Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)



Μηνύματα
30.853
Reaction score
25.477
(F)ix I(t) (A)gain (T)ony :p
ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΑΛΟ .......

FUCK
ITALIAN
ALL
TOGETHER


ΞΕΧΑΣΤΗΚΕ??:D:D:D
[DOUBLEPOST=1443567621][/DOUBLEPOST]Το απόλυτο τροχόσπιτο
800.000 ευρώ για ένα hardcore αυτοκινούμενο ΜΑΝ

Έφτασε το τέλος του κόσμου; Μην ανησυχείς καθόλου εφόσον βρίσκεσαι μέσα στο Action Mobil Global XRS 7200. Μπορεί εξωτερικά να μοιάζει με όχημα του στρατού με την πράσινη ματ απόχρωση και τα άγρια χαρακτηριστικά των φορτηγών ΜΑΝ, ωστόσο το 800.000 ευρώ όχημα είναι στην ουσία ένα πολυτελέστατο αυτοκινούμενο. Το 18 τόνων φορτηγό-τροχόσπιτο έχει 720 ίππους και το εσωτερικό του διαθέτει ένα σαλόνι, δορυφορική τηλεόραση, πλυντηριο, στεγνωτήριο και ένα lift στο πίσω μέρος για να τοποθετείς μία μοτοσικλέτα.









http://www.gocar.gr/news/feed/16088...nt=article&utm_campaign=newsletter-2015-09-29
[DOUBLEPOST=1443567666][/DOUBLEPOST]ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ.....:D
 

Μηνύματα
30.853
Reaction score
25.477
ΚΙ ΕΝΑ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝ ΜΑΣΤΟΔΟΝΤΟ.....

Buick Roadmaster 79: Πιο «αμερικανιά» δεν γίνεται
Οι μέρες που τα "μαστόδοντα" περπατούσαν στον πλανήτη Γη δεν είναι και πολύ μακριά. Δεν έχετε παρά να γυρίσετε στη δεκαετία του ’50 και αυτό γιατί ακριβώς την επόμενη δεκαετία περάσαμε στη διαστημική εποχή των… φτερών!
Κώστας Λούβαρης στις 26.09.2015
Το 1941 ο Harley Earl ήταν υπεύθυνος για το μέλλον της «εικόνας» στη General Motors και η σχεδίαση τότε ήθελε πολύ μέταλλο, ήθελε πολύ χρώμιο και όσο πιο πολύ, τόσο πιο καλά. Και εδώ που τα λέμε τίποτα και κανένα αυτοκίνητο δεν αντιπροσωπεύει καλύτερα και πληρέστερα την αμερικάνικη αισθητική εκείνων των ημερών από αυτό εδώ το Buick Roadmaster Estate Wagon (79 series).

Ήταν η κοινωνία του «plenty» και του «macho» και μάλιστα αυτή εδώ η έκδοση με τις «woody» επενδύσεις, δηλαδή τη ξύλινη «rustic» υπερκατασκευή συνέδεε τον κάτοικο της πόλης με αυτόν του χωριού. Χάρη στο τεράστιο μήκος του χωρούσε όλη την οικογένεια και σαν station wagon που ήταν υπόσχονταν να χωρά όλα τα μπαγκάζια του… φυγά της πόλης. Άλλωστε υπήρχε και ασορτί ξύλινη σχάρα στην οροφή για τα παραφερνάλια ψαρικής, μαζί με το κανό του… ινδιάνου. (Όπως και να το κάνουμε το Hollywood μας έχει αφήσει ανεξίτηλα τα σημάδια του!)

Τα δόντια του δράκου

Πέρα της όποιας πλάκας, που μπορεί να κάνουμε σήμερα (και όχι χωρίς καλό λόγο), όταν αναφερόμαστε στην αμερικάνικη αισθητική της δεκαετίας του ’50, το Buick Roadmaster Estate Wagon (79 series) του 1949 είναι ένα εμβληματικό αυτοκίνητο για την μεταπολεμική made in USA αυτοκινητοβιομηχανία. Η δύναμη της καπιταλιστικής κοινωνίας και του άκρατου καταναλωτισμού γνώρισε τη πρώτη της δόξα περιστρεφόμενη στα… λευκά ελαστικά του Roadmaster. Στοίχιζε 3.500 δολάρια και ήταν πολύ μακριά από τις δυνατότητες του μέσου blue-collar εργαζόμενου που κέρδιζε μόλις 30 δολάρια την εβδομάδα! Όμως αυτό δεν εμπόδισε κανένα από το να ονειρεύεται να ψαρεύει δίπλα στον Clark Gable στη λίμνη Tahoe!

Η μάσκα εμπρός με τα οριζόντια χρωμιωμένα «δόντια» αντιπροσώπευε πλήρως την παρουσία και τον όγκο που απαιτούσε μια κοινωνία του «φαίνομαι», που στηρίζονταν πάνω στην κινητικότητα των τάξεων. Κάτι που ήταν άλλωστε και το δυνατό χαρτί του American style καπιταλισμού. Ήταν μια κοινωνία στην οποία πλέον δεν υπήρχαν όρια. Από τη μια στιγμή μπορούσες να εκτιναχθείς στον ουρανό, φτάνει να έπιανες τη… καλή! Αλλά μπορούσε να συμβεί και το αντίστροφο και να βρεθείς μέσα σε μια νύχτα και πάλι πίσω από εκεί που ξεκίνησες (!), μόνο που αυτό το τελευταίο δεν το διαφήμιζε κανείς!

Roadmaster Estate Wagon

Σαν μοντέλο μπορεί να εμφανίστηκε στον κατάλογο της Buick to 1936, αλλά μόλις το 1949 πήρε τη θέση του ανάμεσα κατηγορία «C». Να διευκρινίσουμε εδώ ότι οι διαστάσεις στην ιεραρχία των αυτοκινήτων που προσφέρονταν από τη General Motors χωρίζονταν στις εξής κατηγορίες: Η κατηγορία «Α» περιλάμβανε τα Chevrolet και τα φτηνότερα Pontiac, η επόμενη ως «Β» τα μεγαλύτερα Pontiac και τα μικρότερα Oldsmobile και Buick, ενώ η «C» περιλάμβανε τα μεγαλύτερα Oldsmobile και Buick μαζί με τις πιο μικρές Cadillac, με την «D» στη κορυφή, να απευθύνεται μόνο στις «limo» της Cadillac.

Αυτό συνέβη γιατί κατά τη διάρκεια του Δεύτερου Μεγάλου Πολέμου (από το 1942 έως το 1946) όλη η παραγωγή των αυτοκινήτων για ιδιωτική χρήση είχε σταματήσει και μόνο μετά από αυτή την διακοπή ο Harlow Curtice, που ήταν το αφεντικό της Buick, μπόρεσε να υποσχεθεί: « …ένα καλύτερο αύριο με ιδέες προσαρμοσμένες σε ένα νέο κόσμο, για τον οποίο τόσα εκατομμύρια έδωσαν τη ζωής τους!» (Απλά μακάβριο!)


Για το 1946 μάλιστα η Buick δεν μπήκε στον κόπο να αναβαθμίσει τα μοντέλα του 1942, καθώς το βάρος και οι οικονομικοί πόροι έπεσαν στις Oldsmobile και Cadillac για το 1947 με τη παρουσίαση της πλατφόρμας «C». Όμως αυτή η καθυστέρηση πρακτικά βοήθησε την Buick η οποία έπεσε πάνω στην οικονομική ανάπτυξη που σημειώθηκε δύο χρόνια αργότερα. Το αποτέλεσμα ήταν ότι όταν τα νέα Roadmaster παρουσιάστηκαν το 1948 γνώρισαν τόσο μεγάλη εμπορική επιτυχία που εκτόξευσαν τη Buick στη τρίτη θέση των πωλήσεων στην αγορά των Η.Π.Α.

