D
deleted user 10898
Guest
Βλάςς αμα έχουν ίδιες ευαισθησίες , λογικά παίζουν και σε ίδιες στάθμες , αν έχουν και ίδιο κέρδος.
ετσι ετσι....Έχει κάποιος τα gain και το input sensitivity των δύο ενισχυτών?
Βλάςς αμα έχουν ίδιες ευαισθησίες , λογικά παίζουν και σε ίδιες στάθμες , αν έχουν και ίδιο κέρδος.
ετσι ετσι....Έχει κάποιος τα gain και το input sensitivity των δύο ενισχυτών?
κι άντε, ο άλλος έχει μαλλιά:Ενα απο τα κυριοτερα στοιχεια της μουσικης αναπαραγωγης ειναι η προσομοιωση του χωρου ηχογραφησης.
Οι μουσικοι παραγωγοι επιλεγουν τον τροπο της, αλλα δεν ειναι τοσο ασχετοι να "τοποθετησουν" την φωνη μιας τραγουδιστριας (που ειναι συνηθως ορθια) στο ιδιο επιπεδο με την μποτα μιας ντραμς.
Αυτα τα δυο οπως και να το κανουμε οφειλουν να ακουγονται σε διαφορετικο υψος.
Οταν αυτη η διασταση απεικονιζεται ιδια με διαφορετικους ενισχυτες στον ιδιο χωρο, η με διαφορετικα συστηματα σε διαφορετικους χωρους, ποια λογικη λεει οτι ολοι αυτοι "παιζουν λαθος" και σωστα παιζει αυτος ο ενας που φερνει τα "πανω κατω" ?
Αν υπαρξει παραδοχη σ αυτο μας οδηγει στο συμπερασμα οτι "θελουμε" να ακουσουμε την πιστη αναπαραγωγη των συχνοτητων και οχι της σκηνης.
Τελικα, υπαρχει και αυτη η "σχολη" εκτος των αλλων....
αλλά εμένα δε με σκέφτεστε;Δεν πάει άλλο! Δολοφονάκη, μπες και κάντα λαμπόγυαλο. Εγώ δεν μπορώ τώρα, τραβάω τα μαλλιά μου...
η διαφορά 80-200 βατ είναι μια αστειότητα, είναι 4 db. θέστηκε η φοράς στ'αλώνι.Πετράν όπως είπα σε οριακή κατάσταση ο Onkyo σκλήρηνε, ενώ ο ncore κρατήθηκε στο ύψος του.
Αυτό όμως δεν αναιρεί τη διαφοροποίηση των δυο μηχανημάτων σχετικά με τις μετρήσεις ισχύος τους.
Για να διευκρινίσωκαι πάλι τα λεγόμενά μου, θα έπρεπε ένας ενισχυτής 2x200W σε σχεδόν πλήρη ισχύ (περίπου ας πούμε στα 2x170W) πριν το στάδιο της παραμόρφωσης, να παίξει με περισσότερη ένταση spl σε σχέση με έναν 2x80W που στη σχεδόν πλήρη του ισχύ προ παραμόρφωσης θα έβγαζε 2x60W.
Σαφέστατα στα όριά του ένας ΑΒ ενισχυτής θα σκληρήνει. Ο ιάπωνας σκλήρηνε μόνο στη μεσοϋψηλή, ενώ στο χαμηλό κράτησε χαρακτήρα, χωρίς προβλήματα.
Αυτή η διαφοροποίηση που περίμενα να δω, δε βγήκε. Αυτό ίσως να σημαίνει πολλά ίσως και τίποτα.
Το αποτέλεσμα όμως που πήραμε είναι δεδομένο.
Υπαρχει σαφεστατη χωροταξικη καταγραφη κατα την ηχογραφηση, η οποια και υποχρεουται να αναπαραχθει απο ενα ηχειο - συστημα.παιδιά, αγαπητοί μου φίλοι, συνοδοιπόροι στο σπορ του ήχου, επιτρέψτε με να σας ενημερώσω πως δεν υπάρχει καταγραφή "ύψους" στις ηχογραφήσεις, ούτε δύναται να αναπαραχθεί τοιαύτη από οποιοδήποτε ηχείο.
παιδιά, αγαπητοί μου φίλοι, συνοδοιπόροι στο σπορ του ήχου, επιτρέψτε με να σας ενημερώσω πως δεν υπάρχει καταγραφή "ύψους" στις ηχογραφήσεις, ούτε δύναται να αναπαραχθεί τοιαύτη από οποιοδήποτε ηχείο.
Ευχαριστώ για την κατανόησή σας.
Πάω για προσθετική μαλλιών.
Εντάξει, είπες ότι είχες να πεις. Για ξαναδές τώρα τι είπες και τι είπα....Υπαρχει σαφεστατη χωροταξικη καταγραφη κατα την ηχογραφηση, η οποια και υποχρεουται να αναπαραχθει απο ενα ηχειο - συστημα.
