Ηxos εikona show 2017 Θεσσαλονίκη



Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.991
Reaction score
2.870
Ερωτήσεις:
1. Εκτός από φοκάλ και μπι ντάμπλεγιου τι άλλο είχε η έκθεση? Πως έπαιζε αυτό το άλλο?
2. Υπήρχε κάποιο ηχείο πάνελ?
3. Η καράφλα του EAR είναι φυσική ή τεχνιτή?
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.440
Reaction score
86.560
Ερωτήσεις:
1. Εκτός από φοκάλ και μπι ντάμπλεγιου τι άλλο είχε η έκθεση? Πως έπαιζε αυτό το άλλο?
2. Υπήρχε κάποιο ηχείο πάνελ?
3. Η καράφλα του EAR είναι φυσική ή τεχνιτή?
  1. Ειχε κι αλλα. 3 καλά. Τα δυο τα ταλαιπωρούσε ο χώρος (μαρμάρινη αλάνα με...διψήφιο RT) και το ένα κάτι κωμικές λάμπες. Ήθελε αλλά δεν μπορούσε
  2. Πάνελ; δεν είδα πάνελ...υπήρχε πάνελ πατριώτες; ειναι και το Αλτζχάιμερ...
  3. Θα διαβάσω τα pdf και θα σου πω
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.217
Reaction score
139.756
Μάλλον το φοκαλ.

Το 802 τυπικά έχει φλατ απόκριση συχνότητας.
(Πράγμα που έχει λίγο ενδιαφέρον.. καθώς διαθέτει κι η κουτσή Μαρία μία ισοσταθμιση)

Έχει όμως άσχημο στεπ ρισπονς διότι δεν είναι συμφασικά τα μεγάφωνα, και κακή κάθετη διασπορά μόνο στο τουιτερ (όταν σηκώνεσαι όρθιος φεύγουν τα πρίμα το Τζώνη Γουόκερ έρχεται).

Παραμορφώσεις (ιδίως σε νορμάλ στάθμες) δεν έχω δει. Σε Κλάιν Μαϊν έχω δεί. Χαχαχαχαχα

Ορίστε! Βρείτε μαξ εσπιελ, και προτεινόμενη απόσταση ακρόασης και για τα δύο! Αυτά έχουν ενδιαφέρον!
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.440
Reaction score
86.560
Βρείτε μαξ εσπιελ
Δεν το εχω ψαξει αλλά κανω πρόβλεψη:

15 db διαφορά :roflmao:

Ακόμα και το Adamάκι που πήρες πιο δυνατά θα παίζει απο το Focal
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.217
Reaction score
139.756
15 db διαφορά :roflmao:
Μη βιάζεστε κύριε, δε με ενδιαφέρει η ονομαστική τιμή SPL στο 1 μέτρο, δε με νοιάζει να κάνω μεγαλύτερη φασαρία στο γείτονα, αλλά με ενδιαφέρει η στάθμη μόνο στην θέση ακρόασης, οπότε το αποτέλεσμα που αναζητώ έχει σχέση με την ελάχιστη απόσταση ακρόασης του μικρού, και την τυπική του μεγάλου. ;)

Το Άνταμ τα σκίζει αμφότερα! ;)
(Στο μισό μέτρο)

Και ως ενεργό, παίζει καλύτερα εκ των πραγμάτων. (Αντικειμενικά, υποκειμενικά μπορεί να θες μπιενταμπλεγιου εσύ, ή άλλος το τιουναρισμένο φοκαλακι)

Νο. 12 στις πωλήσεις των νιαρφιλντ, το δεύτερο ακριβότερο, αν θες δες και τις κριτικές του κοσμακη... (Ρισπεκτ στο Κλάιν Μάιν)
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.440
Reaction score
86.560
Τα νιαρφιλντ συγκρίνονται με νιαρφιλντ, τα μιντφιλντ με μιντφιλντ και τα ακουστικά με ακουστικά. Το καθένα στην απόσταση του.

Αν συγκρίνουμε ακουστικά με μέιν μονιτορς θα μπερδέψουμε την π... με την βούρτσα.

Τα τσαλιμάκια με τον καναπέ μπρος πίσω είναι παραπλανητικά. Ο καναπές μου κύριε είναι βιδωμένος στο πάτωμα δεν κουνιέται :D

Το 802d3 συγκρίνεται με το Focal sopra n2, και όχι με το n1 όπως λέει και ο τιτζερτζα.

Adam A7x/Focal n1 είναι σωστή σύγκριση. Αυτό μάλιστα, να το δω το ματσάκι.
 

