Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!


Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Τελικά φαίνεται πως στα studio του κόσμου κυριαρχούν τα ... ηλεκτροστατικά, μαγνητοϋδραυλικά κ.λπ. ηχεία!


:142:
 


vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.809
Reaction score
7.706
Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Για να ευλογήσω λίγο τα γένεια μου κι εγώ, χαζέψτε λίγο αυτό:
http://www.atcloudspeakers.co.uk/clients.php
Μην σταματας να τα ευλογας φιλε Θεμη μας...δωσε πραμα και συ ....αφου τοχεις βρε φιλε.......:143::143:
 


Μηνύματα
5.000
Reaction score
4.242
Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Ωωωωωωωωωωωωπ, το βραδυ πανηγυρι. Γυρισε ο ΚουΦου!!!!!!!!! Καπου πηρε το ματι μου και τον Αλεξ. Το τημ συμπληρωθηκε. Αντε και ο Κωστας Εαρ δεν προλαβαινε μονος. Τον ειχαν ξετιναξει οι αναλογικοι.

Καλως ηρθατε παιδια, σας θελω ετοιμοπολεμους. Και μην ξεχνατε ...το βινυλιο ειναι η καλυτερη πηγη, οι λαμπατοι οι καλυτεροι ενισχυτες και οι κορνες με τα παθητικα ηλεκτροδυναμικα τα καλυτερα ηχεια. :143::143: (ετσι για να θυμηθουμε τι παλιες καλες κοντρες!)
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.695
Reaction score
58.389
Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Η δικιά μου δεν είναι " μια ακόμα προσωπική άποψη" , δεν μπορεί να είναι. Αν καταλαβαίνεις τι εννοώ ... για αυτό και ενώ γράφω σε forum στο εξωτερικό 20 χρόνια , πρώτη φορά γράφω στην Ελλάδα.
Για μένα δεν είναι απλώς ένα "παιγνίδι" για να χαλαρώσουμε.
Δεν παύει να είναι μιά άποψη με ιδιαίτερη σίγουρα βαρύτητα αφού προέρχεται από καταξιωμένο επαγγελματία...Όπως βέβαια ισχύει και σε θέματα υγείας,ανεξάρτητα με το πόσο πολύ καταξιωμένος μπορεί να είναι ο επιστήμονας στον οποίο θ'απευθυνθεί κάποιος,όσο εμπεριστατωμένα κι αν εξασκήσει ο πρώτος τις γνώσεις και τις θεραπευτικές του πρακτικές,πάνω απ'όλα είναι ο ίδιος ο ασθενής που καλείται ν'αντιπαλέψει το πρόβλημά του...:126:
Ωωωωωωωωωωωωπ, το βραδυ πανηγυρι. Γυρισε ο ΚουΦου!!!!!!!!! Καπου πηρε το ματι μου και τον Αλεξ. Το τημ συμπληρωθηκε. Αντε και ο Κωστας Εαρ δεν προλαβαινε μονος. Τον ειχαν ξετιναξει οι αναλογικοι.
Καλως ηρθατε παιδια, σας θελω ετοιμοπολεμους. Και μην ξεχνατε ...το βινυλιο ειναι η καλυτερη πηγη, οι λαμπατοι οι καλυτεροι ενισχυτες και οι κορνες με τα παθητικα ηλεκτροδυναμικα τα καλυτερα ηχεια. :143::143: (ετσι για να θυμηθουμε τι παλιες καλες κοντρες!)
Διψας για αιμα...
Φτάνει οι υπόλοιποι να μην ξεδιψάνε με το...ψέμα.Εξάλλου υπάρχουν και οι...΄΄γαλαζοαίματοι΄΄:142:
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

AIR SHOW MASTERING

DAVE GLASSER

Dunlavy SC-V



Τώρα που το σκέφτομαι και ηχεία του Adam Ayan που ανέφερα πρίν πρέπει να είναι τα Dunlavy SC-V .

Είναι τόσο ίδια με τα DUNTECH , αλλά είπαμε είναι περίεργη ιστορία πως τα Αυστραλέζικα Duntech έγιναν Dunlavy στην Αμερική.
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

GALAXY MASTERING

Απο τα μεγάλα στούντιο στην Ευρώπη στο Βέλγιο

EGGLESTON

 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

MASTERING MANSION MADRID

Lipinski 707 + Lipinski Sub


 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Να ξεκαθαρίσω κάτι για να μην ξεχνιόμαστε. Οι ηχολήπτες γενικά δεν διαφέρουν πολύ απο τους χαιφιντελίστες ακούν με πάρα πολλά διαφορετικά ηχεία και άπειρες μάρκες.

