- Μηνύματα
- 47.545
- Reaction score
- 98.517
Εδώ θα μεταφερθούν όλα τα άσχετα με το νήμα που άνοιξε ο gonis για τις hi-end ιστορίες.
Ακούς αβουγουδού;
Ακούς αβουγουδού;
Υπαρχει, φυσικά...- Auditory , ανοίγεις τεράστιο θέμα με την ψυχοακουστική , κάποτε στο site της chario , είχαν θέσει το εξής θέμα :
. . . επειδή το αυτί δεν ακούει γραμμικά , εμείς ''τιουνάρουμε'' τα ηχεία μας έτσι ώστε να μην είναι flat , αλλά να ακούγονται flat
- ωραίο θέμα , αν δεν κάνει για εδώ , δεν το ανοίγεις κάπου μόνο του ( εάν δεν υπάρχει ήδη ) ;
Ολα περι "ορθοτητας" διαφορετικων λαθων προκειται.Ας κοιτάξουμε πρώτα τη δική μας «αρρώστια» περί… ορθότητας του «ορθού»
Αν καταφερω κι ακυρωσω κατι που εχω για αυριο το απόγευμα, θα είμαι μεσα. Θα σου πω.χμ...λογω ενεργων, στην ακρη της φωτο .. φωτοchop ..
το προβλημα θα ηταν αν εμοιαζε καποιος στον Eno, οπως ηταν παλια.... χα!
..λοιπον, αυριο λεει στις 7,συγγρου ειναι απεναντι απο την καντινα που ειναι εξω απο την παντειο, θα παει κανεις ?
- ω ναι , ευχαριστώΥπαρχει, φυσικά...
http://www.avsite.gr/forum/threads/to-flat-or-not-to-flat.46033/
Αν εννοεις αυτο που πρεπει...
Ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεταιΟλα περι "ορθοτητας" διαφορετικων λαθων προκειται.
Ακριβώς. Αφού δεν υπάρχει απόλυτη "ορθότητα", να μη βάλουμε τίποτα σε μία τάξη. Τυχαίοι συνδυασμοί τυχαίων λαθών. Το απόλυτο χάος. Με κυρίαρχο κριτήριο το αυτί μας (και το μάτι μας, το γούστο μας, κλπ.). Και με τη βούλα της ψυχο-ακουστικής.Ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται
Βρήκα 2 λύσεις:Ψάχνω ένα κενό πεντάωρο να καθαρίσω το νήμα από τα άσχετα. Τσάμπα τα γαλόνια ο αβουγουδού...
Το μέσο είναι το μήνυμα.Εφόσον οι χρήστες δεν επιδεικνύουν τη δέουσα επιλεκτικότητα,κακώς επιρρίπτονται ευθύνες στις ευκολίες των άϋλων μέσων.
1) Αναλύσεις σε θέματα ψυχοακουστικής είναι ήδη κατατεθειμένες προ πολλού για κάθε ενδιαφερόμενο στο νήμα "Λειτουργία της Ακοής".Ας γράψω τις ανοησίες μου (αφού η γνώμη ή άποψη δεν υφίσταται)
1) Ένας κλάδος της ακουστικής που αναφέρθηκε νωρίτερα και ανήκει στην επιστήμη είναι και η ψυχοακουστική.
Τι είναι αυτό; Ο κλάδος που ασχολείται με την υποκειμενική αντίληψη των ήχων από διαφορετικούς ανθρώπους.
Αν στον κλάδο της ακουστικής εντάσσεται ο κλάδος με την υποκειμενική αντίληψη του ήχου κατ’ άτομο, γιατί εμείς παραθέτουμε μόνο το κομμάτι της φυσικής που ασχολείται με την ακουστική;
2) Αυτό όμως είναι και μία «απόδειξη» ότι μπορεί να ακουστεί διαφορά μεταξύ καλωδίων ηχείου αφού η αντίσταση θα μπορούσε να μεταβάλλει την έξοδο αντίστασης ενός ενισχυτή για ένα παθητικό ηχείο (ενισχυτής = ηλεκτρική πηγή, ηχείο=φορτίο, αντίσταση φορτίου προς αντίσταση ηλεκτρικής πηγής = συντελεστής απόσβεσης).
