βινύλιο + λάμπες + πάνελ . . . είναι το καλύτερο ;

Μηνύματα
4.997
Reaction score
8.864
Μολαταύτα,συναρπαστικές συνθέσεις υπό τις δεδομένες συνθήκες εξακολουθούν να προκύπτουν και θα προκύπτουν όσο θα υπάρχει κοινό να τις εκτιμήσει...
τις οποίες είναι πιο ευκολο σημερα με την προοδο της τεχνολογιας να ανακαλυψουμε.....εν αντιθεσει με το χρυσο παρελθον:D

το ολο θεμα εχει αναλυθει αλλα στην ουσια εχει να κανει με την ψυχολογια ενος ανθρωπου που απομακρυνεται απο την χρυση εποχη της νιοτης του. οι γεροι εξυμνουν παντα την εποχη της νιοτης τους και κατηγορουν το παρον. :D
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
το ολο θεμα εχει αναλυθει αλλα στην ουσια εχει να κανει με την ψυχολογια ενος ανθρωπου που απομακρυνεται απο την χρυση εποχη της νιοτης του. οι γεροι εξυμνουν παντα την εποχη της νιοτης τους και κατηγορουν το παρον. :D
Μπορούμε εύκολα να συμφωνήσουμε οτι οι νέοι σήμερα ακούν mp3 και youtube απο ένα λάπτοπ.

Αυτό είναι το σύστημα αναφοράς τους.

Δέν ξέρω αν διαφωνεί κανείς?
 

Μηνύματα
1.743
Reaction score
871
Η τεχνολογική εξέλιξη ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένες ανάγκες των κοινωνιών στη διαδρομή της Ιστορίας.Ως εξιδανικευμένη προέκταση της ατελούς ανθρώπινης φύσης όμως,προορίστηκε-σε αντίθεση με την τελευταία- να μην παραμένει στάσιμη αλλά να προοδεύει διαρκώς,έστω και αν στη διαδρομή της γεννά με τη σειρά της ανάγκες που δεν υπήρχαν προηγουμένως...
και στις εικαστικές τέχνες εισήρθε η ψηφιακή τεχνολογία αλλά ούτε οι καλλιτέχνες ούτε οι σχολές κατάργησαν τις τεχνικές της λάξευσης του μαρμάρου ή τη ζωγραφική με λάδι σε καμβά.. τα μουσεία και οι αίθουσες τέχνης καθώς και οι τοίχοι και οι αυλές των φιλότεχνων είναι οι μάρτυρες αυτών που αναφέρω και μάλιστα σε αναλογία 99,99/00,01 ..

Ο αριθμός και οι εγκλίσεις των μουσικών φθόγγων είναι πεπερασμένα,το δε πλήθος των δυνατών συνδυασμών είναι συνεπώς και αυτό πεπερασμένο.Κάθε νεοανακαλυφθείς συνδυασμός με ελκυστική (για κάποιο υποσύνολο του κοινού τουλάχιστον) μελωδική-αρμονική-ρυθμική σύνθεση θα μειώνει αμετακλήτως το διαθέσιμο υπόλοιπο των μη ανακαλυφθέντων συνδυασμών.Επομένως δεν ευθύνονται τα ψηφιακά μέσα για τη φθίνουσα πρωτοπορία στη μουσική δημιουργία.
τι είπες τώρα!! πεπερασμένη η μουσική δημιουργία επειδή υπάρχουν οι 7+5 φθόγγοι?? ούτε καν στην παρτιτούρα δεν τελειώνει η μουσική.. πόσο μάλλον στην υπόστασή της!! αναφέρεις μόνο μια παράμετρο, αυτή του ύψους του τόνου και αγνοείς τις παραμέτρους του χρόνου, του μέτρου, της μελωδικής γραμμής, της πολυφωνίας, της αρμονίας, των χροιών και τόσων άλλων παραμέτρων!! σα να μας λες ότι με έναν υπολογιστή μπορεί ένας πανηλίθιος να συνθέσει έργα του Μπετόβεν και του Βιβάλντι !! παντελώς λανθασμένη και γρήγορη τοποθέτηση, θα το 'χεις ήδη καταλάβει..

