PRaT η νίκη του High End

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.271
Reaction score
137.913
Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

τζιτερ


πρατ


music

 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Να ρωτήσω εγώ κάτι σαν χαζός2 που είμαι?

Ας πούμε οτι στους ενισχυτές το prat δεν ορίζεται ακριβώς.Αν το όριζα κάπως ίσως να το καταλάβαινα σαν μή συντονισμένο κύκλωμα.Πιο απλά αδράνεια της μεταβολής του ρεύματος ή της τάσης ανάλογα.

Στα ηχεία όμως το καταλαβαίνω.Ας πούμε οτι εισάγω στο woofer ένα στιγμιαίο παλμό.Ο παλμός αυτός σε ένα τέλειο μή αδρανειακό ηχείο θα εισαγόταν στο μηχάνημα ως...παλμός.Αντιθέτως σε ένα κακό ηχείο ο παλμός θα εισαχθεί ως παλμός...με μία μικρή καθυστέρηση...το ηχείο θα έχει αδράνεια και θα κάνει τον παλμό απο 1ms σε 2 sec αφήνοντας και μία βουή αρμονικών πίσω του κ.τ.λ.
Νομίζω οτι υπάρχει και αντίστοιχη μέτρηση στα ηχεία που υποδηλώνει αυτό.
 

Μηνύματα
2.868
Reaction score
250
Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

dr, df, sr και max spl στο ηχείο-χώρο φυσικά, η απόκριση εννοείται.

βοηθάει και το s/n r, μπας και καταφέρει να βγει το dr των νέων φορμά, πράμα που δε βλέπω δηλαδή, αλλά λέμε.

τά'λεγε κι ο Μιχάλης. Και με παράδειγμα.

εσύ Βασίλη, εξήγησέ μου τώρα τι σχέση έχει το πρατ με το ψηφιακό κακό, το τζίτερ.

φυσικά, κανείς δεν απαγορεύει τίποτα στις ακουστικές εκτιμήσεις. αλλά να συνδέεται η ακουστική εκτίμηση του πρατ με τα ψηφιακά σφάλματα χρονισμού, είναι άλλο καπέλο.
Δεν περίμενα τέτοια απάντηση από εσένα ! :114:

Για την εκτίμηση σου όσον αφορά την σχέση PRAT και τζίτερ δεν έχω κάποια άξια λόγου ένσταση. Μάλλον συμφωνούμε.

Όσον αφορά όμως στα υπόλοιπα ,ενίσταμαι.
Ένα από τα χιλιάδες παραδείγματα είναι και το κάτωθι :

Με τα ίδια ηχεία , τους ίδιους ενισχυτές ισχύος , τον ίδιο χώρο , τις ίδιες πηγές και μόνη διαφορά για παράδειγμα το προενισχυτικό στάδιο οι διαφορές που μπορούν να παρουσιαστούν σε αυτά που κάποιοι χαρακτηρίζουν σαν pace , rythm ,ατάκα κ.λ.π. ενδέχεται να είναι χαώδεις.

Είναι κάτι που με εκπλήσσει και εμένα . Αλλά είναι πραγματικότητα. Μάλιστα έγινε θέμα κουβέντας με φίλους σε κάποιες τελευταίες μου δοκιμές σήμερα ! Τα μετρήσιμα χαρακτηριστικά των εν λόγω προενισχυτών είναι παραπλήσια....
Άρα για ποιον συντελεστή απόσβεσης , λόγο σήματος προς θόρυβο , μέγιστες εντάσεις κ.λ.π συζητάμε. Όχι ότι δεν παίζουν ρόλο . Παίζουν και μάλιστα τεράστιο. Δεν αρκούν όμως για πλήρη προβλεψιμότητα της συμπεριφοράς στο πεδίο της ακρόασης....

