Παν... METRIC... Αριστον

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

IMHO:



Από την άλλη, καλά και λογικά όλα αυτά, αλλά η λογική στο χόμπι μας απουσιάζει. Αυτό δε το λέω για σένα πίτερ, ούτε για το βλάση, το λέω για όλους μας, εμού συμπεριλαμβανομένου πρώτα απ'όλους. Απλά ο καθένας βλέπει πιο εύκολα την ανωμαλία του άλλου, παρά τη δική του. πχ, στην ερώτηση-σχόλιο του φίλου κι άξιου χομπίστα GeoVaz, περί ψηφιοποίησης βινυλίων, η απάντηση του ChrisHat ήταν αποστομωτική: (ιδίως αν αναλογιστείς τι γνωρίζει ο ένας για τα ψηφιακά και τι γνωρίζει άλλος, αλλά και την αδιαμφισβήτητη εμπειρία του ChrisHat στο αντικείμενο)

<<...Είναι η ωριμότερη στιγμή ιστορικά και τεχνικά για ψηφιοποίηση αρχείων.>>

Κι ενώ μετά από αυτό θεωρώ το θέμα "λήξαν", τρώω στα μούτρα αυτή την κατραπακιά, από τον φίλο μας τον GeoVaz:

<<Εχετε δίκιο κε Χρήστο, αλλά ΙΜΗΟ είναι ακόμα πρώιμο για ψηφιοποίηση.>>

Δηλαδή : ναι, αλλά όχι.:138:

κι έχει και συνέχεια::138:

<<Εξάλου ποιός ζει για πάντα?>>:138:

ε, εδώ είναι το σημείο που ειλικρινά, σκάω στα γέλια! μιλάμε πέφτω κάτω από την καρέκλα! :138: (ασχέτως αν ξέρω πως ο ChrisHat κοντεύει να σκάσει, δε πειράζει, θα το συνηθίσει, που θα πάει...):138::138:

μη σκάτε, ένα παράδειγμα είναι. έτσι είναι όμως ο χώρος μας: χωρίς λογική, μόνο πάθος!

πάμε για χαρταετό?
Φίλε Κώστα.... αγαπητέ συμφορουμίστα costa ear. :138:
Αυτό πού έγραψα δεν περίμενα καν να το καταλάβεις και επαληθεύτηκα. Ο Κος Χρήστος (που εκεί απευθυνόταν) το κατάλαβε σαν κάτοχος βινυλίων και αυτό μου αρκεί.
Εχουμε ξαναπεί ότι ζούμε σε παράλληλους κόσμους. Αλλοι κοιτάνε το δέντρο και άλλοι το δάσος.

Ο φίλος Βλάσσης (λέω Βλάσσης επειδή γνωρίζω ότι δεν θα αρπαχτεί) ενδιαφέρεται να ακούσει το "δέρμα της gabrliel". Αλλος να ακούσει τον βρυχησμό του τυρανόσαυρου Rex ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο. (εσύ θα μας πεις τι άλλο)

Εμένα με ενδιαφέρει να έχω στην κατοχή μου και να ακούω το stairway to hevean από τον πρώτο τίτλο της atlantic του 1971 των Led Zeppelin και του Jimy Page. Εσένα σε ενδιαφέρουν να ακούς clocks κτλ.

Εσύ μπορείς να δώσεις 5 χιλιάρικα για την metrik και εγώ άλλα τόσα για τo white alboum για να το ακούω ώς εκδόθηκε for the very first time (Και όχι για να το ψηφιοποιήσω και να το βάλω στο ντουλάπι ή σαν κορνίζα στον τοίχο....... Να το ακούω έως να λιώσει)

Μην τα μπερδεύουμε. Εχουμε άλλες προτεραιότητες
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Φίλε Κώστα.... αγαπητέ συμφορουμίστα costa ear. :138:
Αυτό πού έγραψα δεν περίμενα καν να το καταλάβεις και επαληθεύτηκα. Ο Κος Χρήστος (που εκεί απευθυνόταν) το κατάλαβε σαν κάτοχος βινυλίων και αυτό μου αρκεί.
Εχουμε ξαναπεί ότι ζούμε σε παράλληλους κόσμους. Αλλοι κοιτάνε το δέντρο και άλλοι το δάσος.

