βινύλιο + λάμπες + πάνελ . . . είναι το καλύτερο ;

Μηνύματα
1.067
Reaction score
1.118
Αγαπητέ Ardim,
Καλά κάνεις και το ρωτάς γιατί αρκετοί μπερδεύουν δύο διαφορετικές λειτουργίες.
Είναι άλλη η λειτουργία της ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣ ενός ψηφιακού αρχείου και διαφορετική η "λειτουργία" ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ για μεγάλο (ή μικρό) χρονικό διάστημα σε κάποιο σκληρό δίσκο.

Για να ξέρουμε για τι μιλάμε, οτιδήποτε έχει ήδη μετατραπεί σε μια ψηφιακή ακολουθία, είτε είναι αρχείο φωτογραφίας, είτε είναι μουσικό αρχείο, είτε είναι αρχείο βιντεο, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ που δημιουργούμε ένα ψηφιακό αντίγραφο απο αυτό το αρχείο (χωρίς editing ή coding ή συμπίεση) τότε αυτό είναι ΕΠΑΚΡΙΒΕΣ και ΠΛΗΡΕΣ. Δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης επ' αυτού, ποτέ όμως.

Αυτό διασφαλίζεται απο κάποιες δικλείδες ασφαλείας που χρησιμοποιούν τα σύγχρονα λειτουργικά συστήματα τα λεγόμενα Error Detection Schemes ή Hash Functions. Στη φαρέτρα εργαλείων των λειτουργικών συστημάτων λοιπόν ανοίκουν τα Cyclic Redundancy Checks, Parity Bits, Checksums, Message Authentication Code, ARQ protocols (Automatic Repeat reQuest), Repetition Codes και άλλα.
Στην πράξη λοιπόν, τη ΣΤΙΓΜΗ (το τονίζω: τη στιγμή) της δημιουργίας ψηφιακού αντιγράφου τότε αυτό θα είναι ακριβές με το αρχέτυπο. Αν το αρχέτυπο είναι corrupted τότε και το αντίγραφο θα είναι corrupted.

Και αυτό μας φέρνει στην άλλη "λειτουργία", αυτή της αποθήκευσης που αναφέρω στην αρχή. Το βάζω σε εισαγωγικά γιατί στην πραγματικότητα δεν είναι λειτουργία. Ένα απο τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η επιστήμη της αρχειοθέτησης (Archival Science) είναι το σχετικά υψηλό ποσοστό "απώλειας δεδομένων" και "διαφθορας δεδομένων" ("data loss", "data integrity" κλπ).
Αυτά οφείλονται μεταξύ άλλων στην ποιότητα του αποθηκευτικού μέσου (του σκληρού δίσκου στην περίπτωση μας) στον τρόπο μεταγραφής αλλά, όσο και αν σας φαίνεται παράξενο, και στην κοσμική ακτινοβολία (cosmic radiation). Σύμφωνα δε με μια μελέτη του CERN τα ποσοστά του λεγόμενου "silent data corruption" οφειλόμενα στην κοσμική ακτινοβολία ξεπερνούν το 10%, ενα δυσθεώρητα μεγάλο ποσοστό.

Πως μεταφράζεται η απώλεια ή διαφθορά δεδομένων σε ένα αρχείο ήχου?
Πολύ απλά όταν θα το βάλουμε να "παίξει" ή ΔΕΝ θα παίξει ή κάποια στιγμή θα ακουστεί κάποιος υψίσυχνος θόρυβος ή θα παίξει μέχρι ένα σημείο και μετά σιωπή ή συνδυασμός των παραπάνω.
Εν ολίγοις η συμπεριφορά του θα είναι απρόβλεπτη σε αντίθεση για παράδειγμα με έναν χιλιοπαιγμένο δίσκο βυνιλίου όπου η απώλεια πληροφορίας είναι πιο "γραμμική" και προβλεψιμή.

Ετσι λοιπόν, μπορεί να αντιγράψουμε ένα ηχητικό ψηφιακό αρχείο σήμερα να το ακούσουμε απο τον υπολογιστή μας ή απο το στερεοφωνικό μας και όλα μια χαρά. Μετά απο μερικές μέρες αποφασίζουμε να το αντιγράψουμε σε έναν εξωτερικό HDD για να το ακούσουμε απο έναν άλλον υπολογιστη και πάλι όλα καλά. Μετα απο μερικούς μήνες ή χρόνια θέλουμε να ακούσουμε πάλι το κομματι αυτό αλλά ενδεχομένως να παρουσιάσει τα προβλήματα που αναφέρθηκαν πρίν.

