Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)


Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.831
Reaction score
76.331
Το μέλλον είναι τώρα, κινητήρας turbo μεταβλητής συμπίεσης. :)



Ο νέος δίλιτρος κινητήρας βενζίνης Variable Compression-Turbo, VC-T, που σύντομα θα τοποθετείται σε μοντέλα της Infiniti, αλλάζει τη συμπίεση του απο 8:1 έως 14:1 ανάλογα με το φορτίο. Σε συνθήκες χαμηλής ροπής αυξάνει τη συμπίεση και όταν απαιτηθεί φορτίο τη μειώνει για την αποφυγή προανάφλεξης.
(Όλοι οι κινητήρες turbo μέχρι τώρα έχουν σημαντικά χαμηλότερη συμπίεση απο τους ατμοσφαιρικούς, άρα και χαμηλότερη απόδοση χωρίς φορτίο.)

Στη Nissan θεωρούν πως η έως 27% χαμηλότερη κατανάλωση της τεχνολογίας μπορεί να καταργήσει την ανάγκη για diesel κινητήρες.

http://www.reuters.com/article/us-autos-japan-nissan-engine-idUSKCN10P0IK
http://www.autoblog.com/2016/08/14/infiniti-vc-t-engine-variable-compression-official/
http://jalopnik.com/worlds-first-variable-compression-ratio-engine-could-ki-1785295848

 



Μηνύματα
30.853
Reaction score
25.476
ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ ΤΗΝ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΤΡΙΑΔΑ ΣΚΑΝΔΙΝΑΥΩΝ ΠΟΥ ΠΕΤΑΓΑΝ ΜΕ ΤΑ MK2

1800RS KAI 2000RS ΒΑΛΝΤΕΓΚΑΑΡΝΤ, ΜΙΚΟΛΑ ΚΑΙ ΒΑΤΑΝΕΝ ΜΕ ΤΑ 250+ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ

ΑΛΟΓΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΕΣΚΟΡΤ ΝΑ ΠΕΤΑΝΕ.

Ο ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΟΛΑ ΣΕ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΝΤΡΙΦΤ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ....

 






Μηνύματα
30.853
Reaction score
25.476
Πέντε μέτρα και δύο χιλιάδες εκατό κιλά σοβαρό.
ΟΥΚ ΕΝ ΤΩ ΠΟΛΛΩ ΤΟ ΕΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΑ 2,5Λ/100ΧΛΜ

ΠΑΡΟΛΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ. ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΘΑ

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΤΗΣ ΤΕΣΛΑ Η ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΤΗΣ ΛΕΞΟΥΣ.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.831
Reaction score
76.331
Έλα βρε Γρηγόρη. Διαφημιστικές σαχλαμάρες.
Η επίσημη τιμή είναι 4.6l/100km συνδυασμένη στις ΗΠΑ ενώ δεν υπάρχει ακόμη επίσημη στην ΕΕ (αλλά ανακοινώνεται η συνδυασμένη των 2,5l/100km). :p

Οι μπαταρίες αρκούν για 51 χιλιόμετρα πηγαίνοντας σαν την κότα. ;)

http://www.porsche.com/international/models/panamera/panamera-4-e-hybrid/#techspecs

Η κατανάλωση ρεύματος:
Electricity consumption (combined) in kWh/100 km: 15.9.
 

Μηνύματα
30.853
Reaction score
25.476
Έλα βρε Γρηγόρη. Διαφημιστικές σαχλαμάρες.
Η επίσημη τιμή είναι 4.6l/100km συνδυασμένη στις ΗΠΑ ενώ δεν υπάρχει ακόμη επίσημη στην ΕΕ (αλλά ανακοινώνεται η συνδυασμένη των 2,5l/100km). :p

Οι μπαταρίες αρκούν για 51 χιλιόμετρα πηγαίνοντας σαν την κότα. ;)

http://www.porsche.com/international/models/panamera/panamera-4-e-hybrid/#techspecs

Η κατανάλωση ρεύματος:
Electricity consumption (combined) in kWh/100 km: 15.9.
ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ ΟΠΟΤΕ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ.

120 ΧΛΜ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΚΟΤΑ.....:D
[DOUBLEPOST=1473939045][/DOUBLEPOST]ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΥΟ ΤΟΝΩΝ ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

ΠΑΠΙΟΥ (ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ-ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΠΑΠΙ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ....
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.831
Reaction score
76.331
Δεν είναι 120 χιλιόμετρα. Αφού σου έγραψα πως δεν υπάρχει μέτρηση ακόμα στην Ευρώπη, αυτή είναι η εσωτερική μέτρηση της εταιρείας σε αδήλωτες συνθήκες.
Πάντα αναφερόμαστε σε συνδυασμένη, βενζίνη και ηλεκτρική.