3) Ας κοιτάξουμε πρώτα τη δική μας «αρρώστια» περί… ορθότητας του «ορθού» και μετά ας είμαστε εριστικοί στη γραφή μας…
Aσφαλως και δεν υπαρχει απολυτη ορθοτητα.Υπαρχουν περιπτωσεις οπως λες " τυχαιων λαθων , υπαρχουν και μελετημενοι συνδιασμοι με βαση τα οσο γινεται λιγοτερα λαθη.ΧΑΟΣ ? Ναι παντου.Με κτιτηριο το αυτι? Ναι και αυτο.Σιγα μην απολαμβανουμε και ενα φαγητο,βλεποντας το διαφημιστικο φυλλαδιο του καθε σεφΑκριβώς. Αφού δεν υπάρχει απόλυτη "ορθότητα", να μη βάλουμε τίποτα σε μία τάξη. Τυχαίοι συνδυασμοί τυχαίων λαθών. Το απόλυτο χάος. Με κυρίαρχο κριτήριο το αυτί μας (και το μάτι μας, το γούστο μας, κλπ.). Και με τη βούλα της ψυχο-ακουστικής.
Του...πλεξίματος,ή...Aσφαλως και δεν υπαρχει απολυτη ορθοτητα.Υπαρχουν περιπτωσεις οπως λες " τυχαιων λαθων , υπαρχουν και μελετημενοι συνδιασμοι με βαση τα οσο γινεται λιγοτερα λαθη.ΧΑΟΣ ? Ναι παντου.Με κτιτηριο το αυτι? Ναι και αυτο.Σιγα μην απολαμβανουμε και ενα φαγητο,βλεποντας το διαφημιστικο φυλλαδιο του καθε σεφ
Τωρα ειδα οτι γραφουμε εδω :
Ιστορίες hi end για γέλια και για κλάματα
.....κολλησε η βελονα που λεμε
...του μπλεξίματος;Το μέσο είναι το μήνυμα.
Έθεσες ένα (μόνο) τεχνικό θέμα στο ποστ σου, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι δεν έχουμε το δικαίωμα να κατακρινουμε όποιον ακούει διαφορές στα καλώδια.Αφού μιλάμε και για παθητικά, ενεργά, ένα παράδειγμα από ένα φτωχό μυαλό...
Από τη στιγμή που στα ενεργά αποφεύγουμε το πηνίο του φίλτρου διέλευσης χαμηλών του Crossover, λόγω της ανεξαρτησίας αλλά και ενίσχυσης για κάθε μεγάφωνο με δικό του ενισχυτή/συχνότητα αποκοπής, συνάμα αποφεύγουμε τα καλώδια ηχείων, «εξαρτήματα» που προσθέτουν αντίσταση στην αντίσταση εξόδου ενός ενισχυτή με αποτέλεσμα να επηρεάζεται ο συντελεστής απόσβεσης αφού αυξάνεται ο διαιρέτης με αποτέλεσμα τη μείωση του άρα και το μειωμένο έλεγχο των μεγαφώνων λόγω διαφορετικής αντίστασης ανά συχνότητα, αν και όταν ξεφεύγει από τις δυνατότητες/προδιαγραφές του ενισχυτή.
Αυτό όμως είναι και μία «απόδειξη» ότι μπορεί να ακουστεί διαφορά μεταξύ καλωδίων ηχείου αφού η αντίσταση θα μπορούσε να μεταβάλλει την έξοδο αντίστασης ενός ενισχυτή για ένα παθητικό ηχείο (ενισχυτής = ηλεκτρική πηγή, ηχείο=φορτίο, αντίσταση φορτίου προς αντίσταση ηλεκτρικής πηγής = συντελεστής απόσβεσης).
Έχουμε το δικαίωμα να κατακρίνουμε κάποιον ο οποίος κατάλαβε την ηχητική διαφορά, δε μπορούσε να την εξηγήσει με κανόνες της φυσικής αλλά χρησιμοποίησε εκφράσεις όπως «τονικότητα», «ηχητική παρουσία», «αέρας μεταξύ των οργάνων» ή όποια άλλη έκφραση χρησιμοποιείται από τους ακροατές;
της φρενιτιδαςΤου...πλεξίματος,ή...
...του μπλεξίματος;
Εδώ αγαπητέ μου, κάνεις λάθος.Η αντίληψη του ήχου είναι υποκειμενική, υπάρχουν εκατοντάδες άρθρων και μελέτης ως απόδειξη.