Για να επιστρέψω λοιπόν στην ερώτηση σου, ζητώντας συγγνώμη που μακρυγόρησα, ναι είμαι σίγουρος οτι το ψηφιακό αντίγραφο τη στίγμη που γίνεται είναι ακριβές. Το πρόβλημα έγκειται στο πώς θα αποθηκεύσεις μακροχρόνια αυτή την πληροφορία.

Φιλικά

ΠΣΣΣΣ ρε συ Άρη και μεις της πληροφορικής είμαστε αλλά δεν κάνουμε έτσι !!!

Πλάκα κάνω εννοείται ε, σαφέστατη και λεπτομερέστατη η εξήγηση σου .
 

Μηνύματα
569
Reaction score
488
Αρα λοιπόν αν δεχτούμε οτι το "τέλειο" σημαίνει το "απόλυτο" τότε για παράδειγμα ένα αναλογικό πικάπ το οποίο χρησιμοποιεί μετατροπέα ενέργειας (transducer) όπως είναι η κεφαλή, η οποία μετατρέπει την κινηματική ή κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική τότε σίγουρα υπάρχουν απώλειες άρα ΔΕΝ ειναι "τέλειο".
Απο την άλλη ένα ψηφιακό αντίγραφο είναι "τέλειο" εξ' ορισμού καθώς τα ψηφία είναι "απόλυτα".
Εδω ομως μιλας για αναπαραγωγη ! και κανεις συγκριση του πικαπ με ψηφιακο μεσο δλδ CD .
 

Μηνύματα
654
Reaction score
590
Ειναι τετοια η ερωτηση που οτι κι αν πει κανεις τελικα μεσα θα ειναι.
Αν αναζητας την ατμοσφαιρα και την ποιοτητα αλλα γνωριζεις οτι το τελειο θα ηταν βαρετο τοτε περνας σε καποιο συνδυασμο σαν του τιτλου. Θα κερδισεις στιγμες ποιοτικης μουσικης, θα βελτιωσεις αλλαζοντας λαμπες, θα ασχοληθεις με την τοποθετηση των ηχειων και θα εχεις κατι ξεχωριστο που θα το καμαρωνεις κι ας εχει περισσοτερα μπασα του γειτονα.
Η μουσικη ειναι πολυπλοκη και δεν μπορει να αποτυπωθει τελεια απο ενα ηχειο, οσο εντυπωσιακα μπασα η πριμα κι αν εχει. Ακομα και στο Μεγαρο που εγραψε ενας φιλος πριν, υπαρχουν μεγαλες δυνατοτητες ρυθμισης της ακουστικης της αιθουσας με ρυθμιζομενα πανελ, στην οροφη αλλα και περιμετρικα, τα οποια κατευθυνουν τον ηχο.
Η φυσικη καθαροτητα και η ομορφη χροια που δινουν οι λαμπες (με την πολυ μεγαλυτερη παραμορφωση τους) και τα μαγνητοστατικα ηχεια μπορουν να απογειωσουν καθε ποιτικη εκτελεση και να σε κερδισουν αν δεν ειναι η ποσοτητα το ζητουμενο.

Το βινυλιο συμπληρωνει εξαιρετικα καθε παρομοιο συστημα αρκει να μπορει να ακολουθησει η κεφαλη.
 

AriPetro

Ears of Gold
Μηνύματα
976
Reaction score
1.652
Εδω ομως μιλας για αναπαραγωγη ! και κανεις συγκριση του πικαπ με ψηφιακο μεσο δλδ CD .
Αν υπάρχει ένα πράγμα που με ενοχλεί αφάνταστα είναι η διαστρέβλωση των λεγομένων μου φίλε Ardim.

Να τα πάρουμε λίγο με τη σειρά, στο ποστ #38 του παρόντος νήματος κάνεις quote τη φράση μου: "Απο την άλλη ένα ψηφιακό αντίγραφο είναι "τέλειο" εξ' ορισμού καθώς τα ψηφία είναι "απόλυτα"."
Και με ρωτάς το ακόλουθο: "Γιατι το λες αυτο με τοση σιγουρια ? "

Σε αυτήν ακριβώς την ερώτηση σου απάντησα επαρκώς νομίζω στο ποστ #40 , η απάντηση εν τάχει λοιπόν είναι οτι όσο σίγουρο είναι οτι ο ήλιος βγαίνει απο την ανατολή άλλο τόσο σίγουρο είναι οτι ένα ψηφιακό αντίγραφο (χωρίς coding, editing ή συμπίεση) είναι "τέλειο" με την επιστημονική έννοια, τελεία (pun intended) και παύλα.

