Θα μας πεις μια ιστορία??

Μηνύματα
4.023
Reaction score
3.901
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Είναι μια «σχεδιαστική σχολή» έχοντας κι αυτή μια άποψη, όπως έχει κι ο αμερικάνος, ο ευρωπαίος, ο κινέζος, ο τζαπανέζος ή ο Έλληνας. (τους Άγγλους sorry αλλά τους φτύνω..) :

Πιστεύεις ότι τους φτύνεις..

Ο κατασκευαστής των ηχείων σου χρόνια τώρα είναι θιασώτης της Αγγλικής σχολής.

Τιουνάρει με πολύ συγκεκριμένο τρόπο τα ηχεία του και κάποιες φορές εισέδυσε στην αγορά της Μ. Βρετανίας.

Γενικά μιλώντας, κανείς δεν έχει ανάγκη την απαξίωση που αφορά ανθρώπους και προιόντα.
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Γιώργαρε γυρνάω την πλάτη μου στους Άγγλους όσον αφορά την εξέλιξη των ενισχυτών και πηγών τους.
Ο ήχος τους απλά δε με συγκινεί στην πλειονότητα των μηχανών τους.
Αντιθέτως δεν τίθεται θέμα όσον αφορά την άποψη ήχου για τα ηχεία τους.:thumbsup:
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.537
Reaction score
21.979
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Ενα απο τα κυριοτερα στοιχεια της μουσικης αναπαραγωγης ειναι η προσομοιωση του χωρου ηχογραφησης.

Οι μουσικοι παραγωγοι επιλεγουν τον τροπο της, αλλα δεν ειναι τοσο ασχετοι να "τοποθετησουν" την φωνη μιας τραγουδιστριας (που ειναι συνηθως ορθια) στο ιδιο επιπεδο με την μποτα μιας ντραμς.

Αυτα τα δυο οπως και να το κανουμε οφειλουν να ακουγονται σε διαφορετικο υψος.

Οταν αυτη η διασταση απεικονιζεται ιδια με διαφορετικους ενισχυτες στον ιδιο χωρο, η με διαφορετικα συστηματα σε διαφορετικους χωρους, ποια λογικη λεει οτι ολοι αυτοι "παιζουν λαθος" και σωστα παιζει αυτος ο ενας που φερνει τα "πανω κατω" ?

Αν υπαρξει παραδοχη σ αυτο μας οδηγει στο συμπερασμα οτι "θελουμε" να ακουσουμε την πιστη αναπαραγωγη των συχνοτητων και οχι της σκηνης.

Τελικα, υπαρχει και αυτη η "σχολη" εκτος των αλλων....
Δεν πάει άλλο! Δολοφονάκη, μπες και κάντα λαμπόγυαλο. Εγώ δεν μπορώ τώρα, τραβάω τα μαλλιά μου...
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Re: Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Ενώ τα χαρακτηριστικά δίνουν 2x200W και ο Onkyo επίσημα δίνει 2x80W, εν τούτοις δεν παρατηρήθηκε μεγαλύτερη ισχύ στον ncore.
Μάλιστα, παρατήρησα ότι με την ίδια διαβάθμιση του volume control στον προενισχυτή μου, ο ncore και ο Onkyo είχαν την ίδια ισχύ, πράγμα που δείχνει ότι ο προ ματσάρησε με την είσοδο και των δυο τελικών.

Μόλις δώσαμε γκάζια δεν έδειξε τα βαττ του, που φαινομενικά θα έπρεπε να δούμε περισσότερη οδήγηση και τσαμπουκα σε σχέση με τον Onkyo. Πραγματικά δε φάνηκε καθόλου η διαφορά, μέχρι που έπιασαν και τα δυο μηχανήματα τα όρια της παραμόρφωσης.
Οι εντοπισμένες διαφορές με το δικό μου ενισχυτή είναι ότι ο Onkyo ήταν μεσουψηλά πιο προβολικός με αποτέλεσμα όταν οι εντάσεις ήταν απόλυτες να υπάρχει μια τάση σκληράδας η οποία δεν εμφανίστηκε καθόλου στον ncore.
Να τα τα βαττ...
Πετράν όπως είπα σε οριακή κατάσταση ο Onkyo σκλήρηνε, ενώ ο ncore κρατήθηκε στο ύψος του.
Αυτό όμως δεν αναιρεί τη διαφοροποίηση των δυο μηχανημάτων σχετικά με τις μετρήσεις ισχύος τους.