Ο συνδυασμός του προαναφερθέντος φαινομένου με την δυνατότητα απόκτησης ευρέων γνώσεων και πληροφόρησης χάρη στο διαδίκτυο...
= η λαμογιά του "κατεβάζειν" ΤΖΑΜΠΑ & χωρίς ηθικούς φραγμούς τις δημιουργίες των καλλιτεχνών και να τις μοιράζεσαι με τα φιλαράκια σου χωρίς να πληρώνεις ούτε μια δεκάρα στους δημιουργούς!!

δυσαρέστησε βεβαίως πολλούς-κυρίως παλαιούς- θιασώτες της υψηλής πιστότητας,από τη στιγμή που διαπίστωναν ότι το μεράκι,τα έξοδα,η πείρα και η προσωπική άποψη που είχαν συσσωρεύσει τοποθετούνταν αναγκαστικώς σε δεύτερη μοίρα..
ποτέ μια καλή φυσική βιβλιοθήκη ή δισκοθήκη δεν είναι προϊόν δεύτερης μοίρας.. είναι μια πολύτιμη επένδυση που θα συνοδεύει στις αναζητήσεις και στην απόλαυση τους πραγματικούς χομπίστες.. αν ήταν όπως τα λες η αγορά βινυλίου θα έφθινε, όμως συμβαίνει εντελώς το αντίθετο!!
 

Μηνύματα
618
Reaction score
587
Λαμπα με πανελ=αδυναμια σωστης οδηγησης, σχεδον σε ολες τις περιπτωσεις.Και κατι αλλο.Αν δεν κανω λαθος,αν κανω διορθωστε με,δεν υπαρχει καινουρια σχεδιαση λαμπατου ενισχυτη εδω και 50 χρονια,ενω στους τρανζιστορατους συμβαινει το αντιθετο.Ειναι σαν το μετριο σασι στο αυτοκινητο.Ο,τι αλλο και να του βελτιωσεις,το σασι θα σε "προδωσει". Οι λαμπατοι ενισχυτες ειναι μηχανηματα ειδικων αποστολων.Σε "αποκλειουν" απο ενα σωρο ηχεια,συμπεριλαμβανομενων των πανελ,οπως και τα πανελ σε αποκλειουν απο ενα σωρο ενισχυτες,συμπεριλαμβανομενων και πολλων τρανζιστορατων.
Συμφωνω απολυτός!
Φυσικα και πρεπει να ταιριαξεις τον λαμπατο ενισχυτη με τα καταλληλα ηχεια.
Αυτό συμβαίνει όμως με ολους τους ενισχυτες.
Τωρα οσο αφορα την σχεδιαση οντος μπορει να είναι 50 ετων αλλα μην ξεχνας ότι ο μονος ρολος του ενισχυτή είναι να ενισχύσει το σημα που δέχεται από την πηγή!
Οποτε 50 χρονών σχεδιαση με συγχρονα υλικα = ένα πολύ καλο αποτέλεσμα!
 

Μηνύματα
4.997
Reaction score
8.864
= η λαμογιά του "κατεβάζειν" ΤΖΑΜΠΑ & χωρίς ηθικούς φραγμούς τις δημιουργίες των καλλιτεχνών και να τις μοιράζεσαι με τα φιλαράκια σου χωρίς να πληρώνεις ούτε μια δεκάρα στους δημιουργούς!!
μερικοι δημιουργοι μας εχουν αφησει χρονους.......ο μπετοβεν για παραδειγμα φραγκο δεν παιρνει απο το βινυλιο :D
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
1) και στις εικαστικές τέχνες εισήρθε η ψηφιακή τεχνολογία αλλά ούτε οι καλλιτέχνες ούτε οι σχολές κατάργησαν τις τεχνικές της λάξευσης του μαρμάρου ή τη ζωγραφική με λάδι σε καμβά.. τα μουσεία και οι αίθουσες τέχνης καθώς και οι τοίχοι και οι αυλές των φιλότεχνων είναι οι μάρτυρες αυτών που αναφέρω και μάλιστα σε αναλογία 99,99/00,01 ...