Αφού λοιπόν το ξεκαθαρίσαμε αυτό πάμε τώρα στο σχόλιο σου:
Εδω ομως μιλας για αναπαραγωγη ! και κανεις συγκριση του πικαπ με ψηφιακο μεσο δλδ CD .
Στο ποστ #5 κάνω σύγκριση του πικάπ με το "τέλειο-απόλυτο" ως έννοια, όπως τέθηκε απο τον νηματοθέτη. Αν ξαναδιαβάσεις προσεκτικά θα δείς πως αναφέρω χαρακτηριστικά οτι το πικάπ χρησιμοποιεί μετατροπέα ενέργειας (πράγμα εξ' ορισμού ατελές καθότι κάθε μετατροπέας ενέργειας έχει απώλειες) συνεπώς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΤΕΛΕΙΟ".

Να το πω ακόμα πιο απλά, ας υποθέσουμε οτι απο μία μήτρα βινυλίου παράγουμε ένα δίσκο, χρησιμοποιούμε αυτόν τον δίσκο λοιπόν για να φτιάξουμε μια δεύτερη μήτρα βινυλίου. Ακολούθως χρησιμοποιούμε την δεύτερη μήτρα για να παράξουμε έναν άλλο δίσκο, και αυτό το κάνουμε ad nauseam.
Έχεις την εντύπωση οτι το 50στό αντίγραφο βινυλίου απο το 50στό διαδοχικό αντίγραφο μήτρας θα είναι ίδιο με το πρώτο βινύλιο της αρχικής μήτρας? Προφανώς όχι, το βινύλιο που παρήχθη απο το 50στό διαδοχικό αντίγραφο μήτρας θα είναι όχι μόνο διαφορετικό αλλά και χειρότερο απο το πρώτο.
Αυτό λοιπόν που υποστηρίζω είναι οτι το βινύλιο είναι ένα ΑΤΕΛΕΣ μέσο.
Αυτό και μόνο, ούτε το συγκρίνω ηχητικά με το CD οπως λανθασμένα έγραψες.

Αυτά απο εμένα, δεν θα επανέλθω.
 

Μηνύματα
569
Reaction score
488
Αν υπάρχει ένα πράγμα που με ενοχλεί αφάνταστα είναι η διαστρέβλωση των λεγομένων μου φίλε Ardim.

Να τα πάρουμε λίγο με τη σειρά, στο ποστ #38 του παρόντος νήματος κάνεις quote τη φράση μου: "Απο την άλλη ένα ψηφιακό αντίγραφο είναι "τέλειο" εξ' ορισμού καθώς τα ψηφία είναι "απόλυτα"."
Και με ρωτάς το ακόλουθο: "Γιατι το λες αυτο με τοση σιγουρια ? "

Σε αυτήν ακριβώς την ερώτηση σου απάντησα επαρκώς νομίζω στο ποστ #40 , η απάντηση εν τάχει λοιπόν είναι οτι όσο σίγουρο είναι οτι ο ήλιος βγαίνει απο την ανατολή άλλο τόσο σίγουρο είναι οτι ένα ψηφιακό αντίγραφο (χωρίς coding, editing ή συμπίεση) είναι "τέλειο" με την επιστημονική έννοια, τελεία (pun intended) και παύλα.

Αφού λοιπόν το ξεκαθαρίσαμε αυτό πάμε τώρα στο σχόλιο σου:

Στο ποστ #5 κάνω σύγκριση του πικάπ με το "τέλειο-απόλυτο" ως έννοια, όπως τέθηκε απο τον νηματοθέτη. Αν ξαναδιαβάσεις προσεκτικά θα δείς πως αναφέρω χαρακτηριστικά οτι το πικάπ χρησιμοποιεί μετατροπέα ενέργειας (πράγμα εξ' ορισμού ατελές καθότι κάθε μετατροπέας ενέργειας έχει απώλειες) συνεπώς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΤΕΛΕΙΟ".

Να το πω ακόμα πιο απλά, ας υποθέσουμε οτι απο μία μήτρα βινυλίου παράγουμε ένα δίσκο, χρησιμοποιούμε αυτόν τον δίσκο λοιπόν για να φτιάξουμε μια δεύτερη μήτρα βινυλίου. Ακολούθως χρησιμοποιούμε την δεύτερη μήτρα για να παράξουμε έναν άλλο δίσκο, και αυτό το κάνουμε ad nauseam.
Έχεις την εντύπωση οτι το 50στό αντίγραφο βινυλίου απο το 50στό διαδοχικό αντίγραφο μήτρας θα είναι ίδιο με το πρώτο βινύλιο της αρχικής μήτρας? Προφανώς όχι, το βινύλιο που παρήχθη απο το 50στό διαδοχικό αντίγραφο μήτρας θα είναι όχι μόνο διαφορετικό αλλά και χειρότερο απο το πρώτο.
Αυτό λοιπόν που υποστηρίζω είναι οτι το βινύλιο είναι ένα ΑΤΕΛΕΣ μέσο.
Αυτό και μόνο, ούτε το συγκρίνω ηχητικά με το CD οπως λανθασμένα έγραψες.

Αυτά απο εμένα, δεν θα επανέλθω.
Λοιπον ! , ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη ενα ενα , θα πρεπει να εισαι σιγουρος οτι δεν εχω κανενα σκοπο να διαστρεβλωσω τα λεγομένα σου , δεν ειναι ο χαρακτηρας μου ουτε το κανω αυτο ουτε προκειται να το κανω , απλα φιλε μου ειναι δικο σου λαθος συμπερασμα ! .

Οταν ομως ολο το νημα στρεφεται γυρω απο την αναπαραγωγη και εσυ μιλας για μετατροπη ενεργειας του πικαπ απο κινητικη σε ηλεκτρικη , τοτε αυτοματα το μυαλο παει στη αναπαραγωγη , διοτι αυτο ειναι σιγουρο οτι συμβαινει στην αναπαραγωγη όσο σίγουρο είναι οτι ο ήλιος βγαίνει απο την ανατολή , ενω εαν μιλαγες για εγγραφη θα επρεπε να πεις το αντιστροφο , διοτι στην εγγραφη - χαραξη δισκου συμβαινει το αντιθετο , η κεφαλη εγγραφης μετατρεπει την ηλεκτρικη σε κινιτικη ενεργεια και χαραζει τον δισκο ! .

Πιστευω εκ μερους μου οτι , λεγοντας αυτα να λυθηκε η οποια παρεξηγηση ! .

Οσο για την αναλυση που κανεις για τα ψηφιακα αντιγραφα , ειναι πραγματι πολυ κατατοπιστικη ! και εννοειται οτι δεν θα διαφωνησω μαζι σου για τις απωλειες στην δημιουργια δισκου βινιλιου απο μητρα σε μητρα

Φιλικα Δημητρης ! .
 
Last edited:

AriPetro

Ears of Gold
Μηνύματα
976
Reaction score
1.652
Λοιπον ! , ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη ενα ενα , θα πρεπει να εισαι σιγουρος οτι δεν εχω κανενα σκοπο να διαστρεβλωσω τα λεγομένα σου , δεν ειναι ο χαρακτηρας μου ουτε το κανω αυτο ουτε προκειται να το κανω , απλα φιλε μου ειναι δικο σου λαθος συμπερασμα ! .

Οταν ομως ολο το νημα στρεφεται γυρω απο την αναπαραγωγη και εσυ μιλας για μετατροπη ενεργειας του πικαπ απο κινητικη σε ηλεκτρικη , τοτε αυτοματο το μυαλο παει στη αναπαραγωγη , διοτι αυτο ειναι σιγουρο οτι συμβαινει στην αναπαραγωγη όσο σίγουρο είναι οτι ο ήλιος βγαίνει απο την ανατολή , ενω εαν μιλαγες για εγγραφη θα επρεπε να πεις το αντιστροφο , διοτι στην εγγραφη η χαραξη δισκου συμβαινει το αντιθετο , η κεφαλη εγγραφης μετατρεπει την ηλεκτρικη σε κινιτικη ενεργεια και χαραζει τον δισκο ! .

Πιστευω εκ μερους μου οτι , λεγοντας αυτα να λυθηκε η οποια παρεξηγηση ! .

Οσο για την αναλυση που κανεις για τα ψηφιακα αντιγραφα , ειναι πραγματι πολυ κατατοπιστικη ! .

Φιλικα Δημητρης ! .
Mea Culpa
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.628
Reaction score
58.093
"ενισχυτής αναφοράς" . . . makari na gin
[DOUBLEPOST=1456999497][/DOUBLEPOST]"ενισχυτής αναφοράς" . . . μακάρι να γινόταν κάτι τέτοιο , αλλά εδώ δεν μπορούν να τα βρούν οι επαγγελματίες του κλάδου , καθ΄ ότι ακόμα και αυτά που υποτίθεται ότι είναι εργαλεία , ηχού διαφορετικά μεταξύ τους
Χαρακτηριστική ειρωνεία είναι ότι ενισχυτικές διατάξεις εκπληρούσες τέτοιες αξιώσεις έχουν ήδη υπάρξει...Ο περίφημος ηλεκτρονικός μηχανικός-σχεδιαστής Bob Carver κατά τη δεκαετία του 80 είχε παρουσιάσει υλοποιήσεις ικανές ν'αποδίδουν ήχο ταυτόσημο προς οιαδήποτε άλλη ενισχυτική διάταξη ανεξαρτήτως τιμής και τοπολογίας.

