Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

Μηνύματα
236
Reaction score
110
Re: Απάντηση: Re: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

Δεν ξέρω αν τον γνωρίζεις, αν ναι, πες του ότι έχει μαύρα μεσάνυχτα.
Δεν τον γνωρίζω. Το είπε ο Clive Meakins από το Αμερικάνικο ιντερνετικό περιοδικό Enjoy the music (ένα από τα ποιο γνωστά και έγκυρα παγκοσμίως).

".....a tonearm that is only accurately aligned at 2 points across a record is about as good as a stopped clock that shows the correct time twice a day......." Clive Meakins, referring to a conventional pivot arm.

http://www.trans-fi.com/terminatortonearm.htm
 

Μηνύματα
236
Reaction score
110
Re: Απάντηση: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

Κι εγώ θα ήθελα να ρωτήσω επιπλέον τον Κυριάκο πόσους παράλληλους μηχανικους βραχίονες έχει χρησιμοποιήσει, με τι κεφαλές και πάνω σε ποιά πλατώ... :139:

Τους μηχανικούς παράλληλους που είχα στο παρελθόν ήταν SOUTHER TRI QUARTZ (πάνω σε ένα Micro Seiki BL-91 με Clearaudio Insider) και Goldmund T4 (Πάνω σε ένα GoldmundST4 με Kiseki)και δεν θέλω να τους δω ξανά στα μάτια μου.
 

Μηνύματα
236
Reaction score
110
Re: Απάντηση: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

Ολα αυτά καλά με τους linear αέρος... αλλά τι γίνεται με τις κεφαλές ? Εδώ περιορίζεται η επιλογή σε χαμηλής ενδοτικότητας.

Και ΟΚ συμφωνούμε για το γωνιακό σφάλμα ανάγνωσης, αλλά πόσο καλύτερος μπορεί να είναι από έναν δυναμικό sme v, ekos, dynavector ή από έναν uni morch, clearaudio?

Και δεν μιλάμε εάν ένας ακτινικός είναι καλύτερος ή όχι (που δεν είναι)... αλλά εάν στις 5000 πχ που κάνει ένας κορυφαίος ακτινικός όπως οι παραπάνω υπάρχει ισάξιος παράλληλης.
Εδώ δεν ξέρω.......

Λάθος τα λες… ο δικός μου ας πούμε έχει τρία διαφορετικά armtubesνα επιλέξεις. Αλουμίνιο αν θέλεις μικρή ενεργή μάζα καθώς επίσης ανθρακόνημα και για μεγάλη μάζα μαγνήσιο. Γενικά όλοι οι airbearingνεότερης γενιάς μπορούν να σηκώσουν και κεφαλές με μεγάλη ενδοτικότητα.

 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.199
Reaction score
20.889
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

Δεν τον γνωρίζω. Το είπε ο Clive Meakins από το Αμερικάνικο ιντερνετικό περιοδικό Enjoy the music (ένα από τα ποιο γνωστά και έγκυρα παγκοσμίως).

".....a tonearm that is only accurately aligned at 2 points across a record is about as good as a stopped clock that shows the correct time twice a day......." Clive Meakins, referring to a conventional pivot arm.

http://www.trans-fi.com/terminatortonearm.htm
Δεν λέω πως ο παράλληλος είναι θεωρητικά χειρότερος, αλλά ένας σωστά ρυθμισμένος ακτινικός βραχίονας 9 ιντσών έχει το σφάλμα ανάγνωσης τόσο ελαχιστοποιημένο, που είναι μη ακουστό, ενώ έχει και ασύγκριτα πιο εύκολη κατασκευή, με ελάχιστους συμβιβασμούς. Όταν θα έχεις χρόνο, μηδένισε το σφάλμα κοντά στο τέλος του δίσκου, και κάνε μια τυφλή δοκιμή. Υποθέτω πως θα εκπλαγείς.
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.676
Απάντηση: Re: Απάντηση: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

Τους μηχανικούς παράλληλους που είχα στο παρελθόν ήταν SOUTHER TRI QUARTZ (πάνω σε ένα Micro Seiki BL-91 με Clearaudio Insider) και Goldmund T4 (Πάνω σε ένα GoldmundST4 με Kiseki)και δεν θέλω να τους δω ξανά στα μάτια μου.
Στενοχώρεια τους...
 