Ο φίλος Βλάσσης (λέω Βλάσσης επειδή γνωρίζω ότι δεν θα αρπαχτεί) ενδιαφέρεται να ακούσει το "δέρμα της gabrliel". Αλλος να ακούσει τον βρυχησμό του τυρανόσαυρου Rex ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο. (εσύ θα μας πεις τι άλλο)

Εμένα με ενδιαφέρει να έχω στην κατοχή μου και να ακούω το stairway to hevean από τον πρώτο τίτλο της atlantic του 1971 των Led Zeppelin και του Jimy Page. Εσένα σε ενδιαφέρουν να ακούς clocks κτλ.

Εσύ μπορείς να δώσεις 5 χιλιάρικα για την metrik και εγώ άλλα τόσα για τo white alboum για να το ακούω ώς εκδόθηκε for the very first time (Και όχι για να το ψηφιοποιήσω και να το βάλω στο ντουλάπι ή σαν κορνίζα στον τοίχο....... Να το ακούω έως να λιώσει)

Μην τα μπερδεύουμε. Εχουμε άλλες προτεραιότητες

Άρα το κοιτάς απο άποψη φετίχ και όχι απο άποψη καθαρά ηχητικής ποιότητας.Είναι άλλο το ένα άλλο το άλλο.
 

Μηνύματα
5.000
Reaction score
4.242
Απάντηση: Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Πάνω στο συγκεκριμένο θέμα θα μπορούσαν να γίνουν πολλές, παράπλευρες, συζητήσεις ώστε να λυθούν κάποιες απορίες.
Κάποια παραδείγματα:

1. Ποιος ο σκοπός μιας επαγγελματικής συσκευής?

2. Τι ζητάει τελικά ένας ηχολήπτης από τα εργαλεία του? Έχει καμία σχέση αυτό με audiophile ακρόαση?

3. Πως (αμάν ποια) κοστολογείτε μια συσκευή? Με το περιεχόμενο, τις ευκολίες ή το άκουσμα?
(εδώ ο καθένας ανάλογα τη περίπτωση κάνει στροφή έως και 180 μοίρες)

4. Ποιες οι πραγματικές δυνατότητες ενός <<τελεστικού ενισχυτή>> και πως γίνεται ένας υποδεέστερος, υπό δεδομένες συνθήκες, να αποδίδει καλύτερα από έναν ποιο προηγμένο?

Τα παραπάνω βέβαια θα αλλοίωναν το σκοπό της συγκεκριμένης αναφοράς οπότε και δεν έχουν νόημα.
Πετρο αν και μερικα πραγματα ειναι αυτονοητα ομως θα κανω καποιες επισημανσεις.

Στο 1. Τι με νοιαζει ο σκοπος μιας επαγγελματικης συσκευης αν εμενα με καλυπτει και με το παραπανω τον σκοπο για τον οποιο την αγορασα. Δηλαδη να παω οπωσδηποτε σε μια συσκευη μη επαγγελματικη, που ενδεχομενως δεν ειμαι στο ιδιο βαθμο ευχαριστημενος?

Στο 2. Εαν τα εργαλεια του ηχοληπτη λυνουν προβληματα χωρου (πχ) τοτε τι να κανουμε? Να επιμεινουμε σ αλλες λυσεις που ενδεχομενως ειναι και πιο ακριβες?

Στο 3, σε μια "ελευθερη" κοινωνια που ο καθενας κοστολογει οσο του καπνισει, στο τελος επιβραβευεται η οχι για οικονομικη πολιτικη της εταιριας του. Φυσικα η αισχροκερδεια οπου υπαρχει ουσιαστικα δεν διωκεται απο τις πολιτειες τις "ελευθερες". Αλλα τι να κανουμε αυτα αποτελουν ενα ξεχωριστο κεφαλαιο που εχει να κανει με την πολιτικη του καθε κρατους και τις παρεμβασεις του σε καποιους τομεις.

Οσον αφορα το 4, δεν γνωριζω - δεν απαντω!

Ομως απο τους πιστους φιλους του βινυλιου (δεν αναφερομαι σε σενα Πετρο), θα τους περιμενα λιγο πιο ανοιχτομυαλους. Με καχυποψια ειδαν το μηχανακι (επισης δεν αναφερομαι στους παροντες στην συγκεντρωση). Και η αποριψη του εγινε με "φτηνες δικαιολογιες".

