Gojakla
Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
- Μηνύματα
- 5.248
- Reaction score
- 7.491
ΠΑΝΤΑ πρέπει να ακούγονται μποθ σαϊντς...
Πέρα από οποιαδήποτε παθήματα ιδιωτών,σημειώνεται ότι ο διαμειφθείς διάλογος-έστω και αν έχει μεταφερθεί με αμελητέες παραλλαγές- θυμίζει επεισόδιο από το "Ιπτάμενο Τσίρκο" των Monty Python και αξίζει να μείνει ως διδακτικό μνημείο.Απολαύστε διάλογο και θα καταλάβετε πολλά πράγματα. Απολαύστε:
Ακολουθεί κάποια μουρμούρα που δεν καταλαβαίνω, “ώστε είσαι αρνητικός” κάτι τέτοιο, και “καλά θα τα πούμε”, και μου έκλεισε το τηλέφωνο.
- Τα ηχεία δεν παίζουν.
- Πώς? Ποιό ηχείο?
- Όχι ΤΟ ηχείο. ΤΑ ηχεία. Και τα δύο.
- Και τα δύο?? Τι εννοείς δεν παίζουν? αφού τα ακούσαμε μαζί και παίζουν. Καλά ξαφνικά χάλασαν και τα δύο?
- Ναι, όχι δεν παίζουν ακριβώς. Παίζουν αλλά όταν παίζουν δυνατά. Δεν παίζουν όταν η ένταση είναι χαμηλή. [ Σημείωση δική μου: κατά την πώληση ακούγαμε σε χαμηλή ένταση. ] Και στα έλεγα εγώ, τα έχω διαβάσει στο ίντερνετ ότι έχουν προβληματικά ρελέ και ειδικά τα γράφουν για το ΒΜ6. Να μπεις στο ιντερνετ και να τα διαβάσεις.
- Φίλε μου τα ηχεία που αγόρασες είναι τα ΒΜ15Α και όχι τα ΒΜ6. Καμία σχέση.
- Τέλος πάντων. Κι εγώ τώρα τι κάνω? Την πάτησα?
- Τι εννοείς την πάτησες? Φυσικά και ΔΕΝ την πάτησες. Τα ηχεία είναι άριστα, τα ακούσαμε και μαζί, αλλά εσύ ήρθες προκατειλημμένος από όσα έχεις διαβάσει οτι τα ηχεία, σώνει και καλά και ντε, θα έχουν πρόβλημα στα τουίτερ. Και στο τέλος τέλος γιατί ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΕΣ ΔΥΟ ΗΧΕΙΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΣΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ?
- Το ήξερες οτι έχουν πρόβλημα και δεν μου το είπες.
- Φίλε μου δεν σε κορόιδεψε κανείς. Με ρώτησες από την αρχή και σου απάντησα οτι δεν γνωρίζω καν την ύπαρξη του ρελέ που αναφέρεις. Και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα. Σου μιλώ με απόλυτη ειλικρίνεια. Και με αυτά που μου λες με αποκαλείς ψεύτη. Εσύ λοιπόν που τα γνώριζες όλα αυτά γιατί ήρθες και τα αγόρασες??
- Δηλαδή εγώ την πάτησα τώρα, αυτό μου λες?
- Σε παρακαλώ ηρέμησε διότι από όλα αυτά που έχεις διαβάσει έχεις επηρεαστεί και δεν κρίνεις σωστά. Τα ηχεία παίζανε και τα ακούσαμε και οι δύο. Εγώ σου προτείνω να τα δει ένας τεχνικός στην BON STUDIO από εκεί που τα αγόρασα. Θα σου πει αν υπάρχει πρόβλημα και θα ησυχάσεις. Και στην τελική αν έχει πρόβλημα κάποιο ρελέ, το αλλάζεις.
- Και θα πληρώσω εγώ 500 ευρώ??
- Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνει 500 ευρώ ένα ρελέ. Σε παρακαλώ πολύ πήγαινε να κάνεις πρώτα έναν έλεγχο. Στην BON STUDIO τα δουλεύουν χρόνια αυτά τα εργαλεία και τα ξερουν. Πήγαινε να δούμε πρώτα αν έχουν πρόβλημα. Πώς να σε βοηθήσω? Θες να αναλάβω να σου κλείσω εγώ ένα ραντεβού με έναν τεχνικό?
- Όχι δεν θέλω. Και δηλαδή εγώ την πάτησα τώρα. Και τι έχω κάνει λάθος δηλαδή?
- Μα συγνώμη, αλλά όλα λάθος τα έχεις κάνει.
- Δηλαδή?
