βινύλιο + λάμπες + πάνελ . . . είναι το καλύτερο ;

Μηνύματα
13.633
Reaction score
11.198
Βγαίνει και σε ταινία, κύριε Μάνο, το σενάριο;
Αισθάνομαι τυχερός που γνωρίζω γιατί τα πρώτα CD players παίζαν άσχημα και στη συνέχεια βελτιώθηκε ο ήχος τους.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.842
Reaction score
84.921
Η ψηφιακή μουσική γεννήθηκε όταν κάποια στιγμή προέκυψε η ανάγκη για τον εκσυγχρονισμό και την απλοποίηση της διαδικασίας παραγωγής των μαύρων δίσκων, ανάγκη που υπαγορεύθηκε κατ' αρχάς από τα τότε στελέχια των εταιριών για λόγους μαρκετίστικους, για μείωση του κόστους κατ’ αρχάς και ακόμα για τη δημιουργία ενός νέου είδους που θα έπεφτε στην αγορά και θα έφερνε κέρδη (CD – CD player).. Η παραγωγή δίσκων βινυλίου βλέπετε κόστιζε πολύ και το βινύλιο είχε φορεθεί αρκετά..

Έτσι με τη συνεργασία δυο μεγάλων (Sony – Philips) στις αρχές της δεκαετίας 1980-1990 ανέτειλε η εποχή του ψηφιακού ήχου και του τρύπιου ασημένιου σουβέρ, η αλλιώς Red Book CD κατά τον απλόν κόσμον..

Εκτός όμως από τα παραπάνω, η ψηφιοποίηση του ήχου στόχευε ταυτόχρονα και σε ανώτερη ηχητική ποιότητα (τρομάρα τους!!!) Όλοι λοιπόν πίστεψαν μόλις έπιασαν στα χέρια το ασημένιο δισκάκι πως θα το βάλουν στο στέρεο και θα γίνουν αυτόματα hi-End.. Τα πράγματα όμως δεν εξελίχθηκαν έτσι ακριβώς.. Γελάστηκαν και προδόθηκαν (αυτή η φράση μου θυμίζει Καζαντζίδη) κατά τη μετάβαση και τον εκσυγχρονισμό από το παλιό φορμά στο νέο, γιατί εκτός του ότι το CD ακουγόταν χάλια, ειδικά στις πρώτες του μέρες, τρία μεγάλα κακά συνέβηκαν !!! Τρία κακά που μας ακολουθούν σαν εφιάλτες σε κάθε στιγμή της χαϊφιντελίστικης ζωής μας..
[DOUBLEPOST=1457792547][/DOUBLEPOST]Πρώτο κακό...

Η μουσική σταμάτησε, στέρεψε, τελείωσε... Εκεί στις αρχές των 90's... Στα εννενήντα'ς όπως μου είχε πει κάποιος...
Ο απόηχος από τους τελευταίους ηλεκτρικούς ήχους των late 80's έσβησε και κάποια στιγμή καλλιτέχνες και εταιρίες έμειναν χωρίς ιδέες με αποτέλεσμα οι πρώτοι να πιάσουν τα samplers και ν' αρχίσουν να διαμορφώνουν σιγά - σιγά την dance σκηνή σε όλες τις μορφές που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα και οι δεύτεροι να τους βοηθούν σ’ αυτό...

Η σκοτεινή Ambient, η ψυχεδελική Trance, η εύπεπτη και χορευτική House, η ακουστική και γλυκανάλατη Lounge και αρκετές άλλες παραλλαγές ήταν οι καρποί της νέας αυτής τάσης... Κορυφαίες στιγμές της νέας αυτής μουσικής οι... διασκευές παλαιών κομματιών... τα γνωστά remixes, τρανή απόδειξη της αποτυχίας όλων να ‘γράψουν’ ένα νέο καλό και πρωτοποριακό μουσικό είδος…

Έτσι, δυστυχώς δεν υπήρχε νέα καλή μουσική για να γραφτεί στα νέα ψηφιακά μέσα... Άρχισε λοιπόν η 'ψηφιοποίηση' των παλαιών ηχογραφήσεων και η έκδοσή τους σε CD...

Δεύτερο κακό...

