Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
αυτο εδω ειναι που με προβληματιζη και εμενα.θα δουμε στη πραξη.ετσι κι αλλιως σε δουλεια να βρισκομαστεκαι, ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ, το κατά πόσο μπορούν να επιδείξουν ανάλογη σταθερότητα σε πραγματικές συνθήκες (μη ωμικά φορτία κτλ.) σε σχέση με τους Ncore (το ακούς back,
Το πρόβλημα σε δύο τέτοια "σενάρια" (ειδικά στο δεύτερο), είναι το ότι η αντίσταση εισόδου της τελικής ενισχυτικής βαθμίδας θα πρέπει να είναι ταυτόχρονα αρκετά υψηλή και με "ευγενική συμπεριφορά"* προς τον προενισχυτή που την οδηγεί....
Αυτό που εννοάω είναι ότι στις περισσότερες περιπτώσεις είναι, απλά, άχρηστος.
Πού τώρα θα ήταν χρήσιμος ένας προενισχυτής με τέτχια χαρακτηριστικά;
Μα, στην περίπτωση που είχαμε ένα σύστημα με αδηφάγα ηχεία και ενισχυτές υψηλής ισχύος με χαμηλό κέρδος τάσης*.
Ή, και στην περίπτωση που είχαμε ευαίσθητα ηχεία και, για λόγους "μινιμαλισμού", θέλαμε ο τελικός μας να είναι ένας απομονωτής [buffer - κέρδος ρεύματος μόνο, κέρδος τάσης* (δες παρακάτω) κοντά στη μονάδα].
...
Μην νομιζεις οτι δεν το σκεφτομαι!!!!!Ενα DI box μεταξύ Pioneer & Ncore ίσως λύσει το πρόβλημα της υποοδήγησης
Θα κάνει και το σήμα balanced
...
Cordell:
http://jipihorn.free.fr/Documents/Divers Blog/Cordellinterview.pdf
Do preamps affect the sound more than power amps?
Only if they are really bad, or, perhaps deliberately, incorporate circuitry and technology that will color the sound. Use of pots that track really well is important to balance and imaging. Preamps that incorporate digital signal processing are a possible exception if their A/D and D/A circuits are not of very high quality. Preamps that use poor-quality voltage-controlled gain circuits in place of high-quality potentiometers might also introduce some degradation as well. Good quality pots are a must for a good preamp.
Μην νομιζεις οτι δεν το σκεφτομαι!!!!!
ενα Avalon πχ.
σε δουλεια να βρισκομαστε λεμεεεε
Δηλαδής, για να καταλάβω, τα κοκόρια θα αναλάβουν το κεντρικό? Βάζεις φυτιλιές και την κάνεις με ελαφρά μωρή λούγκρα?ΚRELLΑΘΗΚΑ η N CORαθηκα τελειως?
Το "αναίσθητο" παίζει καλύτερα από το "ευαίσθητο" γιατί κάποιος ασχολήθηκε μαζί του και δε το άφησε χύμα στο κύμα κι ότι μας κατεβάσει. Ταυτόχρονα το αναίσθητο δε βρίσκει ενισχυτές να το παίζουν, συνήθως κάθεται σε μια γωνιά παραπονεμένο και λέει "εμένα γιατί δε με παίζετε?"
Τελικά πάει ο κοσμάκης στα ευαίσθητα και ψάχνει στο τέλος καλώδια για να κάνει μάτσινγκ να βρεί τις "χροιές". Ουδείς λόγος (αίρεση) περί πχ κρος...
Από την άλλη το ηχείο των 83 ντι μπι ευαισθησίας είναι συνήθως 79 ντι μπι πραγματικής ευαισθησίας, κι αυτό παίζει λιγότερο σημαντικό ρόλο από την συνδυασμένη ευαισθησία των 2 ηχείων στο χώρο ακρόασης στα 3-4 μέτρα, όπου ανάλογα και με την ηχοαπορόφηση του χώρου ακρόασης η τελική χρήσιμη "ευαισθησία" πέφτει στα τάρταρα, διότι χώρος με άφθονες αντανακλαστικές επιφάνειες που "σηκώνει" την ευαισθησία δεν παίζει καλά, κι όποιοι έχουν τέτοιον πάλι ψάχνουν τελικά καλώδια για να βρούνε τις χαμένες. ("χροιές")
Αυτό βέβαια είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο (η πραγματική ευαισθησία των 2 ηχείων μαζί στο χώρο ακρόασης) διότι αν είναι πχ δίπολα (πως μού'ρθε τώρα αυτό?) πως διάβολο να συγκριθούν με τυπικές υλοποιήσεις?