Η μέθοδος που είχε ακολουθήσει ήταν πολύ απλή:στην είσοδο του αρχικού ενισχυτή αναφοράς και του δικού του ενισχυτή διοχέτευε αντιστοίχως σήματα από την ίδια πηγή,ίδιου πλάτους αλλά με διαφορά φάσης 180 μοιρών αναμεταξύ τους.Ρυθμίζοντας διαδοχικά τις κυκλωματικές παραμέτρους στο δικό του ενισχυτή,τα σήματα στην έξοδο ταυτίζονταν εφόσον δεν θα σημειωνόταν ηχητική εκπομπή-γεγονός που σήμαινε ότι τα επιμέρους σήματα εξόδου ουσιαστικώς αλληλοαναιρούνταν.

Επιβεβαίωσε μάλιστα τη θεωρία στην πράξη,αφού αποδέχτηκε την πρόκληση από δύο ονομαστά περιοδικά της εποχής που διοργάνωσαν τυφλές δοκιμές.

https://en.wikipedia.org/wiki/Bob_Carver

Ο Bob Carver κυκλοφόρησε κατόπιν εκδόσεις τέτοιων ενισχυτικών διατάξεων σε περιορισμένη παραγωγή. Θεωρούνται σήμερα κλασσικές...

Σε μεταγενέστερη συνέντευξή του στο Stereophile κατά τη δεκαετία του 90,ο Bob Carver είχε δηλώσει λύπη όχι βεβαίως για τη δικαίωσή του,αλλά επειδή η όλη διαδικασία και οι αντεγκλήσεις που τη συνόδευσαν κατέληξαν να ταράξουν αρκετούς χομπίστες και ειδικούς συντάκτες περί την υψηλή πιστότητα...
Ορισμένες καταστάσεις και νοοτροπίες παραμένουν απαράλλακτες στη διαδρομή του χρόνου...:sneaky:
Mr Spock said:
- είναι ψυχαναγκαστική η αναζήτηση της αλήθειας ;
Ψυχαναγκαστική είναι μάλλον η αδυναμία αναγνώρισης και αποδοχής της.;)

Και για να μην τα ξαναλέμε σχετικά με την πολυθρύλητη αναλογικότητα...
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.782
Reaction score
52.492
Χαρακτηριστική ειρωνεία είναι ότι ενισχυτικές διατάξεις εκπληρούσες τέτοιες αξιώσεις έχουν ήδη υπάρξει...Ο περίφημος ηλεκτρονικός μηχανικός-σχεδιαστής Bob Carver κατά τη δεκαετία του 80 είχε παρουσιάσει υλοποιήσεις ικανές ν'αποδίδουν ήχο ταυτόσημο προς οιαδήποτε άλλη ενισχυτική διάταξη ανεξαρτήτως τιμής και τοπολογίας.

Η μέθοδος που είχε ακολουθήσει ήταν πολύ απλή:στην είσοδο του αρχικού ενισχυτή αναφοράς και του δικού του ενισχυτή διοχέτευε αντιστοίχως σήματα από την ίδια πηγή,ίδιου πλάτους αλλά με διαφορά φάσης 180 μοιρών αναμεταξύ τους.Ρυθμίζοντας διαδοχικά τις κυκλωματικές παραμέτρους στο δικό του ενισχυτή,τα σήματα στην έξοδο ταυτίζονταν εφόσον δεν θα σημειωνόταν ηχητική εκπομπή-γεγονός που σήμαινε ότι τα επιμέρους σήματα εξόδου ουσιαστικώς αλληλοαναιρούνταν.

Επιβεβαίωσε μάλιστα τη θεωρία στην πράξη,αφού αποδέχτηκε την πρόκληση από δύο ονομαστά περιοδικά της εποχής που διοργάνωσαν τυφλές δοκιμές.

https://en.wikipedia.org/wiki/Bob_Carver

Ο Bob Carver κυκλοφόρησε κατόπιν εκδόσεις τέτοιων ενισχυτικών διατάξεων σε περιορισμένη παραγωγή. Θεωρούνται σήμερα κλασσικές...