Χμμμ… θα το έλεγα κακό προς τη μια μεριά, αυτή των εταιριών, οι οποίες έπεσαν στην παγίδα του CD το οποίο τους κόστιζε μεν φθηνά, πλην όμως έχει το κακό να μπορεί να αντιγράφεται 100% 1 προς 1! Ακριβές αντίγραφο που λένε και στην εφορία… Μ’ ένα cd rom κι έναν υπολογιστή και με τα κατεβαστά από το ιντερνετ όποιος θέλει έχει την μεγαλύτερη δισκοθήκη εντελώς δωρεάν!!! Και μάλιστα το cd rom δεν είναι πια απαραίτητο σήμερα, λόγω της δυνατότητας αναπαραγωγής των ‘αρχείων’ από τον υπολογιστή και το dac…

Είναι φοβερό το πόσο την πάτησαν οι εταιρίες από το ‘κακό σουβέρ’ με την ηλίθια αυτή επιλογή τους... Και δυστυχώς και οι καλλιτέχνες που έχασαν εντελώς τους πόρους από τα δικαιώματα... Μπαίνει ο καλλιτέχνης στο studio, γράφει, βγαίνει το CD στην αγορά, σε λίγες μέρες το ‘χουν όλοι στη συλλογή τους κατεβαστό από το ιντερνετ, ΧΩΡΙΣ να πληρώσουν ούτε ένα ευρώ...

Η αποτυχία λοιπόν του ψηφιακού μέσου από τη μια, αλλά και η πρόοδος της τεχνολογίας που μπορούσε να δώσει υψηλότερη ποιότητα απ' αυτήν του Red Book CD από την άλλη, έφερε στη σκέψη και στα πλάνα των εταιριών νέα φορμά όπως το Hd, SACD, DXD κλπ κλπ που επίσης πάτωσαν αν και αρτιότερα φορμά λόγω δυσχρηστίας και επίσης λόγω της άυλης μορφής τους...

Τρίτο κακό... (μη γελάσετε...)

Ο κόσμος άρχισε να κοιτάζει με περίεργο μάτι το ασταθές και συνεχώς μεταβαλλόμενο πεδίο του ψηφιακού ήχου με τις συνεχείς αλλαγές των φορμά και τον αναλύσεων και άρχισε να σκέφτεται, ιδιαίτερα στο hi-end επίπεδο έναν παλιό και γνώριμο συνδυασμό...

Έτσι συνετελέσθη απ' την αρχή η ανακάλυψη του πικάπ και της λάμπας... Οι μουσικόφιλοι άρχισαν να ανακαλύπτουν τους θησαυρούς που κρύβονταν μέσα στ' αυλάκια των μαύρων δίσκων... Σ' αυτό βοήθησε πολύ η τεχνολογία, που δεν έφερε θετικά αποτελέσματα μόνο στον ψηφιακό ήχο, αλλά πολύ μεγαλύτερα στον αναλογικό!!! Πως συνέβη αυτό???

Τα ηλεκτρονικά βελτιστοποιήθηκαν, τα Reel to Reel και τα πικάπ έγιναν πιο ακριβή, οι κονσόλες στα Studios έγιναν πολύ πιο ήσυχες, τα μεγάφωνα κατασκευάσθηκαν με λιγότερες ανοχές και η απόκρισή τους έφυγε στον ουρανό, οι τεχνολογίες στους επεξεργαστές, στα στερεά ηλεκτρονικά υλικά, στα όργανα μετρήσεων απογειώθηκε και σε συνδυασμό με την πείρα και τη γνώση πρωτοπόρων ανθρώπων βοήθησαν στο να σχεδιαστούν κορυφαία μηχανήματα με λάμπες, που μετράνε και παίζουν άψογα και σίγουρα καλύτερα από τον ψυχρό συνδυασμό Ψηφιακού – SOLID STATE
[DOUBLEPOST=1457792622][/DOUBLEPOST]Όλα αυτά τα παραπάνω είχαν θετικότατο αποτέλεσμα στην αναπαραγωγή του αναλογικού ήχου και έγιναν η αφορμή της αναθέρμανσης και επανάκαμψης του συνδυασμού πικάπ – βινυλίου… λάμπας... Υψηλότατων προδιαγραφών αναλογικά σετ και άψογα σχεδιασμένα ενισχυτικά με λυχνίες έγιναν οι απόλυτες μηχανές αναπαραγωγής του Hi-End ήχου… Και αυτό δεν είναι δική μου διαπίστωση, μα όλων ανεξαιρέτως, ακροατών και κατασκευαστών…

