Στην γωνια του antkots

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Σ

και ο ιμάντας έχει και αποσβεστικές ικανότητες.βασικά κάθε υλικό μόλις παραμορφωθεί ελαστικά(όχι πλαστικά) τείνει να ξαναγυρίσει στην αρχική του θέση.
το αυτοκίνητο αποτελεί ένα τελείως διαφορετικό σύστημα.εκεί έχεις να αντιμετωπίσεις δυναμικά φορτία μή περιοδικά και σύντομα σε χρονική διάρκεια.

θα σου πώ το λάθος που κάνεις.έχεις ένα άρτιο πικάπ DD και βγάζεις κάποια συμπεράσματα.αν πάρεις ένα κακό DD θα δείς οτι απλά δέν ακούγεται.ο θόρυβος του κακού ηλεκτροκινητήρα είναι ανυπόφορος και εισέρχεται άμεσα στο σήμα.
αν ακούσεις ένα κακό belt drive θα σου φανεί κλάσης ανώτερο.το αίτιο είναι οτι απομονώνεται ο κινητήρας.

εγώ θα σου θέσω και ένα ερώτημα.πές μου αν γνωρίζεις κάποια μηχανολογική κατασκευή που έχει κινητήρα και ΔΕΝ έχει ιμάντα.είτε θές να το πείς αυτοκίνητο, είτε μηχανή παραγωγής ενέργειας, είτε πλυντήριο.
ξέρεις είχα πειστεί μέχρι πρότινος οτι τελικά τα DD κάτι λένε.αλλα όταν μου λές οτι μετράν τον κινητήρα...εκεί αλλάζει...

επίσης αν έχεις κάποιο paper ευχαρίστως να το δούμε ίσως σε κάποιο άλλο θέμα.μήν είναι όμως τίποτα λίνκ με φόρουμ....

1)Το ότι μετράνε τον κινητήρα στο είπα για τα BD. Το τι συμβαίνει στο πλατώ δεν είναι πιστοποιημένη μέτρηση και έτσι δεν γίνεται.

2)Τα φθηνά djέϊκα DD είναι όντως δράμα! Αλλά και τα φθηνά με ιμάντα...

3)Στα DD ο θόρυβος του κινητήρα, και οι αρμονικές του, είναι εκτός ακουστικού φάσματος λόγω του πολύ αργού ρυθμού περιστροφής, άρα, εξ΄ορισμού, υπερέχει.

4)Πλυντήρια LG direct drive.

'Αλλες μηχανές χωρίς ιμάντα, για την βασική μετάδοση κίνησης, είναι...σχεδόν όλες! Στα αυτοκίνητα π.χ. που αναφέρεις, η κίνηση μεταδιδόταν με ιμάντα μέχρι το...1910 αν δεν κάνω λάθος!

5)Η δημοσίευση του "white paper" αναβάλλεται επ΄αόριστον! (Το αίτημά σας έγινε δεκτό!).

:107:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Στην γωνια του antkots

Ο χρηστος ειναι φιλος,δεν του ριχνεις καποιο πμ να μπει στην κουβεντα?
Μα αυτό που έχει αξία είναι το πως εκφράστηκε αυθόρμητα και σε ανύποπτο χρόνο! (Το είδες το ποστ;).


:107:
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Στην γωνια του antkots

Δεν λεει κατι αυτο. Κι ενας Marsall επαγγελματικος PA ειναι αχτυπητος και πραγματικα ανωτερος ολων. Μπαινει σε ενα σπιτι?
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Στην γωνια του antkots

Λοιπόν θα πάρω το θάρος από τον φίλο Κώστα και τον Αλέξανδρο για να κλείσουμε και το θέμα μοτέρ και w&f

Στα πλατώ με κίνηση BD ο ιμάντας λειτουργεί σαν αποσβεστήρας των κραδασμών από το μοτέρ στο πλατώ περιστροφής. Εαν το μοτέρ είναι σε διαφορετική έδρα από αυτήν που εδρεύει το πλατώ ΔΕΝ περνάνε οι κραδασμοί παρά μόνο μέσω του ρακ στήριξης. Εαν τα ρακς είναι δύο (ένα για πλατώ - ένα για μοτέρ) ή πλατώ και μοτέρ είναι μηχανικά απομονωμένα με αποσβεστικά υλικά ή μηχανικά γειωμένα μέσω ακίδων ΔΕΝ περνάνε κραδασμοί.

