Ακούω λάθος αλλά μου αρέσει


Μηνύματα
909
Reaction score
907
- και ποιά μηχανήματα είναι αυτά ;

- άκουσα κάποτε σε πολύ κοντινό διάστημα μεταξύ τους τρία από τα υποτιθέμενα χωρίς συγκεκριμένο χαρακτήρα ηχεία : b&w 805 , lipinski και atc 19 . . . διακριτικά μεν , αλλά είχαν χαρακτήρα , ποιό από αυτά ήταν το σωστό ;
Τα άκουσες όμως στον ίδιο χώρο, μετά από ισοστάθμιση με dsp;
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.782
Reaction score
52.490
To αναλογικο μερος του δικου μου συστηματος ειναι λερναια υδρα :D
- έτσι . . . να κόβεις rega rb 200 με goldring elan και να βγαίνει graham phantom με dyna XV-lt
[DOUBLEPOST=1489759655]
 

Μηνύματα
545
Reaction score
2.434
To dsp ήταν στο πλάνο αλλά αναχώρησα για εξωτερικό αφήνοντας το σύστημα πίσω μέχρις ότου ο μικρός να μεγαλώσει λίγο ( θα τα φέρω το καλοκαίρι).
Έχω κάνει μέτρηση, είναι στο +-3 αν εξαιρέσεις ένα βύθισμα και ένα φούσκωμα που πάει στο +-5 λόγω χώρου.

Παρόλαυτα, με έχει στοιχειώσει ο ήχος της λάμπας και δεν θα τον άλλαζα. Απλώς κάποιες φορές με την αλλαγή ενός διακόπτη μετατρέπω τον λαμπατο προενισχυτή σε παθητικό, αν θέλω να ακούσω michael jackson πχ.
Αν είσαι +-3, ή ακόμη +-5 (ειδικά στα 40ΗΖ έως 140ΗΖ) τότε είσαι τυχερός και έχεις τον τέλειο χώρο. Τι να το κάνεις το DSP. ?
Εδώ οι κατασκευαστές των κορυφαίων ηχείων δίνουν +- 3 πάνω στον reference axis και με μετρήσεις σε ιδανικές συνθήκες.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.782
Reaction score
52.490
[/DOUBLEPOST]
Τα άκουσες όμως στον ίδιο χώρο, μετά από ισοστάθμιση με dsp;
- υπό τις ίδιες συνθήκες , όχι με ισοστάθμιση άκουσα μόνον τα atc και b&w , τα lipinski αλλόυ

- νομίζω πως όλες οι ''γήινες'' συσκευές εισάγουν χαρακτήρα
 

Μηνύματα
909
Reaction score
907
[/DOUBLEPOST]

- υπό τις ίδιες συνθήκες , όχι με ισοστάθμιση άκουσα μόνον τα atc και b&w , τα lipinski αλλόυ