Και οι μεν πρώτοι είτε κρυφά είτε φανερά στήνονται μπροστά σε απόλυτα τέτοια μηχανήματα, θαυμάζοντας και απολαμβάνοντας τον υψηλότατων προδιαγραφών ήχο ενός κορυφαίου κόμπο πικάπ και λάμπας, εποφθαλμιώντας ταυτόχρονα ν’ αρπάξουν την ευκαιρία για να τ’ αποκτήσουν, και οι δεύτεροι, οι κατασκευαστές, έχουν επιδοθεί σ’ έναν αγώνα δρόμου για ένα όλο και υψηλότερο επίπεδο ποιότητας που θέλουν να οδηγήσουν τη μουσική αναπαραγωγή και το Hi-End… Με μοναδικά τους εργαλεία δυο ανακαλύψεις που έγιναν έναν αιώνα πριν… ΠΙΚΑΠ και ΛΑΜΠΕΣ !!!

**από παλαιότερη ανάρτηση μιας και είναι ακριβώς μέσα στο θέμα..
Παίρνετε τις καθολα σεβαστές υποκειμενικές σας απόψεις και τις παρουσιάζετε ως θέσφατο.

Θα γνωρίζετε βέβαια πως όσα υποστηρίζετε δεν έχουν καθολική αποδοχή ούτε επιστημονική τεκμηρίωση. Αυτές οι συζητήσεις έχουν γίνει και έχουν ξαναγινει και τα επιχειρήματα όλων ειναι χιλιοειπωμένα.

Αν σας αρέσει, με γεια σας με χαρά σας, αλλα δεν αποδεικνύετε με αφορισμούς οτι ειναι το καλύτερο στην υψηλή πιστότητα, λέγοντας οτι δεν ειναι δική σας διαπίστωση μα όλων ανεξαιρέτως κτλ...ε λοιπον δεν ειναι όλων ανεξαιρέτως, και καθόλου μάλιστα.

Θα έλεγα οτι όσα λέτε ειναι ισχυρισμός μιας συγκεκριμένης ομάδας που εχει ενα τουλαχιστον απο τα εξής τέσσερα χαρακτηριστικά:

1.Μεγάλωσαν στα 80s ή και νωρίτερα και εχουν ισχυρό συναισθηματικό/ρομαντικό δεσμό με το βινύλιο

2. Εχουν απέχθεια προς τα επιστημονικά δεδομένα, και τους μαγεύει το αναπόδεικτο, το εναλλακτικό, το κρυμμένο, αυτο που ειναι καλύτερο "γιατι ειναι καλύτερο στα αυτιά τους". Πιθανότατα παίρνουν και ομοιοπαθητικά φάρμακα.

3. Τους αρέσει να ανήκουν σε μικρές ελιτίστικες ομάδες

4. Ειναι σε μια ηλικία τέτοια που εχουν χάσει την ικανότητα να ακούν μεγάλο κομμάτι του ακουστικού φάσματος.

Ενα απο τα τέσσερα αρκούν. Πολλοί βέβαια εχουν περισσότερα, ή ολα τα ανωτέρω χαρακτηριστικά.

Να και το δικό μου θέσφατο λοιπον.
 

Μηνύματα
1.743
Reaction score
871
Παίρνετε τις καθολα σεβαστές υποκειμενικές σας απόψεις και τις παρουσιάζετε ως θέσφατο.

Θα γνωρίζετε βέβαια πως όσα υποστηρίζετε δεν έχουν καθολική αποδοχή ούτε επιστημονική τεκμηρίωση. Αυτές οι συζητήσεις έχουν γίνει και έχουν ξαναγινει και τα επιχειρήματα όλων ειναι χιλιοειπωμένα.

Αν σας αρέσει, με γεια σας με χαρά σας, αλλα δεν αποδεικνύετε με αφορισμούς οτι ειναι το καλύτερο στην υψηλή πιστότητα, λέγοντας οτι δεν ειναι δική σας διαπίστωση μα όλων ανεξαιρέτως κτλ...ε λοιπον δεν ειναι όλων ανεξαιρέτως, και καθόλου μάλιστα.