Εαν το μοτέρ είναι AC synchronized η ταχύτητα περιστροφής του εξαρτάτε από το δίκτυο πόλεως (50Hz για Ευρώπη και 60Hz για Αμερική). Εκεί υπάρχει περίπτωση χρωματισμού στα 50Hz ή 60Hz εάν το μοτέρ δεν έχει ορθώς απομονωθεί μηχανικά.

Εαν το μοτέρ είναι DC η ταχυτητά περιστροφής του εξαρτάται από την τάση του. Αυξανόμενη τάση = Αυξανόμενη ροπή
Σε αυτή την περίπτωση έχουμε sychronized μοτέρ με πόλους (ηλεκτρομαγνήτες)
Πολλοί πόλοι (ηλεκτρομαγνήτες) = ομαλότερη περιστροφή
Λίγοι πόλοι = Μη ομαλή περιστροφή (πήδημα από τον έναν πόλο στον άλλο και μεγαλύτερη μεταβολή ταχύτητας, μεγαλύτερο w&f)

Η συχνότητα συντονισμού σε αυτά τα μοτέρς είναι με βάση την συχνότητα πηδήματος από τον έναν πόλο στον άλλο στην μονάδα του χρόνου.

Από την άλλη μεριά το w&f (μη χeσω) εξαρτάται ΚΑΙ από το πλατώ μας!!! Δηλαδή υπάρχουν πλατώ που περιστρέφονται με βάση την αδράνεια τους. Σε αυτά αρκεί το μοτέρ να δώσει μία αρχική ταχύτητα και κατόπιν με βάση "την ανίχνευση απώλειας στήριξης" διορθώνουν μόνο την ταχυτητά τους. Στην ουσία μιλάμε για έναν συνδυασμό ελεύθερης και εξαναγκασμένης κίνησης. Σε τέτοια πλατώ το w&f είναι μη μετρήσιμο, όπως και για τα άλλα που είπαμε που δεν μετριέται το rumble.

DD και άσπρα σπίτια !!!!
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: R

3)Στα DD ο θόρυβος του κινητήρα, και οι αρμονικές του, είναι εκτός ακουστικού φάσματος λόγω του πολύ αργού ρυθμού περιστροφής, άρα, εξ΄ορισμού, υπερέχει.
και η φέρουσα και οι αρμονικές????δύσκολο μου φαίνεται...


4)Πλυντήρια LG direct drive.
όπως προείπα θα σε προσλάμβανα στο τμήμα marketing αν είχα εταιρεία!!!!απλά respect!!!!τα χεις ψάξει όλα!!!:137:

'Αλλες μηχανές χωρίς ιμάντα, για την βασική μετάδοση κίνησης, είναι...σχεδόν όλες! Στα αυτοκίνητα π.χ. που αναφέρεις, η κίνηση μεταδιδόταν με ιμάντα μέχρι το...1910 αν δεν κάνω λάθος!


:107:
όχι η κίνηση στις ρόδες.το δυναμό αν δέν απατώμαι έχει ιμάντα...που είναι ηλεκτροκινητήρας.

p.s.πώς και δέν έχεις εμφανιστεί σε καμια μάζωξη του avsite?να γνωριστούμε κιόλας?

ps2":δέν θέλω να χαλάσω το θέμα του antkots σταματάω εδώ.είμαστε offtopic!!!

ps3:Αντώνη θα κάνω ερώτηση στον πατέρα για το πικάπ και θα σου απαντήσω γιατί δέν γνωρίζω τις εταιρείες...:137:σίγουρα ξέρει κάτι παραπάνω αφού ακούει...μόνο απο πικάπ.:142:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Στην γωνια του antkots

Δεν λεει κατι αυτο. Κι ενας Marsall επαγγελματικος PA ειναι αχτυπητος και πραγματικα ανωτερος ολων. Μπαινει σε ενα σπιτι?
Εκτός από την ματαιοδοξία των υποψήφιων αγοραστών, τι άλλο τον εμποδίζει;


:111:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Στην γωνια του antkots

Λοιπόν θα πάρω το θάρος από τον φίλο Κώστα και τον Αλέξανδρο για να κλείσουμε και το θέμα μοτέρ και w&f

Στα πλατώ με κίνηση BD ο ιμάντας λειτουργεί σαν αποσβεστήρας των κραδασμών από το μοτέρ στο πλατώ περιστροφής. Εαν το μοτέρ είναι σε διαφορετική έδρα από αυτήν που εδρεύει το πλατώ ΔΕΝ περνάνε οι κραδασμοί παρά μόνο μέσω του ρακ στήριξης. Εαν τα ρακς είναι δύο (ένα για πλατώ - ένα για μοτέρ) ή πλατώ και μοτέρ είναι μηχανικά απομονωμένα με αποσβεστικά υλικά ή μηχανικά γειωμένα μέσω ακίδων ΔΕΝ περνάνε κραδασμοί.