2) τι είπες τώρα!! πεπερασμένη η μουσική δημιουργία επειδή υπάρχουν οι 7+5 φθόγγοι?? ούτε καν στην παρτιτούρα δεν τελειώνει η μουσική.. πόσο μάλλον στην υπόστασή της!! αναφέρεις μόνο μια παράμετρο, αυτή του ύψους του τόνου και αγνοείς τις παραμέτρους του χρόνου, του μέτρου, της μελωδικής γραμμής, της πολυφωνίας, της αρμονίας, των χροιών και τόσων άλλων παραμέτρων!! σα να μας λες ότι με έναν υπολογιστή μπορεί ένας πανηλίθιος να συνθέσει έργα του Μπετόβεν και του Βιβάλντι !! παντελώς λανθασμένη και γρήγορη τοποθέτηση, θα το 'χεις ήδη καταλάβει..

3) = η λαμογιά του "κατεβάζειν" ΤΖΑΜΠΑ & χωρίς ηθικούς φραγμούς τις δημιουργίες των καλλιτεχνών και να τις μοιράζεσαι με τα φιλαράκια σου χωρίς να πληρώνεις ούτε μια δεκάρα στους δημιουργούς!!

4) ποτέ μια καλή φυσική βιβλιοθήκη ή δισκοθήκη δεν είναι προϊόν δεύτερης μοίρας.. είναι μια πολύτιμη επένδυση που θα συνοδεύει στις αναζητήσεις και στην απόλαυση τους πραγματικούς χομπίστες.. αν ήταν όπως τα λες η αγορά βινυλίου θα έφθινε, όμως συμβαίνει εντελώς το αντίθετο!!
1) Εις το καλλιτεχνικό πεδίο ισχύει -όπως και στις προσωπικές προτιμήσεις- το γνωστόν ΄΄De gustibus et de coloribus non disputandum est΄΄,οπότε είναι ανώφελο να δαιμονοποιούνται αμφότερα...;)

Περνώντας σε πιο αντικειμενικά πεδία,η ψηφιακή τεχνολογία έχει εισέλθει επίσης στον τομέα της Ιατροδιαγνωστικής με την πιστότητα απεικονίσεων και καταγραφής να είναι αναμφισβήτητα ανώτερη σε σύγκριση με τα αντίστοιχα αναλογικά μέσα...:D

2)
SUDOKU said:
...
Πρώτο Κακό...
Η Μουσική σταμάτησε,στέρεψε,τελείωσε... Εκεί στις αρχές των 90's... Στα εννενήντα'ς όπως μου είχε πει κάποιος...
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει ότι τωρινές σου αιτιάσεις έρχονται σε αντίφαση με πρότερες...

Σαφώς και η μουσική έμπνευση δεν τερματίζεται ποτέ όσο η ανθρώπινη νόηση διατηρείται ακέραιη.
Παρά το μεγάλο τους πλήθος βεβαίως,οι πρωτοποριακοί συνδυασμοί είναι πεπερασμένοι,οι δε ελκυστικοί για διάφορες μερίδες του κοινού λιγότεροι...Σε τέτοιους παράγοντες έχει στηριχθεί και η εφηρμοσμένη ανάλυση μουσικών συνθέσεων.Ιδού και ορισμένα χαρακτηριστικά παραδείγματα :
http://news.discovery.com/tech/apps/music-hits-algorithm.htm

http://www.telegraph.co.uk/theatre/what-to-see/can-a-computer-write-a-hit-musical/

