JOHN MARKOU
Münchhausen
- Μηνύματα
- 28.881
- Reaction score
- 28.028
Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον
Μ'αρέσουν οι τρύπες. Ειδικά οι νερουλές.
Μ'αρέσουν οι τρύπες. Ειδικά οι νερουλές.
Γιανναρε Ναυτιλια που μπουμπουνανε μαλλον τα εχουν καποιοι που δεν τα εχουν σεταρει σωστα η δεν ξερουν τις αναγκες του ιδιου τους του ηχειου!!!ΚΑΛΆ ΝΤΕ ... δε λεω για τα δικά σου. Για τα άλλα τα ναυτίλια λεω.
χαλιεντ mode on :604:Tελικα βρε τι σου ειμαστε εμεις οι Ελληναρες!!!!!!!!!!!!
Βιαζομαστε πρωτα να πουμε το οχι και υστερα οταν πουν το ναι οι αλλοι τοτε και μεις συμφωνουμε!!!!
...
Τελικα μπας και φοβομαστε να ακουσουμε κατι καλλιτερο απο αυτο που νομιζουμε οτι εχουμε?
Βρε μπας και και αυτοι που την δοκιμασαν και φυσικα και μεις οι 6 οι συμφορουμιτες ειμαστε κουφαλογα και θελουμε γιατρο??
...
Στην εποχή της εύκολης πληροφορίας και του πολύ bla-bla , και όταν απουσιάζει η γνώση το μόνο που μένει είναι η εξυπνάδα να διαλέγεις τη σωστή πληροφορία απο τους σωστούς ανθρώπους.
Πρέπει να μαθαίνεις ποιούς ακολουθείς για να γίνεσαι καλύτερος. Τότε μπορείς να μαθαίνεις πράγματα, να τα αποκωδικοποιείς , να τα επεξεργάσεσαι και να πηγαίνεις παρακάτω.
...
Συγγνώμη, μα γιατί μιλάς τώρα ? Τα Sony DAT δεν τα χρησιμοποιούσαμε 20 χρόνια πρίν γιατί ήταν μετριότατα ειδικά αυτά που αναφέρεις τα consumer.Για να αναφέρω και γω μερικά γεγονότα , και να συμφωνήσω με τον φίλο μου τον geovaz.Οχι να συμφωνήσω για να συμφωνήσω , αλλά γιατί έτυχε να εχω και δυο dat σπίτι , πλέον και να εχω κάνει ψηφιοποίηση βινυλίων.
Παλιά την έκανα απο το sl με την ortofon om 30 στο sony 59es. Μάπα το καρπούζι. Ε είχε και λίγο χαρακτήρα απο την om 30, ήταν και λίγο ο χαρακτήρας του ad του 59 , ε μάπα.
Τελευταίως ως γνωστόν εχω 304 , σαφώς ανώτερη κεφαλή , και καλύτερο phono g22000.Επίσης νεο βραχίονα στο sl. Απο καταγραφικό , χρησιμοποίησα το 60es,και το 2000es. Sony και τα δυο με SBM.
To sbm δουλεύει στα αναλογικά σήματα.
Λοιπόν και με τα δυο dat δεν πήρα το ηχητικό αποτέλεσμα που ήθελα , και που έπρεπε να πάρω .
σε συχνοτικό εύρος ήταν μια χαρά.Απο χροιές περίπου. Του έλλειπε όμως ο αέρας και η εν γένει ζωντάνια του αναλογικού. Δεν έπαιζε το ίδιο. Εκανα α-β πολλές φορές και με ταιριασμένη την στάθμη ακριβώς, και στα δυο.Το dat δεν έπαιξε σαν το βινύλιο.Μπορεί να το πλησίασε , αλλά δεν το έφτασε.
Μιλάω για βινύλια με αρκετά καλή εγγραφή και χαμηλό ποσοστό θορύβου.
my 2 cents.
Γλωσσοπλαστη μου.....θα σε πιασω με τον μπλαστη μου(κανει και ριμα)Όποιος θέλει......................................
βεβαια πάντα το παληό, το κατεστημένο, αντιδρά έντονα στο νέο, φρέσκο κλπ.
Για ποιον χτυπαει η καμπανα?
Στη δική μας περίπτωση -φορουμοκουβέντα- μόνο χασούρα κ βαρεμάρα φέρνει τέτοιου είδους αντίδραση.