Θα έλεγα οτι όσα λέτε ειναι ισχυρισμός μιας συγκεκριμένης ομάδας που εχει ενα τουλαχιστον απο τα εξής τέσσερα χαρακτηριστικά:

1.Μεγάλωσαν στα 80s ή και νωρίτερα και εχουν ισχυρό συναισθηματικό/ρομαντικό δεσμό με το βινύλιο

2. Εχουν απέχθεια προς τα επιστημονικά δεδομένα, και τους μαγεύει το αναπόδεικτο, το εναλλακτικό, το κρυμμένο, αυτο που ειναι καλύτερο "γιατι ειναι καλύτερο στα αυτιά τους". Πιθανότατα παίρνουν και ομοιοπαθητικά φάρμακα.

3. Τους αρέσει να ανήκουν σε μικρές ελιτίστικες ομάδες

4. Ειναι σε μια ηλικία τέτοια που εχουν χάσει την ικανότητα να ακούν μεγάλο κομμάτι του ακουστικού φάσματος.

Ενα απο τα τέσσερα αρκούν. Πολλοί βέβαια εχουν περισσότερα, ή ολα τα ανωτέρω χαρακτηριστικά.

Να και το δικό μου θέσφατο λοιπον.
έγραψα παραπάνω τη γνώμη μου και μάλιστα με αρκετά καλή ροή και πολλή δόση χιούμορ για να το διασκεδάσουμε και να συνεχιστεί η ωραία κουβέντα που άνοιξε ο φίλος..

δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μου την "έπεσες" με απαράδεκτες φράσεις όπως για φάρμακα και ηλικίες, ικανότητες ακοής, θέσφατα και άλλες τέτοιες π@π@ριές.. με γνωρίζεις ρε φίλε και ξέρεις πόσο χρονών είμαι και αν ακούω καλά??

το επίπεδο της συμπεριφοράς και γεμάτο χολής απάντησής σου αναδυκνύει πανάσχετο και κακομαθημένο άτομο που το υψηλότερο επίπεδο "h-end" που έχει βιώσει είναι το i-phone του..

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!!
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.842
Reaction score
84.921
έγραψα παραπάνω τη γνώμη μου και μάλιστα με αρκετά καλή ροή και πολλή δόση χιούμορ για να το διασκεδάσουμε και να συνεχιστεί η ωραία κουβέντα που άνοιξε ο φίλος..

δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μου την "έπεσες" με απαράδεκτες φράσεις όπως για φάρμακα και ηλικίες, ικανότητες ακοής, θέσφατα και άλλες τέτοιες π@π@ριές.. με γνωρίζεις ρε φίλε και ξέρεις πόσο χρονών είμαι και αν ακούω καλά??

το επίπεδο της συμπεριφοράς και γεμάτο χολής απάντησής σου αναδυκνύει πανάσχετο και κακομαθημένο άτομο που το υψηλότερο επίπεδο "h-end" που έχει βιώσει είναι το i-phone του..

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!!
Το δικό μου ποστ ηταν αυτο που είχε χιούμορ. Το δικό σας ηταν αφ υψηλού αφορισμοί. Έτσι το βλέπω εγω.

Επίσης σε καμμια περίπτωση δεν σας κατέταξα εσάς προσωπικά σε καποια απο τις τέσσερις κατηγορίες. Κάνω εμφανώς χιούμορ, αλλα που....Οπως σωστα λέτε δεν σας γνωρίζω προσωπικά.

Τέλος, δεν ενδιαφέρομαι για απόκτηση χαϊενταδικων πιστοποιητικων απο κανέναν. Αλλα καθόλου όμως. . Είμαι απλώς αλλεργικός στις αναπόδεικτες απόψεις. Όσο για το ποιο απο τα ποστ ειναι γεμάτο χολή, ευτυχώς που τα γραπτά μένουν.
 

Μηνύματα
4.987
Reaction score
4.209
Sudoku πες την αληθεια, ποσα ουισκυ ηπιες κι εγραψες το κειμενο. Πραγματι γελασαμε απιστευτα. Δωσε κι αλλο!
 



Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.941
Reaction score
28.801
020.jpg



Πέρασαν 10 μέρεs !
Είναι κρίμα να κλείσει το Θέμα έτσι !
Σαs παρακαλώ συνεχίστετο .

Ευχαριστώ .
 

Μηνύματα
1.743
Reaction score
871
...εντέλει αυτόν που κοιμάται πρέπει να τον ξυπνάς η όχι...? :boast:
πολλές απαντήσεις κολλάνε εδώ!!