Ο ιδιος ο ChrisHat ειπε οτι οσοι ακουν(μ)ε μπορουν συνεχισουν να ακουνε. Ομως ενα τετοιο μηχανημα κανει καποιες δουλειες με εξαιρετικο τροπο. Το θεμα του χωρου που πολλες εχει γινει μεγαλη συζητηση, οταν πολυς κοσμος εχει τα μηχανηματα του στο σαλονι ειναι φυσικο να μην μπορει κανει ουσιαστικες παρεμβασεις στον χωρο του. Ερχεται λοιπον η μετρικ (δεν ειναι η μοναδικη) και σε κανει καποιοες βελτιωσεις ουσιας. Οτι σου παρεχει κι ενα εξαιρετικο προενισχυτη καθολου μα καθολου αμελητεο δεν ειναι. Και σαν ντακ απο την αλλη με την υποστηριξη των μηχανικων που εχει θελω να πιστευω οτι ειναι απο τα κορυφαια του ειδους του.

Η τιμη του? Ισως οσο ενας καλος βραχιονας SME (χωρις κεφαλη!!).

Με την ευκαιρια θα ηθελα να γραψω λιγα συμπερασματα απο καποιες προσωπικες δοκιμες των 3 τελευταιων ημερων. Εβαλα ενα πολυ καλο δισκο βινυλιου που τον πηρα απο τον Λουκα Stokowski Rhapsodies την Ουγγρικη2 και την Ρουμανικη 1 και τον συνεκρινα με φλακ στο ντακ της Musical Fidelity M1. Δεν το περιμενα αλλα ο ηχος ηταν "καρμπονιζε" ιδιος.

Μετα φαγωθηκα να κανω μια δοκιμη στο συστημα μου και με αρχειο 24/96.

Βρηκα εναν και μοναδικο δισκο βινυλιου που τον ειχα και σε 24/96. Dire Straits του 1978 της Phonogram. Ο δισκος δεν εχει ονομασια προφανως ο τιτλος ηταν το ονομα του συγκροτηματος. Τα κομματια ολα γνωστα "DOWN TO THE WATERLINE - WATER OF LOVE - SETTING ME UP SIX BLADE KNIFE SOUTHBOUND AGAIN στην 2η πλευρα SULTANS OF SWING - IN THE GALERY - WILD WEST END - LIONS".

Λοιπον αφου συγχρονισα να παιζουν σχεδον παραλληλα οι 2 πηγες, απο το τηλεχειρηστηριο του προ, αλλαζα πηγες. Ξεκινησα με την 2 πλευρα του βινυλιου. Στο πρωτου κομματι οι διαφορες πολυ μικρες υπερ του ντακ. Στο 2ο κομματι οι διαφορες αυξηθηκαν λιγο. Στο 3ο κομματι γινεται η μεγαλη ανατροπη. Το πικαπ με διαφορα καλλυτερο. Κυριως στο ξεκινημα του κομματιου. Στο 4ο παλι καλλυτερο το ντακ. Οταν γυρισα το βινυλιο απο την αλλη μερια (1η) το ντακ σε ολα τα κομματια ακουγοταν καλλυτερα και με διαφορες μεγαλυτερες απο την 2η μερια.

Τωρα θα μου πειτε οτι φταιει η ποιοτητα του βινυλιου. Αλλα σε τελικη δεν μπορουμε να αγοραζουμε ολο δισκους των 50 ευρω, και πολυ περισσοτερο το 1978 που τον ειχα αγορασει, ημουν μαθητης 17χρονων, ο πατερας οικοδομος, οποτε οπως καταλαβαινεται ολα εβγαιναν απο το χαρτζηληκι των γονιων μου. Εαν λοιπον σημερα σε απλο φλακ (οχι 24/96) περνουμε την ποιοτητα αυτη που εχω προσωπικα (και το διαπιστωσαμε στο συγκριτικο που ειχε γινει στου Λουκα) τοτε δεν χρειαζεται τοσο μεγαλο παθος για την τεχνολογια του παρελθοντος. Και οσον αφορα την ποιοτητα του πικαπ μου προσωπικα ειμαι υπερ του δεοντος ευχαριστημενος. Γενικα πιστευω οτι στο θεμα της πηγης εχω αυτη την στιγμη ενα πολυ ισοροπημενο συστημα με πολυ μικρες διαφορες μεταξυ τους (ντακ-πικαπ-σιντιπλαιυερ).
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Άρα το κοιτάς απο άποψη φετίχ και όχι απο άποψη καθαρά ηχητικής ποιότητας.Είναι άλλο το ένα άλλο το άλλο.
Προσπαθώ να υποστηρίξω με τον καλύτερο τρόπο την αναπαραγωγή ενός αγαπημένου μουσικού δρώμενου σε όποιο φορμά και να βρίσκεται.
Και καθώς οι αγαπημένη μου μουσική βρίσκεται μερικές δεκαετίες πίσω υποστηρίζω μηχανικά και τεχνολογικά αυτήν.

