Έμεινα ..πάκης

Status
Not open for further replies.

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.513
Reaction score
138.461
Επειδή όλα είναι αλληλένδετα, εγώ δέχομαι όλα τα θετικά που αναφέρθηκαν απο εκείνους που έχουν ακούσει τα Grimm (και για να πω την αλήθεια θα επιδιώξω να τα ακούσω το συντομότερο δυνατό για να έχω ιδία άποψη).

Είναι λοιπόν, τα κορυφαία ήχεία που υπάρχουν με εντελώς flat απόκριση, μεγάλη δυναμική περιοχή και σε συνδυασμό με έναν φροντισμένο χώρο αποδίδουν τα μουσικά δρώμενα ακριβώς όπως τα αντιλήφθει ο μαστεράς.

Φαντάζομαι όμως οτι γνωρίζετε πως ο καθένας μας ΔΕΝ ακούει flat...
Δεν ξέρω πόσοι το πήραν χαμπάρι και πόσοι το δοκίμασαν το τεστάκι σε αυτό το νήμα http://www.avsite.gr/forum/threads/Καλά-παιδάκι-μου-κουφάλογο-είσαι.145040/
ή πόσοι απο εμάς έχουν κάνει κανονικό ακουόγραμμα, αλλά όσοι έχουν κάνει θα έχουν διαπιστώσει οτι η ακοή μας (καθενός ξεχωριστά) έχει βυθίσεις ή/και ανυψώσεις σε διαφορετικές συχνοτικές περιοχές.

Εχουμε λοιπόν τα οποιαδήποτε Grimm και μετά απο επίπονες διαδικασίες έχουμε μετρήσει το χώρο, έχουμε τοποθετήσει ιδανικά τα ηχεία μέσα σε αυτόν και έχουμε πετύχει μια flat φασματική απόκριση.
Εγώ όμως ή ο Χ ή ο Ψ που θα τα άκουσουμε ΔΕΝ θα παρουμε flat απόκριση, γιατι πολύ απλά δεν δύναμεθα εκ κατασκευής να ακούσουμε flat.
Άρα έχει δίκιο ο VasilisM που ρώτάει τί άκουσε ο Ear, γιατί σίγουρα ΔΕΝ άκουσε flat.
Το όλο σκεπτικό σου είναι εντελώς μα εντελώς λάθος. Ξανασκέψου το και αν δε το καταλάβεις, σου λέω.
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Η απορια μου ειναι γιατι π.χ οταν ΑΚΟΥΕΙ ο Κωστας ear η ο γκεομιατ η ο vet και μερικοι αλλοι αυτο που ακουνε ειναι ντε και καλα ισοτιμο του αντικειμενικου.Ξαφνικα ολοι (παγκοσμιως μαλιστα) αποδεικτηκαν κουφοι,ασχετοι ,απαιδευτοι (αν ξεχασα κατι συμπληρωστε το) κλπ,εκτος οι λιγοι που διαθετουν 30Κ και μαλιστα μη χαιενδικα 30Κ !!!!!! Εγιναν ξαφνικα τα 30Κ dirt cheap και bargain ........ μαλιστα !!!!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.513
Reaction score
138.461
Η απορια μου ειναι γιατι π.χ οταν ΑΚΟΥΕΙ ο Κωστας ear η ο γκεομιατ η ο vet και μερικοι αλλοι αυτο που ακουνε ειναι ντε και καλα ισοτιμο του αντικειμενικου.Ξαφνικα ολοι (παγκοσμιως μαλιστα) αποδεικτηκαν κουφοι,ασχετοι ,απαιδευτοι (αν ξεχασα κατι συμπληρωστε το) κλπ,εκτος οι λιγοι που διαθετουν 30Κ και μαλιστα μη χαιενδικα 30Κ !!!!!! Εγιναν ξαφνικα τα 30Κ dirt cheap και bargain ........ μαλιστα !!!!!
Δεν με παρακολουθείς.

Ή κάνεις πως δε καταλαβαίνεις.

Για να στο εξηγήσω για άλλη μια φορά: ΥΠΑΡΧΟΥΝ αντικειμενικά πράγματα που ακούς, και ΥΠΑΡΧΟΥΝ και υποκειμενικά.

Εγώ προσωπικά, ασχολούμαι ΜΟΝΟ με τα αντικειμενικά του ήχου, τα οποία δε δέχονται αμφισβήτησης.