- ποιος θα μας αποκαλύψει τους κοιμισμένους ??
- αυτός που θα "δώσει" τους κοιμισμένους θα είναι ο ίδιος κοιμισμένος, σε λήθαργο, ή μισοξύπνιος ??
- μήπως αν κοιμάται ο ίδιος, θα κοιμίζει και τους άλλους αντί να τους ξυπνά ??

:errwhat:
 
Last edited:

Μηνύματα
4.999
Reaction score
8.866
το φως της λυχνιας σπαει το πυκνο σκοταδι της αιθουσης, οι μαυροι δισκοι περιστρεφονται, ενα πεπλο μυστηριου( με DAC φευγει αλλα αμα το τιμονι ειναι κλειδωμενο...) καλυπτει την θεση ακροασης και ενας εξαισιος ηχος φθανει στα χρυσα:D αυτια μας. το ζεππελιν εξω περιμενει να το οδηγησουμε πανω απο την θαλασσα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.842
Reaction score
84.921
Δεν θα παρω θεση σημερα :angel:(λεμε τωρα...)

Ολη μερα ακουω βινυλια, οποτε δεν με παιρνει!
Βεβαια δεν δουλευει το Dirac. Δεν δουλευει το sub (παιζει μονο με πσηφιακο σημα, πσηφιακο κροσοβερ). Ολο σηκώνομαι και πλενω, σκουπιζω, καθαριζω βελονες, σπαω τα @#$%#@ μου.

Αλλα περναω ωραια.

Σκεφτομαι να παρω κανενα A to D phono stage να κανω το σημα μικρα-μικρα κομματια, να μπορω να το επεξεργαστω σαν κυριος, και μετα να ξανακολλαω τα κομματακια στην θεση τους στο DAC. Λετε να μου κρυολογησει (το σημα);

Kαμια προταση υπαρχει; ( οχι για ripping -μόνο playback)
 

Μηνύματα
618
Reaction score
587
Το καλύτερο αποτέλεσμα εναι αυτο στο οποίο εχει επένδυση κάποιος στο σύστημα του!
Δηλαδή΄΄ ενας ακροατης οπου εχει σπαταλήσει πολλες εκατοντάδες ευρω σε πικαπ βραχιονα κεφαλη phono,φυσικα εχει πολυ καλυτερο αποτελεσμα απο ενα υποτυπώδες cd player η ακομα χειροτερα υποτυπώδες dac (τετοια πολλα) που εχει στο σύστημα του!

το ιδιο φυσικα συμβαινει οταν καποιος εχει ενα πολυ καλο cd player σε αντιθεση με ενα κακοστημένο παρατημένο πικαπ!

το κακο ειναι να εχουν αποψη ολοι αυτοι που δεν γνωριζουν απο αναλογικό ήχο!
 



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.842
Reaction score
84.921
Το καλύτερο αποτέλεσμα εναι αυτο στο οποίο εχει επένδυση κάποιος στο σύστημα του!
Δηλαδή΄΄ ενας ακροατης οπου εχει σπαταλήσει πολλες εκατοντάδες ευρω σε πικαπ βραχιονα κεφαλη phono,φυσικα εχει πολυ καλυτερο αποτελεσμα απο ενα υποτυπώδες cd player η ακομα χειροτερα υποτυπώδες dac (τετοια πολλα) που εχει στο σύστημα του!

το ιδιο φυσικα συμβαινει οταν καποιος εχει ενα πολυ καλο cd player σε αντιθεση με ενα κακοστημένο παρατημένο πικαπ!

το κακο ειναι να εχουν αποψη ολοι αυτοι που δεν γνωριζουν απο αναλογικό ήχο!
Προφανως

Παντως σοβαρα, πειτε καμια προταση για "συγκερασμο" των δυο κοσμων

Σκεφτομαι να παρω κανενα A to D phono stage να κανω το σημα μικρα-μικρα κομματια, να μπορω να το επεξεργαστω σαν κυριος, και μετα να ξανακολλαω τα κομματακια στην θεση τους στο DAC. Λετε να μου κρυολογησει (το σημα);

Kαμια προταση υπαρχει; ( οχι για ripping -μόνο playback)
Μην μου πειτε metric, ξεφευγει. Μεχρι 500 euro max και πολλα ειναι. Εχω δεν εχω 200 βινυλια και αντε 50 σαρανταπενταρια, (οποτε μεγαλυτερη επενδυση δεν αξιζει), αλλα ειναι συλλεκτικα και τα αγαπαω
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Αγαπητέ Ardim,
Καλά κάνεις και το ρωτάς γιατί αρκετοί μπερδεύουν δύο διαφορετικές λειτουργίες.
Είναι άλλη η λειτουργία της ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣ ενός ψηφιακού αρχείου και διαφορετική η "λειτουργία" ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ για μεγάλο (ή μικρό) χρονικό διάστημα σε κάποιο σκληρό δίσκο.

