Diesel και υγραέριο


Y

Yiannis_B

Guest
Για το forester δεν ξέρω, ξέρω όμως ότι στο δικό μου μπορώ να κάνω το διάκενο στις βαλβίδες μεγαλύτερο και ως εκ τούτου να αποφύγω το κάψιμό τους. Στα Peugeot που έχουν αυτορυθμιζόμενες υπάρχει άλλη διαδικασία.Σε Suzuki grand vitara πάλι μεγαλώνεις το διάκενο, σε golf 5 το ίδιο. Κάθε αυτοκίνητο έχει τα δικά του.
Και μένα ο φίλος μου ο μηχανικός μου τα είπε.
[DOUBLEPOST=1483086905][/DOUBLEPOST]Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ξέρει ο εγκαταστάτης μηχανικός τι κάνει, και τι να προσέξει. Όπως κάνει ο δικός μου.
:rolleyes:

Ti ξέρει να προσέξει ο μηχανικός σου ρε Γιάννο?

Civic GX /

Running on CNG (*) requires a few modifications to the 1.8-liter four-cylinder engine, including stronger connecting rods to handle the added stress of a 12.7:1 compression ratio (up from 10.6), new valves and valve seats that deal with CNG’s non lubricating properties, special fuel injectors, and a pressure regulator. With all of that, the Civic CNG makes 110 hp, 30 fewer than its gasoline counterpart. Torque drops by 22 lb-ft, to 106.

How Does It Drive?

Exactly like a Civic that has lost 30 hp. :roflmao:

http://www.caranddriver.com/reviews/2012-honda-civic-natural-gas-test-review

https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_GX

(*) Βέβαια, το CNG έχει 120 οκτάνια και το LPG 105.

http://www.autogreeknews.gr/autokin...i-fysiko-aerio-cng-ti-einai-kai-pou-diaferoun

Πάντως η Honda το απέσυρε το GX, το 2015 με το σκεπτικό:

"2015 was the last model year for the Civic CNG. The company said it had sold about 16,000 natural-gas vehicles since the model was introduced,[18] mainly to taxi and commercial fleets. American Honda Motor Company executive vice president John Mendel commented that Honda was phasing out efforts to develop natural-gas powered vehicles and would instead focus on hybrids and electric vehicles. He cited the lack of a CNG fueling infrastructure in the United States as the main reason for the decision to stop producing the Civic CNG. "The infrastructure, while it improved, just wasn't as convenient as petrol," Mendel said. "We gave it a pretty long run and we tried and tried and tried."[citation needed]
 
Last edited by a moderator:


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.643
Reaction score
27.540
Δεν μιλάω για φυσικό αέριο , αλλά για γκάζι. Δεν υπάρχει αύξηση συμπίεσης . Η συμπίεση θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα. Υπάρχει ένα Extra spray που το βάζεις στο ντεπόζιτο του γκαζιού το οποίο βοηθά στην λίπανση των βαλβίδων. Αναμειγνύεται με το αέριο κάθε φορά που γεμίζεις ενώ είναι ήδη μέσα. Το χρησιμοποιούσα και στο 307, έκανα 85000 με γκάζι και ο κινητήρας του 307 ήταν μια χαρά.
Οσο για την μείωση της ροπής από τα 22 λιμπρόποδα στα 106 , να τους πείς να προσέχουν τι γράφουν . Γιατί εκτίθενται.
Τέλος , ή όλη ιστορία με το γκάζι γίνεται για λόγους οικονομίας. Σαν καύσιμο είναι πολύ πιο φθηνό. Ως εκ τούτου όταν εγώ κυνηγάω κατανάλωση στα 6-6,5 lt/100km δεν θα με ενοχλήσει μία μείωση της μέγιστης ιπποδύναμης, ακόμα και αν είναι 30 ίπποι. Που δεν είναι.
Αυτά τα ολίγα.
 


JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.643
Reaction score
27.540
Το θέμα είναι η λίπανση ότι δηλαδή στα αυτοκίνητα που έκαιγαν σούπερ αν ήθελες να τους βάλεις αμόλυβδη έπρεπε να τους βάζεις πρόσθετα.
Η λύση το υγραέριο είναι να ξεκάζει και ένα ποσοστό βενζίνης μαζί συνέχεια και όχι μόνο στην αρχή που τα περισσότερα καίνε στην αρχή βενζίνη και μετά το γυρνάνε σε υγραέριο.
Το συγκεκριμένο κιτ της LOVATO στο οποίο αναφέρομαι ψεκάζει βενζίνη όποτε αυτό θεωρεί ότι πρέπει να γίνει , ακόμα και συνέχεια. Είναι μία από της παραμέτρους του που δεν παίρνουν πείραγμα. Φυσικά αν θέλεις μπορείς να αυξήσεις τον ψεκασμό βενζίνης . Όχι να τον μειώσεις ή να τον απομονώσεις. Ο τρόπος που το κάνει είναι διαβάζοντας τις τιμές που στέλνει ο αισθητήρας λ στον εγκέφαλο. Δηλαδή μία τάση σε volts . Μετά μετράει και τον δεύτερο λ και λογικά από την διαφορά τους βγάζει κάποιο λόγο μέσα στον οποίο πρέπει να βρίσκεται και αναλόγως ψεκάζει βενζίνη πολύ λίγο ή καθόλου, φαντάζομαι.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Οσο για την μείωση της ροπής από τα 22 λιμπρόποδα στα 106 , να τους πείς να προσέχουν τι γράφουν . Γιατί εκτίθενται..
Ναι ρε Johnny, θα τους πάρω τηλέφωνο, να τους αρχίσω στα μπινελίκια...:rolleyes:



:laugh:
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.828
Reaction score
2.427
Υγραέριο= Αντίο ρεζέρβα και καμμένες έδρες βαλβίδων ($$$$)
Παραμυθι...μονον λογω κακης εγκαταστασης!
Αν και δεν έχω υγραέριο, καλό θα ήταν να εξηγουσες τι πρέπει να κάνεις, τουλάχιστον γι αυτούς που έχουν.
Οι ΜΕΚ δεν είναι η ειδικότητά μου αλλά αυτό μου είπε φίλος μηχανικός που έχει LPG στο Subaru Forester του.
Τα Subaru ειχαν οντς, και εξ αρχης, προβλημα με το αεριο!
Το θέμα είναι η λίπανση ότι δηλαδή στα αυτοκίνητα που έκαιγαν σούπερ αν ήθελες να τους βάλεις αμόλυβδη έπρεπε να τους βάζεις πρόσθετα.
Η λύση το υγραέριο είναι να ξεκάζει και ένα ποσοστό βενζίνης μαζί συνέχεια και όχι μόνο στην αρχή που τα περισσότερα καίνε στην αρχή βενζίνη και μετά το γυρνάνε σε υγραέριο.
Ο φίλος μου το έχει να καίει συνέχεια 10% βενζίνη μαζί με το υγραέριο. Παρ' όλα αυτά ο μηχανικός του θεωρεί ότι γίνεται ζημιά στις βαλβίδες/έδρες. Εκτός από τη λίπανση λέει ότι αναπτύσσονται μεγαλύτερες θερμοκρασίες.
Εγω ξερω οτι με 60.000 χλμ με ...τρομαξαν κατι εξυπνακηδες και ανοιξα κεφαλη για να δω τις βαλβιδες! Πιο καινουργιες απο πριν. Αλλοι με το ιδιο αυτ/το (Opel Insignia 1.6T -180+hp) εχουν κανει μεχρι και 180.000 χλμ ανευ προβληματος. Βεβαιως υπαρχουν κι αυτοι που επαθαν ζημια συντομα λογω ΚΑΚΗΣ εγκαταστασης.
Αν "δινεις" βενζινη ταυτοχρονα με αεριο, δεν αξιζει, οικονομικα, η τοποθετηση κιτ αεριου. Απο την αλλη, θεωρω οτι το αεριο ριχνει το "τραβηγμα" και γι αυτο σε δυσκολες καταστασεις (ανηφορα με στροφη και φορτιο πχ) το γυριζω σε βενζινη - σε ευθεια και ΠΑΘΕ βεβαια δεν το συζητω! Λαρισα - Αθηνα- Λαρισα 55€ + ολιγη βενζινη στις στροφες μετα το Αερινο , για οσους ξερουν - σχεδον οσο τα διοδια! - μεση ταχυτητα 140χαω, καταναλωση μεσα/εξω 11λ! Με βενζινα τα διπλασια εξοδα!!! Κοστος συντηρησης 50€/20.000χλμ (κι αυτα...)
 


Y

Yiannis_B

Guest
Απο την αλλη, θεωρω οτι το αεριο ριχνει το "τραβηγμα" και γι αυτο

σε δυσκολες καταστασεις (ανηφορα με στροφη και φορτιο πχ) το γυριζω σε βενζινη -

σε ευθεια και ΠΑΘΕ βεβαια δεν το συζητω! Λαρισα - Αθηνα- Λαρισα 55€

+ ολιγη βενζινη στις στροφες μετα το Αερινο ,

για οσους ξερουν - σχεδον οσο τα διοδια! - μεση ταχυτητα 140χαω, καταναλωση μεσα/εξω 11λ! Με βενζινα τα διπλασια εξοδα!!! Κοστος συντηρησης 50€/20.000χλμ (κι αυτα...)
Τι ακούω μεσημεριάτικα. :rolleyes:
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.743
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά προσωπικά - εταιρικά , βλέπω μείωση 50% στα μηνιαία έξοδα κίνησης , απ όταν πήρα αυτοκίνητο diesel.Αυτά κυρίως εντός πόλης.
Εκτός; πχ πήγαινε -έλα Πτολεμαίδα (κάπου 1200 χλμ) με το Corsa , 180 ευρώ, με το 208 , 95 ευρώ.
Τα 60 κάτι ευρώ διόδια , είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.643
Reaction score
27.540
Όπως έγραψε και ο παππούς Λάκης, αλλά και εγώ, το υγραέριο το βάζουμε για οικονομία παιδιά. Όχι για επιδόσεις. Και είναι και σούπερ γκριν. Μηδενικοί ρύποι. Το πετρέλαιο είναι τίγκα στους ρύπους και τα μικροσωματίδια. Ασε που βρωμάει κιόλας. Όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω.
[DOUBLEPOST=1483103507][/DOUBLEPOST]
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά προσωπικά - εταιρικά , βλέπω μείωση 50% στα μηνιαία έξοδα κίνησης , απ όταν πήρα αυτοκίνητο diesel.Αυτά κυρίως εντός πόλης.
Εκτός; πχ πήγαινε -έλα Πτολεμαίδα (κάπου 1200 χλμ) με το Corsa , 180 ευρώ, με το 208 , 95 ευρώ.
Τα 60 κάτι ευρώ διόδια , είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία.

Νίκο σκέψου λοιπόν κάθε μέρα 85 χλμ, με βενζίνη ήτοι στην καλύτερη 1,414e/lt ,έναντι αερίου ήτοι 0,70e/lt.από 0,657 έως 0,749e/lt
 
Last edited:



JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.643
Reaction score
27.540
Ν αλλάξεις μύτη.Μόνο εσύ έχεις πει κάτι τέτοιο.
Πάρεις δεν πάρεις ...ξέρεις.
Κάνεις λάθος και το ξέρεις. Σε όλους βρωμάει το βρωμοπετρέλαιο.
[DOUBLEPOST=1483104232][/DOUBLEPOST]
Δεν μ αρέσει να πειράζω τ αυτοκίνητα.
Δεν σε υποχρέωσε κανείς. Εμένα που δεν με ενοχλεί όμως είμαι ελεύθερος να το κάνω.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Τόσο έχω με 2λιτρο που είναι και 150 άλογα.:D
Μπράβο και πάλι σου ρίχνω 8 ολόκληρα άλογα. :roflmao:
Πως το κατάφερες αυτό βρε Johnny? Εδώ λέμε ότι από τα 140 άλογα του civic, με το αέριο έχεις πέσει στην καλύτερη στα 110.

Αν πάλι υπονοείς, ότι ο σούπερ μηχανικός σου, το έχει πειράξει, και με βενζίνη βγάζει 158 hp, είσαι πάλι εκτός θέματος.

Άσε που χωρίς χαρτί δυναμομέτρησης, δεν πιστεύω τίποτα, σε μάθαμε πια. :wink:
 

Μηνύματα
544
Reaction score
379
Εντάξει εάν οι ταξιτζήδες βάζουν ναυτιλιακό πετρέλαιο και κάνουν τσιγκουνιές στα σέρβις δεν φταίει το καύσιμο για την μαυρίλα και την μυρωδιά.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.643
Reaction score
27.540
Το είπαμε αυτό Γιαννάκη .! Το δικό μου βγάζει 158 ίππους. Το τι κάνει ο μηχανικός μου και αν είναι σούπερ ή όχι είναι θέμα δικό του και όχι δικό σου. Να λείπουν οι ειρωνίες.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Το είπαμε αυτό Γιαννάκη .! Το δικό μου βγάζει 158 ίππους. Το τι κάνει ο μηχανικός μου και αν είναι σούπερ ή όχι είναι θέμα δικό του και όχι δικό σου. Να λείπουν οι ειρωνίες.
ΧΑΡΤΙ ή μόκο. Τα άλλα τα ακούω βερεσέ.

Σιγά την βελτίωση δηλαδή, αλλά βαρέθηκα. :rolleyes: :D
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.643
Reaction score
27.540
Εντάξει εάν οι ταξιτζήδες βάζουν ναυτιλιακό πετρέλαιο και κάνουν τσιγκουνιές στα σέρβις δεν φταίει το καύσιμο για την μαυρίλα και την μυρωδιά.
Δεν αναφέρομαι μόνο στους ταξιτζήδες. Τελευταία όταν είμαι πίσω από πετρελαιοκίνητο πάντα βρωμάει παραφίνη.
[DOUBLEPOST=1483104985][/DOUBLEPOST]
ΧΑΡΤΙ ή μόκο. Τα άλλα τα ακούω βερεσέ.
Το χαρτί θα το ανεβάσω αν θέλω εγώ. Όχι γιατί το απαιτείς εσύ. Εντάξει Γιαννάκη?
Οσο για το μόκο , να το πείς σε κανάν άλλον , όχι σε μένα.
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.579
Μηνύματα
2.944.989
Members
38.200
Νεότερο μέλος
danstefan
Top