- Μηνύματα
- 22.271
- Reaction score
- 15.543
καλα το πας.....small
Εδω ρωτα μονο για φαση...Ισχυει αν εχεις AV με σοβαρό σύστημα ισοστάθμισης.
Φιλε soco , το φαινομενο αυτο παρατηρειται σχεδον σε ολα τα forum! Εχεις απολυτο δικιο, απλα ο καθενας εχει τα δικα του standard και κρινει με βαση αυτα...!μακαρι να ειχαμε ολοι τα λεφτα να αγοραζουμε οτι πιο hi end υπαρχει, δυστυχως ομως δεν...!παρολα αυτα, ευτυχως υπαρχουν και αυτοι οι ανθρωποι και βοηθουν εμας τους υπολοιπους που δεν ειμαστε τοσο γνωστες...Eνταξυ πεταξτε τους ασοβαρους av, δε σας βγαζουν σωστα τις αποστασεις των σαμπς. Θα εχει-τε δοκιμασει φυσικα οτι ασοβαρο υπαρχει στην αγορα για να γνωριζει-ζετε.
Ποτε το αυτι δε μπορει να καταλαβει που ειναι η σωστοτερη θεση, και ειναι λαθος μονο η επιλογη της ποιο μεγαλης εντασης , θα ελεγα σχεδον παντα ισχυει το αντιθετο
Να εξηγησω ομως το γιατι... η θεση αυτη μπορει να ενισχυει παρα πολυ μια συγκεκριμενη μπαντα συχνοτητων και να μας μπερδευει , εχοντας βυθιση αλλου κτλ, χωρις να ειναι ποιο ομαλη η αποκριση συχνοτητων... την οποια δες μπορουμε να τη κρινουμε ακουγοντας τη μιας και μιλαμε για comfiltering οπου ειναι αδυνατον να μαντευτει... μαλλον η χειροτερη θεση ειναι η γωνια και ας προτεινεται-ακουγεται ως ιδανικη απο τους περισσοτερους....
Καταταλλα οτι ειπε ο Ζιζικ δηλαδη ...αν μιλαμε για πολυκαναλο ενισχυτη φυσικα ...
Έστω και αν δεν ήταν,θα ωφελούσε να δηλώνονται στον επεξεργαστή ως τέτοια,ούτως ώστε να μην υφίστανται πολλαπλές παρασιτικές πηγές απόκρισης για τις κατώτατες οκτάβες.Να σημειωσω πως τα ηχεια μου ειναι ολα small...
Κρίνοντας σκόπιμο να μην ανακατευθεί ο υποφαινόμενος με τον οπτικοακουστικό...πόνο διαφορετικών χρηστών,δίδεται στο πρωταρχικό ερώτημα μια απάντηση γενικής φύσης και χρήσης:Καλησπερα σε ολους. Απλη η ερωτηση, δεν ξερω αν θα ειναι και οι απαντησεις σας το ιδιο. Στο woofer λοιπον, σε ποια θεση πρεπει να το εχω γυρισει και φυσικα τι ακριβως κανει το συγκεκριμενο διακοπτακι;;
Σε ανάλογο συμπέρασμα αποσκοπούσε η παρατήρηση περί απουσίας επεξεργαστών...Για φαντάσου λοιπόν μια άκρως...ερασιτεχνική διευθέτηση όπου η θέση ακρόασης,οι αποστάσεις των sub από τοιχωματικά όρια όπως και το σημείο κρος θα είχαν οριστεί -κατόπιν απλών μαθηματικών υπολογισμών φυσικά- κατά τρόπον ώστε οι προκύπτουσες ακυρώσεις ν'αντιστάθμιζαν περιττή ενέργεια εξαιτίας ρυθμών συντονισμού δεδομένου δωματίου στις κατώτατες οκτάβες.Μία σημείωση: Φυσική μετακίνηση του ή των σαμπ προς τη θέση ακρόασης ενδείκνυται όταν δε θα εμφανιστούν ακυρώσεις από γειτονικό τοίχο (SBIR) λόγω της απομάκρυνσης από τον μπροστινό τοίχο ή από στάσιμο κύμα. Όταν εξασφαλίζονται τα παραπάνω και το σαμπ είναι γομαράκι, το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό γιατί εκτός της χρον. ευθυγράμμισης ο ακροατής λαμβάνει περισσότερο άμεσο ήχο από το σαμπ που είναι κοντά του. Βλέπε athens mastering. Απαραίτητες οι μετρήσεις ή/και οι υπολογισμοί.