- νομίζω πως όλες οι ''γήινες'' συσκευές εισάγουν χαρακτήρα
Το πιστεύω, απλά πιστεύω ότι όσο πλησιάζεις προς την κορυφή οι διαφορές μικραίνουν τόσο πολύ που καθίστανται αδιόρατες, ειδικά στην περίπτωση που ακούς στο σπίτι σου για τη δική σου απόλαυση ποικίλο μουσικό πρόγραμμα.
Άλλωστε αυτό δεν είναι και το λογικό; Αν ορίσουμε ως απόλυτο την πιστή αναπαραγωγή της δεδομένης ηχογράφησης (αφού δεν είμαστε παρόντες αλλά κι όταν είμαστε δεν διαθέτουμε ακουστική μνήμη) του ζωντανού (ή στουντιακού τέλος πάντων) γεγονότος, τότε όσο πλησιάζουμε προς το απόλυτο τόσο εκμηδενίζονται οι διαφορές μεταξύ των συσκευών. Από ένα σημείο και πάνω, καθίσταται νεύρωση η συνεχής ενασχόληση με το αντικείμενο...
Κάτι τέτοια λέω κι ευτυχώς θεωρώ τον εαυτό μου μη hi end- ά....
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.782
Reaction score
52.490
Το πιστεύω, απλά πιστεύω ότι όσο πλησιάζεις προς την κορυφή οι διαφορές μικραίνουν τόσο πολύ που καθίστανται αδιόρατες, ειδικά στην περίπτωση που ακούς στο σπίτι σου για τη δική σου απόλαυση ποικίλο μουσικό πρόγραμμα.
Άλλωστε αυτό δεν είναι και το λογικό; Αν ορίσουμε ως απόλυτο την πιστή αναπαραγωγή της δεδομένης ηχογράφησης (αφού δεν είμαστε παρόντες αλλά κι όταν είμαστε δεν διαθέτουμε ακουστική μνήμη) του ζωντανού (ή στουντιακού τέλος πάντων) γεγονότος, τότε όσο πλησιάζουμε προς το απόλυτο τόσο εκμηδενίζονται οι διαφορές μεταξύ των συσκευών. Από ένα σημείο και πάνω, καθίσταται νεύρωση η συνεχής ενασχόληση με το αντικείμενο...
Κάτι τέτοια λέω κι ευτυχώς θεωρώ τον εαυτό μου μη hi end- ά....
- συμφωνώ με τα των μικροδιαφορών , εξ΄ άλλου στο παράδειγμα που ανέφερα τα atc και b&w είχαν μικροδιαφορές μεταξύ τους αλλά σε σχέση με άλλα ( όχι φιλοσοφίας ''μόνιτορ'' ) , ήταν παραπλήσια
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.269
Reaction score
137.909
κουράστηκα....
Και που είσαι ακόμα! :p

Ελπίζω να το κατάφερα
Όχι βέβαια! :D

Που το άγιο πρωτότυπο της ηχογράφησης;
Στη θέση του, σταθερά.8-)

οι περισσότερες ηχογραφήσεις είναι σκουπίδι
Όχι. Το στέρεο που παίζει έτσι τις περισσότερες ηχογραφησεις είναι σκουπίδι.:o

ΔΕΝ μπορείς να επιβάλλεις την γνώμη σου, όσο σωστή και να είναι.
Δεν είναι η γνώμη μου. 8-)

Και να σου πω κάτι, περισσότερο με ενοχλούν οι επαγγελματίες του χώρου που προσπαθούν να πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες
Το ενοχλητικό με τους επαγγελματίες είναι ότι δε πουλάνε χώρο, δεν ασχολούνται με το χώρο σου, οπότε, ο,τι και να πουλάνε, είναι φύκια.8-)

Προτιμώ να ακούσω Volbeat από ηχεία desktop στο γραφείο μου, παρά στο σπίτι με το καλό σύστημα.
Διότι το καλό σύστημα, δεν είναι αρκετά .. καλό. :p

Πέστα Χρυσόστομε !!!!

Αυτό που δεν καταλαβαίνουν όσοι δεν έχουν μετρήσει τον χώρο τους είναι ότι:
  1. Μόλις δείτε την μέτρηση, δλδ κάτι +- 10 db θα πάθετε ένα ψιλοσόκ. θα να αναρωτηθείτε ''τι σκατά ακούω;;, μπααα λάθος μετράει χαλασμένο είναι.''
  2. Με ενα dsp, αποκτάτε όσα ηχεία θέλετε. Τα πειράζετε όπως θέλετε, το κάνεις μπασαριστό, φωτεινό, μυστηριώδες και σαγηνευτικό. Εν ολίγοις βάζετε άφοβα αλατοπίπερο.
  3. Στο τέλος αφού σας φύγει η τρέλα του πειράγματος να είστε σίγουροι ότι θα το αφήσετε στο λεγόμενο flat
  4. Μετά θα μπείτε στο κυνήγι του φλατ. Καλό το dsp αλλά να διορθώσω και λίγο τον χώρο μου.
  5. Μετά θα καταλάβετε γιατί τα λίγα Watt είναι.... λίγα
  6. Μετά θα γράφετε στο φόρουμ και θα σας λένε περίεργους που ακούνε μηχανήματα και όχι μουσική και άλλα τέτοια όμορφα.
Ομολογουμένως έχεις ένα Α δίκιο. ;)