Σε μεταγενέστερη συνέντευξή του στο Stereophile κατά τη δεκαετία του 90,ο Bob Carver είχε δηλώσει λύπη όχι βεβαίως για τη δικαίωσή του,αλλά επειδή η όλη διαδικασία και οι αντεγκλήσεις που τη συνόδευσαν κατέληξαν να ταράξουν αρκετούς χομπίστες και ειδικούς συντάκτες περί την υψηλή πιστότητα...
Ορισμένες καταστάσεις και νοοτροπίες παραμένουν απαράλλακτες στη διαδρομή του χρόνου...:sneaky:

Ψυχαναγκαστική είναι μάλλον η αδυναμία αναγνώρισης και αποδοχής της.;)

Και για να μην τα ξαναλέμε σχετικά με την πολυθρύλητη αναλογικότητα...
. . . κατέληξαν να ταράξουν αρκετούς χομπίστες και ειδικούς συντάκτες περί την υψηλή πιστότητα...
. . . χμμμμμμμ και αυτό πρέπει να ''πόνεσε'' πολύ
 

TGD

Μηνύματα
8.743
Reaction score
8.764
υπάρχουν τζάμια στο hollywood για σκηνές δράσης κλπ που τα φυσάς απλώς
και αυτά σπάνε σε 1000 κομμάτια..
Ναι, αλλά τα φτιάχνουν από ζάχαρη, όχι από γυαλί.

Το πείραμα του Carver ήταν καθοριστικό. Και τα έκανε όλα αυτά χρησιμοποιώντας τα όργανα μέτρησης και ΕΝΑ LS3/5A αν δεν απατώμαι. Ούτε καν στερεοφωνικά δεν άκουσε. Το αστείο ήταν ότι διόρθωσε το πρόβλημα στο φουσκωμένο μεσοχαμηλό του Conrad-Johnson που του ζήτησαν να αντιγράψει. Και του είπαν ότι ο δικός του ενισχυτής δεν ακούγεται ο ίδιος, οπότε ξαναγύρισε στο εργαστήριο και σε λίγα λεπτά τους είχε φέρει τον ήχο εκεί που ήθελαν!

Αλλά τέτοια ταλέντα νομίζετε ότι είναι πολλά;

Α, και δείτε, το ψηφιακό αντίγραφο είναι τέλειο. Το ψηφιακό πρωτότυπο είναι; :p
 


Μηνύματα
569
Reaction score
488
""" Το ψηφιακό πρωτότυπο είναι; """ : Αυτο και αν δεν ειναι , με 44,1 KHz sample rate και 16 bit πως ειναι δυνατον να ειναι τελειο ! :D . ( το CD εννοω ! )
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.782
Reaction score
52.492
Τον έχω δει
στο ΑΝ,
στο Τίκι (δις) ,
σ'εκείνο το live στον rock fm
και φυσικά στο Gagarin με Dream Syndicate..
Όμορφα πράματα !
- ζηλεύωωωωωωωωωωω , τον έχω δεί μόνο στο Gagarin με Dream Syndicate..
 

Μηνύματα
9.110
Reaction score
8.905
Dream Syndicate, 3 Νοεμβρίου 1988 Ρόδον...

είχαν τρομερή ενέργεια, λόγω "ηλικίας", ήταν και στα "φόρτε" τους τότε...

και να προσθέσω ότι την άνοιγαν οι Last Drive, από τις καλύτερες συναυλίες!

20160307_175446Β.jpg
 
Last edited:


Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.782
Reaction score
52.492
3 Νοεμβρίου 1988 Ρόδον...

είχαν τρομερή ενέργεια, λόγω "ηλικίας", ήταν και στα "φόρτε" τους τότε...

και να προσθέσω ότι την άνοιγαν οι Last Drive, από τις καλύτερες συναυλίες!

View attachment 57079
Last Drive , εγγύηση , περνάς πάντα καλά μαζύ τους
 

Μηνύματα
1.067
Reaction score
1.118
Ψαρωτικός Βασίλης !
και αφού
έχω δει Last Drive πάνω από ... 40 φορές ,
είναι σίγουρο πως κάποια στιγμή κοπανιόμασταν σε κοντινό σημείο !
 