Μηνύματα
13.809
Reaction score
11.441
Το 802 τυπικά έχει φλατ απόκριση συχνότητας.

Έχει όμως άσχημο στεπ ρισπονς διότι δεν είναι συμφασικά τα μεγάφωνα, και κακή κάθετη διασπορά μόνο στο τουιτερ (όταν σηκώνεσαι όρθιος φεύγουν τα πρίμα το Τζώνη Γουόκερ έρχεται).
Μα δεν είναι καλό που έχει στενή κατακόρυφη διασπορά το tweeter; Δεν γλιτώνουμε έτσι τις ανακλάσεις από το ταβάνι και το πάτωμα;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.217
Reaction score
139.756
Μα δεν είναι καλό που έχει στενή κατακόρυφη διασπορά το tweeter; Δεν γλιτώνουμε έτσι τις ανακλάσεις από το ταβάνι και το πάτωμα;
Όχι, δεν έχει στενή κατακόρυφη, έχει αλλοιωμένη κατακόρυφη, δηλαδή τονική αλλοίωση σημαντική στις εκτός άξονα κατευθύνσεις, οι οποίες μοιράζονται στο χώρο, και ξαναγυρνάνε στα αυτιά σου, γιατί (ως γνωστόν) ακούς το χώρο (ιδίως σε φαρφιλντ που είναι αυτό το ηχείο) οπότε έχεις μία άμεση ακτινοβολία σωστή, και μία έμμεση λάθος, και η έμμεση είναι το 80% αυτής που ακούς.

Γι'αυτό κοιτάμε την πολική απόκριση, για να κατανοήσουμε πως θα παίζει ο χώρος. Όσο πιο νιαρφιλντ, τόσο λιγότερο μας νοιάζει ο χώρος (αυξάνεται το ποσοστό της άμεσης) κι όσο πιο φαρφιλντ, τόσο περισσότερο μας νοιάζει η έμμεση (βασικά ακούμε την έμμεση), οπότε σε φαρφιλντ έχει περισσότερο νόημα η εκτός άξονα απόκριση, παρά η ον αξις. ;)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.217
Reaction score
139.756
Εσύ το χέρι στο βυζί.. :p

Δε συγκρίνω όμοια ηχεία, δε συγκρίνω όμοια μεγέθη ηχείων, δε συγκρίνω όμοιες τιμές ηχείων, δε με ενδιαφέρει τίποτα απολύτως, ούτε ενισχυτικές βαθμίδες ούτε το μέγεθος του χώρου, ούτε τίποτα.

(Κι αν προσέξεις, πχ στην έκθεση, ο κάθε περαστικός λέει τι του άρεσε περισσότερο σαν ήχος, χωρίς να τα βάζει σε σειρά τιμής ή μεγέθους, ή μεγέθους χώρου που ήταν τοποθετημένα, απλώς κρίνει αυτό που έφτασε στο αυτί του, τόσο απλό είναι..)

Ας δούμε για μία τελευταία φορά, τι με νοιάζει:

Το μόνο που με νοιάζει, είναι το τι θα ακούσω. Εγώ.

Δε με νοιάζει αν θα βλέπω κάτι όμορφο, κάτι άσχημο, κάτι μεγάλο ή μικρό, κάτι που θα είναι κοντά μου ή μακριά μου.

Το μόνο που κρίνω είναι αυτό που θα φτάσει στα αυτιά μου.

Το να στήσω σωστά το κάθε ηχείο, αναλόγως κατασκευής του και χώρου, είναι μία άλλη ιστορία, για την οποία έχω γράψει σεντόνια, όσο λίγοι... Αφού γίνει αυτό το σωστό στήσιμο, μετά κάθεσαι και ακούς. Ε, αυτό κρίνεται στην τελική.

Οπότε αγαπητέ μου, δε με νοιάζει αν έχω τα Έβερεστ στα 4 μέτρα, με 5 κιλοβάτ ενισχυτές, ούτε αν έχω τα Κλάιν Μάιν στο μισό μέτρο με 50 βατ ενισχυτές. Δε με νοιάζει αν τα ενισχυτικά και τα ηχεία κοστίζουν όσο μία πολυτελής βίλα, ή αν κοστίζουν όσο το πατάκι εισόδου στην εν λόγω βίλα. Δε με νοιάζει αν το ηχείο έχει ύψος 3 μέτρα, ή 30 εκατοστά. Δε με νοιάζει αν ζυγίζει 600 κιλά, ή 600 γραμμάρια. Τίποτα απ'ολα αυτά δε με αγγίζει.