Εάν υπάρχει και η οικονομική δυνατότητα ένα συγκεκριμένο LP να γίνει και φετίχ με την αγορά του είναι καλοδεχούμενο αλλά δεν είναι ο σκοπός μου.

Για την ηχητική ποιότητα...... γνωρίζω ότι τα αγαπημένα τραγουδάκια μου τα ακούω κατά πολύ καλύτερα αναλογικά αφού ηχογραφήθηκαν με αναλογικά μέσα σε μιά αναλογική εποχή.

Είναι απλό :102:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.428
Reaction score
138.342
Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

δεν είναι απλό. είναι απλώς ένα λάθος. απλό λάθος.
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Νομίζω οτι η κουβέντα έχει ξεφύγει απο το αρχικό θέμα.

Η κουβέντα πάλι τείνει σε vinyl vs the other.

Εγώ θέλω να ρωτήσω...Όλα αυτά που συζητάμε εδώ εσείς που διαφωνείτε..

Τα έχετε ακούσει?
Έχετε δοκιμάσει να ψηφιοποιήσετε βινύλιο με καλό εξοπλισμό και να κάνετε ψηφιακή ισοστάθμιση RIAA?
Έχετε δοκιμάσει ψηφιακή ισοστάθμιση χώρου?
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
BOTTOM LINE...

...
1. Τι με νοιαζει ο σκοπος μιας επαγγελματικης συσκευης αν εμενα με καλυπτει και με το παραπανω τον σκοπο για τον οποιο την αγορασα. Δηλαδη να παω οπωσδηποτε σε μια συσκευη μη επαγγελματικη, που ενδεχομενως δεν ειμαι στο ιδιο βαθμο ευχαριστημενος?

2. ... (Γιατί) να επιμεινουμε σ αλλες λυσεις που ενδεχομενως ειναι και πιο ακριβες?
...
ΤΕΛΟΣ.
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

δεν είναι απλό. είναι απλώς ένα λάθος. απλό λάθος.
¨
Λάθη είμαστε και ανθρώπους κάνουμε φίλτατε Κώστα :105:

Εσύ έχεις "studio technology" avi και εγώ "non stop music" avi
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Νομίζω οτι η κουβέντα έχει ξεφύγει απο το αρχικό θέμα.

Η κουβέντα πάλι τείνει σε vinyl vs the other.

Εγώ θέλω να ρωτήσω...Όλα αυτά που συζητάμε εδώ εσείς που διαφωνείτε..

Τα έχετε ακούσει?
Έχετε δοκιμάσει να ψηφιοποιήσετε βινύλιο με καλό εξοπλισμό και να κάνετε ψηφιακή ισοστάθμιση RIAA?
Έχετε δοκιμάσει ψηφιακή ισοστάθμιση χώρου?
Με τι πλατώ? με πια κεφαλή? με τι βραχίονα?
Ποιόν συνδυασμό θες να ψηφιοποιήσεις, ποιόν χαρακτήρα και ποιό αποτέλεσμα? :137:
 

Μηνύματα
5.000
Reaction score
4.242
Απάντηση: Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Δυστυχως ειναι φανερο οτι καποιοι ανθρωποι ειναι τοσο πολυ κολημενοι στο παρελθον, που ποτε δεν θα σηκωσουν τα βλεφαρα τους για να κοιταξουν τι εχει πανω στο κεφαλι τους. Η επειχηρηματολογια τους ειναι αστεια και δεν ξερω κατα ποσο εχει νοημα οποιαδηποτε συζητηση.