Εαν το μοτέρ είναι AC synchronized η ταχύτητα περιστροφής του εξαρτάτε από το δίκτυο πόλεως (50Hz για Ευρώπη και 60Hz για Αμερική). Εκεί υπάρχει περίπτωση χρωματισμού στα 50Hz ή 60Hz εάν το μοτέρ δεν έχει ορθώς απομονωθεί μηχανικά.

Εαν το μοτέρ είναι DC η ταχυτητά περιστροφής του εξαρτάται από την τάση του. Αυξανόμενη τάση = Αυξανόμενη ροπή
Σε αυτή την περίπτωση έχουμε sychronized μοτέρ με πόλους (ηλεκτρομαγνήτες)
Πολλοί πόλοι (ηλεκτρομαγνήτες) = ομαλότερη περιστροφή
Λίγοι πόλοι = Μη ομαλή περιστροφή (πήδημα από τον έναν πόλο στον άλλο και μεγαλύτερη μεταβολή ταχύτητας, μεγαλύτερο w&f)

Η συχνότητα συντονισμού σε αυτά τα μοτέρς είναι με βάση την συχνότητα πηδήματος από τον έναν πόλο στον άλλο στην μονάδα του χρόνου.

Από την άλλη μεριά το w&f (μη χeσω) εξαρτάται ΚΑΙ από το πλατώ μας!!! Δηλαδή υπάρχουν πλατώ που περιστρέφονται με βάση την αδράνεια τους. Σε αυτά αρκεί το μοτέρ να δώσει μία αρχική ταχύτητα και κατόπιν με βάση "την ανίχνευση απώλειας στήριξης" διορθώνουν μόνο την ταχυτητά τους. Στην ουσία μιλάμε για έναν συνδυασμό ελεύθερης και εξαναγκασμένης κίνησης. Σε τέτοια πλατώ το w&f είναι μη μετρήσιμο, όπως και για τα άλλα που είπαμε που δεν μετριέται το rumble.

DD και άσπρα σπίτια !!!!

Θα σου πρότεινα να ρίξεις μία ματιά και στις απόψεις του κ. Τσαντουλή και άλλων ειδικών του AVSITE, και μετά...ελεύθερα...



http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=68501



:107:
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Στην γωνια του antkots

Εκτός από την ματαιοδοξία των υποψήφιων αγοραστών, τι άλλο τον εμποδίζει;


:111:
Η σχεση του με την υψηλη πιστοτητα, ειναι η ιδια μεταξυ ανθρωπου και πιθηκου..
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Α

και η φέρουσα και οι αρμονικές????δύσκολο μου φαίνεται...



όπως προείπα θα σε προσλάμβανα στο τμήμα marketing αν είχα εταιρεία!!!!απλά respect!!!!τα χεις ψάξει όλα!!!


όχι η κίνηση στις ρόδες.το δυναμό αν δέν απατώμαι έχει ιμάντα...που είναι ηλεκτροκινητήρας.

p.s.πώς και δέν έχεις εμφανιστεί σε καμια μάζωξη του avsite?να γνωριστούμε κιόλας?

ps2":δέν θέλω να χαλάσω το θέμα του antkots σταματάω εδώ.είμαστε offtopic!!!

ps3:Αντώνη θα κάνω ερώτηση στον πατέρα για το πικάπ και θα σου απαντήσω γιατί δέν γνωρίζω τις εταιρείες...σίγουρα ξέρει κάτι παραπάνω αφού ακούει...μόνο απο πικάπ.

1)Τελικά ολίγον "white paper" δεν το απέφυγα! Απόσπασμα από την σελίδα του βελτιωτικού οίκου KAB, (ούτε το ΚΑΒ το απέφυγα!:142:):

"Rumble Frequency


The actual rumble frequency created by a drive system determines its possible audibility. That fundamental frequency is determined by dividing the motor RPM by 60 to get a value in cycles per second.

