VLASSIS-S
Sιγμοειδής Νέμεσις
- Μηνύματα
- 8.074
- Reaction score
- 14.059
ακομα δεν εμαθα τι ειναι το τζιτερ και πρεπει να μαθω τι ειναι η ρια .
Η καμπύλη RIAA προτάθηκε για να λύσει τα προβλήματα που υπήρχαν με την κοπή των βινυλίων και το γεγονός πως μέχρι τότε (1954 και μετά) κάθε εταιρεία έκοβε τα βινύλια της με άλλη καμπύλη και γινόταν της κακομοίρας.Η ψηφιακή riaa πως δουλεύει?
Δηλαδή είναι ενα στάνταρ πρόγραμμα για το περιεχόμενο ενός βινυλίου που κάνει την αποέμφαση της καμπύλης και μετά στέλνει το σήμα πού?
Συνδέω το πικάπ στη metric halo, παίρνει το σήμα απο την Denon 304 kai πως ενισχύεται αυτό το τόσο δα (0,18 mv) να σκάσει μύτη ρωμαλέο στον τελικό?
Ή μπορείς να παραμετροποιήσεις την αποέμφαση κατάβούληση, ανάλογα με την συγκεκριμένη εγγραφή?
Πόσο επιδρούν στη διαδικασία οι διάφοροι θόρυβοι επιφανείας και η κατάσταση του βινυλίου, όχι όσον αφορά την ποιότητα του φηφιακού αρχείου (θα ακούγονται, δεν γίνεται να απαλειφθούν) ή ακούσματος αλλά στο αν "μπερδεύουν" τη διαδικασία αποέμφασης.
Λογικά δεν πρέπει να συμπεριφέρεται χειρότερα απο ένα κλασσικής σχεδίασης phono stage παθητικής ή ενεργητικής riaa.
Ποιό είναι όμως το πλεονέκτημα της σχεδίασης που θα κάνει το αναλογικό βινύλιο να ακουστεί καλύτερα μετά τη μετατροπή του περιεχομένου του σε ψηφιακό?
Υπάρχουν κάποιοι που να έχουν κάνει τισ συγκρίσεις και να έχουν ιδία άποψη?
Εννοώ τον Χρήστο τον Άλεξ κλπ, δικά μας παιδιά δηλαδίς!!
Μπορεις να χρησιμοποιησεις μεχρι 8 μικροφωνα και να δεις-μετρησεις καθε σημειο του χωρου σου που δυναμωνει -ενισχυει τον ηχο ανα συχνοτητα και που τον μειωνει.Επισης μετρας το καθε ηχειο ξεχωριστα και βλεπεις ποσο λιγο η πολυ διαφερει απο το αλλο σε απολυτες τιμες και σε σχεση με τον χωρο-τοποθετηση που βρισκεται.Γνωρίζοντας (άλλο θέμα τώρα..) ότι για την ακουστική ισοστάθμιση ενός χώρου ακρόασης τρέχανε πρότζεκτ απο τη δεκαετία του '70 και ότι τελικά το καλύτερο είναι αυτό που κάνουν τα στούντιο μάστεριγκ (και τρώει και τον Κωστάκη μας!!), δηλαδή φροντισμένος φουλ χώρος συν μια πιθανώς μικρή παρέμβαση, μπορείς να μου πεις πως δουλέυει η metric halo πάνω σάυτό?
Γιατί σε λίγο θα έχει συνέχεια ... και αρχίζω να φοβάμαι.Εγω εχω μερικές απορίες.Πως υλοποιήται η ψηφιακή riaa? με αλγόριθμο?
Για να δουλέψει και να κάνει την αποέμφαση, δενπρέπει να την κάνει στο ψηφιακό domain?
Aν είναι ετσι δεν προηγείται μετατροπή αναλογικού σε ψηφιακό? Α to D?
Αυτό δλδ είναι καλό ? και μετά απο αυτό ,δεν ακολουθεί πάλι μετατροπή του ψηφιακού σε αναλογικό? D TO A? αυτό πάλι είναι καλό? Δλδ δυο μετατροπές , που μάλλον αλλοιώνουν το σήμα?