Παρουσιάστηκαν τέσσερις εκδόσεις, η πρώτη με τον κωδικό 71 που αντιπροσώπευε την κλασική τετράθυρη έκδοση, την 76C που ήταν convertible, την 76S σαν coupe και τέλος την έκδοση 79 Estate Wagon. Ο κινητήρας για όλες τις εκδόσεις ήταν ο πολύ γνωστός οχτακύλινδρος εν σειρά Dynaflash και λέμε γνωστός, γιατί είχε αρχίσει τη ζωή του το 1935! Και τους οχτώ κυλίνδρους (περιττό να σας πούμε ότι ο μοναδικός εκκεντροφόρος ήταν πλευρικά τοποθετημένος) τροφοδοτούσε ένα και μόνο καρμπυρατέρ με την ισχύ να φτλανει τους 150 ίππους στις 3.600 σ.α.λ. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων χρειάζονταν μόνο δύο σχέσεις. Και μια ενδιαφέρουσα πληροφορία: Το κιβώτιο ταχυτήτων δεν ήταν το γνωστό Hydra-Matic της GM, αλλά προέρχονταν από το άρμα μάχης Μ-18 Hellcat! Στα ίδια αρχαιοπρεπή επίπεδα τέλος κινούνταν και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου με την εμπρός ανάρτηση να αποτελείται από διπλά ψαλίδια και τον άκαμπτο πίσω άξονα να αιωρείται πάνω σε ημιελλειπτικά φύλλα σούστας. Όσο για τα φρένα που έπρεπε να επιβραδύνουν περισσότερους από δύο τόνους σίδερου, ξεχάστε τα, γιατί τα τέσσερα ταμπούρα απλά δεν ανταποκρίνονταν!

Πάντως για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, θα πρέπει να θυμίσουμε ότι οι United States ήταν και είναι μια τεράστια έκταση, με τα συνεργεία μίλια μακριά το ένα από το άλλο και ότι ακόμα τότε δεν είχαν κατασκευαστεί οι διαπολιτειακοί αυτοκινητόδρομοι με τους χωματόδρομους να αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό των δρόμων, όπου βέβαια υπήρχαν. Έτσι οι κατασκευές θα έπρεπε να ήταν όχι μόνο ανθεκτικές, αλλά και να επισκευάζονται με λίγα και απλά εργαλεία, κάτι που ίσχυε και για τις αναρτήσεις.

Θέμα prestige, αλλά και τιμής

Μάλιστα αντίθετα από ότι θα πιστεύατε, εκείνη την εποχή τα αυτοκίνητα station wagon στην αμερικάνικη αγορά, αντιπροσώπευαν μόλις το 1% των πωλήσεων καθώς ήταν οι πιο ακριβές εκδόσεις. Και αυτό γιατί κατασκευάζονταν στο χέρι εκτός της μαζικής γραμμής παραγωγής και γι’ αυτό χρησιμοποιούνταν το πιο εύκολο ξύλο για την υπερκατασκευή, που χτίζονταν στο πίσω μέρος. Το πρώτο τέτοιου τύπου αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στην αμερικάνικη αγορά το 1941 από την Buick με το όνομα Super Estate και τον Clark Gable να αναλαμβάνει τη διαφήμισή του, χωρίς όμως μεγάλη επιτυχία. Την ίδια εμπορική αποτυχία ακολούθησε και το Roadmaster Estate Wagon το οποίο κατάφερε να πουλήσει μόλις 653 αντίτυπα!

Έτσι θα έπρεπε να φτάσουμε στα 1954, όταν η Buick παρουσίασε το Roadmaster με κινητήρα V8 (Nailhead) και να προχωρήσει στην αναγκαία επένδυση ώστε οι station wagon εκδοχές να αποκτήσουν εξολοκλήρου μεταλλική υπερκατασκευή. Η χαμηλή τιμή του ήταν το μυστικό της επιτυχίας του που άνοιξε το δρόμο για τα station wagon! Όμως το Roadmaster Estate Wagon πέρα από την αποτυχία του αποτέλεσε το «σήμα κατατεθέν» μιας ολόκληρης δεκαετίας, μιας δεκαετίας όμως που πολύ θα θέλαμε να ξεχάσουμε!

http://www.gocar.gr/go-classic/clas...nt=article&utm_campaign=newsletter-2015-09-29











ΕΔΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟ ΨΩΜΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙ

"ΕΙΔΙΚΟΙ" ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΚΑΝ.....

ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΙΑ ΣΤΡΕΗΤ ΣΙΞ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΕ8!!!!!

ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΒΛΕΠΕΙ ΔΗΛΑΔΗ.....
 

Μηνύματα
30.853
Reaction score
25.477
ΔΟΚΙΜΗ: Mercedes-Benz GLA 180 CDI
Με τον 1.5 diesel, η GLA κλείνει προκλητικά το μάτι σε όσους αναζητούν την πολυτέλεια αλλά δεν είναι διατεθειμένοι να συμβιβαστούν σε οικονομία
Γιάννης Λημναίος στις 25.09.2015
Τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία των SUV οι παράγοντες επιλογής έχουν αλλάξει άρδην. Πλέον, οι εκτός δρόμου ικανότητες δεν αποτελούν σημαντικό κριτήριο δίνοντας τη θέση της στην οικονομία που θεωρείται εκ των ουκ άνευ. Έτσι δημιουργήθηκε η crossover γειτονιά με προτάσεις όπου η τετρακίνηση δεν αποτελεί καν προαπαιτούμενο, αντίθετα με τον μικρό αλλά αποδοτικό κινητήρα που θεωρείται must. Αν μάλιστα είναι και diesel, ακόμη καλύτερα. Τα παραπάνω δεν αφορούν μόνο τα mainstream μοντέλα της κατηγορίας. Τα ίδια ισχύουν και για τις προτάσεις με premium χαρακτήρα και αριστοκρατική καταγωγή. Στη Mercedes-Benz το ξέρουν καλά αυτό και φρόντισαν να προικίσουν τη GLA με τον 1.500άρη diesel της συνεργάτιδας Renault - τέτοιοι έξυπνοι συνδυασμοί προκύπτουν από τόσο ευφυείς συνεργασίες.

Η GLA 180 CDI, αν και με κίνηση στους εμπρός μόνο τροχούς, διατηρεί το στυλ των τετρακίνητων εκδόσεων υιοθετώντας ένα κομψό σπορ αμάξωμα που δείχνει να απέχει αρκετά από το έδαφος. Στο εσωτερικό η ομοιότητα με την A-Class είναι αναμενόμενη και καλοδεχούμενη, με την ποιότητα να βρίσκεται ελαφρώς κάτω από τα κορυφαία για Mercedes-Benz επίπεδα, την εργονομία να είναι σωστά μελετημένη και τη θέση οδήγησης να βολεύει κάθε ανάστημα. Γενικά, δεν έχεις την αίσθηση πως βρίσκεσαι σε κάποιο SUV κοιτώντας τα άλλα αυτοκίνητα αφ’ υψηλού, αλλά σε μικρομεσαίο χάτσμπακ που πατάει σε υπερυψωμένο πλαίσιο. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας, με αποκορύφωμα την αλα tablet οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και τους 9 αερόσακους (μετωπικοί, πλευρικοί, οροφής και γονάτων οδηγού), ενώ μπορεί να εμπλουτιστεί όσο αντέχει η τσέπη σου. Εμείς από τα έξτρα ξεχωρίζουμε τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Η καμπίνα τα πάει καλά και σε χώρους. Πίσω δύο ενήλικες έχουν αρκετό αέρα, με εξαίρεση το ύψος στις ακριανές θέσεις που περιορίζεται από την καμπυλότητα της οροφής, κάτι που επηρεάζει κυρίως αν κάθονται τρεις επιβάτες στο πίσω κάθισμα. Η σχεδιαστική γραμμή που θυμίζει κουπέ απαιτεί επίσης προσεκτικό μπες - βγες, αν δεν θες να κουτουλίσεις στην οροφή. Μεγάλος, τετράγωνος και απόλυτα εκμεταλλεύσιμος είναι ο χώρος αποσκευών, με την απουσία ρεζέρβας να απελευθερώνει επιπλέον λίτρα (421 στο σύνολο). Πολλοί είναι και οι αποθηκευτικοί χώροι στο εσωτερικό, χάρη και στο αυτόματο κιβώτιο που ελέγχεται από το joystick και τα paddles στην κολόνα του τιμονιού απελευθερώνοντας χώρο στην κονσόλα.




Στην οδήγηση, το πρώτο που σου κάνει θετική εντύπωση είναι ο άριστος συνδυασμός του μοτέρ με το προαιρετικό 7-άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7G-DCT που “φοράει” το αυτοκίνητο της δοκιμής μας. Στην προκειμένη περίπτωση η ζωντάνια του μοτέρ δεν οφείλεται στους 109 ίππους αλλά στη ροπή των 260 Nm που κορυφώνεται στις 1.750-2.500 rpm μόλις. Τα 11,9 sec που ανακοινώνει ο κατασκευαστής για την επιτάχυνση 0-100 km/h είναι μια μάλλον απαισιόδοξη τιμή. Η GLA 180 CDI Auto δείχνει ταχύτερη στην πραγματικότητα, ενώ πολύ θετικά είναι και τα σχόλιά μας τόσο για τα δυνατά φρένα όσο και για την εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Το στιβαρό πλαίσιο πατάει γερά στην άσφαλτο και προσφέρει αρκετή πληροφορία, ενώ την ίδια στιγμή απορροφά αποτελεσματικά τις λακκούβες με μια μικρή αδυναμία στις μεγάλες εγκάρσιες ανωμαλίες. Γενικά, η GLA 180 CDI είναι άνετη, σταθερή, δεν γέρνει και εμπνέει εμπιστοσύνη στον οδηγό της.

Παράλληλα είναι και οικονομική. Στην πόλη, αν κινείσαι ήρεμα δεν ξεπερνάς τα 7 lt/100 km σε κατανάλωση πετρελαίου και στο ταξίδι είσαι χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια στα 5,5. Μόνο αν κυνηγάς το χρόνο βλέπεις τιμές που ξεκινούν από 9. Υπολόγισε μια μέση τιμή κατανάλωσης κοντά στα 6,2 lt/100 km, όχι μακριά από τα 3,9 της επίσημης εργοστασιακής τιμής. Και με εκπομπές CO2 στα 103 g/km, τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας είναι κάτω από 100 ευρώ!

Με άλλα λόγια, ο μικρός 1.5 diesel τα καταφέρνει περίφημα τόσο σε απόδοση όσο και σε οικονομία, οπότε εύκολα παραβλέπουμε την τραχύτητα στη λειτουργία του που κάποιες φορές νικά την καλή ηχομόνωση της καμπίνας για να φτάσει στα αυτιά σου. Πταίσμα που μαζί με τα υπόλοιπα μειονεκτήματα δεν αρκούν να χαλάσουν την εικόνα ενός ξεχωριστού, premium, ευχάριστου στην οδήγηση και οικονομικού στη χρήση crossover.


http://www.gocar.gr/test-drives/tes...nt=article&utm_campaign=newsletter-2015-09-29
 


Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.831
Reaction score
76.332
ΕΔΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟ ΨΩΜΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙ

"ΕΙΔΙΚΟΙ" ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΚΑΝ.....

ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΙΑ ΣΤΡΕΗΤ ΣΙΞ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΕ8!!!!!

ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΒΛΕΠΕΙ ΔΗΛΑΔΗ.....

Ο Fireball κινητήρας ήταν Ι8 Γρηγόρη, οκτακύλινδρος σε σειρά.

https://en.wikipedia.org/wiki/Buick_Straight-8_engine
 

Μηνύματα
30.853
Reaction score
25.477
Ο Fireball κινητήρας ήταν Ι8 Γρηγόρη, οκτακύλινδρος σε σειρά.

https://en.wikipedia.org/wiki/Buick_Straight-8_engine
ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΛΟΥΒΑΡΗ.

ΜΑΜΗΜΕΝΗ ΔΥΣΛΕΞΙΑ.......

Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΣΤΡΕΗΤ.
 
Last edited:


Μηνύματα
4.543
Reaction score
3.085
Τέλη Κυκλοφορίας 2016

Τελικά, ίδιος θα παραμείνει ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας 2016 για όλα τα οχήματα. Οι δημοσιεύσεις που έλεγαν για αναπροσαρμογή του τρόπου υπολογισμού με βάση την αξία του αυτοκινήτου, μετατίθενται προς το παρόν για το 2017.

Από τη σημερινή ειδησεογραφία:

Τα τέλη κυκλοφορίας 2016 τελικά στον «πάγο»
-
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.904
Reaction score
91.024
Και είναι σίγουρο ότι οι ιδιοκτήτες που "αμελούσαν" το ΚΤΕΟ θα βρίζουν επειδή δημιουργούνται ουρές...
Άντε να δούμε τι θα γίνει και με τα ανασφάλιστα που σε περίπτωση ατυχήματος πρέπει να πας δικαστικά μήπως και πάρεις χρήματα σε 20 χρόνια. Όποιος δεν θέλει ή δεν μπορεί να πληρώσει πρέπει να αναλαμβάνει τις ευθύνες του. Και να σκεφτεί πιο σοβαρά αν πρέπει να είναι κάτοχος αυτοκινήτου.

--------------------------------------------------------------------------
Τελευταία προθεσμία σήμερα για εκατομμύρια αυτοκίνητα να περάσουν ΚΤΕΟ

Υπολογίζεται ότι από τα 2,5 εκατ. οχήματα και τα περίπου 1 εκατ. δίκυκλα που δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ, μόλις το 30% αυτών έχουν ελεγχθεί.
Ουρές σχηματίζονταν χθες στα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων σε όλη την Ελλάδα, καθώς σήμερα λήγει η πρώτη καταληκτική προθεσμία από τις συνολικά τρεις που έχουν προβλεφθεί.

Σε περίπτωση που κάποιοι οδηγοί δεν περάσουν μέχρι και την Τετάρτη το Ι.Χ. τους από έλεγχο ΚΤΕΟ τότε:

-θα επιβαρυνθούν με πρόστιμο καθυστέρησης 65 ευρώ.
-θα χρειαστεί να πληρώσουν 50 ευρώ, όσο δηλαδή κοστίζει ο τεχνικός έλεγχος.
- θα επιβαρυνθούν με πρόστιμο 450 ευρώ, σε περίπτωση τροχαίου ελέγχου.

Ωστόσο, φέτος πολλοί οδηγοί μπορούν να γλιτώσουν πρόστιμα 150 ευρώ, εφόσον περάσουν τα οχήματά τους από έλεγχο μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου 2015.

Ωστόσο, εάν ο τεχνικός έλεγχος διενεργηθεί από το νέο έτος (µετά την 31-12-2015), τότε εκτός από τις παραπάνω τρεις επιβαρύνσεις, θα χρειαστεί να πληρώσουν το πρόστιμο των 150 ευρώ.
 

Μηνύματα
4.543
Reaction score
3.085
Η υπόθεση ΚΤΕΟ και η υπόθεση Ασφάλιση, είναι μια από τις πολλές παθογένειες της ελληνικής κοινωνίας και συνολικά του συστήματος. Και δεν εννοώ του καπιταλιστικού, για να μην παρεξηγιόμαστε, αλλά ειδικά του τρόπου με τον οποίο είναι οργανωμένο το σύστημα ελέγχου των ιδιωτικών οχημάτων καθώς και με ποιόν τρόπο αυτός ο τρόπος οργάνωσης επιδρά στη νοοτροπία των ιδιοκτητών-οδηγών.

Όποιος έχει έστω μια μικρή εικόνα του τί συμβαίνει ας πούμε στην ελληνική επαρχία, μπορεί να καταλάβει τί εννοώ. Χιλιάδες παλιά ΙΧ και άλλου είδους οχήματα (παλιά τρακτέρ, παλιές τρίκυκλες - κυρίως - μοτοσυκλέτες, κάτι γκοτζαμάνικα, μηχανάκια κλπ.) κυκλοφορούν χωρίς ασφάλιση, χωρίς ΚΤΕΟ και πάρα πολά χωρίς καν αριθμούς. Ακόμα και οδηγοί χωρίς άδειες οδήγησης. Εκεί όπου η αστυνόμευση είναισχεδόν ανύπαρκτη, αυτά είναι εκ των προτέρων πολυτέλειες. Αλλοίμονο εάν κάποιος εμπλακεί σε ατύχημα με τέτοια περίπτωση. Την έχει βαμένη από πρώτο χέρι.

Στην περιοχή που βρίσκεται το εξοχικό μας, έξω από τα όρια του Δήμου αλλά και έξω ακόμα από τα όρια των πιο κοντινών χωριών, ο ένας στους δύο έχει σίγουρα ένα μικρό παλιό αυτοκίνητο ή μηχανάκι ή τρίκυκλο ή κάποιο αγροτικό αυτοκινούμενο όχημα (τρακτέρ ή κάτι ανάλογο) χωρίς αριθμό και φυσικά χωρίς ασφάλιση. Και το οδηγούν οι πάντες στην οικογένεια ή στο περιβάλλον του ιδιοκτήτη, από 12χρονα παιδιά μέχρι παππούδες, χωρίς διπλώματα. Αν τους ρωτήσεις η απάντηση είναι ίδια και στερεότυπη:

- Έλα μωρέ, γαι τα χωράφια το θέλουμε (ή το άρμεγμα, ή το πότισμα - πάντα μια δικαιολογία υπάρχει), ποιός θα μας δει εδώ που είμαστε;

Πριν μερικά χρόνια, γιος συγγενή μας, ανήλικος ων και φυσικά χωρίς δίπλωμα, οδηγώντας το μηχανάκι του πατέρα του, που ήταν ανασφάλιστο (για αριθμό δεν είμαι σίγουρος αν είχε, που μάλλον δεν είχε), έπεσε πάνω σε ένα ζευγάρι, με ένα γέρο και μια σχετικά ηλικιωμένη ξένη γυναίκα, η οποία απλά τον πρόσεχε και τους πέταξε και τους δύο κάτω, τραυματίζοντας το γέρο και ακρωτηριάζοντας τη γυναίκα στο ένα της πόδι. Ο γολγοθάς επίο τουλάχιστον 6-7 χρόνια, που τράβηξε ολόκληρη η οικογένεια δεν λέγεται, πέραν φυσικά των απίστευτων ποσών που δαπανήθηκαν για ένα σωρό λόγους και κυρίως για την περίθαλψη και αποθεραπεία της ακρωτηριασμένης γυναίκας. Σήμερα που μιλάμε, δεν είμαι σίγουρος ακόμα αν αυτό το γεγονός αποτέλεσε ικανό μάθημα, τόσο για το γιο όσο και για τον πατέρα. Και φυσικά, με ποιόν τρόπο γλύτωσε τη φυλακή ο πατέρας και το αναμορφωτήριο ο γιος, είναι ένα ερώτημα, στο οποίο αδυνατώ να έχω απάντηση. Το μόνο στοιχείο που λειτούργησε σχετικά υπέρ τους ήταν το γεγονός ότι η ξένη γυναίκα ήταν χωρίς άδεια παραμονής στη χώρα, και φυσικά η εκ μέρους της διεκδίκηση σκόνταφτε πάνω στην αδυναμία αυτή. Αλλά τα πολλά χρήματα και την ταλαιπωρία δεν την απέφυγαν.

Το ωραίο είναι ότι ο αδελφός του πατέρα (θείος του δράστη, δηλαδή), ένας αρκετά μεγάλος σε ηλικία (πρέπει να είναι πάνω από 80 σήμερα) άνθρωπος, οδηγεί ένα παμπάλαιο μηχανάκι στην ίδια περιοχή, χωρίς αριθμό και φυσικά ανασφάλιστο, ενώ ούτε ο ίδιος έχει δίπλωμα!!! Και κάνει αρκετά μεγάλες διαδρομές μ' αυτό, της τάξης των 15 ή 20 χιλιομέτρων.

Οπότε, γιατί να μην έχουμε και στα αστικά κέντρα τέτοια φαινόμενα;
-
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.904
Reaction score
91.024
Γι' αυτό ξαναλέω ότι το αυτοκίνητο δεν είναι υποχρεωτικό. Αν δεν έχεις λεφτά να το αγοράσεις και να το συντηρήσεις ας μην έχεις. Οι άλλοι δεν φταίνε τίποτα.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.831
Reaction score
76.332
Πάει το Lancer Evolution. Βγαίνει για Ιαπωνία και ΗΠΑ Final Edition και τέλος.

 




Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.831
Reaction score
76.332
Αρχίσαμεεεε!
http://www.reuters.com/article/2015/10/07/us-volkswagen-emissions-mueller-idUSKCN0S02XH20151007
Όλα τα VW-Audi (πιθανότατα και Seat-Skoda) diesel αυτοκίνητα της Ευρώπης με κινητήρες που έχουν την κοροϊδεύτρα ρύπων θα επισκευαστούν μέσα στο 2016.

Στις ΗΠΑ θα πρέπει να συμφωνηθεί πρώτα ο τρόπος με το EPA, και το CARB στην Καλιφόρνια.
 

Μηνύματα
30.853
Reaction score
25.477
Αρχίσαμεεεε!
http://www.reuters.com/article/2015/10/07/us-volkswagen-emissions-mueller-idUSKCN0S02XH20151007
Όλα τα VW-Audi (πιθανότατα και Seat-Skoda) diesel αυτοκίνητα της Ευρώπης με κινητήρες που έχουν την κοροϊδεύτρα ρύπων θα επισκευαστούν μέσα στο 2016.

Στις ΗΠΑ θα πρέπει να συμφωνηθεί πρώτα ο τρόπος με το EPA, και το CARB στην Καλιφόρνια.

ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΕΝΟΣ ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΑΣΙΑΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.

ΘΑ "ΦΤΙΑΞΟΥΝ" ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΝΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΑΛΛΑ....

....ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ!!!!! ΚΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ
ΚΑΙ Θ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΑΓΩΓΕΣ ΓΙΑ "ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΕΝΑ' ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΠΟΥ
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΘΟΤΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΠΑΝΕ ΜΕ 50 ΜΑΩ.....
[DOUBLEPOST=1444241737][/DOUBLEPOST]ΒΛΕΠΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑ ΟΙ ΑΓΩΓΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΑ.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.831
Reaction score
76.332
Αν επιλεγεί ο φθηνός τρόπος της αλλαγής software Γρηγόρη. Αν όμως ξοδευτούν και βάλουν ψεκασμό urea όπως έχουν ήδη τα VW diesel απο το '14, δε θα αλλάξουν οι επιδόσεις και, κυρίως, η κατανάλωση. Αλλά υπολογίζεται πως θα κοστίσει περίπου 300€ ανά αυτοκίνητο, συν εργατικά... :redface:

Ήδη η πολιτεία της West Virginia έκανε αγωγή: http://www.autoblog.com/2015/10/06/west-virginia-sues-volkswagen-report/
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.609
Μηνύματα
2.946.289
Members
38.210
Νεότερο μέλος
Aris29
Top