Y
Yiannis_B
Guest
Απάντηση: Την σήμερον ημέρα..........
Τέλειωσε η κάβα ε?
Τέλειωσε η κάβα ε?
Δεν τα καταλαβες καθολου , τα στουντιο εχουν πιστοποιηση απο τον αρμοδιο πιστοποιημενο μηχανικο ηχου.Εξ αυτών να συνάγω οτι οι επαγγελματίες είναι κωθώνια και οι χομπίστες είναι οι έξυπνοι που ακούνε σωστά ;
Αυτοί που κάνουν ηχοληψία και μοντάζ-μάστερινγκ στην Telarc πχ χρησιμοποιούν κακά και απρόσεκτα καλώδια μεν αλλά εμείς με τα δικά μας κάνουμε τις εγγραφές να παίζουν σωστά .
Καλά το κατάλαβα ;
... τα στουντιο εχουν πιστοποιηση απο τον αρμοδιο πιστοποιημενο μηχανικο ηχου.
Σπιτι με τετοιο πιστοποιητικο εγω δεν ξερω ...
Το θέμα έχει μια ορθολογιστική προσέγγιση .
Επιλέγεις συνειδητά την προσέγγιση που περιγράφεται με την γνωστή ατάκα "Α ρε κουστουμιά ο σακάτης!"
Και γιατί ρε μάστορα δεν ακολουθείς τη δική σου λογική, να δούμε κι εμείς οι αδαείς αν ευδοκιμεί το "έργο"?Υποθέτουμε οτι ο Χ ακροατής έχει προβληματικό ήχο στο σπίτι του .
Αυθαίρετα αποφασίζει οτι του φταίει το ρακ και χώνει 1600 € και παίρνει ενα καινούργιο πιό στιβαρό .Μετά αλλάζει τα καλώδια ηχείων με κάποια άλλα,μετά τα interconnect και τα βύσματα και καταλήγει σε ένα διαφορετικό ήχο,έστω καλύτερο .Τότε πέφτει στην ευκαιρία πάνω και χτυπάει ένα ενισχυτή στο 35% της ονομαστικής του αξίας .Αλλά τα καλώδια των ηχείων πλέον δεν "ματσάρουν". Νέος κύκλος αγοροπωλησιών. Νιρβάνα..............αγαλλίαση......μουσική.
η....δίνει κάποια χρήματα σε κάποιον που ξέρει τι του γίνεται και του λέει :
"Παιδάκι μου εδώ μέσα έχεις μια τρύπα στα 45Ηζ που κρύβεις αυτοκίνητο και η σερβάντα της θειάς σου απέναντι από το δεξί ηχείο κουδουνάει συνέχεια .Αν δεν αλλάξουν αυτά μπάσο δεν φτιάχνεις ."
Κάποτε δεν τα ξέραμε αυτά και αγοράζαμε καλώδια ,
την σήμερον ημέρα όμως.......
νομιζω οτι εχεις παει σπιτι του εαν δεν κανω λαθος ...Πραγματικα θα ηθελα να ακουσω σε καποιο φιλο που εχει ενεργή πολυενισχυση!!! Υπαρχει κανεις ευγενης και διαθεσιμος?
Ναι Σωτο μας....υπηρχαν διαφορες και θα τις δεις αργοτερα σε φωτος!!!!Έχω μια ερώτηση? Μέτρησες τα ηχεία τοποθετώντας το μικρόφωνο μπροστά από κάθε ηχείο ξεχωριστά και βρήκες διαφορές?
Οταν λες διαφορες, εννοεις οτι οφειλεται στη κατασκευη του καθε ηχείου???? η οφείλεται στις διαφορετικες ανακλασεις που εχει η εκπομπη του καθε ηχείου? (λογικο)Ναι Σωτο μας....υπηρχαν διαφορες και θα τις δεις αργοτερα σε φωτος!!!!
Μερααααααααα.......σιγουρα Χρηστο το ενα ηχειο με το αλλο εχει τις διαφορες του ομως οπως δειχνει και η φωτο δεξια απο το ηχειο υπαρχει ενα καθετο δοκαρι οπου αναποφευκτα εγκλωβιζονται καποιες συχνοτητες(διαφορες λογω διαφορετικων ανακλασεων) και σαφως δημιουργειται καποιο μικρο προβλημα στο ακουσμα.Οταν λες διαφορες, εννοεις οτι οφειλεται στη κατασκευη του καθε ηχείου???? η οφείλεται στις διαφορετικες ανακλασεις που εχει η εκπομπη του καθε ηχείου? (λογικο)
Ναι Σωτο μας....υπηρχαν διαφορες και θα τις δεις αργοτερα σε φωτος!!!!
Ναι αλλά έτσι δεν είναι σωστή η μέτρηση. Δεν μπορείς να συγκρίνεις αποτελέσματα μετρήσεων από δυο διαφορέτικές θέσεις γιατί εννοείται ότι θα έχεις διαφορετικά απότελέσματα και λόγω θέσης του μικροφώνου, και λόγω διαφορετικών ανακλάσεων του κάθε ηχείου.
Επίσης με τι μέτρησες? Software, μικρόφωνο, διορθωτικές καμπύλες, ρυθμίσεις του software?
Προσωπικά ότι και να μου δείξεις δεν θα εκπλαγώ και είναι 100% λογικό να πάρεις διαφορετικά αποτελέσματα.
Αν θέλεις έστω και ελάχιστη ακρίβεια στη σύκριση των δυο ηχείων πρέπει να τα μετρήσεις έξω (ναι έξω) σε ανοιχτό χώρο, στο έδαφος και υπερυψωμένα, με απόλυτα σταθερή θέση του μικροφώνου που ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του θέλει και το ιδανικό στήσιμο. Είναι ο ΜΟΝΟΣ τρόπος στο σπίτι για να έρθεις όσο το δυνατόν πιο κοντά σε περιβάλλον ανηχοϊκού θαλάμου. Α και να μην έχεις και θόρυβο από τον άνεμο. Ακόμα κι εκεί θα δυσκολευτείς να στήσεις το κάθε ηχείο στην ίδια ακριβώς θέση κάτι που στο εργοστάσιο γίνεται με μηχανικά μέσα (ράγες).
Με άλλα λόγια αυτό που μέτρησες είναι το τι κάνει το κάθε ηχείο στο χώρο σου και το ίδιο συμβαίνει σε όλα τα σπίτια με όλα τα ηχεία.
Ναι δεν έχεις άδικο, αλλά δεν ξέρω αν αυτό είναι πάντα εφικτό .Για μενα ομως το καλυτερο ειναι το μικροφωνο να στηθει στη θεση ακρόασης και να μετραει ΚΑΙ τις ανακλάσεις και ετσι να τα "διορθωσει" το software όλα μαζί....
Στη θέση ακρόασης μετρά το αποτέλεσμα που προσλαμβάνεις και είναι και η ουσία. Αλλά είναι ΜΙΑ θέση μόνο και σχετικά στενή. Δυστυχώς και το EQ αυτό το θέμα το έχει και ότι διορθώνει αφορά τη μια θέση ενώ μπορεί αλλου (30-50 πόντους πιο δίπλα) να χαλάει κάτι άλλο. Είπαμε και το EQ μαγικά δεν κάνει γι'αυτό είναι βασικό να υπάρχουν τα room treatments.Για μενα ομως το καλυτερο ειναι το μικροφωνο να στηθει στη θεση ακρόασης και να μετραει ΚΑΙ τις ανακλάσεις και ετσι να τα "διορθωσει" όλα το software....
Πραγματικα θα ηθελα να ακουσω σε καποιο φιλο που εχει ενεργή πολυενισχυση!!! Υπαρχει κανεις ευγενης και διαθεσιμος?
Και γιατι χρειαζεται να πατε να ακουσετε;Δηλαδη υπαρχει καπου στημενη ενεργη πολυενισχυση σε σπιτι, να παμε να ακουσουμε και εμεις ???
Αν μπορει θα μας τα πει καλλιτερα ο Chrishat που εκανε τις μετρησεις με το μικροφωνο,το Μακ του ,το Fuzz Measure software.......ok?Στη θέση ακρόασης μετρά το αποτέλεσμα που προσλαμβάνεις και είναι και η ουσία. Αλλά είναι ΜΙΑ θέση μόνο και σχετικά στενή. Δυστυχώς και το EQ αυτό το θέμα το έχει και ότι διορθώνει αφορά τη μια θέση ενώ μπορεί αλλου (30-50 πόντους πιο δίπλα) να χαλάει κάτι άλλο. Είπαμε και το EQ μαγικά δεν κάνει γι'αυτό είναι βασικό να υπάρχουν τα room treatments.
Το μεγάλο θέμα όμως εδώ είναι πως καταλήγουμε στο Χ και Ψ room treatment? Από τις μετρήσεις? Με τι? Με το XTZ Room Analyzer? Με τι μικρόφωνο? Πως τις ερμηνεύουμε? Ρωτάμε στο internet και λέει ο καθένας το κόντό του και το μακρύ του με άγνωστους τεχνικούς παράγοντες της αξιοπιστίας των μετρήσεων, βασικής αντίληψης του χώρου (photos won't cut it) και ειδίκευσης επί του θέματος?
Έχει δίκιο ο Chris Hat όταν λέει ότι μπορεί πολύ εύκολα κάποιος να τα κάνει χειρότερα απ'ότι ξεκίνησε όταν αγοράζει ακουστικά πανελς χωρίς πραγματικά να ξέρει α) τα πραγματικά δεδομένα του χώρου και πως τα παρήγαγε και β) τι σημαίνουν αυτά και ποιες είναι οι ενδεδειγμένες λύσεις.