Ακούω λάθος αλλά μου αρέσει


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.911
Reaction score
2.527
Έχει πιο καλά μπάσα!
:roflmao:
[DOUBLEPOST=1490276160][/DOUBLEPOST]
:rolleyes:
Μολόγα. 8-)
Ιταλική.
Ιδανικοί τύποι αν θες να κάνεις σοβαρές συνδέσεις ρεύματος ανάμεσα σε... δύο χώρες και στη μέση έχει θάλασσα.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Ιταλική.
Ιδανικοί τύποι αν θες να κάνεις σοβαρές συνδέσεις ρεύματος ανάμεσα σε... δύο χώρες και στη μέση έχει θάλασσα.
:rolleyes:

Αλλού πήγαινε το 'μολόγα. ;)
 


Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.744
Έγραψε στο fb ο μέγας ρηβγιούερ...
Ακροατές ανοιχτοί σε εμπειρίες, ανατριχιάζουν υπό την επίδραση της μουσικής. Γίνεται ευκολότερα με βινύλιο και single-ended ενισχυτές!(ενώ κάποιοι ντόπιοι "αυτιάδες" περιμένουν το pdf των μετρήσεων για να πάρουν άδεια να συγκινηθούν)
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.911
Reaction score
2.527
Δηλαδή, να τους εμπιστευτώ την καφετιέρα;
Άνετα. Ειδικά αν είναι ιταλική!
[DOUBLEPOST=1490278659][/DOUBLEPOST]
...Ακροατές ανοιχτοί σε εμπειρίες, ανατριχιάζουν...
Μην τον αποπαίρνεις. Μπορεί να ξέχασε τα παντζούρια ανοιχτά. Κάνει ψύχρα τα βράδια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.266
Reaction score
137.908
Για το θέμα της ψυχοακουστικής, γαργάρα, ε;

Λοιπόν, για να επανέλθουμε στα βασικά, ξεκινάω από ολίγα εκπαιδευτικά σλάιντς, από σεμινάριο:

Screenshot_20170213-194513.png
Screenshot_20170322-124749.png
Screenshot_20170322-124826.png
Screenshot_20170322-124855.png


Δηλαδή, πάμε άλλη μία:

Screenshot_20170322-124921.png


Έτσι, να το χωνέψουμε. Η ψυχοακουστική, μας ενημερώνει, με αντικειμενικές και επαναλήψιμες μετρήσεις, για το τι μπορούμε να ακούσουμε, και το σημαντικότερο, τι μετράμε, αλλά δε το ακούμε, γιατί δε μπορούμε να το ακούσουμε.

Γιατί τα αυτιά μας είναι υποδεέστερα όργανα των μετρητικών οργάνων, ασχέτως των "θεωριών" της χαλιεντικής μπαρουφολογίας.:fuckyou:

Εντάξει τα βασικά;8-)

Έχουμε απορίες;

Ώστε να πάμε και στα πιο ειδικά θέματα της ψυχοακουστικής, όπως αυτό που προανέφερα περί της απουσίας της βασικής αρμονικής, το οποίο σαφώς το μετράμε, αλλά δε μπορεί το αυτί να το διακρίνει, οπότε η βιομηχανία του οντιο παίρνει αυτό το δεδομένο της ψυχοακουστικής, και βγάζει ηχογραφήσεις που παίζουν εξαιρετικά από τα ηχεία toys που έχουμε στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο, ή και από ψευτοακουστικά κινητών τηλεφώνων, και ακούμε εμείς βαθύ μπάσο πλήρους αρμονικών, χωρίς αυτό να υπάρχει, το έχουν ξηλώσει, διότι επιβεβαίωσε η ψυχοακουστική ότι δεν ακούμε διαφορές. Οκ;

Να πάμε στα πιο ειδικά θέματα της ψυχοακουστικής; Ή προτιμάτε να το ξηλώσουμε το "δυσπεπτο" θέμα της ψυχοακουστικής, και να κωλοβαράμε με τα καβλώδια για καφετέριες; Όλες οι επιλογές, έχουν τη χάρη τους! :D:p
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Για το θέμα της ψυχοακουστικής, γαργάρα, ε;

