Diesel και υγραέριο

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.756
Reaction score
52.313
420.000 εχει τωρα. Το μεγαλο του προβλημα ηταν το σπασιμο του πρωτου μοτερ στα λιγο παραπανω απο 100.000 χλμ. Οι πρωτες παρτιδες εβγαλαν σε μεγαλο ποσοστο προβλημα στα χιτωνια με αποτελεσμα το σπασιμο. Βεβαια παρολο που το αυτοκινητο ηταν εκτος εγγυησης, επειδη ηταν γενικο το προβλημα η επισκευη εγινε με πολυ πολυ μεγαλη εκπτωση απο την ιδια την toyota. Το δευτερο μοτερ που μπηκε ηταν απο τις επομενες παρτιδες οπου το προβλημα ειχε διορθωθει και εως και σημερα, 320.000 χλμ μετα, δουλευει σαν καινουριο. Αθορυβο, ουτε κραδασμους, ουτε αυξημενη καταναλωση ουτε τιποτα. Απο κει και περα καποια ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα μικροπροβληματακια εχει βγαλει που δεν ηταν κατι το ιδιαιτερο. Αλλα και αυτα διορθωθηκαν στις επομενες παρτιδες.
Για να συνεννοηθουμε καλυτερα, να πω οτι προκειται για ταξι!
Ολα ειναι θεμα χρησης νομιζω. Μπορει να δεις διπλα διπλα δυο ολοιδια αμαξια και το ενα να ειναι κουκλι και αξιοζηλευτο και το αλλο να ειναι χρεπι. Εχω δει αρκετες τετοιες συγκρισεις σε πολλες μαρκες. Και Skoda και Toyota και Mercedes.
Για Ι.Χ. παντως θα επελεγα ενα αυτοματο diesel αλλα πολλων κυβικων, 2000 ας πουμε. Για τα μικρα που κυκλοφορουν δεν εχω εμπειρια.
- οπότε εάν εξαιρέσεις τις παιδικές αρρώστιες ( μοτέρ εν προκειμένω ) . . . so far , so good

- συμφωνώ με το Auto + 2.000 cc diesel , και σε κάτι οικονομικό , πχ καμιά octavia
[DOUBLEPOST=1466591463][/DOUBLEPOST]
Ας μην έχει προτεραιότητα μόνο το κόστος. Από θέμα μόλυνσης υπερέχει το diesel ή όχι, κανένας δεν τα κοιτά αυτά, ειδικά με το θέμα της ποιότητας του καυσίμου στην Ελλάδα. Κάπου διάβασα ότι σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες σκέπτονται ακόμη και απαγορεύσεις!
Ράδιο αρβύλα θα μου πείτε, είναι έτσι όμως?
- δεν είναι ράδιο αρβύλα , Παρίσι , Λονδίνο και Μόναχο , σκέφτονται την απαγόρευση των diesel , ολοκληρωτικά ή σε κάποιον δακτύλιο , διότι μπορεί τα σύγχρονα πετρέλαια , να έχουν σχεδόν μηδέν co2 , από μικροσωματίδια όμως . . . :(
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.844
Reaction score
8.864
Πάλι λοιπόν είμαστε πίσω στην "μόδα"... Όπως η έξαρση με το υγραέριο, όπως και τόσα άλλα!
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.756
Reaction score
52.313
- ναι γιατί οι Ευρωπαίοι τα χρησιμοποιούν εδώ και δεκαετίες , οπότε έχουν μεγάλη πείρα και δεδομένα
 

TGD

Μηνύματα
8.615
Reaction score
8.632
δεν είναι ράδιο αρβύλα , Παρίσι , Λονδίνο και Μόναχο , σκέφτονται την απαγόρευση των diesel , ολοκληρωτικά ή σε κάποιον δακτύλιο , διότι μπορεί τα σύγχρονα πετρέλαια , να έχουν σχεδόν μηδέν co2 , από μικροσωματίδια όμως . . . :(
Ναι, ενώ εδώ με τα τζάκια, το ντήζελ θα είναι το πρόβλημά μας. Αυτές οι πόλεις έχουν απαγορεύσει τα ορυκτά κάυσιμα εδώ και 50 χρόνια.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.756
Reaction score
52.313
Ναι, ενώ εδώ με τα τζάκια, το ντήζελ θα είναι το πρόβλημά μας. Αυτές οι πόλεις έχουν απαγορεύσει τα ορυκτά κάυσιμα εδώ και 50 χρόνια.
- επίσης μεγάλο πρόβλημα και αυτό ( τζάκια ), αλλά ας μην το αναλύσουμε περισσότερο , διότι . . . :offtopic:
 