Για να διευκρινίσωκαι πάλι τα λεγόμενά μου, θα έπρεπε ένας ενισχυτής 2x200W σε σχεδόν πλήρη ισχύ (περίπου ας πούμε στα 2x170W) πριν το στάδιο της παραμόρφωσης, να παίξει με περισσότερη ένταση spl σε σχέση με έναν 2x80W που στη σχεδόν πλήρη του ισχύ προ παραμόρφωσης θα έβγαζε 2x60W.
Σαφέστατα στα όριά του ένας ΑΒ ενισχυτής θα σκληρήνει. Ο ιάπωνας σκλήρηνε μόνο στη μεσοϋψηλή, ενώ στο χαμηλό κράτησε χαρακτήρα, χωρίς προβλήματα.

Αυτή η διαφοροποίηση που περίμενα να δω, δε βγήκε. Αυτό ίσως να σημαίνει πολλά ίσως και τίποτα.
Το αποτέλεσμα όμως που πήραμε είναι δεδομένο.:smile:
 

tyler durden

Μη ριβγιούερ
Μηνύματα
5.690
Reaction score
2.736
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Nα πω τη δικη μου γνωμη λοιπον για τον ενισχυτη, αναφεροντας οτι δεν ημουν ουτε στην ακροαση που εγινε στο Μανου, ουτε στου Βλαση, οποτε η πρωτη μου "επαφη" με το μηνανημα ηταν χτες. Δεν θα πω τι μου αρεσε, τι θα μου αρεσε κλπ περι ορεξεως, δεν θα πω ποιο ειναι το σωστο και το λαθος, απλα θα καταθεσω οσο πιο αποστασιοποιημενα κ αντικειμενικα μπορω το πως ακουστηκε.


Ας ξεκινησω απο αυτο που καταλαβαινεις αμεσως απο τα πρωτα δευτερολεπτα που τον ακους να παιζει. Μετρημενος. Με το που μπηκε στο συστημα προσφερε μια πιο smooth εκδοχη των μουσικων θεματων.
Αρχικα να μιλησω για την ομοιογενεια του μηχανηματος που ειναι παροιμιωδης, σου δινει την εντυπωση οτι το μηχανημα βγαζει πλουτο in equal measure σε ολο το ακουστικο φασμα. Δεν "προεξεχει" τιποτα
Οι υψηλες εχουν μια ταση αποσβεσης και ισως αυτο να ειναι μεθοδευση roll off απο τον σχεδιαστη ή απλα αποτελεσμα κ χαρακτηριστικο της διακοπτικης σχεδιασης. Στην αρχη δεν μπορουσα να καταλαβω εαν το roll off ειχε σαν αντικτυπο στην πληροφορια, αλλα με την ωρα διαπιστωσα οτι οι υψηλες παρεμεναν παχιες χωρις σημαδια λεπτυνσης κ ηταν απλα η ιδεα μου, κ ο χρονος "προσαρμογης" μου στο καινουριο ακουσμα.
Εκει που ο ενισχυτης ειναι εντυπωσιακος ειναι στο χαμηλο που ειναι πραγματικα μετρονομος, ταχυτητα, ατακα, κ διατηρηση ελεγχου σε υψηλες σταθμες, με "φρενα" πρωτογνωρα, που ειχα ακουσει μονο στους μονομπλοκ Jeff. Καμια παχυνση στο χαμηλο.
Στα μεσαια οι φωνες ρεαλιστικοτατες και αμεσες με το μονο "μεμπτο" σημειο οτι το υψος της σκηνης ειδικα στις φωνες ηταν περιορισμενο. Ισως στη διαθεση της απολυτης ακριβειας που διακατεχει τον ενισχυτη, με τον ιδιο τροπο που "καρφωνει" στη θεση τους τα παντα με χαρακτηριστικη σαφηνεια, να κανει το ιδιο και με τη φωνη. Εντυπωσιακος ηταν ο διαχωρισμος της γυναικειας φωνης στο προσκηνιο, με τις φωνες των τενορων που ακουγονταν λιγο πιο πισω, αλλα αρκετα σαφεστερα απο τα ΑΒ ενισχυτικα που ακουσαμε σε αντιπαραθεση.
Το χαμηλο ειναι αυτο που εχει τη μεγαλυτερη αισθηση υπεραποσβεσης, και ισως επειδη οι μεχρι τωρα υπαρχουσες φιλοσοφιες στην ενισχυση δεν μας "εκπαιδευσαν" σε τετοια νουμερα damping factor και αυτος ο απολυτος ελεγχος να μας ξενιζει. Επισης δεν καταλαβα εαν στις χαμηλες το θεμα της υπεραποσβεσης εχει αντικτυπο στην αναλυση και "κλεβει" πληροφορια, κ ειναι το μονο σημειο που δεν εχω σαφη αποψη ακομη αλλα πιστευω εαν ακουσω το μηχανημα και σε αλλα συστηματα θα καταληξω. Εαν παντως υπαρχει θεμα τοτε ειναι σοβαρο.