Λοιπόν, για να επανέλθουμε στα βασικά, ξεκινάω από ολίγα εκπαιδευτικά σλάιντς, από σεμινάριο:

View attachment 72048 View attachment 72050 View attachment 72051 View attachment 72052

Δηλαδή, πάμε άλλη μία:

View attachment 72053

Έτσι, να το χωνέψουμε. Η ψυχοακουστική, μας ενημερώνει, με αντικειμενικές και επαναλήψιμες μετρήσεις, για το τι μπορούμε να ακούσουμε, και το σημαντικότερο, τι μετράμε, αλλά δε το ακούμε, γιατί δε μπορούμε να το ακούσουμε.

Γιατί τα αυτιά μας είναι υποδεέστερα όργανα των μετρητικών οργάνων, ασχέτως των "θεωριών" της χαλιεντικής μπαρουφολογίας.:fuckyou:

Εντάξει τα βασικά;8-)

Έχουμε απορίες;

Ώστε να πάμε και στα πιο ειδικά θέματα της ψυχοακουστικής, όπως αυτό που προανέφερα περί της απουσίας της βασικής αρμονικής, το οποίο σαφώς το μετράμε, αλλά δε μπορεί το αυτί να το διακρίνει, οπότε η βιομηχανία του οντιο παίρνει αυτό το δεδομένο της ψυχοακουστικής, και βγάζει ηχογραφήσεις που παίζουν εξαιρετικά από τα ηχεία toys που έχουμε στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο, ή και από ψευτοακουστικά κινητών τηλεφώνων, και ακούμε εμείς βαθύ μπάσο πλήρους αρμονικών, χωρίς αυτό να υπάρχει, το έχουν ξηλώσει, διότι επιβεβαίωσε η ψυχοακουστική ότι δεν ακούμε διαφορές. Οκ;

Να πάμε στα πιο ειδικά θέματα της ψυχοακουστικής; Ή προτιμάτε να το ξηλώσουμε το "δυσπεπτο" θέμα της ψυχοακουστικής, και να κωλοβαράμε με τα καβλώδια για καφετέριες; Όλες οι επιλογές, έχουν τη χάρη τους! :D:p
Να βαλω ακιδες στην καφετιερα μου ? :coffee:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.911
Reaction score
2.527
Θυμήθηκα εκείνο το μαγικό κουμπί που έγραφε επάνω loudness.
Γιατί δεν ξεκινάτεένα νέο θέμα για την ψυχοακουστική?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.266
Reaction score
137.908
Θα ήθελα να σταθούμε λίγο ακόμα σε αυτό το απαίσιο γράφημα, και να το κοιτάτε για καναδυό ώρες, μέχρι να το νιώσετε στο πετσί σας, να αποτυπωθεί στο μυαλό σας, είναι το πιο βασικό συμπέρασμα της ψυχοακουστικής, επικαιροποιημένο και βελτιωμένο σε σχέση με το αρχικό, των Φλέτσερ Μάνσον:

Screenshot_20170213-194513.png


Αυτό λοιπόν, μας ενημερώνει ότι στα 100 ντεσιμπέλ εσ πι ελ στο φάσμα 1-5 κιλοχερτζ, έχει τερματίσει το κακόμοιρο το αυτάκι μας, δείτε, διακεκομμένες οι γραμμές, δεν αντέχεται καν.

Αντιθέτως, το αυτάκι μας το αναίσθητο στις χαμηλές συχνότητες, δε τερματίζει στα 130 ντεσιμπέλ στους 20 κύκλους, ενώ στους 30 κύκλους η μία γραμμή ακουστοτητας αυτή της κορυφής, βρίσκεται στα 120 ντεσιμπέλ.

Δηλαδή, στις κορυφές που ακούμε στο σπίτι μας, τα μεσαία δε θα ξεπεράσουν τα 100 ντεσιμπέλ αν πρώτα τα πολύ χαμηλά μπάσα δε φτάσουν στα 130 ντεσιμπέλ, ώστε να τα νιώθουμε το ίδιο, πως έχουν ίδια στάθμη. Και στα μεσαία θα μας ενοχλήσει η στάθμη των 100 ντεσιμπέλ ως "πολύ δυνατός και επώδυνος ήχος", ενώ στα μπάσα δε θα μας ενοχλεί η στάθμη των 130, και μιλάμε για τη θέση ακρόασης.