Μηνύματα
13.838
Reaction score
6.820
Αν η βενζινη στη χωρα μας ειχε την τιμη που επρεπε να εχει και οχι τοσο υψηλη φορολογηση για να εχει μηνιατικο ο Καρανικας κλπ, πολυ αμφιβαλλω αν θα αγοραζε κανεις ντιζελ (για ΙΧ εννοω). Οι συγχρονοι βενζινοκινητηρες,ειναι αποδοτικοι , οικολογικοι , οικονομικοι και με λιγες απαιτησεις συντηρησεις. Πιστευω οτι το μελλον στους κινητηρες ειναι ο συνδυασμος βενζινοκινητηρων και ηλεκτρικων κινητηρων.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.844
Reaction score
8.864
Μάλλον έτσι θα είναι, ένας μικρός βενζινοκινητήρας αποκλειστικά για την φόρτιση των μπαταριών και τέλος!
[DOUBLEPOST=1466595304][/DOUBLEPOST]
Αν η βενζινη στη χωρα μας ειχε την τιμη που επρεπε να εχει και οχι τοσο υψηλη φορολογηση για να εχει μηνιατικο ο Καρανικας κλπ, πολυ αμφιβαλλω αν θα αγοραζε κανεις ντιζελ (για ΙΧ εννοω). Οι συγχρονοι βενζινοκινητηρες,ειναι αποδοτικοι , οικολογικοι , οικονομικοι και με λιγες απαιτησεις συντηρησεις. Πιστευω οτι το μελλον στους κινητηρες ειναι ο συνδυασμος βενζινοκινητηρων και ηλεκτρικων κινητηρων.
Τώρα πήρε την πάνω βόλτα και το πετρέλαιο... όχι θα άφηναν την περίπτωση να πάει χαμένη, πέρασαν τα κορόιδα στο πετρέλαιο? Βαράτε..
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.761
Reaction score
42.931
Γιατί όμως να προτιμήσω την έκδοση βενζίνης, αν κάνω ας πούμε μόνο 10.000km τον χρόνο;
Αυτό ίσχυε-ισχύει μόνο για τις περιπτώσεις που η διαφορά τιμής κτήσης δεν δικαιολογούσε-δικαιολογεί την εξοικονόμηση από το καύσιμο. Πριν 8-10 χρόνια υπήρχε μεγάλη διαφορά τιμής (και όχι μόνο) τώρα δεν παρακολουθώ στενά την αγορά και δεν ξέρω. Εξάλλου έχουμε πλέον καταλήξει ότι σήμερα diesel rulezzz και όλα τα άλλα που διαβάζω είναι της στραβής που της φταίνε οι τρίχες και pigs in space.
my2cents
 

S

sk4t4

Guest
Πιστευω οτι δεν πρεπει να τιθεται γενικα το θεμα,αλλα πιο ειδικα.Δηλαδη,αφου καταληξουμε στο μοντελο,βλεπουμε τους κινητηρες της γκαμας του,βενζινη και πετρελαιο,βαζουμε κατω τα υπερ και τα κατα και επιλεγουμε.Π.χ. ο πετρελαιοκινητηρας της VW 1.6 TDI,ασχετα απο το με ποιες ιπποδυναμεις εχει κυκλοφορησει,105,110,115,120 ιππους,ειναι πολυ χειροτερος σε επιδοσεις απο τον βενζινοκινητηρα 1.4 TSI ACT των 150 ιππων της ιδιας εταιριας,ακριβοτερος και στην τιμη αγορας,και με οχι πολυ μεγαλη διαφορα υπερ του στην καταναλωση.Για μενα,οι πολυ καλυτερες ρεπριζ του 1.4 TSI ACTειναι πολυ πιο σημαντικες,ενεργητικη ασφαλεια γαρ,απο τη λιγο μικροτερη καταναλωση του 1.6 TDI.Σε αλλες μαρκες,φυσικα,το αποτελεσμα μπορει να ειναι διαφορετικο...
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.673
Reaction score
29.479
Νομίζω πως ο πλέον αρμόδιος να απαντήσει είναι ο @Μάκης Ευμορφόπουλος
Και τι περιμένεις Κώστα;
Να γράψει τις εντυπώσεις του και τις εμπειρίες του από την μακροχρόνια σχέση του με τις αντλίες πετρελαίου των αυτοκινήτων;
Καλύτερα να τον πάρετε τηλέφωνο και να σας τα πει.
Διότι για να τα γράψει ............. δεν.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.831
Reaction score
76.331
http://arstechnica.com/cars/2016/06...-nox-more-flagrantly-than-previously-thought/

Στην ΕΕ επιτρέπεται η μερική απενεργοποίηση των συσκευών περιορισμού των ρύπων και NOx στα diesel σε κρύο καιρό, χωρίς να ορίζεται ακριβώς η θερμοκρασία.
Αυτή η ασάφεια οδήγησε στη μερική απενεργοποίηση απο τους κατασκευαστές σε μεσαίες θερμοκρασίες κοντά στους 20º, κυρίως στα Euro 5 αλλά και σε Euro 6.
 

