Diesel και υγραέριο

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.836
Reaction score
136.866
Μου είπαν ότι ο λόγος για τα πρόσθετα είναι ότι όλα τα πετρέλαια έχουν υποχρεωτικά (από τη νομοθεσία) 8-10% Biodiesel (μήπως ξέρει κανείς ποιό πρόσθετο είναι το καλύτερο/ασφαλέστερο?)
Έτσι είναι. Τουλάχιστον 5% βιοντίζελ.
Αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα σε θερμοκρασία <20°©, αλλά σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες ξεκινάει η αναπαραγωγή των μυκήτων και πιάνει αποικίες πρώτα το τεποζιτο, μετά τα σωληνάκια και τέλος στα μπέκ.

Υπάρχουν 2 λύσεις:
1) πρόσθετα σε αναλογία 1cc για κάθε λίτρο πετρελαίου, που σκοτώνουν τους μύκητες
2) βάζεις Elin Diesel crystal κι είναι εγγυημένη η διάλυση των αποικιών

Στο θέμα επιλογής κινητήρα, για λόγους οικονομίας πας στάνταρ σε ντίζελ, και δε χωράει συζήτηση αυτό.
Σε βενζίνη πας για επιδόσεις, αν δε σε απασχολεί ιδιαίτερα το θέμα της οικονομίας στην κατανάλωση.

Ακόμα και στο μικρό αυτοκίνητο πόλης, ένα Yaris λόγου χάριν, το ντίζελ κοστίζει ακριβώς τα μισά λεφτά στην καθημερινή κατανάλωση εντός πόλης από ότι ο κινητήρας βενζίνης.

Προσωπικά χρησιμοποιώ ντίζελ από το 2007 και δε ξαναγυρίζω στη βενζίνη. Σε φυσικό αέριο ναι, θα μπορούσα να γυρίσω, ή σε ηλεκτρικό ή υβριδικό αλλά όχι με βενζίνη, με ντίζελ.
 


Μηνύματα
2.525
Reaction score
5.413
Διαβάζω δύσοίωνες προοπτικές για το μικρο-μεσαία diesel ....ή πρόκειται για ραδιο-αρβύλες;

By 2020, Renault now predicts that the toughening of Euro 6 emissions rules will push diesel out of cars in the next ‘B’-segment size category, including its Clio subcompact, as well as some ‘C’ models such as the Megane hatchback, the sources said.

Models in those first three size categories accounted for most of the group’s 1.6 million European deliveries last year, and more than 60 percent were diesels.

“Everybody is backtracking on diesel because after 2017-18 it becomes more and more expensive,” said Pavan Potluri, a powertrain analyst with consulting firm IHS Automotive.
https://www.thesun.co.uk/news/17371...-renault-predicts-the-end-of-old-school-fuel/

τον Απρίλιο του 2017 θα ανακοινωθούν νέα, αυστηρότερα όρια Euro7, αλλά και νέα διαδικασία μέτρησης της κατανάλωσης και των ρύπων.

Αυτό φοβίζει πολύ τους κατασκευαστές και τους έχει καθισμένους σε αναμμένα κάρβουνα, γιατί το να ρίξουν τις εκπομπές ρύπων -ειδικά στους diesel κινητήρες- θέλει πολύ χρόνο και χρήμα. Το καταφέρανε πριν μία 10ετία με τους βενζινοκινητήρες, αλλά τώρα το να ξεκινήσουν την έρευνα και εξέλιξη από την αρχή με τους diesel είναι κοστοβόρο.

Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/p...ane-To-phrate-eidhsh_137287.asp#ixzz4UFK9UO5Z
 

Μηνύματα
6.939
Reaction score
5.826
Η διαφορά στην σπιρτάδα, στην ησυχία, στην ομαλή και χωρίς κραδασμούς απόδοση του βενζινο- κινητήρα, απλώς δεν συγκρίνεται! Ας αφήσουμε δε και την αίσθηση που αισθάνεται τελικά ο επιβάτης, στην τελική ποιότητα κατά την χρήση!
Σωστος!
προτιμούμε , βενζινοκινητήρες
Και εσυ!!
Τώρα αν κάποιος κανει πολλά χιλιόμετρα στην επαρχία εντάξει, αλλά μέσα στην πόλη τι αξία έχει το ντήζελ; Ένα υβριδικό θα είναι η ιδανική επιλογή.
Ετσι!!
 



ika

News
Μηνύματα
16.169
Reaction score
14.887
μετά από 5 βενζινοκίνητα, οδηγάω για πρώτη φορά ντίζελ
1. θέλει αρκετό ζέσταμα γιατί μέχρι να έλθει στα καλά του κάνει σαν βάρκα.
2. είναι 20% πιο οικονομικό στην κατανάλωση που σημαίνει περίπου 35% στην τσέπη, από το προηγούμενο ίδιου κυβισμού/ίδιο μοντέλο βενζίνης
3. οι ντιζελοκινητήρες κρατάνε πιο πολύ από τους βενζινοκινητήρες
4. τα ήθελε 10-20 άλογα παραπάνω για τις τελικές
5. μέσα στην πόλη είναι καλύτερο από το προηγούμενο βενζινοκίνητο.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.646
Reaction score
27.543
μετά από 5 βενζινοκίνητα, οδηγάω για πρώτη φορά ντίζελ
1. θέλει αρκετό ζέσταμα γιατί μέχρι να έλθει στα καλά του κάνει σαν βάρκα.
2. είναι 20% πιο οικονομικό στην κατανάλωση που σημαίνει περίπου 35% στην τσέπη, από το προηγούμενο ίδιου κυβισμού/ίδιο μοντέλο βενζίνης
3. οι ντιζελοκινητήρες κρατάνε πιο πολύ από τους βενζινοκινητήρες
4. τα ήθελε 10-20 άλογα παραπάνω για τις τελικές
5. μέσα στην πόλη είναι καλύτερο από το προηγούμενο βενζινοκίνητο.
1. θα είναι παλαιάς εσοδείας. Εννοώ λογικής.
2 σωστά.
3 Με τίποτα. Οι σύγχρονοι βενζινοκινητήρες βγάζουν πάρα πολλά χιλιόμετρα. Τα ίδια με τα diesel ή και παραπάνω.
4 με 10-20 άλογα παραπάνω δεν νομίζω να είχες μεγάλες διαφορές.
5 Μέσα στην πόλη είναι πιό οικονομικό , κυρίως λόγω αυξημένης ροπής στρέψης, αλλά και λόγω πιο φτηνού καυσίμου.

Οπως είπαν και οι προλαλήσαντες , οι σύγχρονοι μικροί τουρμπάτοι βενζινοκινητήρες είναι πολύ αποδοτικοί και οικονομικοί.
Επίσης δεν μυρίζουν , δεν βρωμάνε όπως οι diesel.
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.646
Reaction score
27.543
Κώστα ξέρω πολλούς εδώ Αθήνα , που δουλεύουν υγραέριο. Κάργα σου μιλάω. Όπως τότε παλιά δεκαετία 70 με την π΄ρωτη πετρελαική κρίση. Θυμάμαι κάτι Fiat 125polski που βρωμάγανε ολόκληρα γκάζι.
Εντάξει οι ταρίφες είναι άλλη κατηγορία. Αλλά ο μέσος άνθρωπος , δεν κάνει τα χιλιόμετρα ενός ταρίφα , ή αυτά που κάνω εγώ κάθε μέρα, ήτοι 82 χλμ ημερησίως Θρακομακεδόνες -Βενιζέλο και πίσω.
 

