- Μηνύματα
- 43.618
- Reaction score
- 78.895
Το μέλλον είναι τώρα, κινητήρας turbo μεταβλητής συμπίεσης.
![]()
Ο νέος δίλιτρος κινητήρας βενζίνης Variable Compression-Turbo, VC-T, που σύντομα θα τοποθετείται σε μοντέλα της Infiniti, αλλάζει τη συμπίεση του απο 8:1 έως 14:1 ανάλογα με το φορτίο. Σε συνθήκες χαμηλής ροπής αυξάνει τη συμπίεση και όταν απαιτηθεί φορτίο τη μειώνει για την αποφυγή προανάφλεξης.
(Όλοι οι κινητήρες turbo μέχρι τώρα έχουν σημαντικά χαμηλότερη συμπίεση απο τους ατμοσφαιρικούς, άρα και χαμηλότερη απόδοση χωρίς φορτίο.)
Στη Nissan θεωρούν πως η έως 27% χαμηλότερη κατανάλωση της τεχνολογίας μπορεί να καταργήσει την ανάγκη για diesel κινητήρες.
http://www.reuters.com/article/us-autos-japan-nissan-engine-idUSKCN10P0IK
http://www.autoblog.com/2016/08/14/infiniti-vc-t-engine-variable-compression-official/
http://jalopnik.com/worlds-first-variable-compression-ratio-engine-could-ki-1785295848