Τζάμπα καίει η λάμπα
Μονίμως! Ευτυχώς είναι λάμπα οικονομίας, λεντ, κι όχι καμιά 845 ή 211! :D

Τόση ενέργεια που έχει καταναλώσει ο Ear, θα μπορούσε να σας έχει μαζέψει όλους, σε μια δήθεν ακρόαση -ή έναν πρωϊνιάτικο καφέ, και να σας τουλουμιάσει στο ξύλο....8-)
Να μία λογική και εφαρμόσιμη ιδέα! Να οργανωθούμε ρε παιδιά, εγώ ήδη κάνω προπόνηση μποξ στο σάκκο, δε με χαλάει να συνεχίσω προπόνηση σε κρέας και κόκκαλα! :D

άκουσα κάποτε σε πολύ κοντινό διάστημα μεταξύ τους τρία από τα υποτιθέμενα χωρίς συγκεκριμένο χαρακτήρα ηχεία : b&w 805 , lipinski και atc 19 . . . διακριτικά μεν , αλλά είχαν χαρακτήρα , ποιό από αυτά ήταν το σωστό ;
Μην γίνεσαι:

καθίσταται νεύρωση
Νευρωτικός. Δεν αποτελεί ένδειξη ευφυΐας. :)
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.269
Reaction score
137.909
Τα ηχοσυστήματα-χώροι που πολλοί θεωρείτε "καλά", και αναλωνεστε στις συγκρίσεις καλωδίων, αδυνατούν να βγάλουν μία μπότα σε ρεαλιστική στάθμη. Όχι μία ορχήστρα τζαζ, ένα όργανο σκέτο. Μία κιθάρα μπάσο ρε αδερφέ. Να με συγχωρέσετε, αλλά κάτι έχετε ξεχάσει στην πορεία, τη δυναμική συμπίεση, το χεντρουμ. Και εφόσον αυτό πάσχει, το σύνολο είναι καταδικασμένο.

Και φυσικά, πολλοί μιλάτε για απόκριση συχνότητας στο φάσμα, χωρίς ούτε καν να γνωρίζετε τους χρόνους αντήχησης του χώρου σας στο φάσμα. Καλό είναι να μάθετε πως μιλάτε για κάτι χωρίς νόημα, χωρίς λόγο ύπαρξης.

Χωρίς κανένα νόημα.

Λυπάμαι που σας στεναχωρώ, έρχεται και το καλοκαίρι. Να, δείτε κάτι να σας ανέβει η διάθεση:

FB_IMG_1485387072132.jpg
 

Μηνύματα
13.633
Reaction score
11.193
Οκ, το παραδέχομαι.:newrussian: Όλοι κάπου μέσα μας το κρύβουμε (καλή ώρα οι 2cellos...)

Στο 1:07 ακούτε που προστίθεται echo; Βλακεία, κατά τη γνώμη μου.
Στο 1:41 μου σηκώθηκε ...η τρίχα. Ωραία εκτέλεση.
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
(Ειναι αυτονοητο νομιζω, αλλα ετσι για επιβεβαιωση...)
Καταλαβαινεις οτι ενα συστημα που"συγχωρει" τις κακες ηχογραφησεις, χαντακωνει τις καλες ηχογραφησεις?
Δηλαδη δε γινεται αλλιως...
Όχι ακριβώς.
Ένα πραγματικά (όσο το δυνατόν) ουδέτερο σύστημα - χώρος, ενώ σου δίνει να καταλάβεις τη διαφορά ποιότητας ανάμεσα σε διάφορες ηχογραφήσεις δεν είναι κατ' ανάγκη "ανελέητο" ως προς τις λιγότερο καλές (εκτός ίσως αν μιλήσουμε για ακραίες περιπτώσεις).