Μοιαζει σα να θελεις να αλλαξεις τον οπαδο του Ολυμπιακου να τον οπαδου του ΠΑΟ. Η σα να θελεις τον φανατικο Μουσουλμανο να τον κανεις Χριστιανο η οτιδηποτε αλλο, ειναι ικανος να σε φαει ζωντανο.

Νομιζω οτι ειναι τελειως ανουσιο να συνεχιζουμε.
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.059
Re: Απάντηση: Re: Παν ........METRIC........Αριστον

O αντιπρόσωπος σίγουρα διέθετε τις απαραίτητες τυπικές γνώσεις, αλλά με τους 700 συμβεβλημένους beta testers, είναι πολύ δύσκολο να πάρεις μία απόφαση.

τι ακριβως εννοεις , γιατι αδυνατω να το καταλαβω.
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Οταν λέτε πράγματα επιστημονικής φαντασίας είναι δυνατόν να μην είμαστε κολημένοι? Μιλάμε για τι?
Για την ψηφιοποίηση ενός ΤΥΧΑΙΟΥ χαρακτήρα αναπαραγωγής και την τοποθετησή του σαν πανάκια αποτύπωση μουσικού δρώμενου αναφοράς με ψηφιακή μορφή?

Εάν δεχτούμε ότι η εγγραφή της πληροφορίας στα αυλάκια του δίσκου είναι ακριβής της εγγραφής (ή το ορθόν που μάθαμε να λέμε)... ποιά στο $#$^$# είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ μέθοδος της εξαγωγής της ΟΡΘΗΣ εγγραφόμενης πληροφορίας?

Σήμερα θα μάθουμε ότι η αναπαραγωγή του βινυλίου είναι τυχαία μέσω κεφαλών, βραχιόνων, πλατώ, αποέμφασης, στηρίξεων, τυχαίων αρμονικών, τυχαίων ιδιοσυντονισμών κτλ κτλ κτλ?

Συνεχίστε με το τέλειο της τυχαίας ψηφιακής εγγραφής.....
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.428
Reaction score
138.342
Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

εντάξει, το βινύλιο είναι ανώτερος αφρός και ούτε το 3.000 μετά Χριστόν δε θα το φτάσουν τα παλιο-ψηφιακά.

κι εντάξει, το βινύλιό σας είναι ρε αδερφάκι μου τέλειο, όπως κι η κεφαλή που διαλέξατε, και το φόνο και τα καλώδια κι όλα, όλα τέλεια, κανένα και τίποτα τυχαίο, όλα είναι απολύτως τέλεια, ενώ αντίθετα, στα ψηφιακά όλα είναι τυχαία. οκ?

αφήστε όμως και κανα θρεντ ψηφιακών στην ησυχία του και παρατήστε μας επιτέλους με το μαύρο λαστιχένιο σας δίσκο, διότι, γιατί ρε αδερφέ να μπλέκει μέσα ΚΑΙ σε αυτά τα θρεντ το γνωστό vinyl vs digital; δε βαρεθήκατε; αμάν πχια!


ΥΓ είδες κανέναν Χρήστο-κρις-χατ, ή Άλεξ ή ίαρ ή κόγια ή τες πα κανέναν "ψηφιακοφρίκουλα" να μπαίνει στα θρεντς των βινυλίων και να ασχολείται με ψηφιακά, να γυρνάει εκεί την κουβέντα? όχι, είδες?
 

Μηνύματα
5.000
Reaction score
4.242
Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Οταν λέτε πράγματα επιστημονικής φαντασίας είναι δυνατόν να μην είμαστε κολημένοι? Μιλάμε για τι?
Για την ψηφιοποίηση ενός ΤΥΧΑΙΟΥ χαρακτήρα αναπαραγωγής και την τοποθετησή του σαν πανάκια αποτύπωση μουσικού δρώμενου αναφοράς με ψηφιακή μορφή?

Εάν δεχτούμε ότι η εγγραφή της πληροφορίας στα αυλάκια του δίσκου είναι ακριβής της εγγραφής (ή το ορθόν που μάθαμε να λέμε)... ποιά στο $#$^$# είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ μέθοδος της εξαγωγής της ΟΡΘΗΣ εγγραφόμενης πληροφορίας?

