Snow Whitty
SRS
- Μηνύματα
- 20.924
- Reaction score
- 16.494
Δεκαπέντε τρίγωνα κι ένα τετράγωνο.
Μετράει τυπικά την ταχύτητα ροής υγρών.Τί ακριβώς κάνει μια συσκευή doppler
60αρα mcc σε bulk?Μου τερματίζεις την μηχανή στις 110 και από κάτω μου λες ότι πάμε με 16 knots και εγώ επάνω βλέπω το speedlog στους 16 και το doppler στο 0. Δηλαδή το κόντρα στα 16 και ταχύτητα 0
Χρησιμοποιεί ελικοφόρο, που δεν είναι το ίδιο με τον κινητήρα jet.Για το αεροπλάνο που θ απογειωθεί....συζητούσαν πριν 10 χρόνια στο physikerboard
http://www.physikerboard.de/topic,4236,-flugzeug-auf-laufband-[an-anderer-stelle-heftigst-diskutiert.html
Η λύση στ αγγλικά απ αυτόν που το πρωτοεθεσε , Rick Durden Νοέμβριος 2005 :http://www.avweb.com/news/pilotlounge/191034-1.html
3
Διαβάζω : "Χρησιμοποιεί ελικοφόρο, που δεν είναι το ίδιο με τον κινητήρα jet.
Στο υπό συζήτηση παράδειγμα δεν εξασκούμε κάποια εξωτερική δύναμη στο αεροπλάνο. Ότι παράγει το αεροπλάνο από τους κινητήρες του. Κάνω κάπου λάθος;Ας βάλουμε τους τροχούς ενός αεροπλάνου, αυτοκινήτου ή οποιοδήποτε τροχοφόρου πάνω σε ράουλα όπως αυτά που μετράνε την πέδη στα συνεργεία και θεωρήσουμε μηδενική τριβή στα ρουλμαν στα ράουλα και στους τροχούς, περιστρέφονται ελεύθερα δηλαδή, και ικανή τριβή μεταξύ τροχού και ράουλου ώστε να μην επιτρέπεται ολίσθηση παρά μόνο περιστροφή με ίδια γραμμική ταχύτητα στο σημείο επαφής. Αν αρχίσουμε να τραβάμε με ένα σκοινί από ένα άλλο αυτοκίνητο ή ένα βαρούλκο που εδράζεται στον απέναντι τοίχο το ερώτημα είναι αν θα φύγει το όχημα από τα ράουλα;
Θα φύγει αναγκάζοντας τους τροχούς να συρθούν πάνω στα ράουλα. Θα φύγει όταν η δύναμη έλξης θα γίνει μεγαλύτερη από την δύναμη τριβής τροχού και ράουλου.
Δηλ. η έλικα δεν παράγει ρεύμα αέρα πάνω στις πτέρυγες, το οποίο παράγει άντωση; (βλέπε αεροσκάφη STOL)Διαβάζω : "
OK, let's figure out why the airplane will fly.
We'll use Manfred again. Although we're bringing him forward into the 21st Century, we'll still let him use the 65 hp J-3. It doesn't really matter what airplane he flies, but he got used to the J-3 while he was demonstrating downwind turns and this one happens to have lifting rings on the top of the fuselage. It's also been modified with a starter so no one has to swing the prop.....
Αν δεν υπαρχει καθολου τριβη στους τροχους οπως λες, αρκει να το σπρωξεις με το μικρο σου δαχτυλακι και θα αρχισει να κινειται ως προς το εδαφος. Ποτε δε θα ολισθησουν οι τροχοι στα ραουλα. Παντα θα κυλιονται.Ας βάλουμε τους τροχούς ενός αεροπλάνου, αυτοκινήτου ή οποιοδήποτε τροχοφόρου πάνω σε ράουλα όπως αυτά που μετράνε την πέδη στα συνεργεία και θεωρήσουμε μηδενική τριβή στα ρουλμαν στα ράουλα και στους τροχούς, περιστρέφονται ελεύθερα δηλαδή, και ικανή τριβή μεταξύ τροχού και ράουλου ώστε να μην επιτρέπεται ολίσθηση παρά μόνο περιστροφή με ίδια γραμμική ταχύτητα στο σημείο επαφής. Αν αρχίσουμε να τραβάμε με ένα σκοινί από ένα άλλο αυτοκίνητο ή ένα βαρούλκο που εδράζεται στον απέναντι τοίχο το ερώτημα είναι αν θα φύγει το όχημα από τα ράουλα;
Θα φύγει αναγκάζοντας τους τροχούς να συρθούν πάνω στα ράουλα. Θα φύγει όταν η δύναμη έλξης θα γίνει μεγαλύτερη από την δύναμη τριβής τροχού και ράουλου.
Τόσο ο jet όσο και ο έλικας δημιουργούν ώση στέλνοντας αέρα προς τα πίσω.Στο υπό συζήτηση παράδειγμα δεν εξασκούμε κάποια εξωτερική δύναμη στο αεροπλάνο. Ότι παράγει το αεροπλάνο από τους κινητήρες του. Κάνω κάπου λάθος;
[DOUBLEPOST=1480590720][/DOUBLEPOST]
Δηλ. η έλικα δεν παράγει ρεύμα αέρα πάνω στις πτέρυγες, το οποίο παράγει άντωση; (βλέπε αεροσκάφη STOL)
Ο jet κάνει το ίδιο;
Δεν είπα στους τροχούς είπα στα ρουλεμάν των τροχών και των ράουλων. Οι τροχοί με τα ράουλα έχουν μεταξύ τους τριβή ώστε το ένα να γυρίζει το άλλο. Αν η τριβή ήταν άπειρη και δεν μπορούσαν οι τροχοί να συρθούν να ξεκολλήσουν από τα ράουλα τότε δεν θα έφευγε ποτέ από τα ράουλα (θα έσπαγαν όλα τα άλλα όταν ξεπερνούσαν τα όρια αντοχής τους).Αν δεν υπαρχει καθολου τριβη στους τροχους οπως λες, αρκει να το σπρωξεις με το μικρο σου δαχτυλακι και θα αρχισει να κινειται ως προς το εδαφος. Ποτε δε θα ολισθησουν οι τροχοι στα ραουλα. Παντα θα κυλιονται.