TGD

Μηνύματα
8.615
Reaction score
8.632
Κι εγώ δεν καταλαβαίνω προς τι η καθυστερημένη αγάπη των Ελλήνων στα ντήζελ. Νομίζω ότι οι μικροί τούρμπο βενζινοκινητήρες είναι πλέον καλύτερες λύσεις από πλευρά απόδοσης. Τώρα αν κάποιος κανει πολλά χιλιόμετρα στην επαρχία εντάξει, αλλά μέσα στην πόλη τι αξία έχει το ντήζελ; Ένα υβριδικό θα είναι η ιδανική επιλογή.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.756
Reaction score
52.313
Κι εγώ δεν καταλαβαίνω προς τι η καθυστερημένη αγάπη των Ελλήνων στα ντήζελ. Νομίζω ότι οι μικροί τούρμπο βενζινοκινητήρες είναι πλέον καλύτερες λύσεις από πλευρά απόδοσης. Τώρα αν κάποιος κανει πολλά χιλιόμετρα στην επαρχία εντάξει, αλλά μέσα στην πόλη τι αξία έχει το ντήζελ; Ένα υβριδικό θα είναι η ιδανική επιλογή.
- διότι είμαστε υστερικός λαός , πέφτουμε με τα μούτρα σε ότι ( νομίζουμε εμείς ) , καινούριο , και μετά πάλι αντίστροφα
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.844
Reaction score
8.864
Καλύτερα να μην πιάσουμε αυτό το θέμα, δηλαδή το πως συμπεριφέρεται ο μέσος Έλληνας, η "ευστροφία" του φαίνεται παντού, από την ποιότητα των διαφημιζομένων προϊόντων (πνίγονται στο χρήμα ετερειούλες που διαφημίζουν "έξυπνες" σαχλαμάρες), από την ποιότητα των επιλογών του στην πολιτική (ψήφησα το τάδε κόμμα, διότι υποσχέθηκε ότι θα σταματήσει την πληρωμή πχ των διοδίων, έτσι θα έχω ένα ετήσιο όφελος 20 ευρώ! τόσο δηλαδή κοστολογούν την ψήφο τους ), αλλά και από την συμπεριφορά του, κυρίως στα Κοινά (μια ματιά όχι μακριά, έξω από την πόρτα μας, φτάνει. Σημείο που δείχνει πραγματικά το επίπεδο κοινωνικής του μόρφωσης- εμμέσως, Νόησης .)

Έτσι πράττει ακόμη και στην παραπάνω περίπτωση: Βουρ στο πετρέλαιο - όλοι μαζί !!! Χωρίς να εξετάζουμε τις επιπτώσεις, χωρίς καν να κάνουμε απλή κοστολόγηση της κίνησης, αρκεί να είμαστε στην μόδα και να καμαρώνουμε στον κύκλο μας. Ναι Αυτός πάντα είναι ο πραγματικός σκοπός για κάθε μας κίνηση. Θα περάσει πολύς χρόνος ακόμη για να ξεφύγει ο λαός μας από παρόμοια κόμπλεξ.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.756
Reaction score
52.313
Καλύτερα να μην πιάσουμε αυτό το θέμα, δηλαδή το πως συμπεριφέρεται ο μέσος Έλληνας, η "ευστροφία" του φαίνεται παντού, από την ποιότητα των διαφημιζομένων προϊόντων (πνίγονται στο χρήμα ετερειούλες που διαφημίζουν "έξυπνες" σαχλαμάρες), από την ποιότητα των επιλογών του στην πολιτική (ψήφησα το τάδε κόμμα, διότι υποσχέθηκε ότι θα σταματήσει την πληρωμή πχ των διοδίων, έτσι θα έχω ένα ετήσιο όφελος 20 ευρώ! τόσο δηλαδή κοστολογούν την ψήφο τους ), αλλά και από την συμπεριφορά του, κυρίως στα Κοινά (μια ματιά όχι μακριά, έξω από την πόρτα μας, φτάνει. Σημείο που δείχνει πραγματικά το επίπεδο κοινωνικής του μόρφωσης- εμμέσως, Νόησης .)