Το μόνο που με νοιάζει, είναι όταν κάτσω στην 1 θέση ακρόασης, τι θα φτάσει στ' αυτιά μου.

Οι "αντιστοιχίες" μηχανημάτων και τιμών, είναι για μένα εκτός ενδιαφέροντος. Δε θέλω να έχω καλύτερο "αντίστοιχο" μηχάνημα, ή αντίστοιχης τιμής μηχάνημα, ή αντίστοιχου όγκου και βάρους-εμφανισης μηχάνημα (βλέπε ενισχυτές πχ), θέλω να ακούσω καλύτερο ήχο. Αυτά. :)
 
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.440
Reaction score
86.560
Εσύ το χέρι στο βυζί.. :p

Δε συγκρίνω όμοια ηχεία, δε συγκρίνω όμοια μεγέθη ηχείων, δε συγκρίνω όμοιες τιμές ηχείων, δε με ενδιαφέρει τίποτα απολύτως, ούτε ενισχυτικές βαθμίδες ούτε το μέγεθος του χώρου, ούτε τίποτα.

(Κι αν προσέξεις, πχ στην έκθεση, ο κάθε περαστικός λέει τι του άρεσε περισσότερο σαν ήχος, χωρίς να τα βάζει σε σειρά τιμής ή μεγέθους, απλώς κρίνει αυτό που έφτασε στο αυτί του, τόσο απλό είναι..)

Ας δούμε για μία τελευταία φορά, τι με νοιάζει:

Το μόνο που με νοιάζει, είναι το τι θα ακούσω. Εγώ.

Δε με νοιάζει αν θα βλέπω κάτι όμορφο, κάτι άσχημο, κάτι μεγάλο ή μικρό, κάτι που θα είναι κοντά μου ή μακριά μου.

Το μόνο που κρίνω είναι αυτό που θα φτάσει στα αυτιά μου.

Το να στήσω σωστά το κάθε ηχείο, αναλόγως κατασκευής του και χώρου, είναι μία άλλη ιστορία, στην οποία έχω γράψει σεντόνια, όσο λίγοι... Αφού γίνει αυτό το σωστό στήσιμο, μετά κάθεσαι και ακούς. Ε, αυτό κρίνεται στην τελική.

Οπότε αγαπητέ μου, δε με νοιάζει αν έχω τα Έβερεστ στα 4 μέτρα, με 5 κιλοβάτ ενισχυτές, ούτε αν έχω τα Κλάιν Μάιν στο μισό μέτρο με 50 βατ ενισχυτές. Δε με νοιάζει αν τα ενισχυτικά και τα ηχεία κοστίζουν όσο μία πολυτελής βίλα, ή αν κοστίζουν όσο το πατάκι εισόδου στην εν λόγω βίλα. Δε με νοιάζει αν το ηχείο έχει ύψος 3 μέτρα, ή 30 εκατοστά. Δε με νοιάζει αν ζυγίζει 600 κιλά, ή 600 γραμμάρια. Τίποτα απ'ολα αυτά δε με αγγίζει.

Το μόνο που με νοιάζει, είναι όταν κάτσω στην 1 θέση ακρόασης, τι θα φτάσει στ' αυτιά μου.

Οι "αντιστοιχίες" μηχανημάτων και τιμών, είναι για μένα εκτός ενδιαφέροντος. Δε θέλω να έχω καλύτερο "αντίστοιχο" μηχάνημα, ή αντίστοιχης τιμής μηχάνημα, ή αντίστοιχου όγκου και βάρους μηχάνημα (βλέπε ενισχυτές πχ), θέλω να ακούσω καλύτερο ήχο. Αυτά. :)
Εχω πέντε σοβαρά επιχειρήματα για να αλλαξεις γνώμη:
  1. Η σύγχρονη προσέγγιση του ζητήματος του ήχου πρέπει να κοιτάει κυριως προς το πολυκάναλο και γιατι όχι και το immersive. Αρνούμαι πλέον να σκέφτομαι με όρους δικάναλου. Επίσης το σύστημα που σχεδιάζουμε καλο ειναι να περιλαμβάνει και την εικόνα, διότι την πολυτέλεια δυο dedicated χώρων, ενα για ήχο και ενα για εικόνα την εχουν ελάχιστοι.
Εξαιτίας αυτών των δεδομένων, και τις διαστάσεις του τυπικού ελληνικού σπιτιού, μιλάμε για θέση ακροασης μεταξύ 2.5-3.5 μέτρα για τη μεγάλη πλειοψηφία. (Το να πηγαίνεις μπροστα τον καναπέ για δικαναλο και πίσω για πολυκαναλο το θεωρώ νεαντερνταλιστικό και δεν το συζητάω). Πιο κοντά μπαίνεις μεσα στην οθόνη ολόκληρος, δεν γίνεται. Αντικειμενικά αυτές ειναι οι αποστάσεις για τις οποίες πρέπει να αναφερόμαστε, με λίγους προνομιούχους να φτάνουν και πάνω απο τα τέσσερα μετρα (αυτοί θα πρέπει να ρίξουν περισσότερα χρήματα σε room treatments).