Ταυτόχρονα, δείτε προσεκτικά το κατώφλι ακουστοτητας, δηλαδή τον ελάχιστο ήχο που μπορεί το αυτί να ακούσει, τι στάθμη πρέπει να έχει, ανά συχνότητα.
Βλέπουμε πως στο ευαίσθητο σημείο του αυτιού μας, στο συχνοτικό εύρος 1-5 χιλιοκυκλους, ακούμε στα 0 ντεσιμπέλ, στο απόλυτο σκοτάδι του ήχου, στο τίποτα που δεν υπάρχει ούτε σε αίθουσες νεκρές ηχητικά για μετρήσεις. Την ίδια στιγμή, για να αντιληφθούμε τα χαμηλά μπάσα, σε συνθήκες απόλυτης σιγής, θα πρέπει τα μπάσα να μετράνε στάθμη 75-80 ντεσιμπέλ! Κι αυτό σε απόλυτη σιγή, είναι το κατώφλι ακουστοτητας!!!

Δηλαδή αν υπάρχει ταυτόχρονα ήχος στο ευαίσθητο φάσμα του αυτιού (1-5 κιλοχερτζ) ας πούμε στα 20 ντεσιμπέλ, δε πρόκειται να ακούσουμε τα μπάσα στα 80 ντεσιμπέλ, κι ας τα μετράει το μικρόφωνο, δε μπορούμε να τα ακούσουμε!

Τώρα στο σπίτι, που το κατώφλι θορύβου βρίσκεται μίνιμουμ στα 30-35 ντεσιμπέλ, χέσε ψηλά κι αγνάντευε τι στάθμη θες για να ακούσεις μπάσο, οι γραμμές φλετσερ λεν ότι θες 100 ντεσιμπέλ πάντως.

Κι έρχεται μετά ο φίλος μας που άκουσε τα ATC, να μας πει ότι σε χαμηλές στάθμες, δεν έβγαζαν μπάσο, δε γέμιζαν. Αμ δε! Μια χαρά έβγαζαν, απλώς τα αυτιά του δε μπορούσαν να το ακούσουν. Γιατί το λέει η ψυχοακουστική, οι γραμμές ακουστοτητας. Γι'αυτό έπαιζε εξαιρετικά το ATC σε πιο μεγάλες στάθμες, και γι'αυτό έπρεπε να χρησιμοποιηθεί φίλτρο λαουντνες για να ακούει πλήρη τη μουσική του σε πιο χαμηλές στάθμες, όχι γιατί το λέω γω, αλλά γιατί το λέει η ψυχοακουστική, οι ρημάδες οι γραμμές των Φλέτσερ Μάνσον. 8-)

Αυτή είναι η ψυχοακουστική αγαπητοί μου φίλοι. Είναι η επιστήμη που μας ενημερώνει για το τι δεν ακούνε τα αυτιά μας, και για το τι πρέπει να κάνουμε για να ακούνε! 8-)

Σίγουρα πάντως η ψυχοακουστική δεν ασχολείται με καβλώδια. Σίγουρα σας το λέω, σας το υπογράφω κιόλας, με καβλώδια ασχολούνται οι χαϊεντάδες, είναι εκτός πραγματικότητας το αντικείμενο. :p
 
Last edited by a moderator:


Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.911
Reaction score
2.527
Κι έρχεται μετά ο φίλος μας που άκουσε τα ATC, να μας πει ότι σε χαμηλές στάθμες, δεν έβγαζαν μπάσο, δε γέμιζαν. Αν δε! Μια χαρά έβγαζαν, απλώς τα αυτιά του δε μπορούσαν να το ακούσουν. Γιατί το λέει η ψυχοακουστική, οι γραμμές ακουστοτητας. Γι'αυτό έπαιζε εξαιρετικά το ATC σε πιο μεγάλες στάθμες, και γι'αυτό έπρεπε να χρησιμοποιηθεί φίλτρο λαουντνες για να ακούει πλήρη τη μουσική του σε πιο χαμηλές στάθμες, όχι γιατί το λέω γω, αλλά γιατί το λέει η ψυχοακουστική, οι ρημάδες οι γραμμές των Φλέτσερ Μάνσον. 8-)
Βγάζοντας από την εξίσωση την RIAA που ήταν είναι (και δεν θα είναι γιατί ποιός ασχολείται πλέον), συγκεκριμένης μορφής, αντί να εφαρμόζεις ένα αναλογικό φίλτρο δεν είναι καλύτερο να ενσωματώνεις την λύση στην ηχογράφηση?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.266
Reaction score
137.908
Δηλαδή, στις κορυφές που ακούμε στο σπίτι μας, τα μεσαία δε θα ξεπεράσουν τα 100 ντεσιμπέλ αν πρώτα τα πολύ χαμηλά μπάσα δε φτάσουν στα 130 ντεσιμπέλ, ώστε να τα νιώθουμε το ίδιο, πως έχουν ίδια στάθμη.
Και να ένα συμπέρασμα "ουρανοκατέβατο":

Δηλαδή, τα κλαϊν μαϊν τα 310, αρκούν για ανυπόφορες στάθμες στο σύνολο του φάσματος, πλην των χαμηλών συχνοτήτων μέχρι τους 380 κύκλους!!! Χαχαχαχαχα

Και τώρα δείτε σε όλα τα θηρία της ATC, που βρίσκεται το σημείο κρος στα τέρατα τα γουφερ. 380 κύκλους. Από κει και πάνω, το γνωστό μιντ, το ένα τιποτένιο πιτσιρίκι 4-ιντσο, και το ένα μικρό τουιτεράκι, αρκούν και περισσεύουν. Γιατί δε θα χρειαστεί να βγάλουν στη θέση ακρόασης πάνω από 100 ντεσιμπέλ. Το ζόρι βρίσκεται κάτω από τους 400 κύκλους, εκεί θες τα βατ, εκεί θες τα μεγάφωνα και την επιφάνεια, εκεί θες τα ντιμπι εσ πι ελ, εκεί βογγαει ο χώρος, εκεί δε παίζουν οι λάμπες, εκεί είναι όλο το πρόβλημα της αναπαραγωγής και των δυναμικών.

Αυτό το φάσμα ορίζει το απαιτούμενο μέγεθος μεγαφώνων, και λέμε ότι δε φτάνει 6-αρακι, θες 8-ιντσο για πιο μεγάλη απόσταση ακρόασης, γιατί εκεί πρέπει να βγουν άντερα, όχι χαζά.

Γι'αυτό η χαρμαν λέει κιλοβάτ στο σπίτι, γιατί η ισχύς βρίσκεται όλη στα μπάσα, και σε λογικές στάθμες οικιακής αναπαραγωγής, τα μπάσα βρίσκονται σε τερατώδη επίπεδα ες πι ελ, ακόμα κι αν ακούς χαμηλά, όπου θέλει ένα φίλτρο λαουντνες να ανεβάσει 15-20 ντιμπι τα μπάσα, μπας και τα ακούσεις. Γιατί έτσι λέει η ψυχοακουστική. ;)
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
εγώ ποτέ δεν κατάλαβα γιατί κάθε φορά που ποστάρεται αυτό το γράφημα μετά λέμε ότι πρέπει να παίζουν όλα φλατ.

Ή η ηχογράφηση δεν πρέπει να είναι φλάτ ή το σύστημα δεν πρέπει να παίζει φλατ.
Αλλιώς θα ακούγεται ένα άμπασο πράμα που τσιρίζει στις γυναικειές φωνές
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.266
Reaction score
137.908
Βγάζοντας από την εξίσωση την RIAA που ήταν είναι (και δεν θα είναι γιατί ποιός ασχολείται πλέον), συγκεκριμένης μορφής, αντί να εφαρμόζεις ένα αναλογικό φίλτρο δεν είναι καλύτερο να ενσωματώνεις την λύση στην ηχογράφηση?
Όχι βέβαια.

Η ηχογράφηση είναι στα πλαίσια του λογικού.
Γίνεται χρήση όλων των επιστημονικών δεδομένων (ακουστικής και ψυχοακουστικής) ώστε να καταγραφεί ο ήχος σωστά στην ηχογράφηση.