For the average belt drive that would be 300rpm/60 or 5 Hz. There would be harmonics at 10 and 15 as well. You will note that this is in the stylus resonance area (8-15 Hz) where it can be amplified and reproduced as woofer pumping.. Motors operating on the AC line voltage will also self vibrate at 60Hz as well. The low frequency rumble enters through the belt, the 60Hz self vibrating noise enters through the motor mount system into the plinth.
[ref. A 4-pole motor would rotate at 1800 rpm, a 12-pole motor at 600 rpm, a 24 pole at 300]

Direct drive motors genereate a rumble frequency of 33.33rpm/ 60 or 0.5 hz. with harmonics at 1 and 2 hz. The 3 phase drive system will self vibrate at 3 x (33.33/60) or 1.66 Hz. Even with second and third harmonics, this is still outside the stylus resonance area. When you combine that ultra low frequency with the very low power factor involved, it should be clear that the direct drive motor is very quiet indeed."

Σημείωση δική μου: στα 50 ΗΖ το DD είναι ακόμα καλύτερο.

2)Kαι τώρα, που είμαι έτοιμος να προσληφθώ, τι θα γίνει;:142:

3)Κάποια στιγμή θα τα πούμε και σε "μάζωξη".



:107:
 


Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Στην γωνια του antkots

.....που να μιλαγαμε και για νανοτεχνολογια!!!!
...όπου θα αποδεικνυόταν πως και το pickup είναι...ψηφιακό μέσον! (Άλλωστε δεν λέμε πως τα καλά παίζουν σαν...ψηφιακά;)


:142:
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Απάντηση: Στην γωνια του antkots

Ο χρηστος ειναι φιλος,δεν του ριχνεις καποιο πμ να μπει στην κουβεντα?
Με τα λεφτα που σκοπευεις να ξοδεψεις(επενδυση δεν ειναι) ο Χρηστος θα σου κανει ενα συστημα με LIO -8 που θα χασεις το φως σου:111: :126:
Θα ακουσεις μουσικη οπως ποτε στο παρελθον αλλα πικαπ δεν θα εχεις........Αυτο θελεις μηπως ?:114:
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Απάντηση: Στην γωνια του antkots

Με τα λεφτα που σκοπευεις να ξοδεψεις(επενδυση δεν ειναι) ο Χρηστος θα σου κανει ενα συστημα με LIO -8 που θα χασεις το φως σου:111: :126:
Θα ακουσεις μουσικη οπως ποτε στο παρελθον αλλα πικαπ δεν θα εχεις........Αυτο θελεις μηπως ?:114:
ΟΥΟΧΙ ΖΑΜΕ!
 


vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.810
Reaction score
7.707
Απάντηση: Στην γωνια του antkots

Καλα να παθεις τοτε

Mωρη φουρκα.......παιδακια τρωγαμε ψες το βραδυ και.......ολο για την Lio μου μιλαγες..................βρε μπας και την εχεις χτυπησει και δεν λες κουβεντα??????
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Απάντηση: Στην γωνια του antkots

Mωρη φουρκα.......παιδακια τρωγαμε ψες το βραδυ και.......ολο για την Lio μου μιλαγες..................βρε μπας και την εχεις χτυπησει και δεν λες κουβεντα??????
Για λεγε Βλασακο για λεγε
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Στην γωνια του antkots

Σιγα μην πει, θα τον ποτισω εγω μεθαυριο και θα τα μαθουμε ολα, μην ανησυχεις καθολου...
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Απάντηση: Στην γωνια του antkots

Ξερει κανεις την διαφορα του sl1200μκ5 και του 1210 μκιι?
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Στην γωνια του antkots

Ξερει κανεις την διαφορα του sl1200μκ5 και του 1210 μκιι?
Εεεε τα θες και εσύ!!! :105:
Θα γεμίσει το νήμα σου (Γωνιά του antkots) με panasonic :143:
 

Μηνύματα
4.252
Reaction score
11
Απάντηση: Στην γωνια του antkots

Ξερει κανεις την διαφορα του sl1200μκ5 και του 1210 μκιι?
Αυτά τα έζησε ο Σταμάτης, (DELAMOSTRE), και μπορεί να στα πει αναλυτικά.

Βελτίωση, στα σημεία, υπάρχει με τα MK5 G και MK6. (Μοιάζει να μην αξίζει τον κόπο της αλλαγής).


:107:
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.204
Μηνύματα
2.966.087
Members
38.303
Νεότερο μέλος
tagar
Top