Για μένα λοιπον οι αποστάσεις που εχουν ενδιαφέρον ειναι 2.5-3.5 μέτρα. Οχι όπου να ναι αρκεί να ακούμε καλά. Πρέπει ΚΑΙ να βλεπουμε καλά. Συζητάω για ηχεία που μπορούν να καλύψουν αυτές τις ανάγκες, μικρότερα δεν με ενδιαφέρουν, και μεγαλύτερα ειναι για ελάχιστους.


Τα υπόλοιπα τέσσερα επιχειρήματα αύριο με μπύρες :drinks:
 


Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Μάλλον το φοκαλ.

Το 802 τυπικά έχει φλατ απόκριση συχνότητας.
(Πράγμα που έχει λίγο ενδιαφέρον.. καθώς διαθέτει κι η κουτσή Μαρία μία ισοσταθμιση)

Έχει όμως άσχημο στεπ ρισπονς διότι δεν είναι συμφασικά τα μεγάφωνα, και κακή κάθετη διασπορά μόνο στο τουιτερ (όταν σηκώνεσαι όρθιος φεύγουν τα πρίμα το Τζώνη Γουόκερ έρχεται).

Παραμορφώσεις (ιδίως σε νορμάλ στάθμες) δεν έχω δει. Σε Κλάιν Μαϊν έχω δεί. Χαχαχαχαχα

Ορίστε! Βρείτε μαξ εσπιελ, και προτεινόμενη απόσταση ακρόασης και για τα δύο! Αυτά έχουν ενδιαφέρον!
Δέν νομίζω οτι έχει άσχημο στεπ ρισπόνς.
Turning to the time domain, the 802 D3's step response on the tweeter axis (fig.6) indicates that all four drive-units are connected with positive acoustic polarity, and that, in general, the decay of each unit's step blends smoothly with the start of that of the next unit lower in frequency. However, the output of the tweeter is very slightly too forward in time, which suggests that the B&W's optimal listening axis will be a little below the tweeter axis.

Με λίγα λόγια για να ακούσεις συμφασικά θα πρέπει να ακούς λίγο πιο κάτω απο τη θέση του τουίτερ, λογικό για ένα τόσο ψηλό ηχείο.

Καταλαβαίνω οτι τις μετρήσεις απο το 802 τις έχεις βρεί απο το stereophile. Έχεις μετρήσεις του stereophile για το φοκαλάκι και το κλάιν μάιν?
 

Μηνύματα
430
Reaction score
431
Στα B&W έμεινα 10 λεπτά και μετά έφυγα, στα Wilson έμεινα 4 δεκάλεπτα 4 φορές εννοώ, στο τέλος με τραβούσαν να φύγουμε και ας κουδούνιζαν τα μάρμαρα και ας ήταν σε αίθουσα χορού!!! Έχω πάει σε πολλές εκθέσεις εξωτερικό και πριν πολλά χρόνια δεν έχανα έκθεση στην Αθήνα. Όταν πας να ακούσεις μια κορυφαία σειρά θέλεις να γουστάρεις να ακούσεις την αιχμή της τεχνολογίας να συνειδητοποίησης την ταπεινότητά σου. Να ξέρεις τι θα αγοράσεις αν τύχεις το Λόττο η πάρεις την κληρονομιά από τον πεθερό ή αν κλέψεις Τράπεζα κατά λάθος.

Πάντως η έκθεση όπως ξαναείπα ήταν μια γιορτή και ας είμαστε σε χαλεπούς καιρούς και ας μην φτάνουν τα φράγκα. Να υπάρχει μια αχτίδα φωτός να χαμογελάσουμε λίγο. Ελπίζω να ξαναγίνει και σε καλύτερους χώρους.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.317
Μηνύματα
2.971.481
Members
38.298
Νεότερο μέλος
johnny_b90
Top