- Μηνύματα
- 42.712
- Reaction score
- 75.962
Μέχρι να βρέξει.To video που ανέβασες Δημήτρη, είναι σε βρεγμένο και ουσιαστικά μας δείχνει aqua planing.
Μια υποτυπώδης αναζήτηση π.χ. "new tires front or back" θα σου βγάλει αποτελέσματα πως ο πίσω άξονας χρειάζεται τα καινούρια ελαστικά. Όμως μιλάνε για το τι ισχύει στις χώρες τους και το βρεγμένο, πάντοτε κρύο ή παγωμένο οδόστρωμά τους. Στην Ελλάδα που δεν βρέχει σχεδόν ποτέ, η συμβουλή δεν έχει εφαρμογή.
Πού ακριβώς στην Ελλάδα δε βρέχει σχεδόν ποτέ;
Στοιχεία Αθήνας, που βρέχει πολύ λιγότερο απ' την υπόλοιπη χώρα πλην νότιας Κρήτης. http://hoa.ntua.gr/rain_incident/
2017
Feb26 Feb07 Feb07 Feb07 Jan24 Jan18 Jan18 Jan17 Jan16 Jan15 Jan11
2016
Dec29 Dec28 Nov29 Nov28 Nov28 Nov28 Nov27 Nov26 Nov16 Nov09 Oct22 Oct11 Oct07 Sep22 Sep21 Sep11 Sep10 Sep06 Aug23 Jun28 Jun28 Jun13 Jun07 May21 May21 May04 May03 May02 Mar27 Mar25 Mar25 Mar18 Mar18 Mar13 Mar12 Mar09 Mar09 Mar04 Mar04 Mar03 Feb20 Feb11 Feb05 Feb04 Jan20 Jan17 Jan10 Jan07 Jan03 Jan03
Συν τους βρεγμένους δρόμους απο άλλες αιτίες.
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει στους πολύ φθαρμένους δρόμους μέσα στις πόλεις, που ανανεώνονται πολύ σπανιότερα απο τους υπεραστικούς.
Το έγραψα πρόσφατα, όχι πιά.Είναι ορθότερο να έχουμε τα καινούρια ελαστικά μπροστά διότι δέχονται όλο το φορτίο σε ένα φρενάρισμα. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως οι εργοστασιακοί ρυθμιστές πίεσης των φρένων δίνουν στον μπροστινό άξονα σχεδόν όλη τη δύναμη.
Είναι τυχαίο το οτι όλα τα αυτοκίνητα είναι ρυθμισμένα να συμπεριφέρονται υποστροφικά;Σε γενικές γραμμές αν πατάει καλά μπροστά και έχω καλή κατευθυντικότητα, μπορώ πολύ ευκολότερα να διορθώσω μια υπερστροφή (που αυτό δεν θα συμβεί ποτέ στον μέσο οδηγό, στο στεγνό, στην Ελλάδα). Αν όμως οι εμπρόσθιοι τροχοί ακολουθούν τη φυγόκεντρο, αγοράζω αγρούς, οικόπεδα, μάντρες κλπ
Προσωπικά δεν έχω αλλάξει ποτέ 2, και αλλάζω εμπρός-πίσω κάθε 10.000km.