Σήμερα θα μάθουμε ότι η αναπαραγωγή του βινυλίου είναι τυχαία μέσω κεφαλών, βραχιόνων, πλατώ, αποέμφασης, στηρίξεων, τυχαίων αρμονικών, τυχαίων ιδιοσυντονισμών κτλ κτλ κτλ?

Συνεχίστε με το τέλειο της τυχαίας ψηφιακής εγγραφής.....
Ποτε μα ποτε οι ερωτησεις σου δεν εχουν νοημα να σου δοθει μια απαντηση και να την μελετησεις. Απλα σ ενδιαφερει να αποδεικνυεις συνεχως την τελειοτητα του πικαπ και του βινυλιου.

Πραγματα που εχουν χιλιογραφτει και εχουν χιλιοαπαντηθει πρεπει ειδικα σε σενα να ξαναξαναγραφονται. Καταντα κουραστικο και τελειως ανουσιο.

Αν πραγματι σ ενδιεφερε να μαθεις κατι θα πηγαινες σε σελιδες που πολυ ευκολα θα ευρισκες ενα σωρο απαντησεις. Αλλα οι ερωτησεις σου ειναι καθαρα ακαδημαικες, ναχαμε να λενε.

Οταν καποιος σου γραφει μια τεκληρημιωμενη απαντηση που στηριζεται σε μια επιστημονικη βαση, για να σου γραψει 5-6 σειρες μπορει να εκανε 2 ωρες να πρετοιμασει το κειμενο του. Η απαντηση σου ποτε δεν ειναι τεκμηριωμενη και η οποιαδηποτε προσπαθεια των αλλων μοιαζει σα να προσπαθεις να σπασεις τοιχο με το κεφαλι σου..
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.677
Reaction score
58.329
Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

audiophile ακρόαση................δηλαδη????
Πρεπει να την θεωρησουμε ποιο εγκυρη,ποιο ουσιαστικη ,ποιο αληθινη ως προς το πραγματικο ακουσμα?
Τελικα υπαρχουν δυο διαφορετικες κοινοτητες...η audiophile και η επαγγελματικη που δεν κολλανε μεταξυ τους?
Γιατι θα πρεπει να μας τρομαζει μια μηχανη επαγγελματικων καταβολων που πεστε οτι ξαφνικα μπηκε στο ακουστικο μας παιχνιδι και θελουμε να την στησουμε στον τοιχο...εστω και με το στανιο!!!!
Μηπως μας τρομαζει τελικα?
Μηπως δεν θελουμε να πιστεψουμε οτι οι επαγγελματικες μηχανες φτιαχτηκαν γαι την ποιο πιστη αναπαραγωγη?
...
http://www.avsite.gr/vb/showthread....5%F3%F4%E9%EA%DE%F2-%D7%FE%F1%F9%ED&p=1291423
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

.....
αφήστε όμως και κανα θρεντ ψηφιακών στην ησυχία του και παρατήστε μας επιτέλους με το μαύρο λαστιχένιο σας δίσκο, διότι, γιατί ρε αδερφέ να μπλέκει μέσα ΚΑΙ σε αυτά τα θρεντ το γνωστό vinyl vs digital; δε βαρεθήκατε; αμάν πχια!


ΥΓ είδες κανέναν Χρήστο-κρις-χατ, ή Άλεξ ή ίαρ ή κόγια ή τες πα κανέναν "ψηφιακοφρίκουλα" να μπαίνει στα θρεντς των βινυλίων και να ασχολείται με ψηφιακά, να γυρνάει εκεί την κουβέντα? όχι, είδες?
Τσου.... δεν είδα, έχεις δίκιο, αλλά....... πως να το πω?
Στα αναλογικά μεν είμαι..... αλλά έως εκεί φτάνουν αυτά που λέτε και με φέρνουν μια βόλτα από εδώ :116:

σσ: καλή συνέχεια παιδιά, μην αρπάζεστε βρεεεε!!! το χόμπι μας κάνουμε :102:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.428
Reaction score
138.342
Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

...μην αρπάζεστε βρεεεε!!! το χόμπι μας κάνουμε :102:
αφού με ξέρεις, ξέρεις καλά πως δεν "αρπάζομαι"... βασικά, έσκαγα στα γέλια όταν στα έγραφα αυτά! :604::604::604: άτιμο πληκτρολόγιο! :116:
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Οταν λέτε πράγματα επιστημονικής φαντασίας είναι δυνατόν να μην είμαστε κολημένοι? Μιλάμε για τι?
Για την ψηφιοποίηση ενός ΤΥΧΑΙΟΥ χαρακτήρα αναπαραγωγής και την τοποθετησή του σαν πανάκια αποτύπωση μουσικού δρώμενου αναφοράς με ψηφιακή μορφή?