Σε πραγματικές συνθήκες και oπωσδήποτε σε μεγαλύτερες διαδρομές απο τη διάρκεια της ηλεκτρικής ενέργειας θα ανεβαίνει στα 10-12 ή και παραπάνω l/100km.
 

Μηνύματα
30.853
Reaction score
25.476
Δεν είναι 120 χιλιόμετρα. Αφού σου έγραψα πως δεν υπάρχει μέτρηση ακόμα στην Ευρώπη, αυτή είναι η εσωτερική μέτρηση της εταιρείας σε αδήλωτες συνθήκες.
Πάντα αναφερόμαστε σε συνδυασμένη, βενζίνη και ηλεκτρική.

Σε πραγματικές συνθήκες και oπωσδήποτε σε μεγαλύτερες διαδρομές απο τη διάρκεια της ηλεκτρικής ενέργειας θα ανεβαίνει στα 10-12 ή και παραπάνω l/100km.

ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΕΣΤ ΕΔΩ Η ΕΞΩ.

ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΑ 56 CO2 ΘΑΝΑΙ ΑΠΑΤΗ ΟΠΟΤΕ

ΑΝΟΙΓΕΙ ΝΕΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΔΕΡΦΟ ΓΚΡΟΥΠ....
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.831
Reaction score
76.331
Ανοίγουμε πολύ μεγάλη αλλά και ενδιαφέρουσα συζήτηση.

Οι ΗΠΑ πρώτα (ξεκινώντας απο την πολιτεία της Καλιφόρνια), αργότερα οι χώρες της Ευρώπης και ακόμη αργότερα η ΕΕ και σήμερα σχεδόν όλες οι χώρες λίγο-πολύ, αποφάσισαν να μειώσουν τους ρύπους και τις εκπομπές ( Μελίνα! ) αρχικά των μοντέλων και μετά των στόλων των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Στην αρχή οι μετρήσεις και η απαιτούμενη μείωση γίνονταν σε χαλαρό κλίμα με προσθήκη ενός καταλύτη, αλλά αργότερα άρχισαν τα πράγματα να αγριεύουν.
Όταν στο παιχνίδι των ρύπων μπήκαν τα diesel με τις μυθικές εκπομπές καρκινογόνων μικροσωματιδίων μέχρι πριν λίγα χρόνια, έπρεπε να αλλάξει η όλη θεώρηση και μία απο τις ιδέες ήταν η μείωση ρύπων του στόλου της κάθε εταιρείας* παράλληλα με τη μείωση του κάθε μοντέλου.

Η εύκολη και φθηνή λύση ήταν τα turbo, με τα οποία πλέον κάθε μοντέλο όλων των εταιρειών είναι εφοδιασμένο (και σε λίγο καιρό όλα). Αυτή η λύση τυγχάνει και αληθινά πιό οικονομική. (Τυγχάνει γιατί οι εταιρείες δεν ενδιαφέρονται πρωτίστως για την οικονομία αλλά για τις πωλήσεις και την τήρηση των τυπικών.)
Έβαλαν και τη τζάμπα λύση του start-stop στα φανάρια για να ρίξουν τις μέσα στην πόλη μετρήσεις, βάλε κι εκεί μια μικρή διαφορά.

Η δεύτερη λύση, ακριβότερη αλλά με πολύ καλύτερα αποτελέσματα στις μετρήσεις, είναι η υβριδική, είτε με συνεχή επαναφόρτιση απο το alternator όπως στα Toyota, είτε με φόρτιση σε πρίζα (με ελάχιστη επαναφόρτιση απο φρένα ή και alternator) όπως η Panamera και διάφορα άλλα οχήματα.
Οι μετρήσεις ρύπων και εκπομπών ( Μελίνα! ) μέχρι τώρα δεν υπολογίζουν την κατανάλωση σε ρεύμα, ούτε φυσικά την προέλευση και το κόστος του ρεύματος αυτού. Στη Γαλλία το μεγαλύτερο ποσοστό προέρχεται απο φθηνή πυρηνική ενώ στην Ελλάδα απο φθηνό λιγνίτη, στη Δανία είναι πανάκριβη αιολική, και στην Κίνα απο πάμφθηνο κάρβουνο. Οι ρύποι παραγωγής του ρεύματος για την κίνηση οχημάτων δεν υπολογίζονται και δεν έχουν σημασία επειδή βρίσκονται μακρύτερα απο την πεντακάθαρη πόλη μας;**
Όχι, για τις επίσημες μετρήσεις (κύκλου πόλης και 90-120) ώστε να ικανοποιηθεί η συνείδηση των δυτικών, σημασία έχει η κατανάλωση σε υδρογονάνθρακες και μόνο.
Άρα δεν είναι απάτη Γρηγόρη, είναι λάθος τρόπος μέτρησης που επιτρέπει εύκολα με κατάλληλο προγραμματισμό ακόμα και τον μηδενισμό των ρύπων. :)