Για να ξέρουμε για τι μιλάμε, οτιδήποτε έχει ήδη μετατραπεί σε μια ψηφιακή ακολουθία, είτε είναι αρχείο φωτογραφίας, είτε είναι μουσικό αρχείο, είτε είναι αρχείο βιντεο, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ που δημιουργούμε ένα ψηφιακό αντίγραφο απο αυτό το αρχείο (χωρίς editing ή coding ή συμπίεση) τότε αυτό είναι ΕΠΑΚΡΙΒΕΣ και ΠΛΗΡΕΣ. Δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης επ' αυτού, ποτέ όμως.

Αυτό διασφαλίζεται απο κάποιες δικλείδες ασφαλείας που χρησιμοποιούν τα σύγχρονα λειτουργικά συστήματα τα λεγόμενα Error Detection Schemes ή Hash Functions. Στη φαρέτρα εργαλείων των λειτουργικών συστημάτων λοιπόν ανοίκουν τα Cyclic Redundancy Checks, Parity Bits, Checksums, Message Authentication Code, ARQ protocols (Automatic Repeat reQuest), Repetition Codes και άλλα.
Στην πράξη λοιπόν, τη ΣΤΙΓΜΗ (το τονίζω: τη στιγμή) της δημιουργίας ψηφιακού αντιγράφου τότε αυτό θα είναι ακριβές με το αρχέτυπο. Αν το αρχέτυπο είναι corrupted τότε και το αντίγραφο θα είναι corrupted.

Και αυτό μας φέρνει στην άλλη "λειτουργία", αυτή της αποθήκευσης που αναφέρω στην αρχή. Το βάζω σε εισαγωγικά γιατί στην πραγματικότητα δεν είναι λειτουργία. Ένα απο τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η επιστήμη της αρχειοθέτησης (Archival Science) είναι το σχετικά υψηλό ποσοστό "απώλειας δεδομένων" και "διαφθορας δεδομένων" ("data loss", "data integrity" κλπ).
Αυτά οφείλονται μεταξύ άλλων στην ποιότητα του αποθηκευτικού μέσου (του σκληρού δίσκου στην περίπτωση μας) στον τρόπο μεταγραφής αλλά, όσο και αν σας φαίνεται παράξενο, και στην κοσμική ακτινοβολία (cosmic radiation). Σύμφωνα δε με μια μελέτη του CERN τα ποσοστά του λεγόμενου "silent data corruption" οφειλόμενα στην κοσμική ακτινοβολία ξεπερνούν το 10%, ενα δυσθεώρητα μεγάλο ποσοστό.

Πως μεταφράζεται η απώλεια ή διαφθορά δεδομένων σε ένα αρχείο ήχου?
Πολύ απλά όταν θα το βάλουμε να "παίξει" ή ΔΕΝ θα παίξει ή κάποια στιγμή θα ακουστεί κάποιος υψίσυχνος θόρυβος ή θα παίξει μέχρι ένα σημείο και μετά σιωπή ή συνδυασμός των παραπάνω.
Εν ολίγοις η συμπεριφορά του θα είναι απρόβλεπτη σε αντίθεση για παράδειγμα με έναν χιλιοπαιγμένο δίσκο βυνιλίου όπου η απώλεια πληροφορίας είναι πιο "γραμμική" και προβλεψιμή.

Ετσι λοιπόν, μπορεί να αντιγράψουμε ένα ηχητικό ψηφιακό αρχείο σήμερα να το ακούσουμε απο τον υπολογιστή μας ή απο το στερεοφωνικό μας και όλα μια χαρά. Μετά απο μερικές μέρες αποφασίζουμε να το αντιγράψουμε σε έναν εξωτερικό HDD για να το ακούσουμε απο έναν άλλον υπολογιστη και πάλι όλα καλά. Μετα απο μερικούς μήνες ή χρόνια θέλουμε να ακούσουμε πάλι το κομματι αυτό αλλά ενδεχομένως να παρουσιάσει τα προβλήματα που αναφέρθηκαν πρίν.