Σε τι είδους ψηφιακό σήμα γίνεται η μετατροπή του αναλογικού? σε 16/ 44,1? σε 2496?
Σε dsd? σε τι ?
Επίσης ποιός λέει οτι οι αναλογικές RIAA δεν μετρώνται πλέον? Που το έχουμε δει αυτό?
Αυτά τα ολίγα για αρχή.
Πιο καλά δεν γινόταν. Τα 8 σημεία για σπίτι είναι υπερβολή. Στην ουσία 3-4 σημεία φτάνουν. Αν έχεις πολλά ίδια μικρόφωνα έχεις το πλεονέκτημα πως δεν χάνεις χρόνο αφού με μια ηχοβόληση έχεις όλα τα σημεία.Μπορεις να χρησιμοποιησεις μεχρι 8 μικροφωνα και να δεις-μετρησεις καθε σημειο του χωρου σου που δυναμωνει -ενισχυει τον ηχο ανα συχνοτητα και που τον μειωνει.Επισης μετρας το καθε ηχειο ξεχωριστα και βλεπεις ποσο λιγο η πολυ διαφερει απο το αλλο σε απολυτες τιμες και σε σχεση με τον χωρο-τοποθετηση που βρισκεται.
Αναλογα των αποτελεσματων φροντιζεις τον χωρο ακροασης οσο καλυτερα γινεται και ταυτοχρονα ισοσταθμιζεις το καθε ηχειο ξεχωριστα ωστε να εχεις την πιο ομοια αποκριση και απο τα δυο.
Μετα απο ολα αυτα νομιζω οτι θα ακους την μουσικη σου καλυτερα
Επ'ουδενι δεν θελω να υποκαταστησω τον Χρηστο με την απαντηση μου.Και αν εχω καταλαβει κατι λαθος ευχαριστως να με διορθωσει καποιος που τα ξερει καλυτερα.
Σε 8/22 για να μην πιανει πολυ χωρο στο δισκο:139: :140: :402:....................................................................
Σε τι είδους ψηφιακό σήμα γίνεται η μετατροπή του αναλογικού? σε 16/ 44,1? ..:111:..........................................
ελπίζω να σε διαβάζει όλη η ελληνική χαλιεντ - land ......
Πάντως δεν υπάρχει περίπτωση μια ελαφρά ισοστάθμιση (ενεργή επέμβαση) σε συνδιασμό με υλικά ακουστικής βελτίωσης (παθητική επέμβαση) να μην έχει ευεργετικά αποτελέσματα αν γίνει σωστά και μεθοδικά.
Ίσως είναι η μεγαλύτερη βελτίωση απο οποιαδήποτε αλλαγή μηχανημάτων.
Γράφεις 192kHz/24bit και το κρατάς σαν file σε σκληρό δίσκο. Αν έχεις player το Amarra και βιβλιοθήκη το iTune φορτώνεις και την φωτογραφία του δίσκου απο το Internet και δημιουργείς ένα εξαίρετο μουσικό αρχείο.Σε 8/22 για να μην πιανει πολυ χωρο στο δισκο:139: :140: :402:
Σοβαρα τωρα.Τα πιτσιρικια που ανεβαζουν μουσικη στο Ιντερνετ οταν ριπαρουν δισκο με καρτουλες των 100 η 200 € χρησιμοποιουν 24/96.Ειναι δυνατον να παρεις την Metric και να κανεις A/D σε κατι λιγοτερο?Αν επειτα θελεις να το καψεις σε CD πας υποχρεωτικα σε red book η κρατας το 24/96 και γραφεις DVD audio.
24/192 μου ακούγεται -το λιγώτερο- εξαιρετικό.Γράφεις 192kHz/24bit και το κρατάς σαν file σε σκληρό δίσκο. Αν έχεις player το Amarra και βιβλιοθήκη το iTune φορτώνεις και την φωτογραφία του δίσκου απο το Internet και δημιουργείς ένα εξαίρετο μουσικό αρχείο.
peace of mind ...
Ερχεται και αυτο.......λιγο υπεμονη απο μερους σας και .....θα δειτε καλα κολπα!!!!Πού να δείς όταν θα αρχίσουν τα σοβαρά τέστ τί έχει να γίνει.
Θα πέσουν σαγόνια.:105: