπόν θα συμφωνήσω ότι τα καλά studio monitor ηχεία λόγω του έργου που εξυπηρετούν, έχουν άριστη τονικότητα, ακρίβεια και λένε περισσότερες "αλήθειες" από αυτές μπορεί να "αντέξει" ο μέσος χομπίστας. Απο κει και πέρα όμως, ένα μικρομεσαίου μεγέθους ηχείο (όπως συνήθως είναι τα studio monitor) δεν μπορεί να αποδώσει τον όγκο-μέγεθος σκηνής, την ενέργεια, την φινέτσα, το συναίσθημα, όπως ένα κορυφαίο high-end ηχείο "οικιακής χρήσης". Και κλείνω λέγοντας ότι τα studio monitor, καλά κάνουν και είναι όπως είναι, για να γίνονται ακριβοδίκαιες ηχογραφήσεις και έτσι να ακούμε στα σπιτάκια μας από τα ηχεία που έχει διαλέξει ο καθένας με βάση τα γούστα του τη μουσικουλα μας.
Τελικά υπάρχει κάποιο ηχείο που να έχει πλησιάσει κοντά στο live?:142:
Φίλε μου, όντως συγκροτημένη σκέψη (στην ουσία της).

Από την πλευρά του "χόμπι της ακρόασης μουσικής", φυσικά όλα είναι εντελώς μα παντελώς υποκειμενικά, και ο καθένας θα πρέπει να έχει στο σπίτι του τον ήχο που γουστάρει ο ίδιος, ακόμα κι αν είναι εντελώς λάθος με αυστηρά τεχνικά κριτήρια, ακόμα κι αν είναι τίγκα στις παραμορφώσεις, τίγκα στα πρίμα και με μπάσσο να φαν κι οι κότες.:127:

Από την πλευρά όμως της "υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής", ένα αμιγώς τεχνικής φύσεως αντικείμενο, τίποτα απολύτως δεν είναι υποκειμενικό. Σ'αρέσει δε σ'αρέσει, το σωστό είναι αυτό με τις καλύτερες μετρήσεις. Τελεία και παύλα.:145:


(επεισης προσωπικα δεν θα προτεινα ποτε και σε κανενα ηχειο που δεν εχω ακουσει....)
Α, φιλ φρι να κάνεις ότι καταλαβαίνεις ως πιο σωστό φίλε μου.

Προσωπικά πάντως, θα πρότεινα ηχεία και οποιαδήποτε άλλα μηχανήματα ασχέτως αν τα έχω ακούσει. Δεν έχει καμιά απολύτως σχέση η προσωπική μου προτίμηση στο ακουστικό φάσμα με το αντικειμενικά σωστά σχεδιασμένο μηχάνημα, που ταυτόχρονα δεν αποτελεί επίθεση στην τσέπη του καταναλωτή, με απολύτως αντικειμενικά κριτήρια.:126:
 


Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

ολα αυτά είναι γνωστά και χιλιοειπωμένα σε αυτο το site. ΟΛΑ.
αυτο που δεν εχεις καταλάβει ειναι αυτο που πρωτος ο αναμφισβήτητα ειδικος να μιλησει για αυτο ο ΚωσταςEar εγραψε... to flat or not to flat?
εαν πρέπει να εκπαιδετούμε επί χρόνια για να μας αρέσει να ακούμε αυτό που ο μέγας ηχολήπτης θεώρησε ως ιδανικο... αστα...
ίσως θα ήταν το σωστό... αλλά μαλλον ανέφικτο...
για αυτο ακουμε ηχεια...
μας αρέσουν στον χώρο μας? το παιρνουμε..
δεν μας αρέσουν? δεν πα να μετραει...
για αυτο λοιπον καλε φιλε και γνωστη οπως βλεπω σου λέω οτι δεν προκειτε ο πολυς κόσμος να αγορασει ενα ηχειο χωρις να το ακουσει. οπως και να μετραει και οποιος να το έχει σαν reference.
και ξέρεις κάτι? με αυτο που ακουσε σπίτι του και το άκουσε καλά για τα αυτιά του θα είναι ευχαριστημένος! σωστό ή λάθος εδω δεν είναι studio, ειναι ο προσωπικός μας χώρος ακρόασης.
φιλικά
Νικος
(επεισης προσωπικα δεν θα προτεινα ποτε και σε κανενα ηχειο που δεν εχω ακουσει....)
Δεν αμφιβάλλω καθόλου. Δε διεκδικώ άλλωστε ούτε πρωτιές ούτε copyright.
Όσο για το "to flat or not to flat", ε, ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ έγκειται το ΚΑΤ'ΕΞΟΧΗΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ μιας ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ που ΕΓΓΕΝΩΣ ΜΕΤΡΑΕΙ flat, ειδικά όταν αυτή συνοδεύεται από τις ΧΑΜΑΙΛΕΟΝΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΜΙΚΡΟΡΥΘΜΙΣΕΩΝ που έχουν τα εν λόγω K + H.
Μπορείς να τα "φέρεις" σύμφωνα με τα γούστα - χώρο σου ΟΠΟΤΕ και ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ.
Τέτοιες δυνατότητες και σε τέτοιο βαθμό, ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΟΥ δε μπορείς να έχεις με συμβατικό ηχείο.
Τέλος, και εγώ τα Adamάκια μου χωρίς να τα έχω ακούσει τα αγόρασα και 7+ χρόνια μετά είμαι ακόμα σούπερ ευχαριστημένος.
Βέβαια, θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι ο ουσιαστικός λόγος γι' αυτό δεν είναι ότι μου αρέσουν τα ... ακορντεόν
http://en.wikipedia.org/wiki/Oskar_Heil
αλλά το ότι προτιμώ να σκάσω παρά να παραδεχτώ ότι έκανα λάθος - κλασσική χαλιέντ ασθένεια στην οποία ευτυχώς ο Κωσταυτιάς δείχνει να έχει ανοσία.
 

Μηνύματα
117
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ

Από την πλευρά όμως της "υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής", ένα αμιγώς τεχνικής φύσεως αντικείμενο, τίποτα απολύτως δεν είναι υποκειμενικό. Σ'αρέσει δε σ'αρέσει, το σωστό είναι αυτό με τις καλύτερες μετρήσεις. Τελεία και παύλα.:145:

Kosta επέτρεψε μου να διαφωνήσω, αν και δεν έχω τις τεχνικές σου γνώσεις. Όταν μιλάμε για μετρήσεις, πρέπει να γνωρίζουμε και τις συνθήκες μετρήσεων, π.χ χώρος. Γιατί όταν τοποθετηθεί ένα ζευγάρι ηχεία σε ένα μέσο οικιακό χώρο ακρόασης, οι μετρήσεις πάνε περίπατο...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.888
Μηνύματα
3.032.596
Members
38.515
Νεότερο μέλος
Alebut
Top