Μηνύματα
1.743
Reaction score
871
Η ψηφιακή μουσική γεννήθηκε όταν κάποια στιγμή προέκυψε η ανάγκη για τον εκσυγχρονισμό και την απλοποίηση της διαδικασίας παραγωγής των μαύρων δίσκων, ανάγκη που υπαγορεύθηκε κατ' αρχάς από τα τότε στελέχια των εταιριών για λόγους μαρκετίστικους, για μείωση του κόστους κατ’ αρχάς και ακόμα για τη δημιουργία ενός νέου είδους που θα έπεφτε στην αγορά και θα έφερνε κέρδη (CD – CD player).. Η παραγωγή δίσκων βινυλίου βλέπετε κόστιζε πολύ και το βινύλιο είχε φορεθεί αρκετά..

Έτσι με τη συνεργασία δυο μεγάλων (Sony – Philips) στις αρχές της δεκαετίας 1980-1990 ανέτειλε η εποχή του ψηφιακού ήχου και του τρύπιου ασημένιου σουβέρ, η αλλιώς Red Book CD κατά τον απλόν κόσμον..

Εκτός όμως από τα παραπάνω, η ψηφιοποίηση του ήχου στόχευε ταυτόχρονα και σε ανώτερη ηχητική ποιότητα (τρομάρα τους!!!) Όλοι λοιπόν πίστεψαν μόλις έπιασαν στα χέρια το ασημένιο δισκάκι πως θα το βάλουν στο στέρεο και θα γίνουν αυτόματα hi-End.. Τα πράγματα όμως δεν εξελίχθηκαν έτσι ακριβώς.. Γελάστηκαν και προδόθηκαν (αυτή η φράση μου θυμίζει Καζαντζίδη) κατά τη μετάβαση και τον εκσυγχρονισμό από το παλιό φορμά στο νέο, γιατί εκτός του ότι το CD ακουγόταν χάλια, ειδικά στις πρώτες του μέρες, τρία μεγάλα κακά συνέβηκαν !!! Τρία κακά που μας ακολουθούν σαν εφιάλτες σε κάθε στιγμή της χαϊφιντελίστικης ζωής μας..
[DOUBLEPOST=1457792547][/DOUBLEPOST]Πρώτο κακό...

Η μουσική σταμάτησε, στέρεψε, τελείωσε... Εκεί στις αρχές των 90's... Στα εννενήντα'ς όπως μου είχε πει κάποιος...
Ο απόηχος από τους τελευταίους ηλεκτρικούς ήχους των late 80's έσβησε και κάποια στιγμή καλλιτέχνες και εταιρίες έμειναν χωρίς ιδέες με αποτέλεσμα οι πρώτοι να πιάσουν τα samplers και ν' αρχίσουν να διαμορφώνουν σιγά - σιγά την dance σκηνή σε όλες τις μορφές που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα και οι δεύτεροι να τους βοηθούν σ’ αυτό...

Η σκοτεινή Ambient, η ψυχεδελική Trance, η εύπεπτη και χορευτική House, η ακουστική και γλυκανάλατη Lounge και αρκετές άλλες παραλλαγές ήταν οι καρποί της νέας αυτής τάσης... Κορυφαίες στιγμές της νέας αυτής μουσικής οι... διασκευές παλαιών κομματιών... τα γνωστά remixes, τρανή απόδειξη της αποτυχίας όλων να ‘γράψουν’ ένα νέο καλό και πρωτοποριακό μουσικό είδος…

Έτσι, δυστυχώς δεν υπήρχε νέα καλή μουσική για να γραφτεί στα νέα ψηφιακά μέσα... Άρχισε λοιπόν η 'ψηφιοποίηση' των παλαιών ηχογραφήσεων και η έκδοσή τους σε CD...

Δεύτερο κακό...

Χμμμ… θα το έλεγα κακό προς τη μια μεριά, αυτή των εταιριών, οι οποίες έπεσαν στην παγίδα του CD το οποίο τους κόστιζε μεν φθηνά, πλην όμως έχει το κακό να μπορεί να αντιγράφεται 100% 1 προς 1! Ακριβές αντίγραφο που λένε και στην εφορία… Μ’ ένα cd rom κι έναν υπολογιστή και με τα κατεβαστά από το ιντερνετ όποιος θέλει έχει την μεγαλύτερη δισκοθήκη εντελώς δωρεάν!!! Και μάλιστα το cd rom δεν είναι πια απαραίτητο σήμερα, λόγω της δυνατότητας αναπαραγωγής των ‘αρχείων’ από τον υπολογιστή και το dac…

Είναι φοβερό το πόσο την πάτησαν οι εταιρίες από το ‘κακό σουβέρ’ με την ηλίθια αυτή επιλογή τους... Και δυστυχώς και οι καλλιτέχνες που έχασαν εντελώς τους πόρους από τα δικαιώματα... Μπαίνει ο καλλιτέχνης στο studio, γράφει, βγαίνει το CD στην αγορά, σε λίγες μέρες το ‘χουν όλοι στη συλλογή τους κατεβαστό από το ιντερνετ, ΧΩΡΙΣ να πληρώσουν ούτε ένα ευρώ...