Για να επιστρέψω λοιπόν στην ερώτηση σου, ζητώντας συγγνώμη που μακρυγόρησα, ναι είμαι σίγουρος οτι το ψηφιακό αντίγραφο τη στίγμη που γίνεται είναι ακριβές. Το πρόβλημα έγκειται στο πώς θα αποθηκεύσεις μακροχρόνια αυτή την πληροφορία.

Φιλικά
Παρότι συμφωνώ με τα παραπάνω θα ήθελα να θυμίσω οτι εδώ και αρκετά χρόνια έχει δημιουργηθεί μία αγορά που εκμεταλεύεται τον μέσο χρήστη.
Αυτή η αγορά συνήθως προτείνει ένα καλώδιο USB ως λύση στην καλύτερη μετάδοση της πληροφορίας. Δηλαδή αν ας πούμε αλλάξω εγώ το usb καλώδιο στον σκληρό μου δίσκο η μουσική θα ακούγεται καλύτερα. Ή στο usb transport.

Επίσης η ίδια αγορά προτείνει πανάκριβα transport τα οποία έρχονται για να δέσουν τον κόσμο μεταξύ του DAC και του υπολογιστή μας ενώ σε πολλές των περιπτώσεων στην μάχη έρχεται και σχετικά "εξειδικευμένο" και ενίοτε ακριβό software το οποίο θα κάνει τα bit να πάνε σωστά (bit error) και στην "ώρα τους "(jitter) στον κονβέρτορα.

Καλό είναι να ακούγονται και απόψεις σαν τις δικές σου γιατί έτσι επανερχόμαστε στην πραγματικότητα έστω και για λίγο καιρό... παρότι αν το ψάξεις ενίοτε οι παραπονιάρηδες μπορεί να έχουν και κάπου δίκαιο.
 
Last edited:

Μηνύματα
569
Reaction score
488
Βλεπω αναζωπυρωση του θεματος ! , τωρα εαν θα καταληξει καπου ειναι αλλο θεμα , αρκει να μην υπαρχουν " καβγαδακια " , ο λογος καποιου και τα επιχειρηματα του ειναι αυτα που του δινουν το δικαιο , διοτι μονο οι ξερολες εχουν παντα δικαιο ! .
 
Last edited:

S

sk4t4

Guest
Λαμπα με πανελ=αδυναμια σωστης οδηγησης, σχεδον σε ολες τις περιπτωσεις.Και κατι αλλο.Αν δεν κανω λαθος,αν κανω διορθωστε με,δεν υπαρχει καινουρια σχεδιαση λαμπατου ενισχυτη εδω και 50 χρονια,ενω στους τρανζιστορατους συμβαινει το αντιθετο.Ειναι σαν το μετριο σασι στο αυτοκινητο.Ο,τι αλλο και να του βελτιωσεις,το σασι θα σε "προδωσει". Οι λαμπατοι ενισχυτες ειναι μηχανηματα ειδικων αποστολων.Σε "αποκλειουν" απο ενα σωρο ηχεια,συμπεριλαμβανομενων των πανελ,οπως και τα πανελ σε αποκλειουν απο ενα σωρο ενισχυτες,συμπεριλαμβανομενων και πολλων τρανζιστορατων.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.626
Reaction score
58.085
πολλές απαντήσεις κολλάνε εδώ!!
Η τεχνολογική εξέλιξη ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένες ανάγκες των κοινωνιών στη διαδρομή της Ιστορίας.Ως εξιδανικευμένη προέκταση της ατελούς ανθρώπινης φύσης όμως,προορίστηκε-σε αντίθεση με την τελευταία- να μην παραμένει στάσιμη αλλά να προοδεύει διαρκώς,έστω και αν στη διαδρομή της γεννά με τη σειρά της ανάγκες που δεν υπήρχαν προηγουμένως...

Τα ψηφιακά ηχητικά μέσα αναπτύχθηκαν από σαφή ανάγκη για υψηλότερη πιστότητα,αξιοπιστία και χαμηλότερο κόστος κατά την καταγραφή κι επεξεργασία των ηχητικών γεγονότων,προσφέροντας παραλλήλως μεγαλύτερη ευχρηστία κατά τη διάδοση στους καταναλωτές και αναπαραγωγή.