- Δηλαδή πρώτα έκατσες και διάβαζες ένα σωρό προβληματικά στο ιντερνετ για τα συγκεκριμένα ηχεία με το ρελέ και τα τουίτερ και διάφορα. Και παρόλα αυτά ψάχτηκες να αγοράσεις τα συγκεκριμένα. Και έρχεσαι στο σπίτι μου και τα ακούς για λίγο και τα αγοράζεις άμεσα. Και τώρα διαπιστώνεις εκ των υστέρων (χωρίς να το έχεις τσεκάρει ακόμη) οτι τα ηχεία έχουν πρόβλημα. Και μου μιλάς με αυτό το ύφος και με αποκαλείς ψεύτη. Σαν να φταίω εγώ για τις δικές σου επιλογές. Συγνώμη αλλά όλα λάθος τα έκανες. Σου ξαναλέω όμως: Κάνε έναν έλεγχο να δούμε τι γίνεται πρώτα και πες μου.
.
Δεν θέτε, όχι δεν μπορείτε...Ενημερωτικά: Τα προσωπικά μηνύματα δεν "ξεκλειδώνουν" ούτε μπορούμε φυσικά να τα δούμε.
Ανεξαρτήτως αν δεν μπορούμε ή δεν θέλουμε, εσύ τί είδους διαχειριστή προτιμάς; Αυτόν που σου απαντά ευσχήμως - αφούδεν θέλει, διότι έτσι πρέπει, ή εκείνον που θέλει και το κάνει κρυφά;Δεν θέτε, όχι δεν μπορείτε...![]()
Και επιμένεις... Μήπως δεν ήμουν σαφής στο προηγούμενο post μου;Ξεκολλάτε ρε... Ζιζίκο δεν υποννοώ κάτι άσχημο. Κακώς πήγε ο μυαλός σου εκεί που πήγε, από το λίγο που με ξέρεις.
Αυτό που έγραψα είναι ότι η πλατφόρμα, σαν πλατφόρμα, προφανώς και επιτρέπει τον πλήρη έλεγχο του forum.
Αντιλαμβάνομαι λοιπόν ότι δεν θέτε να πράξετε έτσι. Και το έγραψα τιμητικά.
Απαντώντας λοιπόν και στον κ. Κόγια, προφανώς και μου αρέσει το φανερό "δεν θέλω".
Δατ΄ς ολ...![]()
Παντως ειμαστε παλικαρια απο τα λιγα οι Ελληνες..το θεμα technics is back πχ ας πουμε, το οποιο αφορα την επιστροφη μιας εταιρειας με μεγαλη ιστορια στον χωρο του hi-fi, εχει διαβαστει απο 60% - 70% λιγοτερα ατομα σε σχεση με αυτο. Ψοφαμε για μανουρα τελικα μου φαινεται![]()
Διαφωνώ με την τοποθέτησή σου. Οι άνθρωποι αξίζουν πολύ περισσότερο από τα μηχανήματα και πρέπει να μας απασχολούν πολύ περισσότερο οι ανθρώπινες σχέσεις από τα άψυχα κουτιά.
Εσυ που το γνωριζες (αφου ειναι παντου στο internet) γιατι δεν το ελαβες υποψη και προτεινες την συγκεκριμενη αγορα?3, Μπορει ο κυριος με καποιο λογικο επειχηριμα να μας ενδειξει οτι, κατι το οποιο η ιδια η dynaudio θεωρει φυσιολογικη φθορα μετα απο πολυετη χρηση, και ειναι παντου στο internet παραδειγματα απο χρηστες που εχουν το ιδιο προβλημα δεν το γνωριζε?
Αν το προβλημα εμφανιζοτανε μετα απο 2-3-12 μηνες Αυτο θα σημαινε οτι ο πωλητης πουλησε ενα αριστο προιον το οποιο κατι επαθε μετα απο την αγορα,δεν ζητησα εγγυηση.Εσυ που το γνωριζες (αφου ειναι παντου στο internet) γιατι δεν το ελαβες υποψη και προτεινες την συγκεκριμενη αγορα?
Αυτος που αγοραζει οφειλει να ερευνα πριν την αγορα κι οχι ο κατοχος (αυτος εχει ιδία αποψη).
Κι αν το προβλημα εμφανιζοταν μετα 6μηνο ή χρονο, ποιος θα εφταιγε?
Υ.Γ.: Δεν εχω καμια σχεση με τον πωλητη, μου ειναι αγνωστος.
Να μην ειχε καταλαβει οτι τα tweeter που και που σταματανε να παιζουνε?την περίπτωση να προϋπήρχε το πρόβλημα και να μην το είχε καταλάβει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης γιατί την αποκλείουμε κατηγορηματικά;