Μηνύματα
236
Reaction score
110
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

Δεν λέω πως ο παράλληλος είναι θεωρητικά χειρότερος, αλλά ένας σωστά ρυθμισμένος ακτινικός βραχίονας 9 ιντσών έχει το σφάλμα ανάγνωσης τόσο ελαχιστοποιημένο, που είναι μη ακουστό, ενώ έχει και ασύγκριτα πιο εύκολη κατασκευή, με ελάχιστους συμβιβασμούς. Όταν θα έχεις χρόνο, μηδένισε το σφάλμα κοντά στο τέλος του δίσκου, και κάνε μια τυφλή δοκιμή. Υποθέτω πως θα εκπλαγείς.

Συμφωνώ μερικώς, καθώς έχω πολλούς ακτινικούς και πράγματι οι καλής ποιότητας παίζουν καλά, αλλά οι παράλληλοι αεράτοι είναι κάτι άλλο. Μάλιστα τώρα παίζω δύο ακτινικούς και ένα παράλληλο στο ίδιο πλατό και έχω το προνόμιο της άμεσης σύγκρισης.
 

Μηνύματα
236
Reaction score
110
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

Στενοχώρεια τους...
Ρε Χρήστο πάρε ένα air bearing και άσε τα γρανάζια και τα λαδωτήρια να ακούσεις σαν άνθρωπος, τέτοια συστηματάρα που έχεις. :136:
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.676
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

Ρε Χρήστο πάρε ένα air bearing και άσε τα γρανάζια και τα λαδωτήρια να ακούσεις σαν άνθρωπος, τέτοια συστηματάρα που έχεις. :136:
Ποιά γρανάζια και λαδωτήρια βρε!!! Μάλλον δεν έχεις χρησιμοποιήσει τον SOUTHER TQi (και όχι TRI...)

Ο πεπιεσμένος αέρας βγάζει θόρυβο αγαπητέ Κυριάκο. Με τους παράλληλους ασχολούμαι από το 1998 ενώ εσύ είσαι και ολίγον νεοφώτιστος...

πάρε μάτι τώρα... :126:







 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
Απάντηση: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

Εχεις αλλαξει πολυ φυσιογνωμικα απο το 1998:403:
 

Μηνύματα
236
Reaction score
110
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

Ποιά γρανάζια και λαδωτήρια βρε!!! Μάλλον δεν έχεις χρησιμοποιήσει τον SOUTHER TQi (και όχι TRI...)

Ο πεπιεσμένος αέρας βγάζει θόρυβο αγαπητέ Κυριάκο. Με τους παράλληλους ασχολούμαι από το 1998 ενώ εσύ είσαι και ολίγον νεοφώτιστος...

πάρε μάτι τώρα... :126:








Μπα δεν θα το έλεγα. Τον Eminent τον αγόρασα το 1989 από το Carol Galen. Τον SOUTHERN TRI QUARTZ τον αγόρασα σε ταξίδι στην Αμερική το 1988 (μαζί με ένα ARC SP10) και τον έφτιαχνε η Southern πριν τον αγοράσει η Clearaudio (μετά τον λέγανε TQI). Ε κάτι ξέρουμε και εμείς από παράλληλους. Βέβαια εσύ τον δικό σου τον έχεις σπουδάσει και τον έχεις αλλάξει πολύ, οπότε μπορεί να μην καίει και πολύ λάδι… Πάντως τώρα που το είπες ότι κάνει θόρυβο ο αέρας που χάνει ο δικός μου πήγα και το άκουσα… τόσα χρόνια δεν το είχα πάρει είδηση.:136:
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.199
Reaction score
20.889
Απάντηση: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

Δεν είναι ο incognito. Αυτός είναι ο θείος του Beckham...
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.676
Απάντηση: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

...Τον SOUTHERN TRI QUARTZ τον αγόρασα σε ταξίδι στην Αμερική το 1988 (μαζί με ένα ARC SP10) και τον έφτιαχνε η Southern πριν τον αγοράσει η Clearaudio (μετά τον λέγανε TQI). Ε κάτι ξέρουμε και εμείς από παράλληλους. Βέβαια εσύ τον δικό σου τον έχεις σπουδάσει και τον έχεις αλλάξει πολύ, οπότε μπορεί να μην καίει και πολύ λάδι… Πάντως τώρα που το είπες ότι κάνει θόρυβο ο αέρας που χάνει ο δικός μου πήγα και το άκουσα… τόσα χρόνια δεν το είχα πάρει είδηση.:136:
E και έχει σχέση ο Souther του 88 (σοβαρά, έκαιγε λάδια? :142:) με τους σημερινούς?