Επειδη ειμαι απο τους ανθρωπους που με ενδιαφερει το "πως ακουγεται", θα πω οτι προκειται για ενα μηχανημα που προσανατολιζεται περισσοτερο στη μουσικη εχοντας μεινει μακρια απο ηχητικα χαρακτηριστικα των class d που εχω ακουσει κατα καιρους και με κρατουσαν παντα αποστασιοποιημενο

Ολοι μας εχουμε μια διαδρομη μεχρι σημερα, εχουμε μαθει , με τον ορθο ή κ το στραβο τροπο να ακουμε εχοντας "εκπαιδευτει" χρονια με συγκριμμενες σχεδιασεις, με πανομοιοτυπα χαρακτηριστικα, και διαφορες σχολες στην αποψη για τον ηχο. Δυστυχως σε μικροτερο ή μεγαλυτερο βαθμο αυτα δεν μπορεις να τα "ξηλωσεις" απο μεσα σου και να απαλλαχτεις απο αυτα γιατι ειναι μερος του εαυτου σου, της ψυχοσυνθεσης σου, κ στο τελος αποτελουν ενα αορατο κριτηριο που εχει ηδη λαβει μερος στην αποφαση σου πριν καν σκεφτεις. Με αυτη τη λογικη υπαρχουν ανθρωποι που θα τους λειψει το ξυγκι στο χαμηλο, καποιοι που εχουν μαθει να ακουν την προβολικοτητα στις υψηλες με την αισθηση του υψους σκηνης, καποιοι που εχουν θεμα με το χαμηλο τους που πλατιαζει ειτε λογω χωρου ειτε λογω συστηματος οι οποιοι θα σοκαριστουν με την καθαροτητα που θα φερει ο απολυτος ελεγχος, υπαρχουν αλλοι που θα εντυπωσιαστουν απο το ποσο δυνατα, σωστα, ασυμπιεστα μπορει να οδηγηθει το δυσκολο ηχειο τους απο ενισχυτη τετοιου κοστους, και αλλοι πολλοι μαζι με αλλα τοσα σεναρια.
Ολοι αυτοι λοιπον που εκφερουν αποψη για το συγκεκριμμενο μηχανημα, εχουν δικιο ο καθενας απο τη μερια του γιατι ο καθενας εχει στοιχεια για να στοιχειοθετησει την προτιμηση του, υποκειμενικα, τα δικα του, παντα εξ'ισου σεβαστα. Τα αντικειμενικα στοιχεια ειναι εκει για ολους υπο τη μορφη μετρησεων και παιζουν το ρολο τους στο βαθμο που ο καθενας τα αξιολογει σαν κριτηριο. Οσο παραμενουμε και διαμορφωνουμε διαφορετικες ψυχοσυνθεσεις και δεν μας βγαζει γραμμη παραγωγης σε identical copies, το τι συγκινει τον καθενα παραμενει κ θα παραμεινει προσωπικο του θεμα.