Το βινύλιο ήταν εξαρχής ένα σφάλμα, δε χωρούσε να μπεί η ηχογράφηση πάνω στο αυλάκι, ούτε να διαβαστεί από το σκεπάρνι της κεφαλής, και φυσικά το πρόβλημα ήταν στα μπάσα, εκεί που είναι όλη η ενέργεια της μουσικής.

Και σκαρφίστηκε ένας μάγκας τη Ρία, να κόβει τα μπάσα με ένα φίλτρο, μπας και χωρέσει το πράγμα να στριμωχτεί στο αυλάκι.

Εντάξει, μετά δίνεις το αντίστροφο φίλτρο, να ξανασηκωσεις τα μπάσα στο νορμάλ επίπεδο της ηχογράφησης, για να τα ακούσεις σωστά στο σπίτι.

Φταίει η ανεπάρκεια του μέσου. Δε φταίει η ηχογράφηση.

Κι αν θες να βάλεις λαουντνες στο μέσο, δηλαδή ακόμα πιο πολλά μπάσα, τότε είναι που γίνεται εντελώς ακατάλληλο το μέσο. Δηλαδή, ενσωματωμένο λαουντνες στην ηχογράφηση δε παίζει, έτσι κι αλλιώς, λόγω πιστότητας και αρχών του χάι φαϊ, αλλά ιδίως στο βινύλιο, αυτά είναι εκτός προδιαγραφών.

Και μιλάς για "αναλογικό φίλτρο". Γιατί ρε φίλε αναλογικό; Που ζούμε; Στο 1800;

Στην εποχή της ψηφιακής πραγματικότητας, είτε στην απεικόνιση, είτε στη φωτογραφία, είτε στον ήχο σε όλες του τις μορφές (χάι φαϊ οντιο, τηλεφωνία, κινητή τηλεφωνία, ραδιόφωνο, κλπ) να εφαρμόζεις αναλογικά φίλτρα, γιατί; Δεν ξέρεις ότι κυκλοφορούν ψηφιακά; ;)
 

Μηνύματα
842
Reaction score
715
:roflmao:
[DOUBLEPOST=1490276160][/DOUBLEPOST]
Ιταλική.
Ιδανικοί τύποι αν θες να κάνεις σοβαρές συνδέσεις ρεύματος ανάμεσα σε... δύο χώρες και στη μέση έχει θάλασσα.
Και στη κορυφή κανέλλα!

χαχαχαχαχα
 

Μηνύματα
879
Reaction score
1.145
Η ηχογράφηση είναι στα πλαίσια του λογικού.
Γίνεται χρήση όλων των επιστημονικών δεδομένων (ακουστικής και ψυχοακουστικής) ώστε να καταγραφεί ο ήχος σωστά στην ηχογράφηση.
Εδώ είμαστε, εδώ παίζει το ξύλο για μένα.
Είναι ο κυρ-ηχολήπτης που του 'χουν κάει τα αυτιά από τα πρίμα κάθε μέρα στη δουλειά και πάει να ηχογραφήσει.

Εμ δεν ακούει πολλά πρίμα και τα τσιτώνει λίγο. Πονάει μετά ο κακός ο λύκος
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.266
Reaction score
137.908
εγώ ποτέ δεν κατάλαβα γιατί κάθε φορά που ποστάρεται αυτό το γράφημα μετά λέμε ότι πρέπει να παίζουν όλα φλατ.
Ποιος το είπε αυτό;

Ποιος μίλησε για φλατ;

Ποιος είπε ότι το ταργκετ κερβ στην ισοστάθμιση χώρου είναι η φλατ γραμμή;


Απάντηση: κανένας. (γνώστης του αντικειμένου)

Το ταργκετ κερβ καταρχήν διαφέρει από στάθμη σε στάθμη, καθώς όσο κατεβάζεις στάθμη τόσο περισσότερο λαουντνες χρειάζεται, και στην αληθοφανή στάθμη λάιβ ακούσματος όπως αυτό αποτυπώνεται στις ηχογραφήσεις και στα πλαίσια της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, σύμφωνα με την επιστήμη της ψυχοακουστικής και τις σύμφωνες γνώμες των μεγάλων στουντιάδων και των πιντιεφ της αες, έχει χονδρικά μία κλίση 10 ντεσιμπέλ από μπάσα σε πρίμα, με εντονότερη πτώση στο φάσμα αυξημένης ευαισθησίας του αυτιού, και αυτό το γράφημα του ιδανικού ταργκετ κερβ το παρουσίασα εμπειρικά προ 10-ετιας, ενώ επιστημονικά και τεκμηριωμένα το παρουσίασε κατ'επαναληψιν ο μπουτχιας.