Πάρε ρε φίλε τον ΤΤ2 να ξεχάσεις και κοπανιστούς αέρηδες και κομπρεσερ και μεταξωτές κορδέλλες... :143:
 

Μηνύματα
236
Reaction score
110
Re: Απάντηση: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

E και έχει σχέση ο Souther του 88 (σοβαρά, έκαιγε λάδια? :142:) με τους σημερινούς?

Πάρε ρε φίλε τον ΤΤ2 να ξεχάσεις και κοπανιστούς αέρηδες και κομπρεσερ και μεταξωτές κορδέλλες... :143:
Έχει... το ίδιο λάδι καίνε και τα ίδια ρουλεμάν έχουν.:142:
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.676
Απάντηση: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

Πρέπει να σου κάνω ταχύρυθμα σεμινάρια...

Αλλά τι λέω. Τι θόρυβο από την αντλία να ακούσεις εσύ, αφού έχεις λαμπάτο phono... :143:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.980
Reaction score
55.232
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

Συμφωνώ μερικώς, καθώς έχω πολλούς ακτινικούς και πράγματι οι καλής ποιότητας παίζουν καλά, αλλά οι παράλληλοι αεράτοι είναι κάτι άλλο. Μάλιστα τώρα παίζω δύο ακτινικούς και ένα παράλληλο στο ίδιο πλατό και έχω το προνόμιο της άμεσης σύγκρισης.
Ο πεπιεσμένος αέρας βγάζει θόρυβο... Με τους παράλληλους ασχολούμαι από το 1998 ενώ εσύ είσαι και ολίγον νεοφώτιστος...πάρε μάτι τώρα... :126:...
Άλλοι εξυπηρετούνται γιά το καλιμπράρισμα του συστήματος από την Ευανθία Ρεμπούτσικα και άλλοι από το...Μάκη.C'est la Vie:142:
Επί τη ευκαιρία,ο θιασώτης των αντλιών έχει μετρήσει στο χώρο ακρόασής του την ηχητική πίεση του θορύβου υποβάθρου καθώς και τη φασματική κατανομή της ισχύος αυτού;



http://www.theanalogdept.com/cartridge___arm_matching.htm
Συχνά η αντιμετώπιση ενός πρωτογενούς προβλήματος δημιουργεί σειρά δευτερογενών ζητημάτων.Ένα τέτοιο παράδειγμα στους βραχίονες παράλληλης μετατόπισης αποτελεί η δυνητική διαφοροποίηση-με ταυτόχρονη τοποθέτηση τινων εξ αυτών επί του ακουστού φάσματος- των συχνοτικών τιμών γιά τις ιδιομορφές συντονισμού(θεμελιώδεις και αρμονικές συνιστώσες αυτών) του στελέγχους της κεφαλής στον οριζόντιο και κάθετο άξονα εξαιτίας διαφορετικών τιμών ενεργής μάζας του συστήματος βραχίονας-κεφαλή στον αντίστοιχο άξονα.Μη αιτιατή διακύμανση μπορεί να εμφανιστεί επίσης στα πλάτη των διεγέρσεων εάν αναλογιστούμε τις ανοχές στήριξης δεδομένου βραχίονα στους προαναφερθέντες άξονες.
Ας υποθέσουμε όμως ότι κατασκευάστηκε ο ΄΄τέλειος βραχίονας΄΄.Χαοτική συμπεριφορά ως προς την ιχνηλάτηση των αυλακιών εξακολουθεί να προκύπτει εφόσον οι χρησιμοποιούμενοι δίσκοι εμφανίζουν στρεβλώσεις και αποκλίσεις στην εκκεντρότητα ως προς τον άξονα περιστροφής προκαλούμενες από ατέλειες στη διαδικασία πρεσσαρίσματος αυτών.
Ας δούμε ενδεικτικά το παρακάτω βιντεάκι:
[reliops=The Terminator Tangential Tracking Air Bearing Tonearm][youtube]Jx3Glj2mKCs[/youtube][/reliops]

Σημαντικός παράγοντας επικράτησης των ψηφιακών στάθηκε η αίσθηση απαλλαγής των χρηστών από χαοτικού τύπου διλήμματα...:612:
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
Απάντηση: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

Και λιγο οφθαλμολουτρο γαι τους λατρεις των κατασκευων[YOUTUBE]jlmNE8UGFXE[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]2T1PRoNshDo[/YOUTUBE]
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.247
Απάντηση: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

Προσωπικά δεν βλέπω κανένα "χαοτικό" δίλημμα. Τα διλήμματα είναι για τους αναποφάσιστους και τις μάζες.
Την επικράτηση του ψηφιακού την παρομοιάζω με την επικράτηση του γρήγορου φαγητού στο πόδι, των μεταλλαγμένων προιόντων, των γρήγορων ρυθμών της ζωής, του σαιμπερσεξ, εάν μπορεί να υποθεί, και των all in once μηχανών αναπαραγωγής που παίζουν από μουσική έως βιντεογκειμς.
Απλός δεν μας ενδιαφέρει.