Εάν δεχτούμε ότι η εγγραφή της πληροφορίας στα αυλάκια του δίσκου είναι ακριβής της εγγραφής (ή το ορθόν που μάθαμε να λέμε)... ποιά στο $#$^$# είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ μέθοδος της εξαγωγής της ΟΡΘΗΣ εγγραφόμενης πληροφορίας?

Σήμερα θα μάθουμε ότι η αναπαραγωγή του βινυλίου είναι τυχαία μέσω κεφαλών, βραχιόνων, πλατώ, αποέμφασης, στηρίξεων, τυχαίων αρμονικών, τυχαίων ιδιοσυντονισμών κτλ κτλ κτλ?

Συνεχίστε με το τέλειο της τυχαίας ψηφιακής εγγραφής.....
Ναι βρε παιδάκι μου...Πές οτι τελικά το αναλογικό είναι το καλύτερο...

Έχεις δοκιμάσει με τον πρότυπο εξοπλισμό που θεωρείς οτι κάπου κάποιος έχει να ακούσεις ψηφιακή ισοστάθμιση και ψηφιακή επεξεργασία βινυλίου?
Ρωτάω γιατί εγώ δέν έχω ακούσει.
Εσείς όλοι που είστε του "ακούειν" έχετε δοκιμάσει?Αυτό ρωτάω...

Παίζω στο ταμπλό σου αυτή τη στιγμή.:105:Δέν ξέρω αν το έχει πχιάσει!!

Έχεις ακούσει?Δέν μπορεί να μου έχεις ως επιχείρημα την προσωπική σου ακοή τη στιγμή που ΔΕΝ έχεις ακούσει ψηφιακή riaa.Γι αυτό στο λέω...όχι για να μαλώσουμε.
Πάντα φιλικά...:116:
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

επισης ενα τυφλο τεστακι αξιολογησης ακροατων ......
Τα έχουν κάνει άλλοι πριν από εμάς και.. όπως πρέπει (aka δημοσιευμένα στα αντίστοιχα επιστημονικά περιοδικά).
Τα αποτελέσματα τα έχω βάλει σε κάποιο thread αλλά καλύτερα μην το σκαλίζουμε γιατί θα στεναχωρήσουμε τους "έμπειρους χαϊφιντελίστες" (sic) πάλι..
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Ναι βρε παιδάκι μου...Πές οτι τελικά το αναλογικό είναι το καλύτερο...

Έχεις δοκιμάσει με τον πρότυπο εξοπλισμό που θεωρείς οτι κάπου κάποιος έχει να ακούσεις ψηφιακή ισοστάθμιση και ψηφιακή επεξεργασία βινυλίου?
Ρωτάω γιατί εγώ δέν έχω ακούσει.
Εσείς όλοι που είστε του "ακούειν" έχετε δοκιμάσει?Αυτό ρωτάω...

Παίζω στο ταμπλό σου αυτή τη στιγμή.:105:Δέν ξέρω αν το έχει πχιάσει!!

Έχεις ακούσει?Δέν μπορεί να μου έχεις ως επιχείρημα την προσωπική σου ακοή τη στιγμή που ΔΕΝ έχεις ακούσει ψηφιακή riaa.Γι αυτό στο λέω...όχι για να μαλώσουμε.
Πάντα φιλικά...:116:
Φίλε Αλέξανδρε και εκ του πατρός βινυλιάκια :102:
Δεν νομίζω καταρχήν ότι έχεις καμία αντίρηση σε ότι λέω, αλλά θα το ξαναπώ για μια ακόμα φορά καθαρά για αυτούς που νομίζουν ότι η "οικιακή ψηφιοποίηση βινυλιακών συλλογών" είναι να βάλουν ένα USB καλώδιο στην τρύπα του βινυλίου και με έναν μαγικό τρόπο (που μόνο αυτοί ξέρουν) θα γίνει AD σε ψηφιακή μορφή και αποθήκευση σε ένα HD ή όπου αλλού νομίζουν.