Στο αναίσθητο ηχείο ο ενισχυτής ποτέ δε φτάνει, κι αν κάνει το λάθος να φτάσει τότε συχνά πυκνά δε φτάνει ο προ. Και πάλι κυνηγάμε μέσω καλωδίων φαντάσματα (χροιές). Φαντάσου ένα τελικό 2 κιλοβάτ στο κανάλι με κέρδος 20db και δείξε μου τον πρό σου να σου πω ποιός είσαι. Εκείνος ο παραβιντσίνι βέβαια έκανε κάτι φόνο στέιτζ με έξοδο αρκετή για να οδηγήσει και ηχεία....
Το ευαίσθητο καλό ηχείο δε νομίζω να είναι τούτου του κόσμου πάντως, σε ένα άλλο τέλειο κόσμο ίσως και να υπάρχει τέτοιο πράγμα βέβαια....
Η "ευαισθησία" για μένα έχει νόημα μόνο συνδυασμένη με την αντίσταση του ηχείου, τα maximum spl και την μέγιστη ισχύ αντοχής των ηχείων, ώστε να βρείς τι ενισχυτικό απαιτείται. Εκεί τελειώνει η χρησιμότητά της. Πχ ηχείο 8ωμ, ευαισθησίας 90db/w/m, max spl 120db και μέγιστης ισχύος 1000watt (εκεί λιώνουν τα πηνεία φωνής των γούφερ) θέλει κέρδος 30db από τελικό, που είναι 1024 watt/8ωμ και τον αντέχει άνετα τέτοιο ενισχυτή άρα μπορούμε και να τον πάρουμε. Εγώ θα έπαιρνα και περισσότερο από 2000 watt/8ωμ για να έχω τουλάχιστον 3db δυναμικό περιθώριο στον τελικό (αν έφταναν τα λεφτά μου) και δε θα το τσάκιζα το ηχείο διότι θα μπορούσα εύκολα να το κάψω. Αν όμως το ηχείο είχε αντοχή 3000watt δε θα είχα και φόβο να το κάψω, σωστά?
Ως τεχνική πληροφορία δε δίνει ουδεμία βοήθεια ως προς το αν θα παίξει πχ το ίδιο δυνατά σε ένα συγκεκριμένο χώρο ακρόασης και με συγκεκριμένο ενισχυτή συγκριτικά με άλλο ηχείο παραπλήσιας (πχ +-3db) ευαισθησίας και ίδιας αντοχής ιχύος (κανονικά θα έπρεπε να ερμηνεύει αυτήν ακριβώς την ιδέα και πιθανά πολλοί φίλοι αυτό καταλαβαίνουν διαβάζοντας την ευαισθησία του ηχείου).
QUIZ: Τα magnepan 3,6 που λένε 84db ευαισθησίας και που στην πραγματικότητα δε ξεπερνούν με τίποτα τα 81, έχουν max spl περί τα 120 (στο μέτρο και όχι σε χαμηλές συχνότητες όπου τερματίζει η διαδρομή της μεμβράνης των χαμηλών), ή 113 σε όλες τις συχνότητες. Τι ενισχυτή χρειάζεται ένας χρήστης που θα κόβει κάποιες χαμηλές από το ηχείο με χρήση σάμπ και τι ισχύ κάποιος που δε θα χρησιμοποιεί σαμπ ώστε να βγάλουν τις μέγιστες δυνατές στάθμες απαραμόρφωτα? (παρακαλώ δώστε τουλάχιστον 3 db χέντρουμ στα ενισχυτικά, οι απλόχεροι δώστε 6).
Τελικά με 100 βατ ή και με 200 βατ ενισχυτικά ο ευτυχής κάτοχός τους θα τα οδηγεί ανέτως ή θα ψάχνει τα καλώδια για να βρεί τις χαμένες χροιές?
Όπως είπε και ο Bob, πολύ μα πολύ συχνότερα απ' όσο νομίζεις, ειδικά αν ακούς ασυμπίεστες ηχογραφήσεις και εξαντλείς τα 60 Watt RMS.Alex με ένα τυπικό ηχειο, πχ focal 826v με έναν τυπικο προενισχυτή, λαμπατο η στερεό, σε έντεχνα ελληνικά και jazz πχ πόσες φορές σε ένα κομμάτι οι ικανότητες οδήγησης του ncore ειναι ακουστες;
σε ποσα περασματα πχ ένας naim 60watt θα ειναι ανεπαρκής ώστε να ακουστεί η ικανότητα οδήγησης του ncore;
Οι γραμμικοί ενισχυτές τους οποίους ανέφερα, θεωρητικά μετρούν καλύτερα σε επίπεδο παραμορφώσεων.Δεύτερον...
Ποιες ειναι οι παράμετροι που μετράει καλυτερα ένας push pull;
Με τι ηχεία? Έχει σημασία.Πάντως εγώ αγόρασα Ncore, και ΤΕΛΟΣ.
Και δεν είμαι άνθρωπος που κάνει παρορμητικές αγορές...
Αντε πήγαινε να φας ,και καλή χώνεψη. Αντε γιατί λύσαξες πάλι σήμερα.Όπως είπε και ο Bob, πολύ μα πολύ συχνότερα απ' όσο νομίζεις, ειδικά αν ακούς ασυμπίεστες ηχογραφήσεις και εξαντλείς τα 60 Watt RMS.
Α...
Και Γ@ΜΙ3Τ@Ι ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ!
[YOUTUBE]xR5H51q34HA[/YOUTUBE]
Έντεχνο: για τον π0ύτσ0!
ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ
Οι γραμμικοί ενισχυτές τους οποίους ανέφερα, θεωρητικά μετρούν καλύτερα σε επίπεδο παραμορφώσεων.
ΥΓ.
Πάω να φάω.
Είμαι νηστικός εδώ και ώρες...
Ναι.....γιαυτο μας εβαλλες την τριχωτη αρκουδα για να μην φαμε εμεις.........ice σιχτηρ ρε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Όπως είπε και ο Bob, πολύ μα πολύ συχνότερα απ' όσο νομίζεις, ειδικά αν ακούς ασυμπίεστες ηχογραφήσεις και εξαντλείς τα 60 Watt RMS.
Α...
Και Γ@ΜΙ3Τ@Ι ΤΟ ΕΝΤΕΧΝΟ!
[YOUTUBE]xR5H51q34HA[/YOUTUBE]
Έντεχνο: για τον π0ύτσ0!
ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ
Οι γραμμικοί ενισχυτές τους οποίους ανέφερα, θεωρητικά μετρούν καλύτερα σε επίπεδο παραμορφώσεων.
ΥΓ.
Πάω να φάω.
Είμαι νηστικός εδώ και ώρες...
83 db??????Και ίσως καταλάβουμε ακόμα καλύτερα αν αφιερώσουμε λίγο να διαβάσουμε τις """μπακαλίστικες υπεραπλουστεύσεις""" που είχε γράψει ο φίλος μας ο costas EAR 5 σχεδόν χρόνια πριν, για τις οποίες (και όχι μόνο) τον ευχαριστούμε πολύ:
Από το παρακάτω thread:
Γιατί υπάρχουν ηχεία διαφορετικής ευαισθησίας;
Εγώ θα έπαιρνα και περισσότερο από 2000 watt/8ωμ για να έχω τουλάχιστον 3db δυναμικό περιθώριο στον τελικό (αν έφταναν τα λεφτά μου) και δε θα το τσάκιζα το ηχείο διότι θα μπορούσα εύκολα να το κάψω. Αν όμως το ηχείο είχε αντοχή 3000watt δε θα είχα και φόβο να το κάψω, σωστά?
Όχι ότι είναι κανένα σοβαρό περιοδικό....Our current hi-fi reference system is:
Naim CDS3 + Naim 555 power supply (£10k)
Bryston BP26 preamp and Bryston 4BSST power amp (£7k)
ATC SCM50 speakers (£7k)
Αφού είναι γνωστός καλλιτέχνης...Ρεσιτάλ έδωσε το αγόρι μας!