- Μηνύματα
- 53.696
- Reaction score
- 133.039
Γιάννη, στο έγραψα το πόσο ψηλά πως το βρίσκεις.
Με τους λοβούς απόκρισης, όχι με την στάθμη απόκρισης, η οποία διορθώνεται ψηλά χωρίς πρόβλημα, ενώ χαμηλά δε μπορείς να δώσεις θετικό γκεϊν, τελειώνουν τα βατ και οι αντοχές του πηνίου φωνής.
Μήκος κύματος και ακτίνα μεγαφώνου. Γιου νόου μπιμινγκ;
Έτσι.
Το μιντ για να ανέβει ακόμα πιο ψηλά, η λύση είναι αρει. Θυμασαι μπανγκενολουφσεν τον γνωστό παλιό πύργο με τα μιντ και την εξαιρετική απόκριση ψηλά. Γιατί; Διορθώνεται ο λοβός απόκρισης του μεγαφώνου καθώς αντικαθίσταται με το διαφορετικό λοβό απόκρισης του συνόλου των εν αρεϊ μεγαφώνων, κι έχεις τελικά ένα σύνολο από μιντ που παίζουν δυνατά μέχρι υπερήχους, ενώ κανονικά το κάθε μιντ από μόνο του δεν.
Αυτά τα σφάλματα τα έκανα κι εγώ για χρόνια. Υπολόγιζα (όπως όλοι) την απόκριση πλάτους on axis αλλά δυστυχώς στον ήχο και σε όλο το φάσμα και για κάθε χώρο θα πρέπει να μας απασχολούν οι λοβοί απόκρισης πρωταρχικά, ώστε ο χώρος να γίνεται σύμμαχός μας κι όχι εχθρός μας και να μας τα γκρεμίζει όλα
Αυτό είναι συμβατό με τη σκέψη ότι ακούς το χώρο κι όχι το ηχείο.
Ακούς το πώς ο χώρος διεγείρεται από το ηχείο.
Ε λοιπόν, το πώς ακριβώς ο χώρος διεγείρεται από το ηχείο, εκφράζεται με τους λοβούς απόκρισης του ηχείου, και δες τα μπαλόνια του χάι εντ που ανέβασα πρόσφατα, οπότε συνδέεται και η απόσταση ακρόασης, ολοκληρώνοντας σα κερασάκι στην τούρτα την επιτυχημένη αποστολή της ορθής ακρόασης του χώρου (όχι των ηχείων).
Με τους λοβούς απόκρισης, όχι με την στάθμη απόκρισης, η οποία διορθώνεται ψηλά χωρίς πρόβλημα, ενώ χαμηλά δε μπορείς να δώσεις θετικό γκεϊν, τελειώνουν τα βατ και οι αντοχές του πηνίου φωνής.
Μήκος κύματος και ακτίνα μεγαφώνου. Γιου νόου μπιμινγκ;
Έτσι.
Το μιντ για να ανέβει ακόμα πιο ψηλά, η λύση είναι αρει. Θυμασαι μπανγκενολουφσεν τον γνωστό παλιό πύργο με τα μιντ και την εξαιρετική απόκριση ψηλά. Γιατί; Διορθώνεται ο λοβός απόκρισης του μεγαφώνου καθώς αντικαθίσταται με το διαφορετικό λοβό απόκρισης του συνόλου των εν αρεϊ μεγαφώνων, κι έχεις τελικά ένα σύνολο από μιντ που παίζουν δυνατά μέχρι υπερήχους, ενώ κανονικά το κάθε μιντ από μόνο του δεν.
Αυτά τα σφάλματα τα έκανα κι εγώ για χρόνια. Υπολόγιζα (όπως όλοι) την απόκριση πλάτους on axis αλλά δυστυχώς στον ήχο και σε όλο το φάσμα και για κάθε χώρο θα πρέπει να μας απασχολούν οι λοβοί απόκρισης πρωταρχικά, ώστε ο χώρος να γίνεται σύμμαχός μας κι όχι εχθρός μας και να μας τα γκρεμίζει όλα
Αυτό είναι συμβατό με τη σκέψη ότι ακούς το χώρο κι όχι το ηχείο.
Ακούς το πώς ο χώρος διεγείρεται από το ηχείο.
Ε λοιπόν, το πώς ακριβώς ο χώρος διεγείρεται από το ηχείο, εκφράζεται με τους λοβούς απόκρισης του ηχείου, και δες τα μπαλόνια του χάι εντ που ανέβασα πρόσφατα, οπότε συνδέεται και η απόσταση ακρόασης, ολοκληρώνοντας σα κερασάκι στην τούρτα την επιτυχημένη αποστολή της ορθής ακρόασης του χώρου (όχι των ηχείων).