http://www.gizmag.com/predicting-hit-songs/20939/

3) Εδώ η αντιπαράθεση ξεφεύγει από το αυθεντικό επιχείρημα εις το οποίο...αντιπαρατίθεται (δηλαδή τη διάθεση αντικειμενικών δεδομένων και τη σύγχρονη ευχέρεια στη μάθηση),θίγοντας αυθαιρέτως ζητήματα ηθικής,στα οποία ο φορέας της έχει ήδη τοποθετηθεί::sneaky:
SUDOKU said:
...
Είναι φοβερό το πόσο την πάτησαν οι εταιρίες από το ‘κακό σουβέρ’ με την ηλίθια αυτή επιλογή τους... Και δυστυχώς και οι καλλιτέχνες που έχασαν εντελώς τους πόρους από τα δικαιώματα... Μπαίνει ο καλλιτέχνης στο studio, γράφει, βγαίνει το CD στην αγορά, σε λίγες μέρες το ‘χουν όλοι στη συλλογή τους κατεβαστό από το ιντερνετ, ΧΩΡΙΣ να πληρώσουν ούτε ένα ευρώ...
4) Οι υλικές οντότητες αυτές καθαυτές σαφώς και δεν περνούν σε δεύτερη μοίρα για τους κατόχους τους.Η ανθρώπινη φύση εξάλλου διακρίνεται από έντονες τάσεις κτητικότητας,ενώ ο φετιχισμός αποτελεί αναπόσπαστη έγκλιση στον ψυχισμό ενός αφοσιωμένου χομπίστα...Αυτό που περνά όμως είναι ο βαθμός αντιλαμβανόμενης...΄΄μαγκιάς΄΄ για κάθε κάτοχο συνδεδεμένο με την ύπαρξή τους.:sneaky:

Και που ν'αναλογιζόταν κανείς ότι πληθώρα από τις ΄΄αναβιωθείσες΄΄ -χάριν marketing κι έμφυτης ανάγκης για διαφορά- βινυλιακές παραγωγές είναι παράγωγα...ψηφιακών master.:D
 
Last edited:

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Και που ν'αναλογιζόταν κανείς ότι πληθώρα από τις ΄΄αναβιωθείσες΄΄ -χάριν marketing κι έμφυτης ανάγκης για διαφορά- βινυλιακές παραγωγές είναι παράγωγα...ψηφιακών master.:D
Αυτά ρε το αυτί του εκπαιδευμένου χομπίστα τα πχιάνει στον αέρα .....που πάλλεται κβαντισμένα :confused:
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Αν κάποτε συμφωνήσουμε οτι κάτι που δεν μετριέται δεν υπάρχει θα καταρρεύσουν πολλοί χαϊεντικοί μύθοι .
Και κατι που δεν το πιάνει ενα όργανο αποδεδειγμένα πιό ευαίσθητο και ακριβές ,απαλλαγμένο συναισθημάτων ,είναι αδύνατον να το πιάσει το αντίστοιχο ανθρώπινο όργανο .Είτε ματι είναι αυτό είτε αυτί .
Το να παραδεχτείς οτι σου αρέσει κάτι είναι ανθρώπινο ,η τσαχπινιά της ζωής ,το αλατοπίπερο .
Η συστηματική διαστρέβλωση των επιστημονικών δεδομένων για να ταιριάξουν στην "αλήθεια" είναι επίσης ανθρώπινο .Λέγεται βλακεία , και ως γνωστόν αυτή είναι ακατανίκητη .
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Αν κάποτε συμφωνήσουμε οτι κάτι που δεν μετριέται δεν υπάρχει θα καταρρεύσουν πολύ χαϊεντικοί μύθοι .
Και κατι που δεν το πιάνει ενα όργανο αποδεδειγμένα πιό ευαίσθητο και ακριβές ,απαλλαγμένο συναισθημάτων ,είναι αδύνατον να το πιάσει το αντίστοιχο ανθρώπινο όργανο .Είτε ματι είναι αυτό είτε αυτί .
Το να παραδεχτείς οτι σου αρέσει κάτι είναι ανθρώπινο ,η τσαχπινιά της ζωής ,το αλατοπίπερο .
Η συστηματική διαστρέβλωση των επιστημονικών δεδομένων για να ταιριάξουν στην "αλήθεια" είναι επίσης ανθρώπινο .Λέγεται βλακεία , και ως γνωστόν αυτή είναι ακατανίκητη .
Συμφωνώ αλλα αυτό προυποθέτει και να γνωρίζουμε τί μετράμε και πώς.