Μηνύματα
7.369
Reaction score
2.556
Κώστα ξέρω πολλούς εδώ Αθήνα , που δουλεύουν υγραέριο. Κάργα σου μιλάω. Όπως τότε παλιά δεκαετία 70 με την π΄ρωτη πετρελαική κρίση. Θυμάμαι κάτι Fiat 125polski που βρωμάγανε ολόκληρα γκάζι.
Εντάξει οι ταρίφες είναι άλλη κατηγορία. Αλλά ο μέσος άνθρωπος , δεν κάνει τα χιλιόμετρα ενός ταρίφα , ή αυτά που κάνω εγώ κάθε μέρα, ήτοι 82 χλμ ημερησίως Θρακομακεδόνες -Βενιζέλο και πίσω.
Υγραέριο= Αντίο ρεζέρβα και καμμένες έδρες βαλβίδων ($$$$)
 

Μηνύματα
13.582
Reaction score
11.122
Επειδή:
1. Τα νέα ντίζελ δεν έχουν κραδασμούς και θόρυβο. Ακόμα και το δικό μου, 11 ετών όταν φτάσει τη θερμοκρασία λειτουργίας του δουλεύει αθόρυβα και βελούδινα, κι ας είναι μόνο 4κύλινδρο.
2. Εδώ που είμαι το αυτοκίνητο χρειάζεται για τα πάντα. Είτε μέσα στην πόλη (δουλειά=3,5 χιλιόμετρα, σχολείο=3, φίλοι=3 έως 9) είτε πιο έξω (κοντινότερη μικρή πόλη=10, μεγάλη πόλη=100). Δεν έχω τη δυνατότητα να πάρω ένα μικρό για την πόλη και ένα μεγάλο για το ταξίδι. Γιατί λοιπόν να στερήσω από τον εαυτό μου την απόλαυση ενός BMW E46 320d του 2005 με full extra 2000 κυβικών, 150 αλόγων και 33 κιλών ροπής; Μέσα στην πόλη έχω τα μισά έξοδα/χιλιόμετρα από το αυτοκίνητο που είχα στην Ελλάδα.
Τελική κάθε πότε θα πιάσεις; Και καλά άσε εμένα που έχω autobahn χωρίς όριο δίπλα μου και τα 200 είναι λίγα, εσύ;
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.646
Reaction score
27.543
Όχι , δεν καίς ούτε έδρες , ούτε βαλβίδες. Με το σκεπτικό ότι ξέρεις τι κάνεις.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.646
Reaction score
27.543
Ασε που δεν καίγονται οι έδρες , αλλά οι βαλβίδες , όταν έχουν μικρό διάκενο. Εδώ εγώ είμαι άρχοντας ρυθμίζοντας βαλβίδες με κόντρα παξιμάδι στο civic. Και τις κάνω όσο διάκενο θέλω.


Πέτρο , ο καθένας έχει τα δικά του θέματα και τον δικό του τρόπο αντιμετώπισης. Εσένα σου κάθεται καλά στην Γερμανία το diesel. Μεγειά σου και χαρά σου. Εμένα στην Ελλάδα , και μου βρωμάει και μου ξυνίζει . Δεν το θέλω το ρημάδι. Οποτε βρίσκομαι πίσω από diesel βλαστημάω από την μπόχα της παραφίνης που αφήνει πίσω του το ρημαδι. Δεν το μπορώ γμτ μου. Μακάρι να κάνανε όλα τα πετρέλαια JET-A1 να γλυτώναμε , αλλά μπα δεν το βλέπω, μεγάλο το κόστος. Να μην μιλήσω για φίλτρα αναγέννησης και τα λοιπά γιατί θα ξημερώσουμε.
Γι αυτό λοιπόν βενζίνη και ξερό ψωμί , και ενναλακτικά LPG.
[DOUBLEPOST=1483046508][/DOUBLEPOST]Α και κάτι ακόμα Πέτρο , τα δικά σου χιλιόμετρα εκεί , είναι ένα κλάσμα των δικών μου εδώ.
 