Το θέμα που έθεσα είναι πως ακούν οι mastering engineer και κυρίως η αφρόκρεμα απο αυτούς η έστω κάποιοι απο τούς πιο γνωστούς, αυτοί που καθόρισαν και καθορίζουν 40 χρόνια το πως ακούγονται τα βινύλια και τα CD , καθώς και κάποιοι νέοι που θεωρώ πως ξεχωρίζουν.

Υπάρχουν και κάποιοι άκομα πολύ σπουδαίοι όπως ο Bernie Grundman (επίσης απο τούς παπούδες) που ακούν με custom sofit mounted κατασκευές με ηλεκτρονικά crossover.

Και βέβαια όλα ξεκίνησαν για να δείξω πως δεν υπάρχουν "monitor" ηχεία γιατί όλοι ακούν με γνωστά λίγο η πολύ καλά ηχεία είτε έχουν είτε δεν έχουν αυτό το χαρακτηρισμό.

Οι ηχολήπτες studio πρώτον γιατί δεν έχουν το budget , δεύτερον γιατί δεν ψάχνονται , δεν ξέρουν αλλά πάνε με το συρμό και τρίτον γιατί η δουλειά πρέπει να τρέχει χωρίς να κολλάει και με πολύ καλά ηχεία θα υπάρχει πρόβλημα γιατί αποκαλύπτονται πολλές αδυναμίες , ακούν με υποδεέστερα ηχεία ως επι το πλείστον.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.526
Reaction score
138.486
Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

δε νομίζω πως όλοι αυτοί που χρησιμοποιούν Westlake να έχουν "υποδεέστερα ηχεία" όπως λες, ούτε νομίζω πως οι ολίγοι παραπάνω καθόρισαν το πως ακούγονται βινύλιο και CD...:126:

πχ στην Ευρώπη πιο σημαντική μου φαίνεται η επιρροή Γερμανίας στον ήχο του CD, όπου ως γνωστό βασιλεύει η Klein & Hummel και η Musikelectronic Geithain. :145:

Ταυτόχρονα, έχει πλάκα να διαβάσεις τι λέει η βικιπαίδια περί "Monitor vs Hi-Fi speakers"::137::138:

<<While no rigid distinction exists between consumer speakers and studio monitors, manufacturers more and more accent the difference in their marketing material. Whereas in the 1970s the JBL 4311’s domestic equivalent, the L-100, was used in a large number of homes, and the Yamaha NS-10 also served both domestically and professionally during the 1980s, there are no present-day equivalents. Professional companies such as Genelec, Klein and Hummel, Quested, PMC, and M & K sell almost exclusively to the professional monitor market, while most of the consumer audio manufacturers confine themselves to supplying speakers for the home. Even companies that straddle both worlds, like Tannoy, ADAM, Focal/JM Labs, surrounTec, Dynaudio, and JBL, tend to clearly differentiate their monitor and hi-fi lines.
Generally, studio monitors are physically robust, to cope with the high volumes and physical knocks that may happen in the studio, and studio monitors are used for listening at shorter distances (e.g., near field) than hi-fi speakers, though nothing precludes them from being used in a home sized environment. As well, studio monitors are increasingly self-amplified (active), although not exclusively so, while hi-fi speakers usually require external amplification.
Many inexpensive hi-fi models are designed to make a pleasing sound by deliberately manipulating the frequency response curve of the audio signal they receive. No speaker, monitor or hi-fi, regardless of the design principle, has a completely flat frequency response; all speakers color the sound to some degree. The 'monitor' speaker is assumed to be as free as possible from coloration.>>

λινκ
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
Δεν βλέπω Κώστα σε τι διαφωνούμε ή τι καινούργιο μας λέει το παραπάνω κείμενο της βικιπαίδια.
Τα μόνιτορ είναι όσο το δυνατόν πιο αχρωμάτιστα και αντέχουν γκάζια χωρίς παραμορφώσεις. Τώρα ο καθείς ηχολήπτης διαλέγει αυτό που του πάει, έχει συνηθίσει ή θεωρεί οτι ταιριάζει στην μουσική, που επι το πλείστον δουλεύει, και την πελατεία του.
Υπάρχουν και εμμονές σε συγκεκριμμένες μάρκες όπως η δική σου με τα Κ&H. Καθοριστική επίσης ήταν πάντα και η "μούρη" των μόνιτορς. Για παράδειγμα το '60-'90 αν δεν είχες control monitors JBL δεν ήσουνα in. Τώρα οι μηχανικοί mastering είναι μια διαφορετική ιστορία. Θέλουν περισσότερα και διαφορετικά ηχεία για να ξέρουν τι κάνουν σε χροιές και πως αυτές θα ακουστούν σε ένα μέσο όρο σπιτιών.
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Είμαι περίεργος να ακούσω δουλειά με το τύπο που μιξάρει με Grande Utopia! :143::143:

Ο άλλος που μιξάρει με 802 λέει οι δουλειές του ακούγονται ζεστές! Σας κάνει εντύπωση? :142:
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.111
Reaction score
2.750
Re: Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

MASTERING MANSION MADRID

Lipinski 707 + Lipinski Sub


το οτι τοσα studios εχουν μια τεραστια σε μεγεθος κονσολα φατσα καρτα στα ηχεια δεν ειναι "θεμα"? επιτελους βλεπω , για την δικη μου λογικη και γνωση , μικρη ομολογω, ενα normal ??? χωρο...
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Οι ηχολήπτες studio πρώτον γιατί δεν έχουν το budget , δεύτερον γιατί δεν ψάχνονται , δεν ξέρουν αλλά πάνε με το συρμό και τρίτον γιατί η δουλειά πρέπει να τρέχει χωρίς να κολλάει και με πολύ καλά ηχεία θα υπάρχει πρόβλημα γιατί αποκαλύπτονται πολλές αδυναμίες , ακούν με υποδεέστερα ηχεία ως επι το πλείστον.
εισαι αψογος. ολα αυτα τα βλεπουμε διαβαζοντας στα προ φορουμ, τα υποψιαζομαστε αλλα κανεις δεν βγαινει να τα πει.
νασε καλα και ορεξατος να μας δινεις τα φωτα σου.
 

D

deleted user 10898

Guest
Είμαι περίεργος να ακούσω δουλειά με το τύπο που μιξάρει με Grande Utopia! :143::143:

Ο άλλος που μιξάρει με 802 λέει οι δουλειές του ακούγονται ζεστές! Σας κάνει εντύπωση? :142:
καμια. ξερει την δουλεια του και το ηχειο του και αρα επιτυγχανει αυτο που θελει.
 

Μηνύματα
5.000
Reaction score
4.242
Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Ακομη δεν ειδα καποιο στουντιο με Τινταλ και παω να σκασω.
Δεν διαβαζουν τον τυπο αυτοι να ξεστραβωθουν και να δουν οτι τα εν λογω ηχεια εχουν σαρωσει τα βραβεια? Ουτε ειδα πουθενα αυτους τους ενισχυτες Σαβουρινιον :143::143:

Επισης μου εκανε εντυπωση ο τυπος απο την Μαδριτη που εχει τα 707 Λιπινσκυ και ξεχωριστα τα σαμπ. Προφανως το κανει για λογους οικονομιας, αλλιως θα επαιρνε το ειδικο σαμπ που κουμπωνει απο κατω απο το ηχειο.
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Re: Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Ακομη δεν ειδα καποιο στουντιο με Τινταλ και παω να σκασω.
Δεν διαβαζουν τον τυπο αυτοι να ξεστραβωθουν και να δουν οτι τα εν λογω ηχεια εχουν σαρωσει τα βραβεια? Ουτε ειδα πουθενα αυτους τους ενισχυτες Σαβουρινιον :143::143:
.
Θα τα δεις στο άμεσο μέλλον αλλά τότε θα είναι αργά, θα έχουν σκάσει τα πρώτα reviews που περιμένετε με λαχτάρα...;) και θα τα πλερώσεις σε άλλες τιμές...:126:

Παρεπιπτόντως ο Steve Hoffman έχει τα Tidal Contriva, ένα googleαρισμα θέλει μόνο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.037
Μηνύματα
2.959.994
Members
38.281
Νεότερο μέλος
ikonsgr
Top