Έτσι πράττει ακόμη και στην παραπάνω περίπτωση: Βουρ στο πετρέλαιο - όλοι μαζί !!! Χωρίς να εξετάζουμε τις επιπτώσεις, χωρίς καν να κάνουμε απλή κοστολόγηση της κίνησης, αρκεί να είμαστε στην μόδα και να καμαρώνουμε στον κύκλο μας. Ναι Αυτός πάντα είναι ο πραγματικός σκοπός για κάθε μας κίνηση. Θα περάσει πολύς χρόνος ακόμη για να ξεφύγει ο λαός μας από παρόμοια κόμπλεξ.
- ασχολούμαι γενικά με πωλήσεις-μισθώσεις αυτοκινήτων , 1 στους 5 , έχουν επιχειρηματολογία υπέρ του diesel , οι υπόλοιποι 4 λένε

- μα γιατί να πάρω βενζίνη ; όλοι diesel αγοράζουν . . . :(:(:(

ΥΓ : βενζινοκίνητα δεν πωλούνται καθόλου , μόνο στα μεταχειρισμένα
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.844
Reaction score
8.864
Και όμως πριν μερικές ημέρες συμπτωματικά έκανα τεστ στο qashqai, δοκίμασα λοιπόν τον 1200 κινητήρα βενζίνης και τους 1500 - 1600 diesel (Η διαφορά στην τιμή αγοράς - πολύ μεγάλη με πιο οικονομική φυσικά αυτή του 1200) . Οικονομικότατος και αυτός και για να γίνει τελικά απόσβεση της διαφοράς sthn τιμή αγοράς πρέπει το αμάξι να κινείται σαν ταξί!

Επί πλέον όμως: Η διαφορά στην σπιρτάδα, στην ησυχία, στην ομαλή και χωρίς κραδασμούς απόδοση του βενζινο- κινητήρα, απλώς δεν συγκρίνεται! Ας αφήσουμε δε και την αίσθηση που αισθάνεται τελικά ο επιβάτης, στην τελική ποιότητα κατά την χρήση!
 
Last edited:

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.756
Reaction score
52.313
Και όμως πριν μερικές ημέρες συμπτωματικά έκανα τεστ στο qashqai, δοκίμασα λοιπόν τον 1200 κινητήρα βενζίνης και τους 1500 - 1600 diesel (Η διαφορά στην τιμή αγοράς - πολύ μεγάλη με πιο οικονομική φυσικά αυτή του 1200) . Οικονομικότατος και αυτός και για να γίνει τελικά απόσβεση της διαφοράς sthn τιμή αγοράς πρέπει το αμάξι να κινείται σαν ταξί!

Επί πλέον: Η διαφορά στην σπιρτάδα, στην ησυχία, στην ομαλή και χωρίς κραδασμούς απόδοση του βενζινο- κινητήρα, απλώς δεν συγκρίνεται! Ας αφήσουμε δε και την αίσθηση που αισθάνεται τελικά ο επιβάτης, στην τελική ποιότητα κατά την χρήση!
- μαζί σου , εγώ και οι περισσότεροι συνάδελφοι του συναφιού , προτιμούμε , βενζινοκινητήρες
 

Μηνύματα
7.370
Reaction score
2.556
το κόστος συντήρησης ποιο είναι?
Φίλος ταξιτζής μου λέει ότι τα πετρέλαια μας είναι για τα μπάζα στην Ελλάδα.
Βάζει συνέχεια πρόσθετα γιατί αναπτύσσονται μικροοργανισμοί και ρημάζουν το πετρελαιοσύστημα.
Μου είπαν ότι ο λόγος για τα πρόσθετα είναι ότι όλα τα πετρέλαια έχουν υποχρεωτικά (από τη νομοθεσία) 8-10% Biodiesel (μήπως ξέρει κανείς ποιό πρόσθετο είναι το καλύτερο/ασφαλέστερο?)

Πάντως αν θέλεις 4Χ4 δεν εχεις και πολλές επιλογές.
Από τα 3 που σκεφτόμουνα (Mitsubishi ASX, Nissan Qashqai & Suzuki S-Cross) μόνο το τελευταίο έβγαινε 4Χ4 και σε βενζινη (και σε τιμή πολύ κοντά στο ίδιο με diesel - της FIAT). Τα άλλα μόνο σε πετρέλαιο (της Peugeot και της Renault αντίστοιχα).
 

Μηνύματα
13.590
Reaction score
11.129
Εγώ πάντως πήρα diesel δίλιτρο και έχω βρει την υγειά μου. Με κατανάλωση μέσα στην πόλη λίγο κάτω από 9,5 λίτρα/100χμ και στην εθνική 6, με το ντίζελ να κοστίζει 1,09 ευρώ το λίτρο σώθηκα.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.605
Μηνύματα
2.945.991
Members
38.207
Νεότερο μέλος
Babis Ef
Top