Άμα ψάχνεις τα υποκειμενικά, την υγρότητα των μεσαίων, τα μεταξένια πρίμα ή τον ιδρώτα του ντράμερ, δεν ασχολείσαι ΚΑΘΟΛΟΥ με τα γραπτά μου. Με τις ευλογίες μου αγοράζεις ρεντέκο, κι εγώ μαζί σου, εφόσον τα γουστάρεις και το φχαριστιέσαι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.513
Reaction score
138.461
Για να μη παρεξηγηθώ τζαμπέ ολέ, τον ιδρώτα του ντράμερ τον ανέφερε ο παππάς, ο οποίος επίσης ανέφερε την αντικειμενική ορθότητα του ήχου των γριμ. Δηλαδή, ξεκαθάρισε ο άνθρωπος πως στα αντικειμενικά κριτήρια το ηχείο είναι ανπέχταμπλ, αλλά στα υποκειμενικά δε σε εξιτάρει να ούμε όπως τα ρεντέκο. Τα γνωστά, αυτά που λέμε εμείς οι "κακοί"... :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.513
Reaction score
138.461
Τα όμοια ισχύουν και για τους λάτρεις των χάρμπεθ, όπως και των απανταχού ρεντεκοειδών κατασκευασμάτων χαράς και διαφοροποίησης από τη μάζα, που προσφέρονται σε κάθε βαλάντιο.

Βρε αγορίγκι μου καλό, τσουτσουρώνουν οι ρωγίτσες σου με το χάρμπεθ; Εύγε, και γω μαζί σου και χαίρομαι με τη χαρά σου.

Χόμπι είναι, χαρά προσφέρει. Όλα καλά όλα ανθηρά.

Μην μπερδεύεις όμως τη χαρά σου με την αντικειμενική τεχνολογική υπεροχή, τις αδιαμφισβήτητες μετρήσεις και την ορθότητα υλοποίησης, διότι καλό μου παλικάρι, μπερδεύεις την φούτσα με τη βούρτσα..
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.513
Reaction score
138.461
Το καρδιοειδές μπάσο των γκέιθάιν όντιο, έχει εκθειαστεί πρωτίστως από τον παλιό κακό της παρέας, τον φίλο που μας άφησε, τον αρ ντι.

Ούτε αυτός το "άκουσε", ούτε γω. Θα ήθελα όμως. Γιατί; Μα γιατί μειώνει τα μειονεκτήματα κάθε χώρου, όποιος κι αν είναι αυτός. Αυτή είναι η θεωρία, και δεν είναι θεωρία συνωμοσίας, σα το κονσπίρασι θίορι με τον παλαβιάρη που πηδώντας φώναζε τζερόνιμο και τα συναφή. Ομοίως η θεωρία λέει πως το γριμ μειώνει τα μειονεκτήματα του χώρου, άρα συγκριτικά με ίδιας συνολικής ποιότητας ηχεία, αλλά άλλης σχεδίασης, τα γριμ θα παίζουν καλύτερα στο χώρο σου, καθώς επηρεάζονται λιγότερο από αυτόν.

Τι ποσοστό είπαμε ακούμε από το χώρο και τι από το ηχείο; Παλιές γνώσεις, αλλά γνώσεις που δεν είναι να τις κάνεις "γαργάρα" όταν αναφέρεσαι στο πως ακούγεται στο χώρο σου το γριμ. Κάποιοι από μας, θυμούνται.. ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.513
Reaction score
138.461
Αυτές οι <<παράπλευρες πορείες>> καθορίζουν τη διαφορετικότητα και ουδείς μπορεί να κατηγορηθεί για παραστράτημα.
Κάλλιστα μπορεί να ισχυριστεί ότι αντικειμενικός στόχος του είναι το μουσικό γεγονός και όχι το ηλεκτρικό, αποθηκευμένο, σήμα!
Αυτός όμως ο ισχυρισμός είναι παραστράτημα ντε φάκτο. :)

Αυτό που μπορεί να πετύχει μια οποιαδήποτε ορθώς υλοποιημένη μηχανή, είναι η πιστή αναπαραγωγή του "ηλεκτρικού αποθηκευμένου σήματος", όπως χαρακτηριστικά λες.
Υπό συνθήκες εντελώς συγκεκριμένες, καθοδηγούμενες, πχ ακολουθώντας κάποιον απόλυτα συγκεκριμένο για μια περίσταση αλγόριθμο ανάστροφης διαφοροποίησης του "ηλεκτρικά αποθηκευμένου σήματος" σε σχέση με το αληθινό μουσικό γεγονός, ναι, θα μπορούσε μια μηχανή να προσεγγίζει το αληθινό μουσικό γεγονός περισσότερο από το "αποθηκευμένο ηλεκτρικό σήμα", αλλά αυτό θα ίσχυε ΜΟΝΟ σε πολύ πολύ στενά όρια ελέγχου, πχ για απόλυτα συγκεκριμένο εξοπλισμό ηχογράφησης και απόλυτα τυποποιημένο και στανταρισμένο μάστερινγκ με συγκεκριμένο αλγόριθμο και με συγκεκριμένα μηχανήματα φυσικά. ΜΟΝΟ για αυτές τις απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες, θα μπορούσε να ισχύει ο παραπάνω (κατά τα άλλα απολύτως φαύλος) ισχυρισμός. Και για να το πω πιο λαϊκά, ξυστ'τα 'ντίδγια'ς με γκασμά.. :)

Οπότε όχι, δε μπορεί να ισχύει τέτοιος ισχυρισμός, είναι αστειότητα.

Καταλαβαίνω όμως τι λες και που το πας, και ναι, σου δίνω τα δίκια σου.
Θεωρώ πως ο έγκυρος ισχυρισμός που υφίσταται είναι πως:
1) δε ξέρω να το φτιάξω τέλειο, ούτε έχω τον εξοπλισμό, ούτε τη διάθεση
2) είναι πολύ ακριβό να το φτιάξω τέλειο
3) το τέλειο δεν είναι αυτού του κόσμου
4) στην μάζα δεν αρέσει το τέλειο, η ψυχοακουστική μας λέει ξεκάθαρα τι αρέσει στη μάζα (βλέπε λάουντνες με συμπίεση δυναμικών κλπ, ή πχ κόκκινο παντού στις φωτογραφίες της Sony, κλπ κλπ κλπ, αρέσει ρε παιδάκι μου, είναι γεγονότο)

άρα:
1) δε με πολυενδιαφέρει να το φτιάξω τέλειο, γιατί να σπάω τα όμορφα τριχωτά μου μπαλάκια άλλωστε;
2) με ενδιαφέρει να αρέσει σε όσο πιο ευρύ καταναλωτικό κοινό (χώσε λίγα μπάσα παραπάνω στους 60, έλα μωρέ, σε ποιον δεν αρέσουν κλπ)
3) αρέσει η διαφορετικότητα, το εκκεντρικό, ας κάνουμε κάτι τέτοιο, βλέπει ουάου βαρουφάκη σε ήχο κι είσαι μέσα
4) αφού μωρέ δεν ακούει, ας το κάνουμε όμορφο τουλάχιστον, να είναι κόσμημα, κοίτα να γυαλίζει!

κι έτσι εξηγούνται οι "παράπλευρες πορείες", οι διαφορετικότητες που λες, και ναι, όντως, στην τελική δε μπορεί να κατηγορηθεί κανείς για "παραστράτημα", είναι ...απόψεις! :)
 

AriPetro

Ears of Gold
Μηνύματα
976
Reaction score
1.652
Κώστα το παρακάτω το έγραψα σε θρεντ του μέλους panostr πέρυσι τον Ιούλιο...

" Πάνο, να σου πω δύο-τρία πραγματάκια για τα Harbeth.
Δεν είναι μυστικό οτι είμαι κάτοχος των μικρών Harbeth (P3ESR), και έχω ακούσει τα 30αρια και το SHL5.
Το οτι είμαι fan της Harbeth-ιανής άποψης στη μουσική αναπαραγωγή, δεν σημαίνει οτι είμαι και αιθεροβάμων.
Αυτά τα ηχεία, ή τα "αγαπάς" ή τα "μισείς".
Είναι έτσι σχεδιασμένα, ώστε η καμπίνα τους να συμμετέχει μέσω κάποιων συντονισμών στη μουσική αναπαραγωγή. Είναι η γνωστή "κουτίλα", που αναφέρουν πολλοί επικριτές τους (οι extreme επικριτές τους τα λένε "καυσόξυλα").
Αυτή η κουτίλα λοιπόν, είναι κάποιοι μετρήσιμοι συντονισμοί των καμπινών τους στην περιοχή μεταξύ 200-500Hz.
Ως αποτέλεσμα, ξεφεύγουν από την ουδετερότητα και παρουσιάζουν την μουσική με τον δικό τους τρόπο.
Εμένα μου αρέσει η "άποψη" τους αυτή ως προς την αναπαραγωγή μουσικής, αλλά ξέρω ταυτόχρονα, οτι απέχει απο το "πραγματίκο" το "αληθινό", όμως δεν ψάχνω το αληθινό αλλά αυτό που αρέσει σε μένα.
Με άλλα λόγια ξέρω τι ακούω και γιατί μου αρέσει αυτό που ακούω, έστω και αν δεν είναι το "σωστό".