Καλες μας ακροασεις.:thumbsup:
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Περιπτωσιολόγιας το ανάγνωσμα ,πρόσχομεν !

Άμα είναι δουλειά σε studio ακούς τον μαστερά που στήνει τους μουσικούς .
Άμα είναι live ,ακούς στο σπίτι ,στην καλύτερη των περιπτώσεων τον κονσολιέρη.
Άμα είναι Μέγαρο ας μας πουν οι ειδικοί .
Αλλά αλλιώς ακούς στο κέντρο 10η σειρά,αλλιώς 25η και αλλιώς στα πλαϊνά θεωρεία.
Σπίτι σου τώρα εύχεσαι για την καλύτερη δυνατή αναπαραγωγή της μουσικής δια του μέσου που διαθέτεις.
Μόνο αυτός που έχει φτιάξει το πρωτότυπο μπορεί να σου πει πως πρέπει να ακούγεται .
Όλα τα υπόλοιπα είναι απόψεις,γούστα,πεποιθήσεις .
Δεν είναι δυνατόν όμως να είναι όλα σωστά.
Και ο καυγάς είναι για το σωστό,όχι για το αρεστό.
Κάποτε κάποιος τεχνικός έκανε ένα τεστ 10 καλωδίων interconnect .Τα μέτρησε,δεν τα άκουσε .Αυτό με την ελάχιστη αλλοίωση ήταν το Mogami Neglex 2549.
Αυτό εμένα μου φτάνει .Το χρησιμοποιώ ξέροντας οτι από εκεί δεν έχω αλλοίωση σήματος .Είναι μιά σταθερά.Για κάποιον άλλο είναι ξερό και άσωμο και επιλέγει κάποιο άλλο με αρμονική παραμόρφωση που "κουμπώνει"καλύτερα στα αυτιά του.
Απόλυτα σεβαστό σαν προτίμηση αλλά οχι σαν σωστό
.
Άμα κάνουμε αυτή την παραδοχή όλοι μας τελειώνει αυτομάτως η κόντρα .

ΥΓ .Προ ημερών οι σινεματζήδες διαφωνούσαν για ποιανού προβολέα τα χρώματα ήταν πιό "ζωντανά".
Περί ορέξεως η συζήτηση .Όλοι όμως είχαν βάλει τον Καστρουνίξ να τους φέρει τα μηχανάκια τους βάσει μετρήσεων .
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Για να διευκρινίσωκαι πάλι τα λεγόμενά μου, θα έπρεπε ένας ενισχυτής 2x200W σε σχεδόν πλήρη ισχύ (περίπου ας πούμε στα 2x170W) πριν το στάδιο της παραμόρφωσης, να παίξει με περισσότερη ένταση spl σε σχέση με έναν 2x80W που στη σχεδόν πλήρη του ισχύ προ παραμόρφωσης θα έβγαζε 2x60W.
Σαφέστατα στα όριά του ένας ΑΒ ενισχυτής θα σκληρήνει. Ο ιάπωνας σκλήρηνε μόνο στη μεσοϋψηλή, ενώ στο χαμηλό κράτησε χαρακτήρα, χωρίς προβλήματα.
Θέλεις να πεις οτι παίξατε σπιτι σου στάθμες 110 + dB ;
 


Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Ανατρέψατε τα μαθηματικά προφανώς .:thumbsdown:
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.810
Reaction score
7.707
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Sταμααααατττττ...τι ευαισθησια εισοδου εχει ρε συ ο Ονκυο?

μου ακουγεται τραγικοαπιστευτα ο Ονκυο των 80 βαττ να παιζει ιδια σχεδον σταθμη με τον ncore 2x200 watts και στο σπιτι μου τα ncores να παιζουν σχεδον στα ισια την ενταση με τα 2χ400 βαττς του Krell και να παιζουμε 100 ντιμπια και να γινεται κολαση!!!!!!