Δες εδώ:

http://www.avmentor.gr/reviews/grimm_audio_ls1_3.htm

Με απόκριση όπου οι αποκλίσεις ξεπερνούν σπανίως το 1dB, η τονική ουδετερότητα είναι, φυσικά αναμενόμενη. Και πραγματικά, το LS1 ακούγεται ουδέτερο, χωρίς υπερβολές και άποψη, προσφέροντας μια αίσθηση πληρότητας. Η μεσαία περιοχή αποδίδεται με εξαιρετικό τρόπο και ηχογραφήσεις με μεγάλες ομάδες εγχόρδων και πνευστών είναι πραγματικά συγκλονιστικές, παρούσες στον χώρο και δεν θα κουράσουν ποτέ ακόμη και σε υψηλές στάθμες.
Αυτό που κάνει το LS1 ξεχωριστό είναι ακριβώς η αίσθηση “μουσικότητας” που προσφέρει (δανείζομαι τον όρο από την ίδια την Grimm), της αίσθησης δηλαδή ότι απέναντί σου δεν έχεις ένα αναλυτικό εργαλείο (αν και, τελικώς, είναι αυτό ακριβώς που έχεις...) αλλά ένα σύστημα που είναι ευχάριστο, ξεκούραστο, γεμίζει τον χώρο με άνεση και σε αφήνει να απολαύσεις την μουσική σου χωρίς να σε ενοχλεί συνεχώς με... υποδείξεις γύρω από την ποιότητα του δίσκου. Στην περίπτωση του LS1, η ευθύνη για το τι θα κάνεις ακούγοντας, αν δηλαδή θα επικεντρωθείς στη μουσική ή αν θα αρχίσεις να κρίνεις την ποιότητα, είναι αποκλειστικά δική σου, κάτι που συμβαίνει δύσκολα ή δεν συμβαίνει καθόλου με άλλα ηχεία παρόμοιας λογικής. Σε σύγκριση, το SCM-50 που χρησιμοποιώ σε τακτική βάση ακούγεται μονίμως “επικριτικό” και κάποιες φορές δυσάρεστο. Αυτή η συμπεριφορά του LS1 ήταν εντελώς απροσδόκητη, οφείλω να ομολογήσω ότι δεν την έχω συναντήσει άλλη φορά σε ηχείο και δεν είναι σαφές το πού θα πρέπει να αποδοθεί (αν και το πιθανότερο είναι ότι οφείλεται στη συνολική συνταγή).
Θα εκπλαγείς αν διαπιστώσεις πόσο άνετα ακούς από τα Grimm μέτριες ελληνικές ηχογραφήσεις των δεκαετιών '50 και '60.




Βέβαια τώρα προτιμάμε σούφρες... >:(
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Πολλοι νομιζουν οτι κακες ηχογραφισεις σημαινει οτι πρεπει να "ξυριζουν" κιολας.
Οντως αυτες ειναι ακραιες περιπτωσεις.Μπορει να μην ειναι τοσο καλες αλλα μπορουν σε ενα συστημα να ακουγονται ανετα οπως λες.Ομως ακριβως εδω ειναι που πολλοι λενε οτι για να ακουγεται ανετα μια κακη ηχογραφιση,φταιει το συστημα που παιζει λαθος,συγχωρει κλπ....Φαυλος κυκλος δηλαδη.
 