Οι αναφορές δε στον "συχωρεμένο" τον Μιχάλη δεν διευκρινίζουν τίποτε. Ξέρω καλύτερα από τον καθένα το ότι οι γνώσεις του και η τεχνική του εμπειρία ήταν ανεπαρκείς για να εξηγήσουν κάποια προβλήματα που αντιμετώπιζε σε συστήματα που χρησιμοποιύσαν ενισχυτές του. Δεκάδες φορές επικοινωνούσε μαζί μου όντας σε απόγνωση. Ζητούσε βοήθεια γιατί δεν ήξερε πως να λύσει προβλήματα ηχητικής συμπεριφοράς που παρουσιαζόντουσαν σε συστήματα πελατών τους. Προβλήματα κάθε φύσης που στην απλή θεωρία δεν μπορούσε να τα προβλέψει....
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.271
Reaction score
137.913
Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

Δεν περίμενα τέτοια απάντηση από εσένα ! :114:

Για την εκτίμηση σου όσον αφορά την σχέση PRAT και τζίτερ δεν έχω κάποια άξια λόγου ένσταση. Μάλλον συμφωνούμε.

Όσον αφορά όμως στα υπόλοιπα ,ενίσταμαι.
Ένα από τα χιλιάδες παραδείγματα είναι και το κάτωθι :

Με τα ίδια ηχεία , τους ίδιους ενισχυτές ισχύος , τον ίδιο χώρο , τις ίδιες πηγές και μόνη διαφορά για παράδειγμα το προενισχυτικό στάδιο οι διαφορές που μπορούν να παρουσιαστούν σε αυτά που κάποιοι χαρακτηρίζουν σαν pace , rythm ,ατάκα κ.λ.π. ενδέχεται να είναι χαώδεις.

Είναι κάτι που με εκπλήσσει και εμένα . Αλλά είναι πραγματικότητα. Μάλιστα έγινε θέμα κουβέντας με φίλους σε κάποιες τελευταίες μου δοκιμές σήμερα ! Τα μετρήσιμα χαρακτηριστικά των εν λόγω προενισχυτών είναι παραπλήσια....
Άρα για ποιον συντελεστή απόσβεσης , λόγο σήματος προς θόρυβο , μέγιστες εντάσεις κ.λ.π συζητάμε. Όχι ότι δεν παίζουν ρόλο . Παίζουν και μάλιστα τεράστιο. Δεν αρκούν όμως για πλήρη προβλεψιμότητα της συμπεριφοράς στο πεδίο της ακρόασης....
Βασίλη μου ξέρω καλά ότι συμφωνούμε.

όσο για τις δοκιμές σου, όλο και κάτι δε θα "έκατσε" καλά, κάτι που δε φαίνεται.

όσο για τα σπεκς, κι ο προ έχει σπεκς, αλλά αν τηρούνται στην πράξη κι όχι μόνο στα χαρτιά, είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Φυσικά το slew rate του προ είναι μεγάλης σημασίας (ανάθεμα αν κάποιος το μετράει όπως πρέπει), όπως και το δυναμικό του εύρος. Άλλωστε, ένα ενισχυτικό στάδιο είναι, κι ένα φορτίο έχει να οδηγήσει, καταλαβαίνεις που το πάω. Το αν το οδηγεί σωστά, όπως το αν καταφέρνει να οδηγήσει τα καλώδια ή παρασύρεται από αυτά, είναι μια πονεμένη ιστορία.

μη σκας πάντως, δεν είσαι ο μόνος, κι εγώ τα ίδια έχω ζήσει...:126:

να φανταστείς, τόση πίκρα έχω φάει από προ και μπάφερ, που τό'ριξα στους μετασχηματιστές! :142::135:


ΥΓ φυσικά, κανείς δε τα ξέρει "όλα", αν υπάρχει τέτοιο πράγμα - άκου κει "όλα".... πάνω απ'όλα χομπίστες είμεθα κυρίες και κύριοι. συνέχεια ρωτάμε, και συνέχεια βλέπουμε ότι δε ξέρουμε την ...τύφλα μας. αυτά..
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.626
Reaction score
58.080
Απάντηση: PRaT-The Science of a Human Obsession

Που να σκεφτούμε κιόλας ότι η Μουσική αντίληψη αναπτύχθηκε προκειμένου να εξελιχθεί η γλωσσική επικοινωνία και η συνεννόηση μεταξύ των ανθρώπων...:612:

http://www.docstoc.com/docs/22277467/Daniel-J-Levitin-This-is-Your-Brain-on-Music
 

Μηνύματα
298
Reaction score
0
Re: Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

Παρακαλώ θερμά τους "ειδήμονες" και τους ειδήμονες να εξηγήσουν και σε μένα τον άσχετο περί του αντικειμένου τα κάτωθι :

1) Σε τι συνίσταται η ένσταση τους στην χρήση του όρου PRat όσον αφορά στην καταγραφή-περιγραφή υποκειμενικών εκτιμήσεων.


2) Ανάμεσα σε δύο συστήματα με διαφορετικές συνιστώσες (συσκευές) (παρόμοιων μετρήσιμων χαρακτηριστικών και σχεδιαστικής φιλοσοφίας) μπορεί να υπάρχουν διαφορές στον "τσαμπουκά" και την "ταχύτητα-ρυθμό" ;;;;;;;


3) Αν η απάντηση στην παραπάνω ερώτηση είναι όχι (που δεν το αποδέχομαι με τίποτε ) έχει καλώς . Αν είναι όμως ναι ,θα σας παρακαλούσα να μου πείτε ,με ποια δεδομένα σχεδιαστικά-κατασκευαστικά-εργαστηριακά πριν από την ακρόαση , θα μπορούσε κάποιος να γνωρίζει αν ένα συμβατικό set up έχει κορυφαία συμπεριφορά στους ως άνω τομείς ....
Αγαπητε Κυριε Τσαντουλη (το Κ κεφαλαιο γιατι παρωτι δεν σας ξερω σας εκτιμω πολυ για τα γραφομενα σας) αν και δεν ειμαι ειδικος, και ελπιζω να μην εμπιπτω στην κατηγορια των "ειδημονων", θα αποτολμησω να απαντησω στην ερωτηση σας. Σαν ενας ασχετος αλλα λογικα σκεπτομενος. Με το ρισκο παντα να γραψω ενα καρο βλακειες.

1) Οι υποκειμενικες εκτιμησεις δεν γινεται να αμφισβητηθουν απο καποιον, ειναι υποκειμενικες. Ο καθενας αντιλαμβανεται αυτο που αντιλαμβανεται. Αρα δεν υπαρχει καμια αντιρηση. Μπορει κανεις να τις λεει και PRaT. (θελω να πιστευω, χωρις βεβαια να θελω να κανω το μεταφραστη, οτι αυτο μαλλον ενοουσε ο ΚΚ με τη βατραχολογια...)

2) Ξερετε καλυτερα απο εμενα οτι το "περιπου" με το "τα ιδια" και το "παρομοιο" με "το ιδιο" εχουν μεγαλη διαφορα, και καποιες φορες χαωδη τελικα.
Σε δυο ηλεκτρονικες διαταξεις με περιπου ιδια χαρακτηριστικα (τοπολογια, παρομοια υλικα κλπ), δεν ειναι απαραιτητο οτι θα συμπεριφερθουν το ιδιο. Μπορει το τροφοδοτικο της μιας να ειναι καλυτερα υλοποιημενο, μπορει η κατασκευη της μιας να ειναι τετοια (λογω π.χ. της χωροταξιας των εξαρτηματων μεσα και της κατασκευης του κουτιου) που να την κανει λιγοτερο ευαισθητη σε EM ακτινοβολια απο την αλλη στο συγκεκριμμενο σημειο που τοποθετηθηκε. Και παει λεγοντας.
Στα ηχεια τωρα, μπορει οι μοναδες της μιας υλοποιησης να ειναι κατα τι καλυτερες και η καμπινα τους να ειναι καλυτερα μελετημενη (σαν να λεμε ειναι παρομοια τα δυο ηχεια, αλλα οχι ιδια) και τελικα στο χωρο που θα τα βαλετε να αποδωσει το ενα απο τα δυο καλυτερα γιατι του ταιριαξε ο χωρος. Αυτη ομως η διαφορα ειναι του χωρου και οχι της συσκευης.
Επισης μπορει η προσαρμογη (οχι το matching, η προσαρμογη της εξοδου του ενισχυτη σε σχεση με τα ηχεια) του ενος συστηματος να ειναι "ομαλοτερη" οποτε να δινουν και καλυτερο αποτελεσμα. Και ο καταλογος δεν σταματαει εδω...