κατι γινεται και ειμαι σιγουρος οτι ο προ δεν τον κουναγε τον διακοπτικο........και αν τα βαλλουμε κατω να δεις οτι θα εχω δικιο.........
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.967
Reaction score
28.157
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Βλάςς αμα έχουν ίδιες ευαισθησίες , λογικά παίζουν και σε ίδιες στάθμες , αν έχουν και ίδιο κέρδος.
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.810
Reaction score
7.707
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Βλάςς αμα έχουν ίδιες ευαισθησίες , λογικά παίζουν και σε ίδιες στάθμες , αν έχουν και ίδιο κέρδος.
Μα δεν ειναι περιεργο βρε Γιαννο?
ειλικρινα δεν το καταλαβαινω ρε συ πως ειναι δυνατον να συμβαινει αυτο.....
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Sταμααααατττττ...τι ευαισθησια εισοδου εχει ρε συ ο Ονκυο?

μου ακουγεται τραγικοαπιστευτα ο Ονκυο των 80 βαττ να παιζει ιδια σχεδον σταθμη με τον ncore 2x200 watts
........και αν τα βαλλουμε κατω να δεις οτι θα εχω δικιο.

Tι να σου πω ρε Βλασση.

Τα χαρακτηρηστικά εξόδου του προ είναι:
Maximum RCA Output Level and Impedance
5.0 V/330 ohms (Pre out)


...και του εν/τή της Onkyo είναι:
Input Sensitivity and Impedance 1.4V/10 k-ohms (BTL); 700mV/10k-ohms (RCA)

Ο ncore είναι ακόμη σε μένα, οπότε δε χάνεις τίποτε να έρθεις μια βολτούλα για να δώσουμε γκάζια και στα δυο μηχανάκια...

Κι εμένα μου φάνηκε άκυρο, γι αυτό και το βγάζω στον τάκκο...
 



Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Βγάζω στον τάκο συνήθως σημαίνει το βγάζω για πούλημα...
Τι πουλάς λοιπόν ; Το n core η το Onkyo ;:cool:
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Δεν πάει άλλο! Δολοφονάκη, μπες και κάντα λαμπόγυαλο. Εγώ δεν μπορώ τώρα, τραβάω τα μαλλιά μου...
Καλο θα ηταν να μας αναλυσεις τους λογους που σε οδηγουν να τραβας τα μαλλια σου απο τις δικες σου ακουστικες εμπειριες σε σοβαρα συστηματα !

Μηπως κι εσυ ακους με μετρητικα οργανα κι οχι με τα αυτια ? - διοτι τοτε, καλα κανεις και τα τραβας.
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Θα μας πεις μια ιστορία??

Sταμααααατττττ...τι ευαισθησια εισοδου εχει ρε συ ο Ονκυο?

μου ακουγεται τραγικοαπιστευτα ο Ονκυο των 80 βαττ να παιζει ιδια σχεδον σταθμη με τον ncore 2x200 watts και στο σπιτι μου τα ncores να παιζουν σχεδον στα ισια την ενταση με τα 2χ400 βαττς του Krell και να παιζουμε 100 ντιμπια και να γινεται κολαση!!!!!!

κατι γινεται και ειμαι σιγουρος οτι ο προ δεν τον κουναγε τον διακοπτικο........και αν τα βαλλουμε κατω να δεις οτι θα εχω δικιο.........
Στου Μανου ο SPL ειναι 2x100, εντουτοις ο ncore χρειαζοταν +10 μοναδες ψηλοτερα το volume για να παιξει στην ιδια σταθμη.
Οσο και ευαιστητος να ειναι ο SPL , ο grace βγαζει (κατα τον Μανο) 9 volt στο τερμα του.

Μαλλον κατι γινεται με την οδηγηση του ncore.
 


D

deleted user 10898

Guest
τι λετε ωρε παιδια?
απλως ο ncore εχει χαμηλοτερο gain.
στο περιπου απλοικα, στην ιδια σταθμη του ποτενσιομετρου πχ οταν ο προ βγαζει ενα volt ο ncore με gain 20 βγαζει 20 ο pass με gain 26 βγαζει 26.
ετσι σας δημιουργειτε η εντυπωση οτι δεν "τραβαει" στην αυξηση του volume.
οοοκκκ?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.140
Μηνύματα
2.963.151
Members
38.289
Νεότερο μέλος
Wintersun
Top