Για εμάς η ορθή πληροφορία και η ουσία βρίσκεται στο αυλάκι και προσπαθούμε να την ανασύρουμε όσον το δυνατόν πιστότερα, έστω και με εξωφρενικούς τρόπους όπως λέτε.

Για την επικράτηση το παρακάτω

 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
Απάντηση: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

Αυτο που βοηθησε παρα πολυ στην εξαπλωση του ψηφιακου ηχου περαν οσων αναφερεις ειναι ,για μενα,η σχεση τιμης/αποδοσης.
Ενα φθηνο cd player παιζει πολυ καλυτερα απο ενα φθηνο πικαπ.Υποκειται σε πολυ λιγοτερους περιορισμους χωρου-χρονου-κοστους.
Οσο για τον νεωπα (24/96) μην βιαζεσαι να τον ξεγραψεις.Παντα ετσι γινεται μας διδασκει η Ιστορια της ανθρωποτητας.
Οσο η εγγραφη της μουσικης γινοτανε με αναλογικο τροπο(μαγνητοφωνα) ειχε νοημα η αναπαραγωγη της με αναλογο μεσο.
Σημερα με την ψηφιακη εγγραφη τι νοημα εχει η αναλογικη αναπαραγωγη της ?
Μην ξεχασεις να φερεις τον δισκο τεστ να ρυθμισουμε το αντιΣΚ:140:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

Άλλοι εξυπηρετούνται γιά το καλιμπράρισμα του συστήματος από την Ευανθία Ρεμπούτσικα και άλλοι από το...Μάκη.C'est la Vie:142:
Επί τη ευκαιρία,ο θιασώτης των αντλιών έχει μετρήσει στο χώρο ακρόασής του την ηχητική πίεση του θορύβου υποβάθρου καθώς και τη φασματική κατανομή της ισχύος αυτού;
Συχνά η αντιμετώπιση ενός πρωτογενούς προβλήματος δημιουργεί σειρά δευτερογενών ζητημάτων.Ένα τέτοιο παράδειγμα στους βραχίονες παράλληλης μετατόπισης αποτελεί η δυνητική διαφοροποίηση-με ταυτόχρονη τοποθέτηση τινων εξ αυτών επί του ακουστού φάσματος- των συχνοτικών τιμών γιά τις ιδιομορφές συντονισμού(θεμελιώδεις και αρμονικές συνιστώσες αυτών) του στελέγχους της κεφαλής στον οριζόντιο και κάθετο άξονα εξαιτίας διαφορετικών τιμών ενεργής μάζας του συστήματος βραχίονας-κεφαλή στον αντίστοιχο άξονα.Μη αιτιατή διακύμανση μπορεί να εμφανιστεί επίσης στα πλάτη των διεγέρσεων εάν αναλογιστούμε τις ανοχές στήριξης δεδομένου βραχίονα στους προαναφερθέντες άξονες.
Ας υποθέσουμε όμως ότι κατασκευάστηκε ο ΄΄τέλειος βραχίονας΄΄.Χαοτική συμπεριφορά ως προς την ιχνηλάτηση των αυλακιών εξακολουθεί να προκύπτει εφόσον οι χρησιμοποιούμενοι δίσκοι εμφανίζουν στρεβλώσεις και αποκλίσεις στην εκκεντρότητα ως προς τον άξονα περιστροφής προκαλούμενες από ατέλειες στη διαδικασία πρεσσαρίσματος αυτών.
Ας δούμε ενδεικτικά το παρακάτω βιντεάκι:
[reliops=The Terminator Tangential Tracking Air Bearing Tonearm][youtube]Jx3Glj2mKCs[/youtube][/reliops]

Σημαντικός παράγοντας επικράτησης των ψηφιακών στάθηκε η αίσθηση απαλλαγής των χρηστών από χαοτικού τύπου διλήμματα...:612:

Αυτή είναι η κεφαλή που υφίσταται την ταλαιπωρία:




Για περισσότερες πληροφορίες, εδώ:

http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=89924&page=7


:107:
 

Μηνύματα
236
Reaction score
110
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περί Πικ-απ, Βραχιόνων και κεφαλών.