Πιο ασφαλής λύση για πιο...ερασιτεχνικές εφαρμογές είναι η τοποθέτηση του ή των σαμπ σε γωνία ώστε να υπάρχουν οι λιγότερες δυνατές ακυρώσεις και κατόπιν eq και alignment από τον AVR με dsp. Σε αυτή την περίπτωση δεν είναι απαραίτητοι υπολογισμοί. Και όπως λέει και ο Μπρούνο στο βιντεάκι που ανέβασε πρόσφατα ο Περαστικός, έτσι έχουμε και ψευδο-π (τοποθέτηση σε γωνία) ή 2π (τοποθέτηση σε τοίχο) εκπομπή.
Για ακόμη πιο ερασιτεχνικές εφαρμογές, αρκεί η ρύθμιση φάσης. Πάω στοίχημα ότι ελάχιστοι μπορούν να διακρίνούν μεταξύ ενός χρ. ευθυγραμμισμένου σαμπ και ενός σαμπ που παίζει με λίγα πολλαπλάσια των 360 μοιρών καθυστέρηση. Εγώ πάντως δεν μπορώ.
To ίδιο το...κοτοreference ορίζει ως σημείο ακροαματικής αναφοράς τη σύγκριση αποκλειστικά επί της συχνότητας κρος.Κρατάμε κιόλας υπόψιν το γεγονός ότι η ηχηρότητα (loudness) δεδομένου σήματος συναρτάται μεταξύ άλλων και με τη χρονική διάρκεια αυτού.τα παλικαρια στην earthquake αλλαζουν αντικειμενο.....με αυτα που θα διαβαζαν.
Παρολα αυτα αν καποιος θελει ας δοκιμασει τι προτεινουν....
Και ας δοκιμασει να τους στειλει ενα μειλ αν τα πιο κατω ειναι δικα τους......
Οποιος μπλεκει με τα πιτουρα τον τρων οι κοτες
Απλος, λιτος και κατανοητος...!! Χαχαχαχα! Το επιασα παντως το νοημα φιλε μου και πανω κατω αυτο ζητησα απ την αρχη. Σε υπερευχαριστω οπως και ολα τα αλλα παιδια που προσφερθηκαν να βοηθησουν!Έστω και αν δεν ήταν,θα ωφελούσε να δηλώνονται στον επεξεργαστή ως τέτοια,ούτως ώστε να μην υφίστανται πολλαπλές παρασιτικές πηγές απόκρισης για τις κατώτατες οκτάβες.
Κρίνοντας σκόπιμο να μην ανακατευθεί ο υποφαινόμενος με τον οπτικοακουστικό...πόνο διαφορετικών χρηστών,δίδεται στο πρωταρχικό ερώτημα μια απάντηση γενικής φύσης και χρήσης:
Το ρυθμιστικό φάσης στο sub μπορεί να εφαρμόζει επιπλέον χρονική καθυστέρηση κατά την εκπομπή από την υποβαθύφωνη μονάδα σε σχέση με την ηχητική εκπομπή από τα κύρια ηχεία.Αυτή η ιδιότητα σημαίνει ότι η μετάβαση σε τιμές διαφορετικές από την τιμή 0 (ή ΄΄Normal΄΄) οδηγεί μονάχα σε μεγαλύτερο διάστημα καθυστέρησης και ουδέποτε σε προπορεία της εκπομπής σε σχέση προς τα κύρια ηχεία.