Μηνύματα
148
Reaction score
98
Τα ηχοσυστήματα-χώροι που πολλοί θεωρείτε "καλά", και αναλωνεστε στις συγκρίσεις καλωδίων, αδυνατούν να βγάλουν μία μπότα σε ρεαλιστική στάθμη. Όχι μία ορχήστρα τζαζ, ένα όργανο σκέτο. Μία κιθάρα μπάσο ρε αδερφέ. Να με συγχωρέσετε, αλλά κάτι έχετε ξεχάσει στην πορεία, τη δυναμική συμπίεση, το χεντρουμ. Και εφόσον αυτό πάσχει, το σύνολο είναι καταδικασμένο.
Αν η μπότα σε ένα κομμάτι εκτός από το ακουστικό της μέρος περνάει κ στο στομάχι ενώ σε άλλα 10 π.χ δεν, χωρίς ουδεμία αλλαγή στα "άχρηστα" συστατικά ( καλώδια , χώρο κλπ ) τι κάνω;
Χωρίς να είμαι ειδικός,κατηγορώ τον εκάστοτε ηχολήπτη...
Δύο φορές στη άχρηστη ακουστική μου εμπειρία έπαθα κάτι που δεν μπορώ να ξεχάσω. Αλλοι είτε οι με φροντισμένο χώρο κ άλλοι με πιο πολλά οικονομικά μέσα να το βιώνουν κάθε μέρα ...
Το ένα ήταν με πηγή EMM LABS κ το άλλο με τα MUON της kef ...
Κ τις δυο φορές χάθηκα ,πάγωσε ο χρόνος,ο χώρος τα πάντα. Κ τα " είδα" όλα ,στο πρώτο την ορχήστρα συμφωνικής σε απίστευτο κρεσέντο κ στη δεύτερη το πάθος του πιανίστα,το μαύρο γυαλιστερό του πιάνο εκεί μπροστά κ χωρίς να κλείνω μάτια που βοηθά στη συγκέντρωση...
Αν το πάθω κ τρίτη φορά μακάρι να είναι στο χώρο μου...
Υ.Γ. Ανεξάρτητα από κόστος που δεν ειναι για εμένα κ κλειδί απόλυτο στην απόλαυση :)
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.453
χωρίς να κλείνω μάτια που βοηθά στη συγκέντρωση...
Μα αυτό είναι το μυστικό μιας κριτικής ακρόασης...τα κλειστά μάτια και ένα ελαφρύ κούνημα του κεφαλιού , πάντα μπρος πίσω και ποτέ δεξιά αριστερά , γιατί θα χάσουμε το σουιτ σποτ...:headbang:


Φαντάζομαι τον Κογια να ακούει Ζαμπέτα με κλειστά μάτια και να σκοντάφτει σε ότι βρει μέσα στο σαλόνι...:roflmao:
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.818
Reaction score
30.747
SUDOKU said:
.. απλά μου τη δίνουν τα παχιά λόγια και οι θεωρητικές γκουγκλαριστές σοφίες.. που έχουν εφαρμογή μόνο στο μυαλό μερικών ευκολόπιστων.. και που καμιά φορά οδηγούν φιλαράκια να πετάνε τα λεφτά τους σε ΜΠΟΥΡΟΥΧΕΣ!!

Δηλαδή μας λέτε ότι όλες οι μελέτες των μηχανικών ήχου, είτε αυτοί είναι mastering engineers, είτε καθηγητές πανεπιστημίων (κάποιοι ειναι και τα 2 ταυτόχρονα), και αρκετές άλλες version αυτών, είναι γκουγκλαριστές θεωρίες σοφίας.
Τα όργανα μετρήσεων μεγάλης πλέον ευαισθησίας και οι μετρήσεις τους είναι αστείες αφου δεν μπορούν να πιάσουν την ζεστή χροιά της λάμπας.
Και πολλά άλλα που δεν χρειάζεται να αναφέρω.
Ολα τα παραπάνω γκουγκλαριστά αμπελοφιλοσοφικά διηγήματα οδηγούν κάποιους σε αγορές μηχανημάτων με τον ποιοτικό χαρακτηρισμό Μπουρουχες.

Σωστά;
SUDOCU δεν δώσατε απάντηση στα παραπάνω.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.836
Μηνύματα
2.953.634
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top