- Μηνύματα
- 47.558
- Reaction score
- 98.599
Wrong Exit
Το μέλλον είναι τώρα, κινητήρας turbo μεταβλητής συμπίεσης.
Ο νέος δίλιτρος κινητήρας βενζίνης Variable Compression-Turbo, VC-T, που σύντομα θα τοποθετείται σε μοντέλα της Infiniti, αλλάζει τη συμπίεση του απο 8:1 έως 14:1 ανάλογα με το φορτίο. Σε συνθήκες χαμηλής ροπής αυξάνει τη συμπίεση και όταν απαιτηθεί φορτίο τη μειώνει για την αποφυγή προανάφλεξης.
(Όλοι οι κινητήρες turbo μέχρι τώρα έχουν σημαντικά χαμηλότερη συμπίεση απο τους ατμοσφαιρικούς, άρα και χαμηλότερη απόδοση χωρίς φορτίο.)
Στη Nissan θεωρούν πως η έως 27% χαμηλότερη κατανάλωση της τεχνολογίας μπορεί να καταργήσει την ανάγκη για diesel κινητήρες.
http://www.reuters.com/article/us-autos-japan-nissan-engine-idUSKCN10P0IK
http://www.autoblog.com/2016/08/14/infiniti-vc-t-engine-variable-compression-official/
http://jalopnik.com/worlds-first-variable-compression-ratio-engine-could-ki-1785295848
Πέντε μέτρα και δύο χιλιάδες εκατό κιλά σοβαρό.ΑΥΤΟ ΚΥΡΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΟΥΚ ΕΝ ΤΩ ΠΟΛΛΩ ΤΟ ΕΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΑ 2,5Λ/100ΧΛΜΠέντε μέτρα και δύο χιλιάδες εκατό κιλά σοβαρό.
ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ ΟΠΟΤΕ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ.Έλα βρε Γρηγόρη. Διαφημιστικές σαχλαμάρες.
Η επίσημη τιμή είναι 4.6l/100km συνδυασμένη στις ΗΠΑ ενώ δεν υπάρχει ακόμη επίσημη στην ΕΕ (αλλά ανακοινώνεται η συνδυασμένη των 2,5l/100km).
Οι μπαταρίες αρκούν για 51 χιλιόμετρα πηγαίνοντας σαν την κότα.
http://www.porsche.com/international/models/panamera/panamera-4-e-hybrid/#techspecs
Η κατανάλωση ρεύματος:
Electricity consumption (combined) in kWh/100 km: 15.9.
Δεν είναι 120 χιλιόμετρα. Αφού σου έγραψα πως δεν υπάρχει μέτρηση ακόμα στην Ευρώπη, αυτή είναι η εσωτερική μέτρηση της εταιρείας σε αδήλωτες συνθήκες.
Πάντα αναφερόμαστε σε συνδυασμένη, βενζίνη και ηλεκτρική.
Σε πραγματικές συνθήκες και oπωσδήποτε σε μεγαλύτερες διαδρομές απο τη διάρκεια της ηλεκτρικής ενέργειας θα ανεβαίνει στα 10-12 ή και παραπάνω l/100km.
Μην ξεχνάς τον Ιαβέρη...το πήγαινε αέρα επίσηςΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ ΤΗΝ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΤΡΙΑΔΑ ΣΚΑΝΔΙΝΑΥΩΝ ΠΟΥ ΠΕΤΑΓΑΝ ΜΕ ΤΑ MK2
1800RS KAI 2000RS ΒΑΛΝΤΕΓΚΑΑΡΝΤ, ΜΙΚΟΛΑ ΚΑΙ ΒΑΤΑΝΕΝ ΜΕ ΤΑ 250+ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ
ΑΛΟΓΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΕΣΚΟΡΤ ΝΑ ΠΕΤΑΝΕ.
Ο ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΟΛΑ ΣΕ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΝΤΡΙΦΤ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ....
τι θες να πεις αγορίνα μου; (έχουμε πει το CO2 δεν είναι ρύπος)...
αποφάσισαν να μειώσουν τους ρύπους και τις εκπομπές ( Μελίνα! )