Ναι καταλαβα, το ιδιο λεμε, στα ρουλεμαν.Τόσο ο jet όσο και ο έλικας δημιουργούν ώση στέλνοντας αέρα προς τα πίσω.
Δεν είπα στους τροχούς είπα στα ρουλεμάν των τροχών και των ράουλων. Οι τροχοί με τα ράουλα έχουν μεταξύ τους τριβή ώστε το ένα να γυρίζει το άλλο. Αν η τριβή ήταν άπειρη και δεν μπορούσαν οι τροχοί να συρθούν να ξεκολλήσουν από τα ράουλα τότε δεν θα έφευγε ποτέ από τα ράουλα (θα έσπαγαν όλα τα άλλα όταν ξεπερνούσαν τα όρια αντοχής τους).
Στο συστημα αεροπλανο-διαδρομος, η δυναμη που ασκει στο αεροπλανο η εκτοξευση του αερα προς τα πισω απο τους κινητηρες του, ειναι εξωτερικη.Στο υπό συζήτηση παράδειγμα δεν εξασκούμε κάποια εξωτερική δύναμη στο αεροπλάνο.
Τόσο ο jet όσο και ο έλικας δημιουργούν ώση στέλνοντας αέρα προς τα πίσω.
Τσου! Ο έλικας ναι. Ο jet εκτονώνει αέρια καύσης κηροζίνης-αέρα με πολλαπλάσια ταχύττα του αέρα που ρουφάει (το λέω απλά, ας μπει ο Μάρκου να το εξηγήσει πιο chic).Τόσο ο jet όσο και ο έλικας δημιουργούν ώση στέλνοντας αέρα προς τα πίσω.
Για ξανασκέψου το. Εξωτερική εννοούμε μια δύναμη που δεν ανήκει στο ζεύγος αεροπλάνο-διάδρομος. Τη δύναμη αυτή την παράγει ο κινητήρας, πως τότε είναι εξωτερική;Στο συστημα αεροπλανο-διαδρομος, η δυναμη που ασκει στο αεροπλανο η εκτοξευση του αερα προς τα πισω απο τους κινητηρες του, ειναι εξωτερικη.
Φιλε μου επιμενεις σε στοιχειωδη πραγματα που ειναι εμφανως λαθος.Για ξανασκέψου το. Εξωτερική εννοούμε μια δύναμη που δεν ανήκει στο ζεύγος αεροπλάνο-διάδρομος. Τη δύναμη αυτή την παράγει ο κινητήρας, πως τότε είναι εξωτερική;
Πως αυτό συνδέεται με το πείραμά μας;Φιλε μου επιμενεις σε στοιχειωδη πραγματα που ειναι εμφανως λαθος.
Εχεις ενα παιδακι πανω σε ενα πατινι, ακινητα. Το παιδακι σπρωχνει εναν τοιχο. Δε θα κινηθει το παιδακι και το πατινι? Δεν ειναι εξωτερικη δυναμη στο συστημα παιδι-πατινι η αντιδραση της δυναμης που ασκησε το παιδι στον τοιχο? Γιατι, επειδη την ασκησε το παιδι?
Πατινι=διαδρομοςΠως αυτό συνδέεται με το πείραμά μας;
Ο αέρας το μόνο που κάνει στον jet κινητήρα είναι η καύση. Τίποτε άλλο! Ο κινητήρας παίρνει το καύσιμο και τον αέρα, τα καίει (έκρηξη) και τα αέρια της καύσεως δημιουργούν την ώση. Η ώση λοιπόν αυτή (δύναμη) εμφανίζεται σε όλο τον κινητήρα, ο οποίος στηρίζεται με έναν πυλώνα στο φτερό. Μεταφέρει λοιπόν την δύναμη στο φτερό/άτρακτο/σκέλη.Πατινι=διαδρομος
παιδι=αεροπλανο
τοιχος=αερας
Η δυναμη που ασκει το (παιδι-αεροπλανο) στον (τοιχο-αερα) ειναι εξωτερικη στο συστημα (παιδι-αεροπλανο) - (πατινι-διαδρομος).
Zizik βοηθα λιγο ρε φιλε, που εισαι και πολυ υπομονετικος .
Ετσι ακριβως.Αρχικά δεν ασκείται κάποια δύναμη στον οριζόντιο άξονα. Με το που πάρουν μπρος οι κινητήρες εμφανίζεται η δύναμη της ώσης των κινητήρων και η αντίθετη δύναμη της στατικής τριβής της κάθε ρόδας. Μόλις η ώση ξεπεράσει τη στατική τριβή, οι ρόδες αρχίζουν να γυρίζουν, οπότε και ο διάδρομος προσαρμόζεται στην ίδια ταχύτητα, αλλά με αντίθετη φορά.