Υπάρχουν άπειρες αναφορές στο φόρουμ για αυτό το ιδανικό ταργκετ κερβ.

Αλλά αντί να γίνεται μία σωστή ισοσταθμιση χώρου, οι χαϊεντάδες προτιμούν τυχαίες επιλογές λαμπατων, λες κι η επιστήμη βρίσκεται ακόμα στο 1800, ενώ η επιστήμη της ψυχοακουστικής παρερμηνεύεται δεόντως ως ο χαβάς του καθενός και τι τραβάει η ψυχή του.:p:D:lol::lol::lol:
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.094
Reaction score
91.630
Αυτή είναι η ψυχοακουστική αγαπητοί μου φίλοι. Είναι η επιστήμη που μας ενημερώνει για το τι δεν ακούνε τα αυτιά μας, και για το τι πρέπει να κάνουμε για να ακούνε! 8-)
Να προσθέσω ένα διάγραμμα για την επίδραση της ηλικίας στην ακοή των συχνοτήτων, μιας και η πλειονότητα των χαϊεντάδων είναι άνω των 40.
Στο σχετικό άρθρο υπάρχουν αρχεία audio επεξεργασμένα κατάλληλα για να καταλάβουμε πόσο διαφορετικά ακούν άτομα διαφορετικών ηλικιών.

Μ : άντρες
W : γυναίκες

PresbycusisCurves_gif.GIF
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.266
Reaction score
137.908
Εδώ είμαστε, εδώ παίζει το ξύλο για μένα.
Είναι ο κυρ-ηχολήπτης που του 'χουν κάει τα αυτιά από τα πρίμα κάθε μέρα στη δουλειά και πάει να ηχογραφήσει.

Εμ δεν ακούει πολλά πρίμα και τα τσιτώνει λίγο. Πονάει μετά ο κακός ο λύκος
Μη το γυρίζουμε το θέμα για άλλη μία φορά στις ηχογραφήσεις. Δε μας φταίνε οι ηχογραφήσεις.
Μας φταίνε όλα τα υπόλοιπα, εκτός από τις ηχογραφήσεις.

Όπως και στην εικόνα, στον κινηματογράφο. Δε μας φταίνε τα χρώματα στο Μάτριξ, ούτε οι σκοτεινές σκηνές στον άρχοντα των δαχτυλιδιών και γιατί όλες οι ταινίες του Χάρη Πότερ δεν είναι γυρισμένες κάτω από το άπλετο φως του ήλιου. Αυτές είναι οι ταινίες, ο τρόπος να στήσεις σωστά τον προβολέα για να τις δεις όλες, είναι ένας. Ένας και μοναδικός, ανεξαρτήτως του πώς είναι η εικόνα σε κάθε ταινία, πως είναι τα χρώματα, ή αν είναι ασπρόμαυρη.

Το σωστό στην αναπαραγωγή είναι ένα.

Αν θέλετε να εμπλακείτε με την παραγωγή, είτε στην εικόνα είτε στον ήχο, είναι άλλο σπόρ, άσχετο με το χάι φαϊ, με την υψηλή πιστότητα αναπαραγωγής.

Δεν εμπλέκομαι άλλο σε τέτοιες συζητήσεις εκτός του χάι φαϊ, είναι απλώς αποπροσανατολιστικές και άσχετες με το αντικείμενο.

Το αντικείμενο είναι απλό, έχει 5 πραγματάκια όλα κι όλα που πρέπει να κάνεις. Όταν δεν ασχολείσαι με τα 5 αυτά πραγματάκια κι αρχίζεις να μιλάς για άσχετα θέματα, δε βλέπω χαΐρι.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.836
Μηνύματα
2.953.622
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top