Το θέμα είναι οτι αυτός ο "κάποιος κάπου κάποτε" ήταν στην RCA απ'ότι θυμάμαι, και ο άλλος δεν θυμάμαι που, αλλά σε κάτι αντίστοιχο! Και δεν συζητούσαν "για να πείσουν τους υπόλοιπους" όπως εδώ μέσα, αλλά μεταξύ τους για άλλο θέμα. Και την παραπάνω τακτική θεωρούσαν δεδομένο, οτι αποτελούσε γενικευμένη καθημερινή ρουτίνα, δεν ήταν καν το κύριο θέμα συζήτησής τους, ούτε ήταν κάτι "περίεργο", το αντιμετώπιζαν σαν γεγονός γνωστό σε όλους της πιάτσας.Ποιό ήταν λοιπόν το ρεζουμέ;
Οτι στην βιομηχανική διαδικασία κοπής, υπήρχε μία μηχανική ρύθμιση καθοριστικής σημασίας για την πιστότητα του τελικού προϊόντος στην Ρια την Κουκλάρα, που σε πραγματικές συνθήκες "πιάτσας" ο μηχανικός ρύθμιζε ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΙ, ναι καλά διαβάσατε, κάθε τόσο, γιατί το μηχάνημα "έφευγε".
Τα εξιδανικευμένα βινύλιά μας λοιπόν κατά τους δύο μηχανικούς, στην πραγματικότητα διαφέρουν από παρτίδα σε παρτίδα του ίδιου τίτλου (!), και απέχουν από την "Θεία" άποψη ΚΑΙ του γκουρού πίσω από την κονσόλα, ΚΑΙ του καλλιτέχνη ΚΑΙ από τις καμπύλες της Ρίας της Κουκλάρας (συχνότατα... κατά μερικά db)!!!
Και ο διάλογος κατέληγε με τη φράση "όταν λοιπόν βλέπω στα phono stages να διαφημίζεται ακρίβεια καμπύλης RIAA της τάξης των 0.0000... db, πεθαίνω στα γέλια"...
Επειδή κάποιος κάπου κάποτε έκανε μ@λ@κίες δεν συνεπάγεται οτι το κάνουν όλοι , παντού .
Υπάρχουν και μπακάληδες. Δεν είναι όλοι μπακάληδες.
Δλδ στις ψηφιακές ηχογραφήσεις δεν κάνουν αρλούμπες οι ηχολήπτες? Απο τα 1000 cd που εχω τα περισότερα σαν ηχογράφηση είναι για κλωτσιές.
Με το ντουφέκι ψάχνουμε να βρούμε cd με σοβαρή ηχογράφηση , που να μην εχει κομένες τις χαμηλές κατά 10db, γιατί στο στούντιο ο ηχολήπτης τα έκοβε , αφου τα 801 που είχε για μονιτορ μπουμπουνάγανε.
Τεσπα ως γνωστόν απόψεις , και οι απόψεις είνα σαν κ.......δες , ολοι εχουν απο μια.
Σωστος!Bασιλη 2 παρατηρησεις
1)Η Metric θα γραψει και θα αναπαραξει οτι της δωσουμε.Δεν νοειτε συγκριση πχ με εγγραφη απο Technics και κοντρα με πικαπ των 30.000 €.Θα συγκριθει το αντιγραφο με το πρωτοτυπο στο ιδιο πικαπ-συστημα (κεφαλη-βραχιονας-phono)
2)Aν επιτραπει η Metric να βαλλει ολα τα καλουδια της στη κοντρα (αναγνωση χωρου και διορθωση) τοτε τα κλαματα ειναι μαλλον σιγουρα.Απο ποιους το αφηνω στην κριση σου.
Νομιζω οτι ετσι πρεπει να δουμε αυτο το τεχνολογικο κοσμημα.Σαν πακετο διαχειρισης ηχου και οχι σαν μηχανημα που θα βγαλλει το ματι στα πικαπ.Αλλωστε η παρουσια της θα βοηθησει να σωθουν στο μελλον ολα τα αναλογικα αριστουργηματα που εχουμε στις δισκοθηκες μας και δεν υπαρχουν σε ψηφιακα αρχεια.
ΥΓΝα την σπασουμε και στους 2 ταυτοχρονα μαλλον δυσκολο καθοτι πρεσβευουν τα αντιθετα.
φιλαράκι, ξανασκέψου το!:605:Λογικά δεν πρέπει να συμπεριφέρεται χειρότερα απο ένα κλασσικής σχεδίασης phono stage παθητικής ή ενεργητικής riaa.
φιλαράκι, ξανασκέψου το! :605: