OTL ....παραλειπόμενα

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Re: Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

H «Gramophone Company» ιδρύθηκε το 1897 από τον Αμερικανό William Barry Owen και τον συνεταίρο του επενδυτή κεφαλαιούχο Trevor Williams. Ήταν μια Βρετανική εταιρεία-συνεταίρος της Αμερικανικής Berliner Gramophone που ίδρυσε το 1892. ο Γερμανικής καταγωγής Emile Berliner ο οποίος επίσης ίδρυσε στην Γερμανία την «Deutsche Grammophon» και φημολογούμενα την «Victor Talking Μachine Company» στην Αμερική. Επιπλέον ήταν γνωστός από το μικρόφωνο για το τηλέφωνο τού Alexander Graham Bell και εφευρέτης του γραμμόφωνου και του επίπεδου δίσκου. Ήδη από το 1887 ο Berliner είχε εφεύρει την μέθοδο ηχογράφησης και αναπαραγωγής ήχου, «gramophone», μιας πραγματικής επανάστασης στην ακρόαση και βίωση της μουσικής. Έτσι η εταιρεία Gramophone ηχογραφούσε, κατασκεύαζε γραμμόφωνα και τους επίπεδους δίσκους 78 στροφών. To 1898 o Owen αγοράζει από τον Berliner την πατέντα και τα δικαιώματα για τη Βρετανία και την Ευρώπη.
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Re: Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

[FONT=&amp] Η «[/FONT][FONT=&amp]Columbia[/FONT][FONT=&amp]» απ’ την άλλη, αρχικά θυγατρική της «[/FONT][FONT=&amp]American[/FONT][FONT=&amp] Columbia [/FONT][FONT=&amp]Phonograph [/FONT][FONT=&amp]Company[/FONT][FONT=&amp] General[/FONT][FONT=&amp]», το 1925 είχε αγοράσει την Αμερικανική μητέρα εταιρεία. Είχε λάβει την ονομασία της από την περιοχή [/FONT][FONT=&amp]Columbia[/FONT][FONT=&amp] της Αμερικής που αρχικά είχε την έδρα της. Η μητέρα εταιρεία είχε αγοράσει το 1887 την πατέντα των [/FONT][FONT=&amp]Bell[/FONT][FONT=&amp] –[/FONT][FONT=&amp]Tainter[/FONT][FONT=&amp] και έτσι εμπορευόταν κυλίνδρους και τις συσκευές που τούς έπαιζαν, τα «γραφόφωνα» ([/FONT][FONT=&amp]graphophones[/FONT][FONT=&amp]). Μάλιστα δε, αρχικά, ξεπερνούσαν σε πωλήσεις τους επίπεδους δίσκους του [/FONT][FONT=&amp]Berliner[/FONT][FONT=&amp]. Από τα παραπάνω αντιλαμβάνεται κανείς και το πώς προέκυψαν οι σχετικές ονομασίες των δύο εταιρειών.[Σελίδα 36, Λ.Στεφανίδης,Περί Αυθεντικότητας Δίσκων Βινυλίου, Τόμος πρώτος[/FONT], Η Εποχή της ΕΜΙ]
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Re: Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Γ. Η σειρά EMD ή η ετικέτα ΕΜΙ.
[FONT=&amp]To[/FONT][FONT=&amp] 1972 η ΕΜΙ δημιουργεί μια νέα σειρά δίσκων, την [/FONT][FONT=&amp]EMD[/FONT][FONT=&amp] Series[/FONT][FONT=&amp], την οποία δεν εντάσσει στην [/FONT][FONT=&amp]Gramophone[/FONT][FONT=&amp] ούτε φυσικά στην [/FONT][FONT=&amp]Columbia[/FONT][FONT=&amp] την οποία το έτος αυτό καταργεί τελείως. Γιαυτό τον λόγο δεν χρησιμοποιεί κανέναν από τους δύο γνωστούς λογότυπους, τον «[/FONT][FONT=&amp]His[/FONT][FONT=&amp] Master[/FONT][FONT=&amp]’[/FONT][FONT=&amp]s[/FONT][FONT=&amp] Voice[/FONT][FONT=&amp]» ή τον «[/FONT][FONT=&amp]Magic [/FONT][FONT=&amp]Notes[/FONT][FONT=&amp]». Απεναντίας, δημιουργεί μια νέα ετικέτα στην οποία για πρώτη εντελώς φορά χρησιμοποιεί αποκλειστικά τον δικό της λογότυπο. Έτσι γεννήθηκε η ετικέτα ΕΜΙ.[/FONT]
[FONT=&amp] Η νέα σειρά προβάλλεται με τον υπότιτλο «[/FONT][FONT=&amp]The [/FONT][FONT=&amp]label[/FONT][FONT=&amp] that[/FONT][FONT=&amp] offers[/FONT][FONT=&amp] something[/FONT][FONT=&amp] different[/FONT][FONT=&amp]». Πράγματι, όπως θα δούμε παρακάτω, για τα μέχρι τότε ισχύοντα γνωστά δεδομένα της εταιρείας, όντως πρόσφερε κάτι το διαφορετικό. Κυρίαρχο κριτήριό της είναι η ηχογράφηση ασυνήθιστου και διαφορετικού ρεπερτορίου καθώς και καλλιτεχνών που οι άλλες σειρές παρέβλεπαν. Έτσι η νέα σειρά έρχεται για να καλύψει το κενό που άφηναν οι άλλες.[/FONT]
[FONT=&amp] Η ΕΜΙ εντάσσει σε αυτήν συνθέτες αβανγκάρντ και σύγχρονης συμφωνικής μουσικής του 20ού αιώνα, όπως [/FONT][FONT=&amp]Penderecki[/FONT][FONT=&amp], [/FONT][FONT=&amp]Panufnik[/FONT][FONT=&amp], [/FONT][FONT=&amp]Poulenc[/FONT][FONT=&amp], [/FONT][FONT=&amp]Malcolm [/FONT][FONT=&amp]Williamson[/FONT][FONT=&amp], [/FONT][FONT=&amp]Percy [/FONT][FONT=&amp]Grainger[/FONT][FONT=&amp] και [/FONT][FONT=&amp]Erich [/FONT][FONT=&amp]Korngold[/FONT][FONT=&amp], αλλά και μουσική του [/FONT][FONT=&amp]Scott[/FONT][FONT=&amp] Joplin[/FONT][FONT=&amp], του [/FONT][FONT=&amp]Gershwin[/FONT][FONT=&amp] και του [/FONT][FONT=&amp]Claude [/FONT][FONT=&amp]Bolling[/FONT][FONT=&amp]. Δεν είναι λίγες οι φορές όπου σε αυτούς τους δίσκους συναντιώνται και διασταυρώνονται διαφορετικοί μουσικοί δρόμοι όπως της κλασσικής με την Τζαζ, αλλά και καλλιτέχνες από διαφορετικά είδη μουσικής, όπως οι [/FONT][FONT=&amp]Yehudi[/FONT][FONT=&amp] Menuhin[/FONT][FONT=&amp], [/FONT][FONT=&amp]Stephane[/FONT][FONT=&amp] Grappelli[/FONT][FONT=&amp], [/FONT][FONT=&amp]Andre [/FONT][FONT=&amp]Previn[/FONT][FONT=&amp] και [/FONT][FONT=&amp]Frank[/FONT][FONT=&amp] Zappa[/FONT][FONT=&amp]. Χάριν αυτής της σειράς η ηχογραφημένη μουσική μας κληρονομιά έχει γίνει πλουσιότερη. [Σελίδα 305, Λουκάς Στεφανίδης, Π[/FONT]ερί Αυθεντικότητας Δίσκων Βινυλίου, Τόμος Πρώτος, Η Εποχή της ΕΜΙ]
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Το αποτελεσμα στο συστημα του Λουκα, δεν θα μπορουσε φυσικα να ειναι το ιδιο, αν ο Λουκας αλλαζε το πικαπ με καποιο αλλο. Η συνεισφορα του πικαπ σε οτι ακουστηκε εκει, ειναι κεφαλαιωδους σημασιας.
Για το πικαπ του Λουκα, εχω να πω οτι δεν μπορει να μεταμορφωσει ενα συστημα προσδιδοντας του καποια χαρακτηριστικα τα οποια το συστημα δεν τα κατεχει ηδη. Αυτο που παραλαμβανει το υπολοιπο συστημα απο αυτη την πηγη, θα πρεπει να μπορει να τα διαχειριστει. Θα πρεπει δηλαδη, ολα τα κομματια να αποτελουν χαρακτηριστικα της ιδιας προσωπικοτητας αλλιως οχι μονο παει χαμενο το πικαπ, αλλα κατακερματιζει και τα συνοδα του. Αν συμβει αυτο, τοτε ο κατοχος του δεν εχει αλλη επιλογη απο το να διαλλεξει στρατοπεδο. Η θα χτισεις με βαση τα θελγητρα του Symphonic Line RG6, η θα ασπαστεις αυτο που επιβαλλουν οι ενισχυτες και τα ηχεια σου. Δεν υπαρχει περιπτωση να αλλαξεις την προσωπικοτητα αυτου του πικαπ με βραχιονες, κεφαλες, προενισχυτες και phonostages.

Ειναι λοιπον απαραιτητο να επιλεχθει οπως και τα υπολοιπα κομματια του συστηματος. Δηλαδη με βαση τις ιδιες προτιμησεις και να υπακουει τους ιδιους κανονες. Να φανταστουμε δηλαδη, αν θα μπορουσε, αν θα ηταν ποτε πιθανον, να εμπεριεχεται στο ιδιο οραμα που ειχε ο κατασκευαστης των ενισχυτων και ο αντιστοιχος των ηχειων μας. Δεν ειναι δηλαδη μια πασ-παρτου λυση που ταιριαζει παντου. Οσα κανει, ειναι μοναδικα. Αυτα που δεν κανει, ετσι κι αλλιως, εχουν απορριφθει απο τις προτιμισεις του Λουκα (και ολων των υπολοιπων που τους αρεσε το αποτελεσμα εκει).

Μπορει να λατρεψει ενα συστημα, συχνα ομως μπορει και να απορριφθει εντελως απο ενα set-up το οποιο εχει αλλες προτεραιοτητες (οπως πχ. τη λεπτοφυη και πολυ ευθραυστη ακροβασια πανω στην ακριβεια χρονισμου. Η γνωριμη φινετσα ενος Goldmund θα εξαφανιστει για να δωσει τη θεση της σε ενα ακομψο και πελωριο "wall of sound". [ Eκει ακριβως ειναι που το Victor του Βασιλη θα ταιριαξει γαντι! ].

Στο συγκεκριμενο συστημα με OTL/ESL μαλιστα, εχει βρει τον ιδανικο του εκφραστη και αρμονικα συνεισφερει στον αποδιδομενο ογκο και σωμα των φωνων οπως επισεις και στο βαθος της σκηνης, αλλα και πολυ , μα παρα πολυ... στο μπασσο, στο ησυχο περιβαλλον, στην αποδοση των μικρολεπτομερειων, οπως και στο σβησιμο της καθε νοτας και μ' αυτο τον τροπο στην εντονη αισθηση της ατμοσφαιρας καθε ηχογραφησης.
Σε αλλα συστηματα ομως, οπως επισεις και σε αλλες -"μη ποιοτικες"- δισκοθηκες, δεν ειναι βεβαιη η συνεργεια, για τον λογο οτι αυτο το πικαπ σχεδιαστηκε για να εχει και μαλιστα να επιβαλλει τον πληθωρικο και ανετο χαρακτηρα του, ο οποιος θα βρεθει να ανταγωνιζεται συστηματα με εντονα διαφορετικη προσεγγιση με αποτελεσμα να απορριπτεται απο συνοδα τυπου Goldmund η ομορφια των οποιων βρισκεται στις δυνατοτητες διεισδυσης τους στο πεδιο του χρονου απογυμνωνοντας τις εγγραφες, ενω επιπλεον αφηνουν και μια στεγνη αλλα γεματη φινετσα επιγευση. Η φινετσα θα καπελωθει απο το πικαπ, ενω οι σπανιες αρετες του πικαπ, δεν θα εκτιμηθουν και αντι να αξιοποιηθουν, θα το εκθεσουν ως αχρονιστο. Το αποτελεσμα θα παραμεινει στεγνο, αλλα και πλαδαρο παρ' ολο τον ογκο, τα σωματα, το μπασσο, το βαθος και την ησυχια, η ατμοσφαιρα θα χαθει. Εδω χωρις να με κακολογησετε, κρινω απαραιτητο να αναφερω, πως αναγκαζομαι να το πουλησω, μιας και ειναι δυομισι χρονια παροπλισμενο σε μια γωνια, μονο και μονο για τον λογο οτι αναγκαστηκα να ανεβασω ολο το συστημα σε βιβλιοθηκη για να το προστατεψω απο τα μωρα. Κι οχι επειδη το υπολοιπο (SET 300B / Lowther in BLH) set-up μου το απορριπτει.

Στoυς οχι απολυτα κεντραρισμενους η οχι απολυτα επιπεδους δισκους, μεγενθυνει το προβλημα και τους καθιστα για πεταμα, φυσικα ακομα κι αν το υπολοιπο συστημα συγχωρει και τις πιο κακες εγγραφες. (Σημ. Το δικο μου εχει μεγαλο τροφοδοτικο και clearaudio ιμαντα.)
Εχω δοκιμασει μεταξωτο οδοντονημα χωρις κερι και πραγματι στο στροβοσκοπιο βελτιωνονται παρα πολυ τα πραγματα, ενω ο χειροτερος ιμαντας ηταν της μαμας του απο neoprene κι ακομα χειροτερος ενας σιλικονης που μου ειχε φερει ο B. Λαζαρου. (Aυτος κολλαγε στην επιστροφη!). Με το χοντρο τσοχινο ματ που διδεται απο την εταιρια, οταν βαλεις το 1350gr clamp, ο δισκος κλινει προς το κεντρο οποτε χαιρετα το αζιμουθιο και VTA. To αντικατεστησα με καθαρου γραφιτη 5mm (ART audio, Boston mat 2) οπου του εδωσε μεγαλη ουδετεροτητα και αυξησε την ευκρινεια. Η εστιαση ερχεται με unipivot και η στερεοφωνικη του εικονα ανεβαινει με ξυλινους 12" βραχιονες. Κεφαλες, το κολακευουν δυναμικες και με εμφαση στη λεπτομερεια.
Υστερει στο ξεκινημα της νοτας, στα ακαριρια μεταβατικα, στην ενεργεια και στο ρυθμο.

Ειναι το πιο ησυχο, με το πιο βαθυ μπασσο, με σπουδαια διαγραφη των σωματων και συνολικα αποδιδομενο ογκο, και παρα πολυ δεκτικο στη λεπτομερεια που θα βγει απο την κεφαλη (και τον βραχιονα).

Απο εκει και περα, δεν παυει να ειναι μια απλη μηχανολογικη κατασκευη, που πολυ πιθανο θα μπορουσε να φτιαξει καποιος μονος του με χαμηλο συνολικο κοστος, οποτε αρκετα με τον εκθειασμο αυτου του δεινοσαυρου των 28000 ευρω.
:thumbsup:

Δεν υπαρχει απολυτως καμια ηχητικη συγγενεια με το εικονιζομενο, μιας και εχουν διαφορετικο πλατο, πηγαδι, σασσι, ακομα κι αν εχουν το ιδιο μοτερ (και τροφοδοτικο), στου Λουκα το μοντελο το 28kg αλουμινενιο πλατο, λογω μεγαλης αδρανειας εξασφαλιζει την σχετικη ακριβεια περιστροφης, ενω στο εικονιζομενο φαινεται οτι το μοτερ επιβαλλεται της μικρης μαζας του ακρυλικου πλατο.
Γενικα τα πικαπ δεν παιζουν σαν μπομπινοφωνα και το καθενα εισαγει το χαρακτηριστικο του ηχο ο οποιος εξαρταται απο ολες (και τις πιο ελαχιστες) επιλογες υλικων, σχεδιασης και πανω απ' ολα, της ακριβειας κατασκευης.
Δεν θα γινω υπερμαχος της εταιριας για τις οποιες επιλογες της (σχεδιασμου η marketing).
Aπο την αλλη βεβαια, δεν θελω να πιστευω πως υπαρχει ανθρωπος που ασχολειται με το χομπυ αυτο, και πορευεται με την πεποιθηση οτι ολα τα πλατο παιζουν το ιδιο ενω το μονο που τα διαφοροποιει ειναι το χρωμα των κουμπιων τους!
Οπως ειπε ο Βασιλης : Μια δοκιμη θα σας πισει.
Την επομενη φορα ζητηστε απο τον Λουκα, να σας βαλει να ακουσετε το Linn LP12.


Θα ήταν περιττό γιά κάποιον που το έχει ήδη βιώσει και ξεπεράσει...Δοθείσης της ευκαιρίας, η βινυλιακή ιδέα της Linn εισήχθη στην αγορά και μεσουράνησε βασιζόμενη ακριβώς στο γεγονός ότι υφίστανται σημαντικές διαφοροποίησεις στην απόδοση διαφορετικών βινυλιακών κατασκευών.

Το γεγονός αυτό όμως, εξελίχθηκε από ένδοξο νεωτερισμό σε ευαίσθητο σημείο του βινυλιακού μέσου,αφού η εκάστοτε διαφορετικότητα δεν θεμελιωνόταν με αδιαμφισβήτητους τεχνικούς όρους,κοστολογούμενη παράλληλα κατά το δοκούν του εμπνευστή της.

Οταν οι Ιαπωνες κολοσσοι τα παρατησαν, αφησαν το εδαφος ελευθερο στον καθε τυχαρπαστο απατεωνα να παραμυθιαζει ανεξελεγκτα, απλως ... πληρωνοντας τα περιοδικα του χωρου.

... Εξ' αλλου ειναι απιθανο αυτη την εποχη καποιος ν' ακουμπησει 28 χιλιαρικα μονο για πλατο, και να μην ειναι υποψιασμενος για το τι ακριβως ψαχνει. Σιγα μην περιμενει απο εμας να του υποδειξουμε που θα τα χωσει.
...
Δεδομένου του χάσματος που χωρίζει την τεχνολογική ένταση ενός πικάπ απ' αυτήν ενός αυτοκινήτου, ως προϊόντων, εάν κάποιος έχει τη διάθεση να χώσει για πικάπ τόσον ανώδυνα (όσον ανώδυνα βάφτισε ετούτος ο ανελλήνιστος τη C-classe "επιβατικό" αυτοκίνητο) σχεδόν όσα χρειάζεται να χώσει για μια σεμνή C-classe, είναι σχεδόν σίγουρο πως το "υποψίασμά του" απέχει ελάχιστα από τον βαθύ ύπνο - για να μην πω από τον πυθμένα της βλακείας, εκτός εάν η υποψία του τυρβάζει περί του life-style.-

Κοντολογίς, πες μου γιατί έχωσες 28 χιλιάρικα για πικάπ, για να σου πω αν είσαι βλάκας.
Και επειδή είπαμε για linn το απαράδεκτα ακριβό radikal μοτέρ τροφοδοτικο του πόσο υπολείπεται σε ακρίβεια περιστροφης από το προς συζήτηση πικαπ;
Νούμερα και μετρήσεις υπάρχουν...
Εκτός και αν η μετρημένη ακρίβεια περιστροφης είναι διαφορετική από αυτή που ακούει το αυτί του highendα
Αγαπητε Νικο, σε διαβεβαιω οτι οχι μονο δεν υπολειπεται, αλλα αντιθετως το ξεπερνα κατα πολυ!
Ακουγοντας ομως τα δυο αυτα πλατο, θα εξακολουθησεις να προτιμας το βαρυ!
Αν ομως θελεις να δεις ακριβεια σε συνθηκες πολυ περισσοτερης τριβης στο αυλακι απ' οτι ειναι ποτε δυνατο να συμβει ... ρωτα τον Βασιλη για το ΤΤ-101.
...τεχνικά ένα πικ-απ θα πρέπει να έχει την δυνατότερη ελάχιστη μάζα (επειδή ο χρόνος απόσβεσης των κραδασμών είναι ανάλογος της μάζας) και να είναι φτιαγμένο από το πιο άκαμπτο υλικό (για την ελαχιστοποίηση των "natural frequencies" που δημιουργούνται) γυρίζοντας το πλατό με ακρίβεια και έχοντας ανάρτηση.
Η απόσβεση δια μάζας ως όρος υπάρχει μόνο στο χαλιεντ και πουθενά αλλού για να δικαιολόγησει το άρμεγμα που επιφέρει η αγορά ενός τέτοιου πικάπ στον αδαή ιδιοκτήτη του.

Καλό λοιπόν θα είναι οι κατασκευαστές αυτών των πικ-απ να μας δίνουν τις "natural frequencies" της παπ@ρας που πουλάνε καθώς και τους συντελεστές απόσβεσης των επιμέρους τμημάτων τους για να γελάσουμε λίγο.

Οι όποιοι χρωματισμοί που δημιουργούνται λόγω της εξαναγκασμένης ταλάντωσης και των "φυσικών συχνοτήτων" διαμορφώνουν τον ήχο της καθ' έκαστης μαλ@κιας που παρουσιάζουν ως νέο μοντέλο...
Έχω να πω ότι πέρα από τον χαρακτήρα/είδος του πλατό... δίνουν τα πλίνθ - οι βραχίονες (το έχω πει επανειλημμένα στα αναλογικά, άλλη μια χρηματική κοροϊδία με αυτά) κεφαλές – πρε-φόνο! Εδώ ένα ωραίο άρθρο που εξελίχτηκε.... στο Audiogon με κάποιο belt-drive vs. direct-drive η αλλιως ενα απο τα κορυφαία πλατό το Raven AC-3 ($18,000) με ένα σαν του Μάνου (μας :tongue:) “φτηνιάρικου” ($300) Victor / Jvc TT-81... το όλο στόρι εδώ! Τα λέμε σύντομα πάλι!


ΥΓ. Αυτές τις μέρες τρέχω για κάποια θέματα υγείας ενός συγγενικού προσώπου... και γιαυτό δεν είμαι συχνά μέσα...

Ναι δίκιο έχεις, αφου να φανταστείς και τα κοπτικά πικάπ της μήτρας είναι και αυτά από ανάλαφρη και ελάχιστη μάζα!!!! Δεν είναι τυχαίο. Μην κοιτάς που στο χάλιεντ μιας τον πιάνουν αγρίως!!!Λ.Σ.



να ενα γνωστο διασημο εργαλειο.
ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΑΖΑ και 7 ΙΜΑΝΤΕΣ να γυριζουν το πλατο....
Εγώ βλέπω μόνο 5. Πού είναι οι άλλοι δύο;

Και ούτε μια ακίδα!

Απαράδεκτον!

Προσωπικά ως μηχανολόγος αδυνατώ να καταλάβω γιατί να αποκλείεται εξ ορισμού η δυνατότητα για εξίσου καλή απόσβεση με υλοποίηση ανάρτησης, και ας μην έχουν περάσει πικάπ από τα χέρια μου.
Επειδή είσαι ΑΣΧ(Ι)ΕΤΟΣ και δεν έχοις σήστοιμα ΧάιΕντ...


...

Φίλτατε ΛΣ με το ωραίο σύστημα και την ακόμα ωραιότερη δισκοθήκη, η διαμόρφωση των κοπτικών μηχανημάτων του lacquer δεν υπάγεται σε κανένα φετιχισμό ή φιγούρα,αλλά υπακούει σε αυστηρούς όρους εκπλήρωσης της προδιαγεγραμμένης λειτουργίας.

Οι απαιτήσεις χάραξης δεν ταυτίζονται ολοκληρωτικά μ'εκείνες της ανάγνωσης ενός δίσκου βινυλίου που έχει προκύψει από το mastering και την πρέσσα.Δύο παραδείγματα:πρώτον,το βέλτιστο υλικό γιά την ακίδα χάραξης θεωρείται το ζαφείρι έναντι του διαμαντιού γιά μιά ακίδα ανάγνωσης.Δεύτερον,η χάραξη δεν επιδέχεται διακοπές,το σπειροειδές αυλάκι οφείλει να χαράσσεται ΄΄μιά κι έξω΄΄ επί της πλευράς του lacquer γιά δεδομένο master.Οποιοδήποτε πρόσκομμα συνεπάγεται απόρριψη του lacquer κι επανάληψη της διεργασίας.

Το σπουδαιότερο στοιχείο της εμπειρίας μου από όλα τα βινυλιακά συστήματα-ακριβά και φθηνά,με κατασκευές και φήμη ελαφρών μέχρι βαρέων βαρών- τα οποία έχω χρησιμοποιήσει,είναι το πώς να ευχαριστιέμαι τη μουσική και χωρίς αυτά...
Εγω παντως θα παραδεχτω τον αγαπητο Βασιλη μας που λεει οτι προσπαθει να κανει το πικαπ του να παιζει σαν το ψηφιακο του.......αρχοντα μου εσυ!!!!!!

Αυτες ειναι αληθειες που τρομαζουν ...........
Κι εγω προσπαθώ να βρω ενα ψηφιακο που να παιζει σαν το αναλογικό μου.... πάλι τα ιδια θα λέμε?
Όσο εξακολουθείς να θεωρείς ΄΄αναλογικό΄΄ το βινυλιακό μέσον,ενδέχεται να μην το βρεις...:sneaky:
AVSite: Είναι αναλογικά τα πικάπ;

...
 
Last edited by a moderator:

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: OTL ....παραλειπόμενα

Κατα βαση τρεις (3) ειναι οι τομεις που η μεγαλη μαζα είναι προτιμητέα:

1. Απορρόφηση/γειωση των κραδασμων της επιφανειας του βινυλίου στη μεγαλη μαζα (αρκει ο δισκος να ειναι "δεμενος" με το πλατω, clamp, disc -o- ring κλπ....) και αρα μειωση της επιρροης τους στη κεφαλή.
2. Σταθεροτητα γωνιακης ταχυτητας λογω μεγαλύτερης αδράνειας του πλατω (μηδενικες μικρομεταβολες γωνιακης ταχυτητας...)
3. Μεγαλύτερη απομόνωση της κεφαλής του πλατώ από το θορυβωδες μοτερ...
Να τα πάρουμε αυτά τα τρία, (κοινώς παίρνουμε τα 3 μας) και να τα συζητήσουμε λίγο;

πχ, στο Νο2, η σταθερότητα περιστροφής είναι κάτι απολύτως μετρήσιμο, και είναι γνωστό πως και Direct Drive πικάπ (σχετικά μικρής μάζας) μπορούν να επιτύχουν εκπληκτικά νούμερα, μετρημένα, αδιαπραγμάτευτα. Δεν αποτελεί δηλαδή μονόδρομο η μεγάλη μάζα του πλατώ ώστε να διατηρεί σταθερή ταχύτητα περιστροφής λόγω αδράνειας. Άσε που κρύβει και παγίδες αυτό το σκεπτικό της μάζας, με αποτέλεσμα πολλά μεγάλης μάζας πλατώ να έχουν σημαντικά προβλήματα σταθερότητας, και ξέρεις καλά τα θέματα που προκύπτουν. Από κει και πέρα, όταν μιλάμε για το "απόλυτο όπλο" της σταθερότητας περιστροφής, νομίζω πως η απάντηση είναι αδιαπραγμάτευτη, και δεν ανήκει σε πλατώ πολύ μεγάλης μάζας, ανήκει σε μαγνητικό πλατώ που αιωρείται με μετρήσεις ακρίβειας περιστροφής που δεν έχουν αντίπαλο. Νομίζω πως ξέρεις ποιο πικάπ είναι, και δεν είναι και πολύ ακριβό, στα 12.000 είναι αν δε κάνω λάθος, μαζί με βραχίονα. Φυσικά δεν είναι πολύ φτηνό, και φυσικά δε ξέρω κατά πόσο έχει και νόημα το κυνήγι της απόλυτης σταθερότητας περιστροφής, καθώς από μετρήσεις αντίληψης της αλλαγής του pitch (αυτό είναι το πρόβλημα στην έλλειψη σταθερότητας, αλλάζει το Pitch) αποδείχθηκε με ακροάσεις πως μόνο πολύ εκπαιδευμένα αυτιά μουσικών μπορούν να καταλάβουν αλλαγές pitch 1%, ενώ αλλαγές 3% περνάν πλήρως απαρατήρητες από όλο τον κόσμο, χαλιεντάδων εμπεριεχομένων.
Πχ στις ταινίες που βλέπουμε του Χόλιγουντ, είναι αποδεκτό το pitch στο 4,166% και κανείς ως τώρα δεν ασχολήθηκε με αυτό, το οποίο ποσοστό 4,166% βεβαίως είναι αναμενόμενο από τις αλλαγές στο frame μεταξύ 24 και 25/50 της αναπαραγωγής σε διάφορα άλλα πρότυπα. Τες πα, ξεφεύγει η κουβέντα, αλλά αυτό που έχει σημασία είναι πως οι προδιαγραφές wow στο σύγχρονο πικαπ θεωρούνται μη ακουστές (ακόμα και από χρυσαυτιάδες) όταν είναι κάτω από κάποιο επίπεδο, και όποιο φυσιολογικό πικάπ και να πιάσεις, είναι κάτω από αυτό το επίπεδο....

Το Νο3 είναι απότοκος πολύ παλιών επεισοδίων, δεν υπάρχουν πλέον τέτοια προβλήματα μετάδοσης κραδασμών από το μοτερ στο πικαπ. Οι λύσεις είναι πολλές, και ίσως αυτή που μου αρέσει περισσότερο είναι η χρήση του ίδιου του πλατώ ως "μοτερ", όπου δηλαδή μετακινείται από το μαγνητικό πεδίο ενός συνόλου πηνίων το ίδιο το πλατώ και δεν υφίσταται κάποιο ξεχωριστό διακριτό μοτέρ. Τέλος πάντων, αυτά είναι προτιμήσεις μου και δεν έχουν σημασία, σημασία έχει πως θόρυβος του μοτέρ ΔΕΝ περνάει στην κεφαλή σε οποιαδήποτε σύγχρονη κατασκευή που δε πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες, κάτι που είναι επίσης απολύτως μετρήσιμο και δε μιλάμε για όνειρα. Ο θόρυβος, είναι (και θα είναι) θόρυβος, και μετράται. Αν μεταδίδεται από το μοτέρ ο θόρυβος στην κεφαλή, είναι κάτι που φαίνεται σε πολύ απλές μετρήσεις S/N ratio, δεν είναι κανένα θέμα "μυστηρίου". Και φυσικά, η "μεγάλη μάζα" και πάλι δεν είναι η ΜΟΝΗ λύση που υπάρχει για να μη περνούν οι θόρυβοι του μοτέρ...

Τέλος, πάμε στο Νο1. Δηλαδή, το ίδιο το βινύλιο έχει τόσο μεγάλους κραδασμούς, οι οποίοι φτάνουν να περνούν στην κεφαλή, ε; Μήπως η ίδια η κεφαλή έχει κραδασμούς; Λέω, μήπως; Γιατί αλλιώς, από που προέρχονται οι κραδασμοί; Από το μοτέρ θα μου πεις πάλι; Όχι βέβαια! Μήπως η κεφαλή είναι η πηγή των κραδασμών, καθώς έχει ένα στέλεχος που ανεβοκατεβαίνει και έχει ....κραδασμούς; Γιατί αλλιώς, που τους βρήκε τους κραδασμούς το βινύλιο; Και εν πάσι περιπτώσει, αυτούς τους κραδασμούς για να τους "αποσβέσουμε" η μόνη λύση είναι με πλατώ μεγάλης μάζας; Να μου επιτρέψεις να γελάσω. Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Η κεφαλή παράγει κάποιους κραδασμούς από ένα κινούμενο στέλεχος που έχει βάρος μόλις μερικά χιλιοστά του γραμμαρίου, και η απορρόφηση αυτών των κραδασμών απαιτεί απειροελάχιστη μάζα, μη τρελαθούμε κιόλας...

Τέλος πάντων, να μη σεντονιάζω, είπα κάποιες σκέψεις μου. Αν θέλετε, το συζητάμε. Αλλά μη μου αρχίσετε τα "ε, βέβαια, εμείς δε ξέρουμε και σεις τα ξέρετε όλα, και που τη βρήκατε τόση εμπειρία" και τα συναφή. Επιχειρήματα, ουσία, έχετε; Ας το συζητήσουμε λοιπόν!


Κωστα μην επιμενεις, δεν εχεις δίκιο τα εχουμε ξανασυζητησει αυτα!

Οι μικρομεταβολες της γωνιακης ταχυτητας (και οχι το απόλυτο νουμερο της γωνιακης ταχύτητας) σε ελαφρα πλατω λογω τροφοδοτικου (ΟΣΟ ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!!!) ακουγονται, οσο δε για τις δονησεις του βινυλίου, αυτες δεν οφειλονται στη κεφαλή αλλά στα προσπιπτοντα στο βινυλίο ΗΧΗΤΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ που γινεται ΧΑΜΟΣ σε ενα δωματιο, ειδικα αν αυτο εχει και προβληματα συντονισμων.

Το ΙΔΑΝΙΚΟ για ενα πικαπ είναι να ειναι σε διαφορετικο δωματιο.... αλλα εχουμε άλλα προβληματα μηκους καλωδιων κλπ...


Να κάνω μια ερώτηξη, που την έχω σκεφτεί εδώ και καιρό?

Πράγματι, τα ίδια τα ηχητικά κύματα, δημιουργούν προβλήματα στα πικάπ.

Θα είχαν νόημα κατασκευές / κουβούκλια απομόνωσης του πικάπ από τα ηχητικά κύματα? Και δεν μιλάω για τα plexiglass...
Πώς δε θα είχαν νόημα...

Δες π.χ. τα ρακ Toyota Aygo, Fiat Cinquecento, Volkswagen Polo και άλλα:

Zonepress wrote:

Βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα τη δοκιμή του ρακ της Tandem, ιδιαίτερα δε τις μετρήσεις. Όμως η δοκιμή ήταν λειψή. Έλειπε η σύγκριση με παρεμφερή προϊόντα. Θα με ενδιέφερε πολύ να δοκιμασθεί με τον ίδιο τρόπο, την ίδια μεθοδολογία, και κάτι διαφορετικό. Μία άλλη πρόταση. Παραδείγματος χάριν η σειρά Aygo της Τoyota προσφέρεται με τιμές από 8 έως 12 χιλιάδες ευρώ (παρόμοια και λίγο κατώτερη κατηγορία τιμής απο τα Tandem δηλαδή) και προτείνει εντελώς διαφορετική τεχνολογία απόσβεσης κραδασμών. Χρησιμοποιεί στρογγυλές βάσεις στήριξης/κύλισης από καουτσούκ φουσκωμένο με αέρα, με την μεταλλική υπερκατασκευή αναρτημένη με ράβδους και δοκούς, απόσβεση με αμορτισέρ αερίου, κλειστή καμπίνα με σφράγιση από ελαστικά παρεμβύσματα (ιδιότης που παρέχει απομόνωση και από τον ήχο που μεταδίδεται μέσω αέρα - να ένα μέγα πλεονέκτημα έναντι του Tandem) κλπ. Θα μπορούσε π.χ. το ηχητικό σήμα να εφαρμόζεται πάνω και γύρω από τις καουτσουκένιες βάσεις, με την υπό έλεγχο συσκευή (λαμπάτος προενισχυτής, CD player κλπ) στο εσωτερικό της συσκευής Aygo, ακουμπημένη κατά προτίμηση σε κάποιαν από τις πολλές ελαστικές/αποσβεστικές επιφάνειες που υπάρχουν εκεί. Το γεγονός ότι η βάση στήριξης Aygo μπορεί να κάνει και πολλά άλλα πράγματα δεν μας ενδιαφέρει. Εμάς μας ενδιαφέρει η ικανότητα στήριξης και απόσβεσης για συσκευές αναπαραγωγής ήχου και ως τέτοια θα όφειλε να κριθεί. Δεδομένου δε όντος ότι η τιμή είναι παρόμοια, θα ήταν μία θεμιτη και χρήσιμη για τους αναγνώστες σύγκριση.
Zonepress wrote:

Disclaimer: Δεν έχω, ούτε είχα ποτέ, την παραμικρή εμπορική, κοινωνική ή άλλη σχέση με την εταιρεία Toyota, τον εγχώριο αντιπρόσωπό της, ή οποιοδήποτε άτομο άμεσα ή έμμεσα συναρτημένο με αυτές. Η αναφορά μου στις βάσεις στήριξης Aygo είναι απλώς ένα πρόχειρο παράδειγμα. Oι απορίες μου ισχύουν εξίσου και για ανταγωνιστικά των Aygo μοντέλα βάσεων στήριξης, όπως το Cinquecento της εταιρείας Fiat ή το Polo της Volkswagen και άλλα.

Costas Coyias wrote:

Αμ δε!, που το έπχιασες το υπονοούμενο! Το ζουμί των γραφομένων του "z" βρίσκεται στην απόσβεση, αλλά τέλος πάντων, άλλο θέλω να θίξω.

Αν κατάλαβα καλά το κείμενο, ο αισθητήρας του επιταχυνσιομέτρου ήταν τοποθετημένος στο κέντρο του ραφιού, επί του οποίου εδράζετο ο ενισχυτής. Υπ' αυτές τις συνθήκες, είναι επόμενο, ένα ράφι μάζας 17kg να δονείται με μικρότερο πλάτος από ένα απλό ράφι από MDF που ζυγίζει κάποια 4-5 κιλά, ενώ το σοφιστικέ ράφι του κατασκευαστή ακολουθεί κατά πόδας τις δονήσεις του απλού, και απλώς ταλαντώνει με μικρότερο πλάτος. Επικροτώ την προσπάθεια της μέτρησης, αλλά σε κάποια επόμενη δοκιμή θα ήταν πολύ πιο χρήσιμο να μετρηθεί η επίδραση μιας τέτοιας ταλάντωσης σε άλλη συσκευή, τοποθετημένη σε άλλο ράφι, διότι αυτό είναι το ερώτημα και το ζητούμενο, πολλώ δε μάλλον σ' αυτήν την -πολύ υψηλή- κατηγορία τιμής. Όχι να μετρηθεί η ταλάντωση στο άλλο ράφι, αλλά η ηλεκτρική έξοδος της συσκευής. Όπως κάναμε παλιά με τα πικάπ.

Όσον αφορά αυτήν ταύτην την τιμή του προϊόντος, εμένα με βρίσκει σύμφωνο. Καλά κάνει ο άνθρωπος και το χρεώνει 10 χιλιάρικα.

Από εδώ:

AVMentor Forums - Δοκιμή ρακ




Μας λείπεις... :frown:
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Αν και όταν πάρει χαμπάρι ο κόσμος ότι η συντριπτική πλειοψηφία των πικάπ (ειδικά των χάλιεντ) βασικά "κάνει mastering" που λέει κι ο ChrisHat, τότε μπορεί να αρχίσουμε και να συζητάμε και λίγο σοβαρά...

Και μπορεί να αρχίσουμε να αντιλαμβανόμαστε πόσο "επιτυχημένο" μπορεί να είναι ένα mastering όταν γίνεται πάντα με τα ίδια μηχανήματα και τις ίδιες ρυθμίσεις, που λέει κι ο Brunoς...

Bruno Putzeys wrote:

The bit in the ellipsis is where you actually say the thing I start every lecture with

The problem with putting euphonic distortion in the replay chain is that it is always the same, whichever record you play. Everything gets the same treatment. That would be like a mastering engineer who always keeps his chain locked at the same settings for every project he gets. Or like a cook who sprinkles the same seasoning over every dish. Such a cook wouldn't even get a job at McD's. Wilfully distorting the sound in replay equipment is not giving the content creator a sporting chance of making a good job of it.

Besides, most audiophiles do not accept they are wilfully introducing colouration. Valve lovers insist that their valves are preserving a quality that is destroyed by solid state, and they're willing to propose a fantastic array of pseudoscientific scenarios of what that should be. Vinyl lovers idem. NOS DAC fans idem. Feedback phobiacs idem. Most audiophiles who have plainly colouring kit will insist that no, it's the other stuff that has a problem, because of digital, feedback, solid state, you name it.
Από εδώ:

Diyaudio - hypex ncore - page 208
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Αν και όταν πάρει χαμπάρι ο κόσμος ότι η συντριπτική πλειοψηφία των πικάπ (ειδικά των χάλιεντ) βασικά "κάνει mastering" που λέει κι ο ChrisHat, τότε μπορεί να αρχίσουμε και να συζητάμε και λίγο σοβαρά...

Και μπορεί να αρχίσουμε να αντιλαμβανόμαστε πόσο "επιτυχημένο" μπορεί να είναι ένα mastering όταν γίνεται πάντα με τα ίδια μηχανήματα και τις ίδιες ρυθμίσεις, που λέει κι ο Brunoς...
Το έλεγα 15 χρόνια πρίν τον Bruno αλλά δεν είναι ... γραμμένο πουθενά :smile:
 

Μηνύματα
5.368
Reaction score
6.495
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Λοιπον για να κανω και εγω το δικο μου παραλληλισμο αυτοκινητο-hi-fi και να εξηγησω γιατι η κοντρα που πηγε να στηθει ειναι χωρις κανενα νοημα απολυτως οπως και ολες οι απαιτησεις σας σε μουσικα ηδη που εκτων προτερω ξερουν αμφωτερες πλευρες δεν προκειται να ανταποκριθουν. Ετσι ο κατωχος μιας GT3 με λαστιχα πιστας και τρελους χρονους εντος αυτης ειναι αδυνατο να παει κοντρες σε οποιοδηποτε δρομο κακοτραχαλο , η να ζητησουμε απο αυτο να φορτωθει αποσκευες και ολα τα παιδια συν την πεθερα , και να βγει και εκτος δρομου οπως θα κανει καποιο SUV με υψηλη υποδυναμη επισης .
Αυτο το γνωριζει ο ιδιοκτητης καθε αυτοκινητου, αλλα κανεις δε σχολιαζει τον αλλο μιας και ο καθεις γνωριζει τις υποχωρισεις του αλλα και τις δυνατοτητες του , ετσι το πρωτο αυτοκινητο αυτο που κανει ειναι ενα και "απολυτο" ενω το αλλο "ενα γυρο απο ολα" αντε "ενα πολυ νοστιμο γυρο απολα", εσεις σε ποιο θα γουσταρατε μια βολτα???
 

Μηνύματα
3.188
Reaction score
209
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Λοιπον για να κανω και εγω το δικο μου παραλληλισμο αυτοκινητο-hi-fi και να εξηγησω γιατι η κοντρα που πηγε να στηθει ειναι χωρις κανενα νοημα απολυτως οπως και ολες οι απαιτησεις σας σε μουσικα ηδη που εκτων προτερω ξερουν αμφωτερες πλευρες δεν προκειται να ανταποκριθουν. Ετσι ο κατωχος μιας GT3 με λαστιχα πιστας και τρελους χρονους εντος αυτης ειναι αδυνατο να παει κοντρες σε οποιοδηποτε δρομο κακοτραχαλο , η να ζητησουμε απο αυτο να φορτωθει αποσκευες και ολα τα παιδια συν την πεθερα , και να βγει και εκτος δρομου οπως θα κανει καποιο SUV με υψηλη υποδυναμη επισης .
Αυτο το γνωριζει ο ιδιοκτητης καθε αυτοκινητου, αλλα κανεις δε σχολιαζει τον αλλο μιας και ο καθεις γνωριζει τις υποχωρισεις του αλλα και τις δυνατοτητες του , ετσι το πρωτο αυτοκινητο αυτο που κανει ειναι ενα και "απολυτο" ενω το αλλο "ενα γυρο απο ολα" αντε "ενα πολυ νοστιμο γυρο απολα", εσεις σε ποιο θα γουσταρατε μια βολτα???
Το θέμα είναι ότι στο hi-fi πλέον μπορείς να έχεις και το GT3 και το SUV και ό,τι θέλεις σε ένα.

Δεν αναφέρθηκε μέχρι στιγμής και μου κάνει εντύπωση. Βρίσκω πολύ απαρχαιωμένη την άποψη ότι το τάδε σύνολο κάνει για αυτή τη μουσική, το άλλο για την άλλη, όταν η τεχνολογία έχει δώσει τη λύση.

Το λένε equalizing.... .

Σε κάποια πράγματα η τεχνολογία είναι αμείλικτη.


Η bel-air του 59 έχει πιο πχιουρ παραμόρφωση που φτάνει μέχρι τον αποκεφαλισμό του οδηγού. Το malibu του 2009 έχει jitter που δεν αφήνει την παραμόρφωση να εισέλθει στην καμπίνα των επιβατών... :roflmao:
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
5.368
Reaction score
6.495
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

θες να πεις οτι ενα φτηνο πικαπ-κεφαλη μπορει με equal μπορει να μετρηθει με πολλαπλασιας τιμης ? ως σαν να λεμε το χαμηλωσαμε το εργαλειο , το καναμε τραπεζι ,του αλαξαμε λαστιχα , και μεγαλωσαμε τα φρενα αντε να το βαλουμε στην πιστα?(οι παραλληλισμοι μου ειναι καθαρα αυτοκινιστικοι μιας , μιας και στην προκειμενη περιπτωση με τους ορους που ζητα ο γρηγορος με το GT3 στην πιστα του δε τους δεχτηκε ο SUV )Aναφερωμαι στη συγκεκριμενη κοντρα μιας και εχει να κανει καθαρα με το vfmoney αν δεν απατωμαι.
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Λοιπον για να κανω και εγω το δικο μου παραλληλισμο αυτοκινητο-hi-fi και να εξηγησω γιατι η κοντρα που πηγε να στηθει .....
Από μέρους μου, ποτέ δεν ειπώθηκε η εννοήθηκε το κάτι σαν κόντρα... απλά ένα τεστ από διαφορετικές σχολές και ίσως έβγαζε ενδιαφέρον αποτέλεσμα! :drinks:
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Και για να δούμε εάν ισχύουν κάποια γραφόμενα στο Audiogon... κάπως έτσι ξεκίνησε... από το μήνυμα αυτό, εάν έχεις όρεξη διάβασε το!


Έχω να πω ότι πέρα από τον χαρακτήρα/είδος του πλατό... δίνουν τα πλίνθ - οι βραχίονες (το έχω πει επανειλημμένα στα αναλογικά, άλλη μια χρηματική κοροϊδία με αυτά) κεφαλέςπρε-φόνο! Εδώ ένα ωραίο άρθρο που εξελίχτηκε.... στο Audiogon με κάποιο belt-drive vs. direct-drive η αλλιως ενα απο τα κορυφαία πλατό το Raven AC-3 ($18,000) με ένα σαν του Μάνου (μας :tongue:) “φτηνιάρικου” ($300) Victor / Jvc TT-81... το όλο στόρι εδώ! Τα λέμε σύντομα πάλι!
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Κάθε προϊόν απευθύνεται στο target group του, σύμφωνα με αυτά που προσφέρει σε συνάρτηση με τα πληρωτέα που ζητάει.
Υπάρχουν "σχολές" και "απόψεις" για όλους.

Το πόσο και εάν μας "αρέσει" ή είναι "σωστό" είναι θέμα άποψης.
Όπως είπε και μια ψυχή, θα πρέπει να είσαι και τυχερός για να σου "πετύχει" η ...ομελέτα, που για την οποία αν δεν σπάσεις αυγά δεν τη φτιάχνεις.

Όλα πάντως οδηγούν στο επιθυμητό - την αναπαραγωγή μουσικής κι εμείς ασχολούμαστε με το ξεψύρισμα της μαϊμούς.
Μα γι αυτό δεν είναι το Χάλι - Έντ?
Πως αλλιώς θα υπήρχαν εταιρίες που "τα παίρνουν" αν δεν κυκλοφορούσαν πελάτες που να τις πληρώνουν?:biggrin:
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Και για να δούμε εάν ισχύουν κάποια γραφόμενα στο Audiogon... κάπως έτσι ξεκίνησε... από το μήνυμα αυτό, εάν έχεις όρεξη διάβασε το!
Έχω να πω ότι πέρα από τον χαρακτήρα/είδος του πλατό... δίνουν τα πλίνθ - οι βραχίονες (το έχω πει επανειλημμένα στα αναλογικά, άλλη μια χρηματική κοροϊδία με αυτά) κεφαλές – πρε-φόνο! Εδώ ένα ωραίο άρθρο που εξελίχτηκε.... στο Audiogon με κάποιο belt-drive vs. direct-drive η αλλιως ενα απο τα κορυφαία πλατό το Raven AC-3 ($18,000) με ένα σαν του Μάνου (μας
) “φτηνιάρικου” ($300) Victor / Jvc TT-81... το όλο στόρι εδώ! Τα λέμε σύντομα πάλι!
Σωστός!:hi:
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.744
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Κατά την ταπεινή μου γνώμη , ενα ''καλό'' και πανάκριβο σύστημα , οφείλει να παίζει καλά , όλες τις μουσικές.Οχι μόνο κλασσική και τζαζ.
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Κατά την ταπεινή μου γνώμη , ενα ''καλό'' και πανάκριβο σύστημα , οφείλει να παίζει καλά , όλες τις μουσικές.Οχι μόνο κλασσική και τζαζ.
Τι ταπεινό παιδί... τρελαίνομαι... :rolleyes: :laugh:
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Κατά την ταπεινή μου γνώμη , ενα ''καλό'' και πανάκριβο σύστημα , οφείλει να παίζει καλά , όλες τις μουσικές.Οχι μόνο κλασσική και τζαζ.
Ότι δηλαδή θα πρέπει να κάνει κι ένα φθηνό "ταπεινό" σύστημα...:tongue:
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Ακόμα και μουσικές "συνεργείου ":rolleyes:
 

Μηνύματα
5.368
Reaction score
6.495
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Eρχεσε στα λογια μου, δε συγκρινα ψηφιακα με αναλογικα, αναφερωμαι για την συγκριτικη ακροαση που πηγε να στηθει δυο ιδιων τεχνολογιων πικαπ!!!!!
Εγω προσωπικα θα δεχομουν να παιξω και με τα 200γρ αλλα (μιας και το εργαλειο λογω υψηλης σιμπιεσης εχει τα θεματακια του οχι οτι δε τσουλαει , απλα δεν περνει την πραγματικη αποδοση , τα θελει τα οκτανια του),αλλα και με οποιοδηποτε αλλο βυνιλιο χωρις καμια εμμονη, και ας τσαλακωνομουν , ομως θα εδειχνα τι πραγματικα κανει το εργαλειο στις ιδανικες ιδιαιτερες συνθηκες....κριμα ...
 

Μηνύματα
3.188
Reaction score
209
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

θες να πεις οτι ενα φτηνο πικαπ-κεφαλη μπορει με equal μπορει να μετρηθει με πολλαπλασιας τιμης ? ως σαν να λεμε το χαμηλωσαμε το εργαλειο , το καναμε τραπεζι ,του αλαξαμε λαστιχα , και μεγαλωσαμε τα φρενα αντε να το βαλουμε στην πιστα?(οι παραλληλισμοι μου ειναι καθαρα αυτοκινιστικοι μιας , μιας και στην προκειμενη περιπτωση με τους ορους που ζητα ο γρηγορος με το GT3 στην πιστα του δε τους δεχτηκε ο SUV )Aναφερωμαι στη συγκεκριμενη κοντρα μιας και εχει να κανει καθαρα με το vfmoney αν δεν απατωμαι.
Ξέρεις τι γίνεται; Διαβάσαμε για ένα σύστημα των 100 χιλιάδων που σου λέει ότι όπως παίζει αυτό jazz και μουσική δωματίου, δεν παίζει κανένα άλλο.

Όταν γνωρίζουμε ότι μέσω DSP μπορείς να κάνεις παπάδες... . :cautious:

Δεν πρόκειται λοιπόν για αυτοκίνητο που του αλλάξαμε τα ζαντολάστιχα και το χαμηλώσαμε προκειμένου να πάει σαν το αγωνιστικό. Πρόκειται για το ίδιο το σασί που το παίρνουμε και του προσθέτουμε ό,τι θέλουμε, με αποτέλεσμα να παίζει όπως θέλουμε και ό,τι θέλουμε.
Για να μην πω ότι μας επιτρέπει να σχεδιάσουμε και το ίδιο το σασί.

Στο 1/10 της τιμής... .
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.848
Μηνύματα
2.954.187
Members
38.250
Νεότερο μέλος
paris29
Top