Απο τα γραφόμενα σου έχω καταλάβει οτι σου αρέσει η ρόκ μουσική και οτι σου αρέσει να ακούς σε υψηλές εντάσεις, όπως επίσης οτι σου αρέσει το χαμήλο του PMC.

Κατά την ταπεινή μου γνώμη, κανένα απο αυτά τα στοιχεία που σου αρέσουν δεν έχουν τα Harbeth.
Δεν λέω να μην τα ακούσεις, αντιθέτως, απλά μην περιμένεις τον ουρανό με τα άστρα...

Καλό ψάξιμο φίλε...;):thumbsup:
"

Σου παρέθεσα το συγκεκριμένο ποστ για να καταλάβεις οτι ,ΔΕΝ μπερδεύω αυτό που μου αρέσει με το αντικειμενικά σωστό, ίσα ίσα που ξέρω ποιό είναι λάθος και ΓΙΑΤΙ μου αρέσει αυτό το λάθος.
ΑΛΛΑ βρε συ Κώστα αυτό που πρέπει να καταλάβεις και εσύ είναι οτι η ακοή σου (και οποιουδήποτε άλλου) εξαιτίας της ΜΗ γραμμικότητας της ΔΕΝ σου επιτρέπει να ακούσεις το "αντικειμενικά" σωστό.
Φιλικά Άρης
 

Μηνύματα
4.041
Reaction score
1.720
ωχ!!! περιμενω την σειρα μου!!!! Εχω απαντηση !!!!
Ετσι για να ζωντανεψουμε λιγο την [κοιλια ] των τελευταιων μηνων:D

Παμε δυνατα.......:superman:
 

AriPetro

Ears of Gold
Μηνύματα
976
Reaction score
1.652
Τώρα βέβαια, άν μου πείς οτι πήρες στο χέρι το ακουόγραμμα σου και με κάποιο τρόπο (DSP?) πείραξες το ηχείο ετσι ωστε, στη συχνότητα που το αυτί σου έχει βύθιση πχ 2db, εσύ έδωσες +2db στο ηχείο για να φέρεις την αντιλαμβανόμενη ηχητική απόκριση flat, εγω πάω πάσο...
 


PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Δεν με παρακολουθείς.

Ή κάνεις πως δε καταλαβαίνεις.

Για να στο εξηγήσω για άλλη μια φορά: ΥΠΑΡΧΟΥΝ αντικειμενικά πράγματα που ακούς, και ΥΠΑΡΧΟΥΝ και υποκειμενικά.

Εγώ προσωπικά, ασχολούμαι ΜΟΝΟ με τα αντικειμενικά του ήχου, τα οποία δε δέχονται αμφισβήτησης.

Άμα ψάχνεις τα υποκειμενικά, την υγρότητα των μεσαίων, τα μεταξένια πρίμα ή τον ιδρώτα του ντράμερ, δεν ασχολείσαι ΚΑΘΟΛΟΥ με τα γραπτά μου. Με τις ευλογίες μου αγοράζεις ρεντέκο, κι εγώ μαζί σου, εφόσον τα γουστάρεις και το φχαριστιέσαι.
Σιγουρα καποιος κανει πως δεν καταλαβαινει.
 

Μηνύματα
4.041
Reaction score
1.720
Δηλαδή, ξεκαθάρισε ο άνθρωπος πως στα αντικειμενικά κριτήρια το ηχείο είναι ανπέχταμπλ, αλλά στα υποκειμενικά δε σε εξιτάρει να ούμε όπως τα ρεντέκο. Τα γνωστά, αυτά που λέμε εμείς οι "κακοί"... :)
Το εγραψε στο AV SITE. .. Φιλαρακι να τα λεμε σωστα;). Γιατι ειναι συνηθες ,άλλα να σχολιαζει καθε Μαιο!8-)και άλλα καθε Ιουνιο. Αμα τον εχει πειραξει δε, και η τοπικη κουζινα..... αστα!!:roflmao:
 
Last edited:

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Πάντως περισσότερο ενδιαφέρον από το πόσο καλά μετράει το ακουόγραμμα του EAR (Κωστή respect για το γραφυρό τρόπο που αναλύεις το θέμα), θα ήταν να διαβάζαμε την άποψη του Geomiat, για τη διαφορετικότητα των ακουστών αποτελεσμάτων, μετά την αλλαγή των Lipinski με Grimm.
Tζώρτζη για ρίχτα!:thumbsup:
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Τώρα βέβαια, άν μου πείς οτι πήρες στο χέρι το ακουόγραμμα σου και με κάποιο τρόπο (DSP?) πείραξες το ηχείο ετσι ωστε, στη συχνότητα που το αυτί σου έχει βύθιση πχ 2db, εσύ έδωσες +2db στο ηχείο για να φέρεις την αντιλαμβανόμενη ηχητική απόκριση flat, εγω πάω πάσο...
Kαι επεμβαση για δυο (ανομοια) αυτια .......
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.692
Reaction score
58.376
...
...
η ακοή σου (και οποιουδήποτε άλλου) εξαιτίας της ΜΗ γραμμικότητας της ΔΕΝ σου επιτρέπει να ακούσεις το "αντικειμενικά" σωστό.
Οι ακροαματικές εμπειρίες -ηχητικά πρότυπα και αναπαραγόμενα σήματα- για το ίδιο άτομο θα διεξάγονται υπό κοινές συνθήκες απόκλισης ως προς τη γραμμικότητα του δικού του ακουστικού συστήματος.Κατ'αυτόν τον τρόπο,οι εγγενείς αποκλίσεις τείνουν ν'απαλείφονται,οπότε κυρίαρχες παράμετροι παραμένουν η ακουστική συμπεριφορά του χώρου και η απόδοση του ηχοσυστήματος εντός ατυτού.
Σιγουρα καποιος κανει πως δεν καταλαβαινει.
Η αναφορα μου για την αδυναμια των μεσων που οι μηχανικοι ηχου εχουν στην διαθεση τους να αποθηκευσουν και να αναπαραξουν "τελεια" ενα μουσικο γεγονος δεν νομιζω να βρισκει κανεναν αντιθετο.Ως εκ τουτου , οι μηχανικοι ηχου ,αναγκαζονται εκ των πραγματων, (αναποφευκτα) να κρινουν και να αποφασισουν, με βαση τις αδυναμιες και περιορισμους των μεσων, να δωσουν το τελικο "χρωμα" ωστε κατα την αναπαραγωγη του μουσικου γεγονοτος στο σπιτι μας, αυτο,να θυμιζει κατα τι , κατι που ολοι λιγο πολυ καπου,καποτε εχουν ακουσει.Ενω, οντως μου αρεσε το ποστ σου,(εκανα και like :) ) , σεβομαι και τις γνωσεις και τις αποψεις σου, εν τουτοις πιστευω οτι ως απαντηση,δεν δεν ειναι απολυτα σχετικη με το δικο μου ποστ...
Ολοφάνερον....:sneaky:
το πολύ γνωστό ρεντέκο, είναι μια τυπική χαλιεντάδικη υλοποίηση...
Ενδεικτικόν κιόλας ότι ο μακαρίτης σχεδιαστής/κατασκευαστής τους Werner Rehde ήταν διευθυντής ορχήστρας εις το επάγγελμα....
 


Μηνύματα
9.955
Reaction score
13.576
Η απορια μου ειναι γιατι π.χ οταν ΑΚΟΥΕΙ ο Κωστας ear η ο γκεομιατ η ο vet και μερικοι αλλοι αυτο που ακουνε ειναι ντε και καλα ισοτιμο του αντικειμενικου.Ξαφνικα ολοι (παγκοσμιως μαλιστα) αποδεικτηκαν κουφοι,ασχετοι ,απαιδευτοι (αν ξεχασα κατι συμπληρωστε το) κλπ,εκτος οι λιγοι που διαθετουν 30Κ και μαλιστα μη χαιενδικα 30Κ !!!!!! Εγιναν ξαφνικα τα 30Κ dirt cheap και bargain ........ μαλιστα !!!!!
εμμμμμμ στα λεγα εγω ωριλας επρεπε να γινεις....με τοσα εκατομμυρια κουφαλογα...;)
 


Status
Not open for further replies.

Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.029
Μηνύματα
2.959.662
Members
38.280
Νεότερο μέλος
Akrapovic
Top