ika
News
- Μηνύματα
- 16.169
- Reaction score
- 14.887
Μοντέλο 2015 είναι, να είναι και οι Σουηδοί κομπιναδόροι σαν τους Γερμανούς?1. θα είναι παλαιάς εσοδείας. Εννοώ λογικής.
...
Μοντέλο 2015 είναι, να είναι και οι Σουηδοί κομπιναδόροι σαν τους Γερμανούς?1. θα είναι παλαιάς εσοδείας. Εννοώ λογικής.
...
Για το forester δεν ξέρω, ξέρω όμως ότι στο δικό μου μπορώ να κάνω το διάκενο στις βαλβίδες μεγαλύτερο και ως εκ τούτου να αποφύγω το κάψιμό τους. Στα Peugeot που έχουν αυτορυθμιζόμενες υπάρχει άλλη διαδικασία.Σε Suzuki grand vitara πάλι μεγαλώνεις το διάκενο, σε golf 5 το ίδιο. Κάθε αυτοκίνητο έχει τα δικά του.
Και μένα ο φίλος μου ο μηχανικός μου τα είπε.
[DOUBLEPOST=1483086905][/DOUBLEPOST]Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ξέρει ο εγκαταστάτης μηχανικός τι κάνει, και τι να προσέξει. Όπως κάνει ο δικός μου.
Το συγκεκριμένο κιτ της LOVATO στο οποίο αναφέρομαι ψεκάζει βενζίνη όποτε αυτό θεωρεί ότι πρέπει να γίνει , ακόμα και συνέχεια. Είναι μία από της παραμέτρους του που δεν παίρνουν πείραγμα. Φυσικά αν θέλεις μπορείς να αυξήσεις τον ψεκασμό βενζίνης . Όχι να τον μειώσεις ή να τον απομονώσεις. Ο τρόπος που το κάνει είναι διαβάζοντας τις τιμές που στέλνει ο αισθητήρας λ στον εγκέφαλο. Δηλαδή μία τάση σε volts . Μετά μετράει και τον δεύτερο λ και λογικά από την διαφορά τους βγάζει κάποιο λόγο μέσα στον οποίο πρέπει να βρίσκεται και αναλόγως ψεκάζει βενζίνη πολύ λίγο ή καθόλου, φαντάζομαι.Το θέμα είναι η λίπανση ότι δηλαδή στα αυτοκίνητα που έκαιγαν σούπερ αν ήθελες να τους βάλεις αμόλυβδη έπρεπε να τους βάζεις πρόσθετα.
Η λύση το υγραέριο είναι να ξεκάζει και ένα ποσοστό βενζίνης μαζί συνέχεια και όχι μόνο στην αρχή που τα περισσότερα καίνε στην αρχή βενζίνη και μετά το γυρνάνε σε υγραέριο.
Ναι ρε Johnny, θα τους πάρω τηλέφωνο, να τους αρχίσω στα μπινελίκια...Οσο για την μείωση της ροπής από τα 22 λιμπρόποδα στα 106 , να τους πείς να προσέχουν τι γράφουν . Γιατί εκτίθενται..
Παραμυθι...μονον λογω κακης εγκαταστασης!Υγραέριο= Αντίο ρεζέρβα και καμμένες έδρες βαλβίδων ($$$$)
Τα Subaru ειχαν οντς, και εξ αρχης, προβλημα με το αεριο!Αν και δεν έχω υγραέριο, καλό θα ήταν να εξηγουσες τι πρέπει να κάνεις, τουλάχιστον γι αυτούς που έχουν.
Οι ΜΕΚ δεν είναι η ειδικότητά μου αλλά αυτό μου είπε φίλος μηχανικός που έχει LPG στο Subaru Forester του.
Το θέμα είναι η λίπανση ότι δηλαδή στα αυτοκίνητα που έκαιγαν σούπερ αν ήθελες να τους βάλεις αμόλυβδη έπρεπε να τους βάζεις πρόσθετα.
Η λύση το υγραέριο είναι να ξεκάζει και ένα ποσοστό βενζίνης μαζί συνέχεια και όχι μόνο στην αρχή που τα περισσότερα καίνε στην αρχή βενζίνη και μετά το γυρνάνε σε υγραέριο.