Μηνύματα
16.551
Reaction score
23.483
αργα η γρηγορα θα υπαρχει ενα κυκλος και ενα καυσιμο
οι κυκλοι otto και diesel θα μεταλλαχτουν σε σημειο να πλησιασει ο ενας τον αλλο και οι διαφορες θα ειναι αμελητεες.
καπου κει οι μισοι θα εχουμε ηλεκτροκινητηρες
 

TGD

Μηνύματα
8.605
Reaction score
8.624
Αν η αυτονομία ενός ηλεκτρικού έφτανε τα 250km θα το σκεφτόμουν. Ή αν στην Ελλάδα δεν φορολογούσαν τα ηλεκτρικά με ενσωματωμένη γεννήτρια ως βενζινοκίνητα. Ή αν είχαν επιδότηση όπως -ας πούμε- στην Πορτογαλία...
 

Μηνύματα
7.369
Reaction score
2.556
Όχι , δεν καίς ούτε έδρες , ούτε βαλβίδες. Με το σκεπτικό ότι ξέρεις τι κάνεις.
Αν και δεν έχω υγραέριο, καλό θα ήταν να εξηγουσες τι πρέπει να κάνεις, τουλάχιστον γι αυτούς που έχουν.

Οι ΜΕΚ δεν είναι η ειδικότητά μου αλλά αυτό μου είπε φίλος μηχανικός που έχει LPG στο Subaru Forester του.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.646
Reaction score
27.543
Για το forester δεν ξέρω, ξέρω όμως ότι στο δικό μου μπορώ να κάνω το διάκενο στις βαλβίδες μεγαλύτερο και ως εκ τούτου να αποφύγω το κάψιμό τους. Στα Peugeot που έχουν αυτορυθμιζόμενες υπάρχει άλλη διαδικασία.Σε Suzuki grand vitara πάλι μεγαλώνεις το διάκενο, σε golf 5 το ίδιο. Κάθε αυτοκίνητο έχει τα δικά του.
Και μένα ο φίλος μου ο μηχανικός μου τα είπε.
[DOUBLEPOST=1483086905][/DOUBLEPOST]Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ξέρει ο εγκαταστάτης μηχανικός τι κάνει, και τι να προσέξει. Όπως κάνει ο δικός μου.
 

Μηνύματα
544
Reaction score
379
Το θέμα είναι η λίπανση ότι δηλαδή στα αυτοκίνητα που έκαιγαν σούπερ αν ήθελες να τους βάλεις αμόλυβδη έπρεπε να τους βάζεις πρόσθετα.
Η λύση το υγραέριο είναι να ξεκάζει και ένα ποσοστό βενζίνης μαζί συνέχεια και όχι μόνο στην αρχή που τα περισσότερα καίνε στην αρχή βενζίνη και μετά το γυρνάνε σε υγραέριο.
 

Μηνύματα
7.369
Reaction score
2.556
Το θέμα είναι η λίπανση ότι δηλαδή στα αυτοκίνητα που έκαιγαν σούπερ αν ήθελες να τους βάλεις αμόλυβδη έπρεπε να τους βάζεις πρόσθετα.
Η λύση το υγραέριο είναι να ξεκάζει και ένα ποσοστό βενζίνης μαζί συνέχεια και όχι μόνο στην αρχή που τα περισσότερα καίνε στην αρχή βενζίνη και μετά το γυρνάνε σε υγραέριο.
Ο φίλος μου το έχει να καίει συνέχεια 10% βενζίνη μαζί με το υγραέριο. Παρ' όλα αυτά ο μηχανικός του θεωρεί ότι γίνεται ζημιά στις βαλβίδες/έδρες. Εκτός από τη λίπανση λέει ότι αναπτύσσονται μεγαλύτερες θερμοκρασίες.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.580
Μηνύματα
2.945.020
Members
38.200
Νεότερο μέλος
danstefan
Top