Τα υβριδικά έχουν και αυτά δυνατότητα αξιόλογης μείωσης της πραγματικής κατανάλωσης με τη σωστή χρήση.
Όπως και τη δυνατότητα της έξτρα ιπποδύναμης όταν χρειαστεί! :D



Το επόμενο βήμα είναι τα ηλεκτρικά, κυρίως γιατί η ΕΕ και οι ΗΠΑ απαιτούν σύνολο στόλου 98g CO2 μετά το 2020, πράγμα ανέφικτο με κινητήρες εσωτερικής καύσης.









*Έτσι το IQ της Toyota απέκτησε Aston Martin Cygnet σηματάκι, quilted δέρματα και τιμή ~40.000€ αν θυμάμαι καλά. Όχι για να το αγοράσει κανείς (και ίσως για να μην το αγοράσει κανείς αφού πουλήθηκαν μόνο 143 σε ιδιώτες! ), αλλά για να μειωθεί το σύνολο ρύπων του στόλου της εταιρείας. (Για να είναι σίγουροι το πουλούσαν μόνο σε κατόχους AM.)

**Γίνεται και στην πηγή παραγωγής ρεύματος προσπάθεια μείωσης ρύπων, κυρίως στις αναπτυγμένες χώρες. Οι υπόλοιπες απλώς δεν μπορούν χωρίς οικονομική βοήθεια. ;)


PS. Συγχωρείστε μου την απλούστευση μερικών λεπτομερειών για να παραμείνει μικρό το κείμενο.
 



Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.841
ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ ΤΗΝ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΤΡΙΑΔΑ ΣΚΑΝΔΙΝΑΥΩΝ ΠΟΥ ΠΕΤΑΓΑΝ ΜΕ ΤΑ MK2

1800RS KAI 2000RS ΒΑΛΝΤΕΓΚΑΑΡΝΤ, ΜΙΚΟΛΑ ΚΑΙ ΒΑΤΑΝΕΝ ΜΕ ΤΑ 250+ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ

ΑΛΟΓΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΕΣΚΟΡΤ ΝΑ ΠΕΤΑΝΕ.

Ο ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΟΛΑ ΣΕ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΝΤΡΙΦΤ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ....

Μην ξεχνάς τον Ιαβέρη...το πήγαινε αέρα επίσης
[DOUBLEPOST=1474052489][/DOUBLEPOST]Γιατι δεν δουλεύει το site Nissan.gr ?
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.762
Reaction score
42.932
...
αποφάσισαν να μειώσουν τους ρύπους και τις εκπομπές ( Μελίνα! )
τι θες να πεις αγορίνα μου; (έχουμε πει το CO2 δεν είναι ρύπος)

με τα υβριδικά ψιλοκοροιδεύουν τον κόσμο όπως αναφέρουν την κατανάλωση...μοιάζει με την τιμή των καρπουζιών κάποτε στα φορτηγά 3,99 :D

Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να υποχρεωθούν να δίδουν το ισοδύναμο σε κατανάλωση πετρελαίου ή βενζίνης με κοινούς συντελεστές μετατροπής της εξωτερικά παρεχόμενης ηλεκτρικής ενέργειας που καταναλώνει. Για να συγκρίνουμε εύκολα μεταξύ τους και να βλέπουμε τη βελτίωση με τα προηγούμενα χρόνια.
Διότι τι να το κάνω το 2.5 l/100Km όταν θα το φορτίσω το βράδυ στο σπίτι και θα γράψει το ρολόι της ΔΕΗ; πόσο πληρώνω τελικά για να το κινήσω;

Πέρα από τα σωστά που γράφει ο ζιζικ να σημειώσω ότι η ιδέα της κεντρικά παραγόμενης ενέργειας και διανομής της είναι σαφώς πιο αποδοτική συνολικά...απλουστευτικά δείτε το σαν οικονομίες κλίμακος με πολλές ενεργειακές συνέργειες και καλύτερη συγκράτηση ρύπων. Το πως εφαρμόζεται βέβαια σε κάθε χώρα είναι άλλη κουβέντα.


Αδιαμφισβήτητα πάντως η κατανάλωση για την ίδια απόδοση πέφτει πολύ ως παρά πολύ κάθε δέκα χρόνια...έτσι με το μάτι όπως το ζυγίζω :p
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.607
Μηνύματα
2.946.163
Members
38.210
Νεότερο μέλος
Aris29
Top