Aυτα, νομιζω, ειναι μετρητικως εφικτα να αποδωθουν.

3) Σε αυτο δεν ειμαι ο ιδανικοτερος να απαντησω μιας και, οπως δηλωσα εξ'αρχης, ειμαι ασχετος. Ακομα και αν πιστευω οτι σε σωστο χωρο δυο μηχανακια που μετρανε ιδια θα παιξουν το ιδιο.

Καθε διορθωση για βλακεια, ανοησια, χαζομαρα που ειπα ειναι κατι παραπανω απο αποδεκτη. Ειναι απαραιτητη.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.836
Reaction score
12.933
Re: Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

Δεν περίμενα τέτοια απάντηση από εσένα ! :114:

Για την εκτίμηση σου όσον αφορά την σχέση PRAT και τζίτερ δεν έχω κάποια άξια λόγου ένσταση. Μάλλον συμφωνούμε.

Όσον αφορά όμως στα υπόλοιπα ,ενίσταμαι.
Ένα από τα χιλιάδες παραδείγματα είναι και το κάτωθι :

Με τα ίδια ηχεία , τους ίδιους ενισχυτές ισχύος , τον ίδιο χώρο , τις ίδιες πηγές και μόνη διαφορά για παράδειγμα το προενισχυτικό στάδιο οι διαφορές που μπορούν να παρουσιαστούν σε αυτά που κάποιοι χαρακτηρίζουν σαν pace , rythm ,ατάκα κ.λ.π. ενδέχεται να είναι χαώδεις.

Είναι κάτι που με εκπλήσσει και εμένα . Αλλά είναι πραγματικότητα. Μάλιστα έγινε θέμα κουβέντας με φίλους σε κάποιες τελευταίες μου δοκιμές σήμερα ! Τα μετρήσιμα χαρακτηριστικά των εν λόγω προενισχυτών είναι παραπλήσια....
Άρα για ποιον συντελεστή απόσβεσης , λόγο σήματος προς θόρυβο , μέγιστες εντάσεις κ.λ.π συζητάμε. Όχι ότι δεν παίζουν ρόλο . Παίζουν και μάλιστα τεράστιο. Δεν αρκούν όμως για πλήρη προβλεψιμότητα της συμπεριφοράς στο πεδίο της ακρόασης....

Οι αναφορές δε στον "συχωρεμένο" τον Μιχάλη δεν διευκρινίζουν τίποτε. Ξέρω καλύτερα από τον καθένα το ότι οι γνώσεις του και η τεχνική του εμπειρία ήταν ανεπαρκείς για να εξηγήσουν κάποια προβλήματα που αντιμετώπιζε σε συστήματα που χρησιμοποιύσαν ενισχυτές του. Δεκάδες φορές επικοινωνούσε μαζί μου όντας σε απόγνωση. Ζητούσε βοήθεια γιατί δεν ήξερε πως να λύσει προβλήματα ηχητικής συμπεριφοράς που παρουσιαζόντουσαν σε συστήματα πελατών τους. Προβλήματα κάθε φύσης που στην απλή θεωρία δεν μπορούσε να τα προβλέψει....
Να το χοντρύνω εγώ λιγάκι?

Έκανα δοκιμές με τελεστικούς ενισχυτές νέας εσοδείας, και υποτίθεται κατάλληλους για μουσική, σε σύγκριση με κλασσικά καλά κομμάτια.
Το slew rate (το θεωρητικό) ελαφρώς υψηλότερο στους νέους...
Στη πράξη τι έγινε?
Σφαλιάρα και στη μαμά σου και να μας ξανάρθεις βελτιωμένος:138::138::138:
 


Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

Οι Βρεττανοί φταίνε για όλα.:137:
Εχει ενδιαφέρον ψάχνοντας να δούμε πως μία διαφημιστική καμπάνια της LINN το 1974 για τα πλατό της περί "pitch accuracy" (ακριβής καθορισμός ύψους μελωδίας) έγινε η επαρχή του ορισμού PRaT (Pitch Rhythm and Timing) και αντιπαράθεσης με άλλες (Thorens πχ)


Linn made much of the ability of their turntable (then their sole audio product, although their reps described an experimental loudspeaker that turned out to be the 'brik) to maintain accurate pitch compared to their competition. One of their key claims to superiority over their many rivals was the capacity of a Linn LP12 to maintain better dynamic pitch stability, compared to other turntables of that period. They argued that during heavily modulated passages, the demand for more stylus deflection (to generate more electrical in the stylus/coil motor assembly of the cartridge) created more drag against the turntable platter rotation. So PITCH was a big deal at that time among that fraternity who would later be termed 'flat earth'.