Κάτι τέτοιο μπορεί ν'αποβαίνει χρήσιμο στην προσπάθεια του χρήστη να ταυτιστούν στο βέλτιστο δυνατό βαθμό οι εκπεμπόμενες κυματομορφές μεταξύ κύριων ηχείων και υποβαθυφώνου στο επιλεγμένο σημείο διαχωρισμού συχνοτήτων (κρος).Μια φασική σύμπτωση όμως δεν συνεπάγεται ότι το όλο σύστημα θα είναι χρονικώς ευθυγραμμισμένο,αφού μπορεί αυτή να συνδέεται με υποβαθύφωνη εκπομπή καθυστερούμενη κατά μια ολόκληρη περίοδο (360 μοίρες).
Ένα ρυθμιστικό που λαμβάνει μονάχα δύο τιμές (0 & 180 μοίρες) δεν διαθέτει επαρκή ευελιξία,αφού προσφέρει μονάχα δυνατότητα καθυστέρησης κατά μια ημιπερίοδο του σήματος.Ικανοποιητική μέθοδος ακροαματικής διερεύνησης για τη φασική προσέγγιση των επιμέρους εκπομπών συνίσταται στη διαπίστωση σε ποια θέση το μπάσο ακούγεται πιο στακάτο κατά την αναπαραγωγή από το σύστημα αρχείου περιέχοντος καθαρό τόνο με συχνότητα ίση προς την τιμή της επιλεγείσας συχνότητας κρος.
Κρίνεται ωφέλιιμο στις συνήθεις εφαρμογές με πολυκάναλους επεξεργαστές να αφήνεται ο διακόπτης στη θέση 0,προκειμένου να μην υποβάλλεται το σήμα σε επιπρόσθετη και άχρηστη χρονική καθυστέρηση από τον ενσωματωμένο επεξεργαστή του ίδιου του sub.
Έστω και αν διαθέτουμε τον πλέον ΄΄βαρβάτο΄΄ πολυκάναλο ψηφιακό επεξεργαστή,κρίνεται σκόπιμο να φροντίσουμε πρώτα απ'όλα για μια βέλτιστη χωροταξική διευθέτηση των επιμέρους μονάδων,ούτως ώστε να μην επιβαρύνουμε τη λειτουργία του εκάστοτε λογισμικού,επιβάλλοντας κιόλας επιπλέον διάστημα αδράνειας (latency) κατά την διαχείριση του σήματος,φαινόμενο επιζήμιο για τον πλήρη συγχρονισμό ήχου-εικόνας σε οπτικοακουστικές εφαρμογές.
Χρήσιμη μεθοδολογία γενικής φύσης -ιδίως απουσία βαρβάτων πολυκαναλικών επεξεργαστών- είναι η ενσωμάτωση μονάδας ή ζεύγους από υποβαθύφωνες μονάδες τοποθετημένες αρκετά κοντινότερα στη θέση ακρόασης σε σχέση με τα κύρια ηχεία και με προδιαγραφές πολύ ανώτερες από εκείνες που θα υπαγόρευε ο όγκος του χώρου ακρόασης.Χάρη σε αυτό θα μπορούσε ν'αναπληρωθεί το απωλεσθέν κέρδος στάθμης εξαιτίας απομάκρυνσης από τα όρια του δωματίου. Εφόσον ο διακόπτης φάσης στα sub διέθετε πιο ευέλικτο εύρος επιλογογών από μια αντιστροφή φάσης μονάχα,θα μπορούσε ο χρήστης να αντισταθμίσει την αρχική προπορεία των υποβαθυφώνων με τη χρήση του διακόπτη.
Μία σημείωση: Φυσική μετακίνηση του ή των σαμπ προς τη θέση ακρόασης ενδείκνυται όταν δε θα εμφανιστούν ακυρώσεις από γειτονικό τοίχο (SBIR) λόγω της απομάκρυνσης από τον μπροστινό τοίχο ή από στάσιμο κύμα. Όταν εξασφαλίζονται τα παραπάνω και το σαμπ είναι γομαράκι, το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό γιατί εκτός της χρον. ευθυγράμμισης ο ακροατής λαμβάνει περισσότερο άμεσο ήχο από το σαμπ που είναι κοντά του. Βλέπε athens mastering. Απαραίτητες οι μετρήσεις ή/και οι υπολογισμοί.Έστω και αν δεν ήταν,θα ωφελούσε να δηλώνονται στον επεξεργαστή ως τέτοια,ούτως ώστε να μην υφίστανται πολλαπλές παρασιτικές πηγές απόκρισης για τις κατώτατες οκτάβες.
Κρίνοντας σκόπιμο να μην ανακατευθεί ο υποφαινόμενος με τον οπτικοακουστικό...πόνο διαφορετικών χρηστών,δίδεται στο πρωταρχικό ερώτημα μια απάντηση γενικής φύσης και χρήσης:
Το ρυθμιστικό φάσης στο sub μπορεί να εφαρμόζει επιπλέον χρονική καθυστέρηση κατά την εκπομπή από την υποβαθύφωνη μονάδα σε σχέση με την ηχητική εκπομπή από τα κύρια ηχεία.Αυτή η ιδιότητα σημαίνει ότι η μετάβαση σε τιμές διαφορετικές από την τιμή 0 (ή ΄΄Normal΄΄) οδηγεί μονάχα σε μεγαλύτερο διάστημα καθυστέρησης και ουδέποτε σε προπορεία της εκπομπής σε σχέση προς τα κύρια ηχεία.
Κάτι τέτοιο μπορεί ν'αποβαίνει χρήσιμο στην προσπάθεια του χρήστη να ταυτιστούν στο βέλτιστο δυνατό βαθμό οι εκπεμπόμενες κυματομορφές μεταξύ κύριων ηχείων και υποβαθυφώνου στο επιλεγμένο σημείο διαχωρισμού συχνοτήτων (κρος).Μια φασική σύμπτωση όμως δεν συνεπάγεται ότι το όλο σύστημα θα είναι χρονικώς ευθυγραμμισμένο,αφού μπορεί αυτή να συνδέεται με υποβαθύφωνη εκπομπή καθυστερούμενη κατά μια ολόκληρη περίοδο (360 μοίρες).
Ένα ρυθμιστικό που λαμβάνει μονάχα δύο τιμές (0 & 180 μοίρες) δεν διαθέτει επαρκή ευελιξία,αφού προσφέρει μονάχα δυνατότητα καθυστέρησης κατά μια ημιπερίοδο του σήματος.Ικανοποιητική μέθοδος ακροαματικής διερεύνησης για τη φασική προσέγγιση των επιμέρους εκπομπών συνίσταται στη διαπίστωση σε ποια θέση το μπάσο ακούγεται πιο στακάτο κατά την αναπαραγωγή από το σύστημα αρχείου περιέχοντος καθαρό τόνο με συχνότητα ίση προς την τιμή της επιλεγείσας συχνότητας κρος.
Κρίνεται ωφέλιιμο στις συνήθεις εφαρμογές με πολυκάναλους επεξεργαστές να αφήνεται ο διακόπτης στη θέση 0,προκειμένου να μην υποβάλλεται το σήμα σε επιπρόσθετη και άχρηστη χρονική καθυστέρηση από τον ενσωματωμένο επεξεργαστή του ίδιου του sub.
Έστω και αν διαθέτουμε τον πλέον ΄΄βαρβάτο΄΄ πολυκάναλο ψηφιακό επεξεργαστή,κρίνεται σκόπιμο να φροντίσουμε πρώτα απ'όλα για μια βέλτιστη χωροταξική διευθέτηση των επιμέρους μονάδων,ούτως ώστε να μην επιβαρύνουμε τη λειτουργία του εκάστοτε λογισμικού,επιβάλλοντας κιόλας επιπλέον διάστημα αδράνειας (latency) κατά την διαχείριση του σήματος,φαινόμενο επιζήμιο για τον πλήρη συγχρονισμό ήχου-εικόνας σε οπτικοακουστικές εφαρμογές.