Η αποτυχία λοιπόν του ψηφιακού μέσου από τη μια, αλλά και η πρόοδος της τεχνολογίας που μπορούσε να δώσει υψηλότερη ποιότητα απ' αυτήν του Red Book CD από την άλλη, έφερε στη σκέψη και στα πλάνα των εταιριών νέα φορμά όπως το Hd, SACD, DXD κλπ κλπ που επίσης πάτωσαν αν και αρτιότερα φορμά λόγω δυσχρηστίας και επίσης λόγω της άυλης μορφής τους...

Τρίτο κακό... (μη γελάσετε...)

Ο κόσμος άρχισε να κοιτάζει με περίεργο μάτι το ασταθές και συνεχώς μεταβαλλόμενο πεδίο του ψηφιακού ήχου με τις συνεχείς αλλαγές των φορμά και τον αναλύσεων και άρχισε να σκέφτεται, ιδιαίτερα στο hi-end επίπεδο έναν παλιό και γνώριμο συνδυασμό...

Έτσι συνετελέσθη απ' την αρχή η ανακάλυψη του πικάπ και της λάμπας... Οι μουσικόφιλοι άρχισαν να ανακαλύπτουν τους θησαυρούς που κρύβονταν μέσα στ' αυλάκια των μαύρων δίσκων... Σ' αυτό βοήθησε πολύ η τεχνολογία, που δεν έφερε θετικά αποτελέσματα μόνο στον ψηφιακό ήχο, αλλά πολύ μεγαλύτερα στον αναλογικό!!! Πως συνέβη αυτό???

Τα ηλεκτρονικά βελτιστοποιήθηκαν, τα Reel to Reel και τα πικάπ έγιναν πιο ακριβή, οι κονσόλες στα Studios έγιναν πολύ πιο ήσυχες, τα μεγάφωνα κατασκευάσθηκαν με λιγότερες ανοχές και η απόκρισή τους έφυγε στον ουρανό, οι τεχνολογίες στους επεξεργαστές, στα στερεά ηλεκτρονικά υλικά, στα όργανα μετρήσεων απογειώθηκε και σε συνδυασμό με την πείρα και τη γνώση πρωτοπόρων ανθρώπων βοήθησαν στο να σχεδιαστούν κορυφαία μηχανήματα με λάμπες, που μετράνε και παίζουν άψογα και σίγουρα καλύτερα από τον ψυχρό συνδυασμό Ψηφιακού – SOLID STATE
[DOUBLEPOST=1457792622][/DOUBLEPOST]Όλα αυτά τα παραπάνω είχαν θετικότατο αποτέλεσμα στην αναπαραγωγή του αναλογικού ήχου και έγιναν η αφορμή της αναθέρμανσης και επανάκαμψης του συνδυασμού πικάπ – βινυλίου… λάμπας... Υψηλότατων προδιαγραφών αναλογικά σετ και άψογα σχεδιασμένα ενισχυτικά με λυχνίες έγιναν οι απόλυτες μηχανές αναπαραγωγής του Hi-End ήχου… Και αυτό δεν είναι δική μου διαπίστωση, μα όλων ανεξαιρέτως, ακροατών και κατασκευαστών…

Και οι μεν πρώτοι είτε κρυφά είτε φανερά στήνονται μπροστά σε απόλυτα τέτοια μηχανήματα, θαυμάζοντας και απολαμβάνοντας τον υψηλότατων προδιαγραφών ήχο ενός κορυφαίου κόμπο πικάπ και λάμπας, εποφθαλμιώντας ταυτόχρονα ν’ αρπάξουν την ευκαιρία για να τ’ αποκτήσουν, και οι δεύτεροι, οι κατασκευαστές, έχουν επιδοθεί σ’ έναν αγώνα δρόμου για ένα όλο και υψηλότερο επίπεδο ποιότητας που θέλουν να οδηγήσουν τη μουσική αναπαραγωγή και το Hi-End… Με μοναδικά τους εργαλεία δυο ανακαλύψεις που έγιναν έναν αιώνα πριν… ΠΙΚΑΠ και ΛΑΜΠΕΣ !!!

**από παλαιότερη ανάρτηση μιας και είναι ακριβώς μέσα στο θέμα..
 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.839
Μηνύματα
2.953.797
Members
38.247
Νεότερο μέλος
NSR
Top