Linn states that the most important job for a hi-fi system is to reveal the music, and the system's success in practice can be judged by how well the tune is revealed. Whereas many hi-fi companies have promoted electrical specifications as indicative of their products' performance, Linn has focused on its products' ability to reproduce the elements of music as judged subjectively - sometimes referred to as "PRAT" for pace, rhythm and timing - or, in Linn's terminology, "pitch accuracy".


"Pitch" λοιπόν και όχι "Pace" και ξεκίνησε πριν ακόμα μερικοί από εμάς γεννηθούμε αλλά στον δρόμο χάθηκε μάλλον και σαν φάντασμα ξανάρθε στις μέρες μας χωρίς τεχνικές προδιαγραφές και μετρικό σύστημα σαν P(ace)RaT για να ξανα-εδραιωθεί και να εξηγήσει τι?
Το γιατί σε 2 όμοια τεχνικών προδιαγραφών ηχητικά συστήματα το ένα μας κρατά σε εγρήγορση και το άλλο μας κοιμίζει ή ακόμα χειρότερα μας ενοχλεί? (Λέω τώρα και εγώ καμιά λαλακία με το φτωχό μου μυαλό :138:)

Μια ερώτηση έχω
Υπάρχει αναλογικό PRAT σαν pitch rhythm and timing και ψηφιακό PRAT σαν pace rhythm and timing???

To PRAT είναι αντικειμενικό ή υποκειμενικό?

Το PRAT είναι ο άγνωστος Χ που μας κάνει να αρέσει ένας ενισχυτής πχ που δεν "μετρά" καλά εργαστηριακά?

Αυτά
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

Και μιά ακόμα ερώτηση περι class D

Διαφορές 200watts πχ από class A και 200watts από class D ή Τ

1. Είναι τα ίδια και δεν θα καταλάβουμε καμιά διαφορά επειδή είμαστε κουφοί ή δεν έχουμε αντίστοιχα ηχεία να "πιάσουμε" την διαφορά

2. Είναι λίγο καλύτερα τα 200w σε Α... αλλά δεν αξίζει να πληρώσεις πενταψήφιο νούμερο για Α αντί για τετραψήφιο σε D για τόοοοοσο μικρή διαφορά

3. Είναι καλύτερα τα wattakia σε Α και σε Β και σε ΑΒ.... αλλά αφού μας έκατσαν ηλεκροφάγα ηχεία ξέρεις πόσα θες για 2 μονομπόκ των 600w σε Α ??

Διαλιέκτε διαλίεκτε 1,2,3

Αυτά
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.271
Reaction score
137.913
Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

υπάρχει και το 4. "Είναι λίγο καλύτερα τα 200w σε ντε-τε-διαλιέχ-τε... αλλά αξίζει να πληρώσεις πενταψήφιο νούμερο για Α αντί για τριψήφιο σε ντε-τε για να έχεις πιο μεγάλο σασί με περισσότερο κύρος που να ζεσταίνει κ λίγο την ατμόσφαιρα, άσε που θα εντυπωσιάζεις περισσότερο τους φίλους σου! "


