Mr Spock
demokratischer - sektor
- Μηνύματα
- 18.753
- Reaction score
- 52.297
- οπότε εάν εξαιρέσεις τις παιδικές αρρώστιες ( μοτέρ εν προκειμένω ) . . . so far , so good420.000 εχει τωρα. Το μεγαλο του προβλημα ηταν το σπασιμο του πρωτου μοτερ στα λιγο παραπανω απο 100.000 χλμ. Οι πρωτες παρτιδες εβγαλαν σε μεγαλο ποσοστο προβλημα στα χιτωνια με αποτελεσμα το σπασιμο. Βεβαια παρολο που το αυτοκινητο ηταν εκτος εγγυησης, επειδη ηταν γενικο το προβλημα η επισκευη εγινε με πολυ πολυ μεγαλη εκπτωση απο την ιδια την toyota. Το δευτερο μοτερ που μπηκε ηταν απο τις επομενες παρτιδες οπου το προβλημα ειχε διορθωθει και εως και σημερα, 320.000 χλμ μετα, δουλευει σαν καινουριο. Αθορυβο, ουτε κραδασμους, ουτε αυξημενη καταναλωση ουτε τιποτα. Απο κει και περα καποια ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα μικροπροβληματακια εχει βγαλει που δεν ηταν κατι το ιδιαιτερο. Αλλα και αυτα διορθωθηκαν στις επομενες παρτιδες.
Για να συνεννοηθουμε καλυτερα, να πω οτι προκειται για ταξι!
Ολα ειναι θεμα χρησης νομιζω. Μπορει να δεις διπλα διπλα δυο ολοιδια αμαξια και το ενα να ειναι κουκλι και αξιοζηλευτο και το αλλο να ειναι χρεπι. Εχω δει αρκετες τετοιες συγκρισεις σε πολλες μαρκες. Και Skoda και Toyota και Mercedes.
Για Ι.Χ. παντως θα επελεγα ενα αυτοματο diesel αλλα πολλων κυβικων, 2000 ας πουμε. Για τα μικρα που κυκλοφορουν δεν εχω εμπειρια.
- συμφωνώ με το Auto + 2.000 cc diesel , και σε κάτι οικονομικό , πχ καμιά octavia
[DOUBLEPOST=1466591463][/DOUBLEPOST]
- δεν είναι ράδιο αρβύλα , Παρίσι , Λονδίνο και Μόναχο , σκέφτονται την απαγόρευση των diesel , ολοκληρωτικά ή σε κάποιον δακτύλιο , διότι μπορεί τα σύγχρονα πετρέλαια , να έχουν σχεδόν μηδέν co2 , από μικροσωματίδια όμως . . .Ας μην έχει προτεραιότητα μόνο το κόστος. Από θέμα μόλυνσης υπερέχει το diesel ή όχι, κανένας δεν τα κοιτά αυτά, ειδικά με το θέμα της ποιότητας του καυσίμου στην Ελλάδα. Κάπου διάβασα ότι σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες σκέπτονται ακόμη και απαγορεύσεις!
Ράδιο αρβύλα θα μου πείτε, είναι έτσι όμως?