- Μηνύματα
- 56.762
- Reaction score
- 140.828
Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski
εσύ θα το κρατούσες για ηχείο σου?
εσύ θα το κρατούσες για ηχείο σου?
:607::607::624:Ήθελα να τελειώσεις την περιγραφή και μετά να σχολιάσω, αλλά αφού το έφερε η κουβέντα...
Βάζω στοίχημα ότι ένα ζευγαράκι Hypex 700HG-HxR (και οποιοσδήποτε ενισχυτής με ικανά αποθέματα ισχύος που δεν πουλάει "άποψη") θα κουνούσε τα Lipinski το ίδιο καλά.
Επίσης βάζω στοίχημα ότι οι ενισχυτές του Lipinski θα κουνάνε πολύ καλά ένα ζευγάρι Β&W 802D (και οποιοδήποτε άλλο σωστά σχεδιασμένο ηχείο που, επίσης, δεν πουλάει "άποψη").
Kαι ερχόμαστε στον άλλο δρόμο (για να τη σπάσουμε στον EAR τον παλιοχαρακτήρα με τους "μονοδρόμους" του):
Πουλάς ό,τι αχρείαστο έχεις από προενισχυτές και τελικούς, συμπληρώνεις (ενδεχομένως) το κατιτίς σου, και αγοράζεις τους διακοπτικούς του Lipinski.
IMHO, είναι πιο χρήσιμο να έχεις έναν καλό τελικό παρά 10 μέτριους, τον καθένα με την "άποψή" του. Γιατί οι υπόλοιποι απεδείχθησαν πολύ απλά λίγοι για ηχείο επιπέδου Lipinski. Sad but true και αυτό θα πρέπει να είναι το πιο σημαντικό από την τριβή σου με τα Lipinski - ακόμα κι αν δεν τα αγοράσεις τελικά - και όχι εάν παίζουν στους 65 ή στους 90 πόντους. Ακουσες (πρώτη φορά, απ'ό,τι καταλαβαίνω) την αλήθεια σχετικά με το μπορούν και το τι δεν μπορούν να κάνουν τα υπόλοιπα μηχανάκια που έχεις στην κατοχή σου.
Γι'αυτό λένε οι γιατροί ότι ακροάσεις τέτοιων ηχείων στο χώρο μας συστήνονται μόνο για γερά στομάχια. Όταν, δε, έχεις ακούσει το ίδιο ηχείο προηγουμένως σε προσεγμένο χώρο και σύστημα, όπως της Athens Pro Audio, τότε ζορίζουν ακόμα περισσότερο τα πράγματα.
Επίσης, ΙΜΗΟ πάντα, αν γουστάρεις "άποψη", ντε και καλά, τότε κάνε παιχνίδι όσο πιο κοντά μπορείς στην πηγή και όχι παρακάτω... Αν μπορείς στον software player, μια χαρά... Αλλιώς στο DAC (αλλά να έχεις και ένα σοβαρό εργαλείο για "backup"). Βαριά-βαριά στην προενίσχυση, γιατί είμαι στις καλές μου - όταν αυτή χρειάζεται (η προενίσχυση), που συνήθως δεν..οπότε μπορείς να την παρακάμψεις όποτε θέλεις.
"Άποψη" σε τελικό και ηχεία πρέπει να αποφεύγεται διά ροπάλου. Αλλιώς ασχολείσαι με το τάβλι, τις πασιέντζες, το HiEnd...με κάτι άλλο τέλος πάντων και όχι με το High Fidelity.
Για τον παραπάνω λόγο, σε επιτρέπω να κρατήσεις το DAC της Alchemy, δηλαδή για ποικιλία και "άποψη".
[Αργότερα θα σου πώ να ψαχτείς και για κάτι καλύτερο από το Benchmark, αλλά μη στεναχωρήσω τον Κόγια ακόμα.]
Θα τα πάρεις?
Απαντώ ευθέως: Δεν ξέρω!!!
και δεύτερον:Μπορώ να ακούω ΠΑΝΤΑ απο αυτά?
-Όχι, ...
Ταξίδι δεν είναι??
μοιράζεσαι τις "εμμονές" μου παλιοκουφάλα, ε? βουρ όξου απ'τον "μονόδρομό" μου ρε! τι το πέρασες; λεωφόρο? :116::138::137:Kαι ερχόμαστε στον άλλο δρόμο (για να τη σπάσουμε στον EAR τον παλιοχαρακτήρα με τους "μονοδρόμους" του):
Πουλάς ό,τι αχρείαστο έχεις από προενισχυτές και τελικούς, συμπληρώνεις (ενδεχομένως) το κατιτίς σου, και αγοράζεις τους διακοπτικούς του Lipinski.
Η ψηλή βάση είναι για studio η γραφείο ( η μια γυναίκα που λέγαμε ακούει στο γραφείο της !), υπάρχουν όμως και χαμηλές βάσεις που το φέρνουν ακριβώς εκεί που πρέπει για επί καναπέως ακρόαση. Και είναι και πολύ καλύτερο το αποτέλεσμα αισθητικά. Ο Δημήτρης είχε μόνο την ψηλή βάση.Μην του το πείς ούτ' εσύ παληόπαιδο!!
Επανέρχομαι: ο Χρήστος στο στούντιο το ακούει 90cm πάνω απο τη γής.
Στο στούντιο.
Στο σπίτι επίσης, αν κάθεσαι σε θρόνο.
Αν επι του καναπέως, θες όνλυ 65cm.