προσωπικά έχω μια σκέψη, να κατασκευάσω ένα ενισχυτή σε θεο-ψαρωτικό σασί, με μια 845 ή 211 ανα κανάλι, μια-δυό 300Β και καναδυό-τρεις-τέσσερις μικρές λαμπίτσες, τίποτα ecc83 88 κλπ, όλες νος και ρώσσικες, ό,τι είναι της μοδός τελοσπάντων, που μόνο τα νήματα να ανάβουν, να δείχνει λαμπάτος, να κοτσάρω και καπάκια από μετασχηματιστές εξόδου φίρμας, τίποτε σε όντιο-νόουτ, κι ας είναι άδεια, και καναδυό μικρούς για τσοκ, επίσης φιρμάτους, και μέσα να έχω να δουλεύει μια πλακετούλα τριπαθίσια με καμιά 30-αριά βαττ, με ένα πυκνωτή λαδιού τζένσεν στην είσοδο, κατά προτίμηση κόπερ φόιλ... με ρυθμισμένο υψιπερατό πρώτης τάξης φίλτρο εισόδου στα 30-40 χέρτζ, έτσι να μη φορτώνει μπάσσα και πάθει κανα μεγάφωνο της πλάκας πολιτισμικό σοκ..
για αλατοπίπερο να ρίξω κι ένα φίλτρο στην έξοδο, μαζί με το ζόμπελ, έτσι να κόβει πρίμα, γλυκά κι όμορφα, μια χαλαρή κλίση να δίνει ρε παιδί μου, όχι τίποτα που να βγάζει μάτια, επίσης με πυκνωτές λαδιού, γλυκούς και σωρωπιαστούς.

φυσικά, καλώδιο ρεύματος μπουρί, βύσματα φούρουτεκ, βε μπε τε και τα μυαλά στα κάγκελα, ακίδες τιτανίου καραγυαλισμένες, χρυσές ασφάλειες και τα συναφή μπιρπιλοτσουτσούνια.

για να ζεσταίνεται δε το κουτί (γιατί από μόνο του θα είναι κρύο και θα τραβήξει υποψίες) θα κοτσάρω και μερικές αντιστάσεις εδώ και κει, να καταναλώνουν συνέχεια καμιά 200-αριά βαττ, έτσι να ψήνει ρε παιδί μου, να βγάζει ζέστα....

εκεί να δεις γέλιο.... μιλάμε για τόνους πρατ... βαβακ φυλάξου, σού'ρχομαι!
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.165
Reaction score
35.878
Re: Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

Δηλαδη αν καποιος παει να παραγγειλλει ενα cd player με ποσα κιλα prat πρεπει να το ζητησει για να παιζει τα μεγιστα?

υπαρχει περιπτωση αν αγορασουμε ενα τσε ντε(που λεν και οι Γερμανοι)να το παραγγειλλουμε με λιγοτερο και ποιο ουδετερο prat?

Αν φαμε φασολι μαυροματικο υπαρχει περιπτωση να κανουμε prats η πριτς?


Το prat....τι χρωμα ειναι???

Αλλοιως ακουει το prat ο χαιεντας αλλοιως ο χαι φιντελας.....γιατι εχω δεν ακουω τιποτις απο prat στο κονακι μου.....τι στα διαλα ειμαι ???????

Αν καποιος εχει πολυ prat θα μπορουσε να δωσει λιγο στον πλησιον του γαι να μην ζηλευει?

Που να σου pratιασει ο κωλος κερατα...ισχυει η εκφραση??

Αυτος που ακουει απο πικαπι και δεν εχει prat δεν υπαρχει περιπτωση να ζηλεψει????

Υπαρχει περιπτωση να τα παιξουμε απο το πολυ prat και να μας πειραξει στο εντερο??

Ο εχων δυο prat ας δωσει το ενα.....καποιος φιλος θα το εχει αναγκη !!







Συγμωμη αν σας τα pratιασα αλλα.....πως να το πω.....το ειχα αναγκη....αδερφια μου!!!!!!!!

ε μα...εισαι τρελλος βρε τρελλοκορινθιε!! το ελυσες το θεμα!! με μια σου παραγραφο!!!! Respect!!!:138::138::138:
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

υπάρχει και το 4. "Είναι λίγο καλύτερα τα 200w σε ντε-τε-διαλιέχ-τε... αλλά αξίζει να πληρώσεις πενταψήφιο νούμερο για Α αντί για τριψήφιο σε ντε-τε για να έχεις πιο μεγάλο σασί με περισσότερο κύρος που να ζεσταίνει κ λίγο την ατμόσφαιρα, άσε που θα εντυπωσιάζεις περισσότερο τους φίλους σου! "
Ισως φταίνε τα ηχεία. Εχω ακούσει ότι κάποια καλά πάνελς δεν έχουν προτιμήσεις. :137: (ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει)

(σσ δεν παρεξηγιέσαι φυσικά... :123: αλλά είσαι ισοπεδωτικός. Τουλάχιστον για class A.....)
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.836
Reaction score
12.933
Οι class D έχουν κάτι κοινό με τις τηλεοράσεις LCD...

Σε τέσσερα με πέντε χρόνια θα έχουν καλή απόδοση...:142::142::142:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.271
Reaction score
137.913
Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

(σσ δεν παρεξηγιέσαι φυσικά... :123: αλλά είσαι ισοπεδωτικός. Τουλάχιστον για class A.....)
Οι class D ...
κλας δε κλας, δε ξέρω, πάντως το Α το πραμα είναι το καλό, έτσι λέει κι η γιαγιά μου...:143::135::143:

από την άλλη όταν ακούω κλας άλφα, έτσι, με πιάνει ένα ρίγος, μια συγκίνηση, ένα κατιτις, δε ξέρω, κι όταν συγκινούμαι πάω για κατούρημα..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.271
Reaction score
137.913
Απάντηση: Re: PRaT η νίκη του High End

Οι class D έχουν κάτι κοινό με τις τηλεοράσεις LCD...

Σε τέσσερα με πέντε χρόνια θα έχουν καλή απόδοση...:142::142::142:
εσύ είσαι άτυχος βρε, τι να σε κάνω, έπρεπε να σ'έχω από κοντά, να σε στρώσω στα εντατικά...:138:
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
535
Reaction score
703
Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

Ας ξεκινήσουμε με το δεδομένο ότι δεν είμαστε όλοι μουσικοί.
Μας αρέσει η μουσική και ο καθένας μας την εισπράττει διαφορετικά.
Το πώς νοιώθω στο άκουσμα μιας μουσικής δε μπορεί να εκφραστεί με λόγια ακόμα περισσότερο με τεχνικές προδιαγραφές.

Όσοι ασχολούμαστε με τη μουσική, όχι μόνο ως ακροατές αλλά παίζουμε και κάποιο όργανο ερασιτεχνικά, σίγουρα δεν έχουμε δώσει ένα σκασμό χρήματα γι’ αυτό.
Αντίθετα, ένας μουσικός κατ’ επάγγελμα θα έχει δώσει γνωρίζοντας και το γιατί.
 

Auditory

Επαγγελματίας
Μηνύματα
535
Reaction score
703
Απάντηση: PRaT η νίκη του High End

Τι θέλω να πω με το προηγούμενο μήνυμα

Όταν συζητάμε για χρονικές αξίες στη μουσική είναι άμεσα συνδεδεμένες από την ταχύτητα εκτέλεσης.
Αν παίξουμε ένα χαρούμενο κομμάτι που στη γλώσσα της μουσικής ονομάζεται allegro, έχουμε το δικαίωμα να ορίσουμε το tempo από 120 έως 168 κτυπήματα στο μετρονόμο μας.

Αν ένας μουσικός ακούσει ένα έργο μέσα σε αυτό το διάστημα και δεν το έχει ξανακούσει δε πρόκειται να καταλάβει αν είναι σωστά παιγμένο ή όχι γιατί κινείται στο οριζόμενο tempo για το ύφος του έργου.
Αντίθετα, αν το ακούσει με 130 κτύπους στο λεπτό από τον ένα ενισχυτή, πηγή, εκτελεστή και το ακούσει με 158 κτύπους στο λεπτό από τον άλλο ενισχυτή, πηγή, εκτελεστή τότε τα συναισθήματα που θα του δημιουργηθούν θα έχουν την τάση να κινηθούν προς τη μία ή την άλλη εκτέλεση.

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με την αναπαραγωγή μέσω των μηχανημάτων.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.911
Reaction score
2.527
Όταν αρχίζουμε και μπλέκουμε την τέχνη της μουσικής με την τεχνολογία της αναπαραγωγής της, τα κάνουμε σαλάτα. Κάτι τέτοια διαβάζουν ορισμένοι έμποροι και μας λένε μετά ότι κάνουν τέχνη.

...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.836
Μηνύματα
2.953.651
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top