Ο αριθμός και οι εγκλίσεις των μουσικών φθόγγων είναι πεπερασμένα,το δε πλήθος των δυνατών συνδυασμών είναι συνεπώς και αυτό πεπερασμένο.Κάθε νεοανακαλυφθείς συνδυασμός με ελκυστική (για κάποιο υποσύνολο του κοινού τουλάχιστον) μελωδική-αρμονική-ρυθμική σύνθεση θα μειώνει αμετακλήτως το διαθέσιμο υπόλοιπο των μη ανακαλυφθέντων συνδυασμών.Επομένως δεν ευθύνονται τα ψηφιακά μέσα για τη φθίνουσα πρωτοπορία στη μουσική δημιουργία.

Μολαταύτα,συναρπαστικές συνθέσεις υπό τις δεδομένες συνθήκες εξακολουθούν να προκύπτουν και θα προκύπτουν όσο θα υπάρχει κοινό να τις εκτιμήσει...

Επειδή-όπως είπαμε- η τεχνολογία είναι προέκταση της ατελούς ανθρώπινης φύσης,τα επιτεύγματά της πρώτης τείνουν να υποτάσσονται στη δεύτερη...Οι αυξημένες δυνατότητες των ψηφιακών μέσων υποτάχθηκαν νομοτελειακώς στην εγγενή απληστία και ανασφάλεια παραγωγών και καλλιτεχνών αντιστοίχως,όπως και στην καταναλωτική μανία του κοινού.Εκείνοι οι παράγοντες οδήγησαν συχνά σε κατάχρηση των προτερημάτων της ψηφιακής τεχνολογίας.
http://www.avsite.gr/forum/threads/compression-και-μουσική.30856/page-3#post-1790681

Η άνοδος της πιστότητας είχε και παράπλευρες επιπτώσεις.Οι υλοποιήσεις που ικανοποιούσαν τις τεχνολογικές επιταγές της υψηλότερης πιστότητας προσέγγιζαν σε μεγαλύτερο βαθμό το καταγραφέν μουσικό γεγονός.Όσο μεγάλωνε όμως ο βαθμός προσέγγισης,ήταν επόμενο να μικραίνει η διαφοροποίηση στην απόδοση μεταξύ εκείνων των συσκευών,αφού κάθε καταγεγραμμένο μουσικό γεγονός βρίσκεται υπό δεδομένη μορφή master και μόνος τρόπος μεταβολής γι αυτή την εκδοχή θα είναι ν'αλλάξει η σύσταση του master.Όποια νέα σύσταση προέκυπτε θα υπόκειται ομοίως σε ανάλογη μοναδικότητα ως προς την πιστότητα αναπαραγωγής της.

Ο συνδυασμός του προαναφερθέντος φαινομένου με την δυνατότητα απόκτησης ευρέων γνώσεων και πληροφόρησης χάρη στο διαδίκτυο,δυσαρέστησε βεβαίως πολλούς-κυρίως παλαιούς- θιασώτες της υψηλής πιστότητας,από τη στιγμή που διαπίστωναν ότι το μεράκι,τα έξοδα,η πείρα και η προσωπική άποψη που είχαν συσσωρεύσει τοποθετούνταν αναγκαστικώς σε δεύτερη μοίρα.Ως τρόπος αντίδρασης επελέγη η προσκόλληση σε κλασσικά μέσα αναπαραγωγής από το παρελθόν.Διαδιδόμενη δε με έντονο χαρακτήρα νοσταλγίας για την πολυθρύλητη ΄΄χρυσή περίοδο΄΄ της Μουσικής,προσελκύει και πλήθος νέων καταναλωτών που αγωνίζονται να συλλάβουν μέρος έστω από την υποτιθέμενη μαγεία εκείνων των εποχών.Μόνο που η ΄΄μαγεία΄΄ δεν εδρεύει σε εκάστοτε μέσο αποθήκευσης/αναπαραγωγής,αλλά στη συνείδηση του ακροατή...:sneaky:
...
το κακο ειναι να εχουν αποψη ολοι αυτοι που δεν γνωριζουν απο αναλογικό ήχο!
Με πρώτους και...΄΄καλύτερους΄΄ αρκετούς κατόχους βινυλιακών συστημάτων...;)
...
Kαμια προταση υπαρχει; ( οχι για ripping -μόνο playback)
Devialet...
(περί ολοκληρωμένου-κυριολεκτικώς- ενισχυτή ο λόγος...)
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.836
Μηνύματα
2.953.688
Members
38.247
Νεότερο μέλος
NSR
Top