Άλλοι εξυπηρετούνται γιά το καλιμπράρισμα του συστήματος από την Ευανθία Ρεμπούτσικα και άλλοι από το...Μάκη.C'est la Vie:142:
Επί τη ευκαιρία,ο θιασώτης των αντλιών έχει μετρήσει στο χώρο ακρόασής του την ηχητική πίεση του θορύβου υποβάθρου καθώς και τη φασματική κατανομή της ισχύος αυτού;



http://www.theanalogdept.com/cartridge___arm_matching.htm
Συχνά η αντιμετώπιση ενός πρωτογενούς προβλήματος δημιουργεί σειρά δευτερογενών ζητημάτων.Ένα τέτοιο παράδειγμα στους βραχίονες παράλληλης μετατόπισης αποτελεί η δυνητική διαφοροποίηση-με ταυτόχρονη τοποθέτηση τινων εξ αυτών επί του ακουστού φάσματος- των συχνοτικών τιμών γιά τις ιδιομορφές συντονισμού(θεμελιώδεις και αρμονικές συνιστώσες αυτών) του στελέγχους της κεφαλής στον οριζόντιο και κάθετο άξονα εξαιτίας διαφορετικών τιμών ενεργής μάζας του συστήματος βραχίονας-κεφαλή στον αντίστοιχο άξονα.Μη αιτιατή διακύμανση μπορεί να εμφανιστεί επίσης στα πλάτη των διεγέρσεων εάν αναλογιστούμε τις ανοχές στήριξης δεδομένου βραχίονα στους προαναφερθέντες άξονες.
Ας υποθέσουμε όμως ότι κατασκευάστηκε ο ΄΄τέλειος βραχίονας΄΄.Χαοτική συμπεριφορά ως προς την ιχνηλάτηση των αυλακιών εξακολουθεί να προκύπτει εφόσον οι χρησιμοποιούμενοι δίσκοι εμφανίζουν στρεβλώσεις και αποκλίσεις στην εκκεντρότητα ως προς τον άξονα περιστροφής προκαλούμενες από ατέλειες στη διαδικασία πρεσσαρίσματος αυτών.
Ας δούμε ενδεικτικά το παρακάτω βιντεάκι:
[reliops=The Terminator Tangential Tracking Air Bearing Tonearm][youtube]Jx3Glj2mKCs[/youtube][/reliops]

Σημαντικός παράγοντας επικράτησης των ψηφιακών στάθηκε η αίσθηση απαλλαγής των χρηστών από χαοτικού τύπου διλήμματα...

Καλημέρα. Δεν έχεις και πολύ άδικο σε αυτά που λες για την ανάγνωση των πικάπ, έτσι είναι περίπου ΑΛΛΑ…
Πρώτα από όλα το πικάπ και το παίδεμα του, είναι μια πολύ όμορφη ασχολία και αναζήτηση που σε χαροποιεί. Δεύτερον το CD είναι πράγματι μία εύκολη προσέγγιση, αλλά εκ προοιμίου δεν είναι δυνατόν να φτάσεις σε σοβαρά ακουστικά αποτελέσματα καθώς η τεχνολογία του CD δεν έχει δυνατότητα να πάει σε ποιο υψηλά επίπεδα.
Αν ήταν έτσι οι δίσκοι βινυλίου και τα πικάπ-κεφαλές και όλα αυτά τα συμπράγκαλα θα είχαν εξαφανιστεί προ πολλού, ενώ στις μέρες μας βλέπουμε άνθηση των εταιρειών που κατασκευάζουν πικάπ και τα υπόλοιπα, όπως επίσης έχει αρχίσει και συστηματική παραγωγή δίσκων οι οποίοι δεν σταμάτησαν ποτέ βέβαια.
Μην ξεχνάς ότι όλοι το έχουν καταλάβει ότι το CD είναι ένα αποτυχημένο φορμάτ και για αυτό όλοι πλέον ψάχνονται με PC και αρχεία FLAC ( Free Lossless Audio Codec ) καθώς και με άλλου τύπου φορμάτ.
Και το κυριότερο είναι ότι, εάν βάλεις ένα καλό πικάπ, με ένα καλό CD, το πικάπ ηχητικά τουλάχιστον, θα το κερδίσει κατά κράτος… κατά την άποψη μου βέβαια.
Σημ. Τις δικές μου αντλίες τις έχω στο μπαλκόνι για να μην τις ακούω.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.090
Μηνύματα
2.888.022
Members
37.984
Νεότερο μέλος
fchristos
Top