ΓΙΑ ΝΑ ΓΊΝΕΙ Η ΑΠΟΕΜΦΑΣΗ ΜΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΡΟΠΟ (ψηφιακή riaa) πρέπει πρώτα να γίνει η εξαγώγή της πληροφορίας από το αυλάκι του δίσκου με αναλογικό τρόπο.
Δηλαδή να έχεις ένα πλατώ, ένα βραχίονα, ένα μοτέρ, μία κεφαλή, καλώδια (κάτι βρε αδελφέ :116:) κάτι που θα αναπαράγει τις κινήσεις της κεφαλής κοπής και κάτι που θα κάνει αυτές τις κινήσεις ηλεκτρικό ρεύμα, πριν γίνει η αποέμφαση (θες ψηφιακά? ψηφιακά λοιπόν μην χαλάσουμε το χατήρι κανενός)

Αυτό που αναπαράγεται είναι μεν το μουσικό δρώμενο, αλλά ΜΕ ΤΟΝ ΗΧΗΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ της εκάστοτε συνεδρίας σαν σύνολο, αλλά και σαν μεμονωμένης μονάδας. (και πιστεψέ με ότι ο κάθε αναλογικός αναπαραγωγέας έχει ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ)

Δηλαδή εάν αναπαράγω με βάση μία κεφαλή clearaudio θα γίνει η ψηφιοποίηση με βάση αυτόν τον χαρακτήρα. Εαν το κάνω με έναν ακτινικό βραχίονα θα ψηφιοποιήσω με βάση τις παραμορφώσεις του λόγο γωνιακού σφάλματος ανάγνωσης. Εαν το κάνω με σφαιρική ακίδα άλλο, με ελλειπτική άλλο, με line contact άλλο, κτλ. Εαν το κάνω με SME θα πάρω αυτό το ηχόχρωμα, με tri planar αυτό κτλ κτλ

Εαν έχω πλατώ ανάρτησης αλλιώς και αλλιώς με πλατώ μάζας.

Εαν έχω διαφορετικές ιδιοσυχνότητες συντονισμού θα αναπαράγω διαφορετικής φύσης αρμονικές που θα συμπεριληφθούν στο μουσικό δρώμενο και πάει λέγοντας με 100000000 πιθανούς συνδιασμούς αναπαραγωγής. Ασε που δεν έχουμε καν ιδέα σε ποιά VTA κόπηκε...
Εαν τώρα νομίζουν ότι η ψηφιακή riaa (που μάθαμε και την ρια) λύνει όλα τα προβλήματα και μόνη της μπορεί να εξάγει την πληροφορία, να την επεξεργαστεί, να την αποθηκεύσει και να μας κάνει και ένα καφεδάκι βαρύ γλυκό... εγώ πάω πάσο.

200 ψηφιοποιήσεις να κάνεις θα έχεις 200 πιθανούς συνδιασμούς του μουσικού δρώμενου. Ο ένας διαφορετικός από τον άλλο KAI ΜΑΖΙ ΟΛΟΙ ΤΕΛΕΙΟΙ.

Στην ουσία χάνεται μετά την αναπαραγωγή του βινυλίου η ΟΡΘΟΤΗΤΑ της εγγραφής (αυτό το καταλαβαίνουμε ή δεν το καταλαβαίνουμε)

Εχω αρκετά CD που σαν $#$%^ έγραφα σε CDR για να κρατήσω αθάνατα τα βινύλια μου. Στην πραγματικότητα έγραφα την ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ του dual μου με μιά γεύση ortofon με επεξεργασία musical fidelity.

Σήμερα υπάρχει στο ρακ μου μία άλλη προσέγγιση της αναλογικής αναπαραγωγής του μουσικού δρώμενου :116:
Αύριο θα είναι άλλη....

Εαν τώρα μετά από όλα αυτά θέλετε να αρχίσετε ψηφιοποιήσεις κάντε το.

Η ΡΙΑ η ψηφιακή μας μάρανε.... Ολα τα άλλα τα έχουμε λύσει!!!!!
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.997
Μηνύματα
2.958.319
Members
38.275
Νεότερο μέλος
sakell
Top