Θυμάμαι ακόμα τη γνωστή ιστορία με το Αγγλικό εκείνο ηχείο στο οποίο μετά απο επισύμανση λάθους προς το περιοδικό ο reviewer έγραψε το παρακάτω.
Ultimately, the worth of a loudspeaker cannot be judged by any one measurement but by the totality of its measured performance and its sound in the listener's room. And on that score, the Harbeth M40.1 is indeed a winning design.

Με λίγα λόγια δέν υπάρχει μία μέτρηση ακέραιη και σίγουρη που κρίνει την τελειότητα. Δέν είναι οτι εγώ ζυγίζω 10 κιλά εσύ 20 άρα είσαι βαρύτερος. Χρειάζεται ένα πακέτο μετρήσεων το οποίο απαιτεί γνώση τόσο απο αυτόν που τις κάνει όσο και απο αυτόν που τις ερμηνεύει. Και φυσικά χρήμα.

Τέλος η επιτυχία των πωλήσεων ή η υιοθέτηση ενός μέσου ή μίας τεχνολογίας απο την μεγάλη βιομηχανία δέν λέει κάτι. Σήμερα αν θυμάμαι καλά τα πάνελ δέν χρηματοδοτούνται απο μεγάλες εταιρείες - πολυεθνικές (focal, b&w, b&o κτλ). Ή και να βρούμε κανα μοντέλο δέν το παρουσιάζουν ως αναφοράς. Αυτό όμως δέν σημαίνει οτι δέν έχουν τεράστια προτερήματα και ως τεχνολογία και ως τελικό προιόν.
 

Μηνύματα
1.743
Reaction score
871
Αν κάποτε συμφωνήσουμε οτι κάτι που δεν μετριέται δεν υπάρχει θα καταρρεύσουν πολύ χαϊεντικοί μύθοι .
Και κατι που δεν το πιάνει ενα όργανο αποδεδειγμένα πιό ευαίσθητο και ακριβές ,απαλλαγμένο συναισθημάτων ,είναι αδύνατον να το πιάσει το αντίστοιχο ανθρώπινο όργανο .Είτε ματι είναι αυτό είτε αυτί .
Το να παραδεχτείς οτι σου αρέσει κάτι είναι ανθρώπινο ,η τσαχπινιά της ζωής ,το αλατοπίπερο .
Η συστηματική διαστρέβλωση των επιστημονικών δεδομένων για να ταιριάξουν στην "αλήθεια" είναι επίσης ανθρώπινο .Λέγεται βλακεία , και ως γνωστόν αυτή είναι ακατανίκητη .
τι να πω!! απόλυτο δίκαιο, πραγματικά αποστομωτικές διαπιστώσεις !!

τώρα καταλαβαίνω γιατί ένας φίλος που έστησε ένα studio ηχογραφήσεων πριν καμιά 20αριά χρόνια επενδύοντας ένα κάρο λεφτά όταν ήρθε η ώρα να αγοράσει πιάνο ηχογραφήσεων προμηθεύτηκε από τον Κατουμά ένα ειδικό πιανόμετρο ακριβείας, το οποίο και τον βοήθησε να επιλέξει Steinway Grand Piano των 50.000 ευρώ αντί του Belarus των 1000 ευρώ!!