Οποιος δεν πιστευει κατι τετοιο ειναι απλα ΑΣΧΕΤΟΣ και δεν εχει ακουσει ποτε μουσικη απο σοβαρο συστημα. - παει και τελειωσε
υψος λεμε......Υπαρχει σαφεστατη χωροταξικη καταγραφη κατα την ηχογραφηση, η οποια και υποχρεουται να αναπαραχθει απο ενα ηχειο - συστημα.
Οποιος δεν πιστευει κατι τετοιο ειναι απλα ΑΣΧΕΤΟΣ και δεν εχει ακουσει ποτε μουσικη απο σοβαρο συστημα. - παει και τελειωσε
ετσι ετσι....
κεαρ πες και για το gain.... που μου τον βγαζουν αδυνατουληηη
κεαρ πες και για το gain.... που μου τον βγαζουν αδυνατουληηη
εκαληφθην...εμ πως, γιουβέτσι;
να όμως που και τα απλά είναι δύσκολα.
είπα ο άσχετος να γίνουν "στίκι" τα ποστ εκείνα του Ζαπ, τότε που τά'λεγε στο Βλάση. Μάλλον φωνή βοώντος...
Λυπάμαι, αλλά όταν ο χριστιανός (λέμε τώρα) έγραψε τόσο όμορφα κάποια πράγματα και υπάρχουν στο φόρουμ μας, ε, δε θα μπαίνω στον κόπο κάθε 3 και λίγο να γράφω τα ίδια (και χειρότερα απ'αυτόν)...
Το τρισδιαστατο ολογραφημα του χωρου αποτελειται απο τρεις αξονες.
Δεν μπορεις να εχεις πλατος και βαθος χωρις να εχεις "υψος".
Καταγραφεται και ακουγεται............ειτε γινεται σεβαστο ειτε οχι, μου ειναι αδιαφορο.
Ευχαριστούμε για τα άνωθεν, τα οποία είναι μεγάλης αξίας σχόλια, απλά λίγοι μάλλον θα τα κατανοήσουν ή θα τα "βρουν" μέσα στο πλούσιο περιγραφικό σου κείμενο, γι'αυτό και τα δείχνω....το μηχανημα βγαζει πλουτο in equal measure σε ολο το ακουστικο φασμα.
...Εντυπωσιακος ηταν ο διαχωρισμος της γυναικειας φωνης...
μερικά πολύ σωστά πράγματα γράφτηκαν εκεί, από ανθρώπους που πριν τους πιάσεις στο στόμα σου πρέπει να το πλύνεις με σαπούνι 500 φορές.
όλοι ξέρουμε ότι εξ ορισμού ένα δικάναλο σήμα δεν περιέχει πληροφορία καθ' ύψος. Εδώ που τα λέμε, το ίδιο ισχύει και για σήματα 5.1, 6.1, 7.1 και γενικά σήματα home theater. Το μόνο σήμα που σχεδιάστηκε για να περιέχει πληροφορία ύψους ήταν το Ambisonics, που χρησιμοποιούσε 4 μικρόφωνα σε διάταξη τετραέδρου (=τριγωνικής πυραμίδας).
...στο αρχικό ερώτημα είναι "όχι", με την έννοια ότι δεν εγγράφεται χωρική πληροφορία που αφορά στον κάθετο άξονα σε κανένα από τα γνωστά φορμά ηχογράφησης, πλην βεβαίως του Ambisonic, που πρότεινε την τετράεδρη διάταξη ηχείων.
Ούτε το κλασικό stereo ("2.0"), ούτε οι πολυκαναλικές παραλλαγές του ("4.0", "5.1", "6.1", "7.1") παρέχουν αυτή την πληροφορία.
ευχαριστούμε για τα λινκ.Είναι γεγονός, ότι μόνο το Ambisonics έχει σχεδιασθεί εξ΄αρχής ώστε να περιέχει την πληροφορία του ύψους της στερεοφωνικής εικόνας. Το Ambisonics, για τη μεγαλύτερη δυνατή πιστότητα αναπαράγει το πλήρες ολοσφαιρικό/περιφωνικό (periphonic) ηχητικό πεδίο γύρω από τον ακροατή, όχι όμως μέσω ψευδαισθήσεων όπως αυτό συμβαίνει στην κλασσική στερεοφωνία ή στα διάφορα συστήματα κινηματογράφου (αναλογικά και ψηφιακά). Παρ΄όλα αυτά, έχει παρατηρηθεί στην κλασσική στερεοφωνία κατά τη φυσική διάσταση του ύψους, συνήθως ως προς τον ακουστικό άξονα του tweeter, μία ηχητική πηγή ανεβαίνει ή κατεβαίνει ανάλογα με το εάν ενισχύονται περισσότερο οι υψηλές ή οι χαμηλές συνιστώσες συχνότητες, που παράγει η συγκεκριμένη πηγή.