Χωρίς να υπονοώ σε καμία περίπτωση κάτι κακό για το παλιό Benchmark, ε, δεν είναι και κάτι σούπερ - και ούτε είναι απαραίτητο να καταφύγει κανείς π.χ. στο Weiss Medea+...
Συμφωνώ. Δεν είναι σούπερ, ούτε χρειάζεται το μεγάλο Βάης για να ακούσεις κάτι αισθητά πχιό σωστό.
Νομίζω οτι εδώ υπερβάλεις.ΥΓ καλό ταξίδι! (στη χώρα του Hi-End. Α, και δεν είν'κακό, δε το λέω για "κακό", απλά δεν είναι ο δρόμος της υψηλής πιστότητας.)
Όντως δεν την καταλαβαίνεις.Δηλαδή αν αύριο ο geomiat επιλέξει ένα focal?
Δέν θα θεωρείται "high fidelity"?
Δηλαδή απαξ και δέν σου "αρέσει" το lipinski γίνεσαι hi-endάς.Κάτσε βρε παιδιά...
Γιατί νομίζω οτι δέν καταλαβαίνω την αργκό σας....
Δεν χωράνε από τις μπαλκονόπορτες:405: :411: :414:Σκέψου πόσο καιρό αναφέρεται στα Κλάινμάιν κ δεν τάχει πάρει ακόμη!!
Ελπίζω να μην κατάλαβες ότι ΔΕΝ μου αρέσει!:114:Δηλαδή απαξ και δέν σου "αρέσει" το lipinski γίνεσαι hi-endάς.Κάτσε βρε παιδιά...
.[/U]
δειξε μου ΕΝΑΝ που να ακουει με επαγγελματικα ηχεια σπιτι του...Σκέψου πόσο καιρό αναφέρεται στα Κλάινμάιν κ δεν τάχει πάρει ακόμη!!:116::116:
κωστη αυτο καταλαβαν ολοι...Όντως δεν την καταλαβαίνεις.
Δεν είπε αυτό ο Ear...
Ελπίζω να μην κατάλαβες ότι ΔΕΝ μου αρέσει!:114:
Με ξετρέλλανε κ ως εργαλείο κ ως μηχανή απόλαυσης.
Αστράκια είδα.
Κάτσε κ σούμαρε να δείς πόσο πάει με 2 αξιοπρεπή σαμπ.
Άντε μη βάζεις το ποσό των ενισχυτών, πες ότι θα πουληθεί πράγμα κ θα ισοφαρισθεί το ποσό.
Ή ότι θα παίξει με τα ήδη υπάρχοντα.
Και δεν λέω ότι τα λεφτά είναι πολλά για τέτοιο εργαλείο.
Είναι οι προτεραιότητες κ οι παράλληλες υποχρεώσεις.
Σίγουρα ευτυχής που μπόρεσα να το βιώσω στο χώρο μου, ελέω Χατζηστάμου!
έτσι ακριβώς!Έτσι κ αλλιώς δέν έχει σημασία.
Καλά να είμαστε...:143:
Είπαμε να ακούσεις τα ηχεία, όχι να κουφαθείς !Στο "καλό" σετάπ λοιπόν:
Ταχύτητα-διαφάνεια-εικόνα το τρίπτυχο που προσφέρει.
Η ανάλυσή του σε συνδυασμό με την ατάκα αρκετές φορές ξένισαν τα αυτιά μου (παρά την προπόνηση με τους αυλούς του Τζών!! Έλεος αδερφέ, μη βαρέσεις!!!)
Χαμηλά λείπει κάτι, που είναι αρκετό να κάνει σε φτωχές ηχογραφήσεις δυσάρεστο το αποτέλεσμα,
Από χαμηλομεσαίες έως υψηλές, κράτα μεγάλο καλάθι, μπας κ χωρέσει η μουσική κ χωρική πληροφορία που ξερνάνε.
Γιατί όντως την ξερνάνε.
Δεν έχει ούτε άσπρο γάντι, ούτε κόκκινο χαλί, ούτε βιλούδου ούτε να νούρισμα.
Δεν είναι ηχείο για μπαγκράουντ καταστάσεις.
Όποιος διαβάζει εφημερίδα στον καναπέ ψιλοακούγοντας, ας το ξεχάσει.
Όταν θα καταλήξει να την διαβάσει δεν θάχουν καμμιά σημασία τα νέα!!
Ασυμπίεστα τα πρόστυχα...γκάζια, γκάζια, δώσε πράγμα!!!
Όσο περισσότερο τόσο πλαταίνει-βαθαίνει η σκηνή, ολοκληρώνεται η αίσθηση ότι εδώ είμαστε μάστορη.
Κάποια στιγμή, ακούγοντας σε όρια πόνου-δηλ τίποτε- ήρθε το...matrix!
Δεν ξέρω πόσοι έχετε τρέξει με 200+ χιλιόμετρα...αρχίζεις κ αντιλαμβάνεσαι αλλοιώς τις παραμέτρους..
Έτσι κ γω, πάνω απο 100ντιμπιά, να κουδουνίζουν τα πάντα κ το δωμάτιο νάχει γίνει μια ωραιότατη καμπίνα ηχείου κικιρίκου σχεδίασης!!
Σα να μεταδιδόταν ο ήχος σε slow-motion, σε κανενός σπίτι δεν άκουσα καλό αποτέλεσμα σε μεγάλες εντάσεις.
Ο χώρος εκδικείται.
Φαντασθήτε ότι ο δικός μου εθεωρήθη καλός απο τον Χρήστο, με μια υποσημείωση: κορυφές το πολύ 88-90 db, νόου παραπάνω!