επίσης τώρα καταλαβαίνω γιατί όλοι οι μεγάλοι χειριστές κιθάρας που είχε πει και ο φίλος Μπουτίας, Santana, J McLaughlin, Stevie Ray Vaughan, BB King, Eric Clapton, Al Di Meola, J. Hendrix, (να μην τους αναφέρω όλους), έπαιζαν και παίζουν με σκ@το ενισχυτές λαμπάτους με full παραμόρφωση.. ξέχασαν να πάρουν ενισχυτόμετρο ακριβείας πριν αγοράσουν!! η τσαχπινιά της ζωής ναούμ' ,το αλατοπίπερο..

-=-=-=-=-=-=-=-=-

Η συστηματική διαστρέβλωση των επιστημονικών δεδομένων για να ταιριάξουν στην "αλήθεια" είναι επίσης ανθρώπινο .Λέγεται βλακεία , και ως γνωστόν αυτή είναι ακατανίκητη..

Θα έλεγα επίσης ότι ακατανίκητη είναι η τάση πολλών να μην ακούνε και να μη βλέπουν έχοντας κουφαθεί και τυφλωθεί παντελώς λόγω υπέρμετρης αφοσίωσης στα μετρητικά όργανα ακριβείας και κατά προέκταση στον έρωτα της χήρας με τα 5 ορφανά!!

 

Μηνύματα
618
Reaction score
587
Αληθεια????
Υπαρχει οργανο μετρήσης που να μετράει την ομορφια της μουσικης?
 

Μηνύματα
13.632
Reaction score
11.191
Μπορούμε εύκολα να συμφωνήσουμε οτι οι νέοι σήμερα ακούν mp3 και youtube απο ένα λάπτοπ.

Αυτό είναι το σύστημα αναφοράς τους.

Δέν ξέρω αν διαφωνεί κανείς?
Εγώ διαφωνώ. Και μάλιστα μπορώ να ισχυριστώ (ορθώς) ότι είναι απείρως περισσότεροι οι μεγαλύτεροι σε ηλικία που ακούνε (πολύ χειρότερα) από το τρανζιστοράκι ράδιο, ή από κακορυθμισμένα πικάπ άπλυτους δίσκους με μια φτηνή κεφαλή 20 ετών ή από κασέτα.
 

Μηνύματα
1.639
Reaction score
2.296
Πετρο αυτό που λες μπορει να ισχυει αλλα εγω καταλαβαίνω ότι άλλο θελει να πει ο teachertza

Φιλικα
 


Μηνύματα
4.997
Reaction score
8.864
Αληθεια????
Υπαρχει οργανο μετρήσης που να μετράει την ομορφια της μουσικης?
υπαρχει ομως το λυχνιομετρο, γιατι οι χρυσαυτιαδες δυσκολευονται :D:D υπαρχουν πολλα μετρητικα οργανα γιατι αν τα αφηναμε ολα στο αυτι και στο ματι ........:D
 



Μηνύματα
618
Reaction score
587
υπαρχει ομως το λυχνιομετρο, γιατι οι χρυσαυτιαδες δυσκολευονται :D:D υπαρχουν πολλα μετρητικα οργανα γιατι αν τα αφηναμε ολα στο αυτι και στο ματι ........:D
Δηλαδή εσυ μια ομορφη γυναικα δεν την μετρας με το ματι?
Δεν πιστεύω να υπαρχει οργανο και για αυτό......
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.840
Reaction score
84.918
και κατά προέκταση στον έρωτα της χήρας με τα 5 ορφανά!!
Δηλαδή εσυ μια ομορφη γυναικα δεν την μετρας με το ματι?
Δεν πιστεύω να υπαρχει οργανο και για αυτό......
Καποιοι παρουσιαζουν τις προτιμησεις τους ως ομορφη γυναικα (θεμιτο), και καποιοι οσους τολμουν να διαφωνουν ως εραστες της χειρας με τα 5 ορφανα.

Μαλιστα.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.836
Μηνύματα
2.953.577
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top