Εγω ξερω οτι με 60.000 χλμ με ...τρομαξαν κατι εξυπνακηδες και ανοιξα κεφαλη για να δω τις βαλβιδες! Πιο καινουργιες απο πριν. Αλλοι με το ιδιο αυτ/το (Opel Insignia 1.6T -180+hp) εχουν κανει μεχρι και 180.000 χλμ ανευ προβληματος. Βεβαιως υπαρχουν κι αυτοι που επαθαν ζημια συντομα λογω ΚΑΚΗΣ εγκαταστασης.Ο φίλος μου το έχει να καίει συνέχεια 10% βενζίνη μαζί με το υγραέριο. Παρ' όλα αυτά ο μηχανικός του θεωρεί ότι γίνεται ζημιά στις βαλβίδες/έδρες. Εκτός από τη λίπανση λέει ότι αναπτύσσονται μεγαλύτερες θερμοκρασίες.
Τόσο έχω με 2λιτρο που είναι και 150 άλογα.
Τι ακούω μεσημεριάτικα.Απο την αλλη, θεωρω οτι το αεριο ριχνει το "τραβηγμα" και γι αυτο
σε δυσκολες καταστασεις (ανηφορα με στροφη και φορτιο πχ) το γυριζω σε βενζινη -
σε ευθεια και ΠΑΘΕ βεβαια δεν το συζητω! Λαρισα - Αθηνα- Λαρισα 55€
+ ολιγη βενζινη στις στροφες μετα το Αερινο ,
για οσους ξερουν - σχεδον οσο τα διοδια! - μεση ταχυτητα 140χαω, καταναλωση μεσα/εξω 11λ! Με βενζινα τα διπλασια εξοδα!!! Κοστος συντηρησης 50€/20.000χλμ (κι αυτα...)
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά προσωπικά - εταιρικά , βλέπω μείωση 50% στα μηνιαία έξοδα κίνησης , απ όταν πήρα αυτοκίνητο diesel.Αυτά κυρίως εντός πόλης.
Εκτός; πχ πήγαινε -έλα Πτολεμαίδα (κάπου 1200 χλμ) με το Corsa , 180 ευρώ, με το 208 , 95 ευρώ.
Τα 60 κάτι ευρώ διόδια , είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία.
Ν αλλάξεις μύτη.Μόνο εσύ έχεις πει κάτι τέτοιο.Ασε που βρωμάει κιόλας. Όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω.
Δεν μ αρέσει να πειράζω τ αυτοκίνητα.Νίκο σκέψου λοιπόν κάθε μέρα 85 χλμ, με βενζίνη ήτοι στην καλύτερη 1,414e/lt ,έναντι αερίου ήτοι 0,70e/lt.
Κάνεις λάθος και το ξέρεις. Σε όλους βρωμάει το βρωμοπετρέλαιο.Ν αλλάξεις μύτη.Μόνο εσύ έχεις πει κάτι τέτοιο.
Πάρεις δεν πάρεις ...ξέρεις.
Δεν σε υποχρέωσε κανείς. Εμένα που δεν με ενοχλεί όμως είμαι ελεύθερος να το κάνω.Δεν μ αρέσει να πειράζω τ αυτοκίνητα.
Τόσο έχω με 2λιτρο που είναι και 150 άλογα.
Πως το κατάφερες αυτό βρε Johnny? Εδώ λέμε ότι από τα 140 άλογα του civic, με το αέριο έχεις πέσει στην καλύτερη στα 110.Μπράβο και πάλι σου ρίχνω 8 ολόκληρα άλογα.
ΧΑΡΤΙ ή μόκο. Τα άλλα τα ακούω βερεσέ.Το είπαμε αυτό Γιαννάκη .! Το δικό μου βγάζει 158 ίππους. Το τι κάνει ο μηχανικός μου και αν είναι σούπερ ή όχι είναι θέμα δικό του και όχι δικό σου. Να λείπουν οι ειρωνίες.
Δεν αναφέρομαι μόνο στους ταξιτζήδες. Τελευταία όταν είμαι πίσω από πετρελαιοκίνητο πάντα βρωμάει παραφίνη.Εντάξει εάν οι ταξιτζήδες βάζουν ναυτιλιακό πετρέλαιο και κάνουν τσιγκουνιές στα σέρβις δεν φταίει το καύσιμο για την μαυρίλα και την μυρωδιά.
Το χαρτί θα το ανεβάσω αν θέλω εγώ. Όχι γιατί το απαιτείς εσύ. Εντάξει Γιαννάκη?ΧΑΡΤΙ ή μόκο. Τα άλλα τα ακούω βερεσέ.