Χρήσιμη μεθοδολογία γενικής φύσης -ιδίως απουσία βαρβάτων πολυκαναλικών επεξεργαστών- είναι η ενσωμάτωση μονάδας ή ζεύγους από υποβαθύφωνες μονάδες τοποθετημένες αρκετά κοντινότερα στη θέση ακρόασης σε σχέση με τα κύρια ηχεία και με προδιαγραφές πολύ ανώτερες από εκείνες που θα υπαγόρευε ο όγκος του χώρου ακρόασης.Χάρη σε αυτό θα μπορούσε ν'αναπληρωθεί το απωλεσθέν κέρδος στάθμης εξαιτίας απομάκρυνσης από τα όρια του δωματίου. Εφόσον ο διακόπτης φάσης στα sub διέθετε πιο ευέλικτο εύρος επιλογογών από μια αντιστροφή φάσης μονάχα,θα μπορούσε ο χρήστης να αντισταθμίσει την αρχική προπορεία των υποβαθυφώνων με τη χρήση του διακόπτη.
Έστω και αν δεν ήταν,θα ωφελούσε να δηλώνονται στον επεξεργαστή ως τέτοια,ούτως ώστε να μην υφίστανται πολλαπλές παρασιτικές πηγές απόκρισης για τις κατώτατες οκτάβες.
Κρίνοντας σκόπιμο να μην ανακατευθεί ο υποφαινόμενος με τον οπτικοακουστικό...πόνο διαφορετικών χρηστών,δίδεται στο πρωταρχικό ερώτημα μια απάντηση γενικής φύσης και χρήσης:
Το ρυθμιστικό φάσης στο sub μπορεί να εφαρμόζει επιπλέον χρονική καθυστέρηση κατά την εκπομπή από την υποβαθύφωνη μονάδα σε σχέση με την ηχητική εκπομπή από τα κύρια ηχεία.Αυτή η ιδιότητα σημαίνει ότι η μετάβαση σε τιμές διαφορετικές από την τιμή 0 (ή ΄΄Normal΄΄) οδηγεί μονάχα σε μεγαλύτερο διάστημα καθυστέρησης και ουδέποτε σε προπορεία της εκπομπής σε σχέση προς τα κύρια ηχεία.
Κάτι τέτοιο μπορεί ν'αποβαίνει χρήσιμο στην προσπάθεια του χρήστη να ταυτιστούν στο βέλτιστο δυνατό βαθμό οι εκπεμπόμενες κυματομορφές μεταξύ κύριων ηχείων και υποβαθυφώνου στο επιλεγμένο σημείο διαχωρισμού συχνοτήτων (κρος).Μια φασική σύμπτωση όμως δεν συνεπάγεται ότι το όλο σύστημα θα είναι χρονικώς ευθυγραμμισμένο,αφού μπορεί αυτή να συνδέεται με υποβαθύφωνη εκπομπή καθυστερούμενη κατά μια ολόκληρη περίοδο (360 μοίρες).
Ένα ρυθμιστικό που λαμβάνει μονάχα δύο τιμές (0 & 180 μοίρες) δεν διαθέτει επαρκή ευελιξία,αφού προσφέρει μονάχα δυνατότητα καθυστέρησης κατά μια ημιπερίοδο του σήματος.Ικανοποιητική μέθοδος ακροαματικής διερεύνησης για τη φασική προσέγγιση των επιμέρους εκπομπών συνίσταται στη διαπίστωση σε ποια θέση το μπάσο ακούγεται πιο στακάτο κατά την αναπαραγωγή από το σύστημα αρχείου περιέχοντος καθαρό τόνο με συχνότητα ίση προς την τιμή της επιλεγείσας συχνότητας κρος.
Κρίνεται ωφέλιιμο στις συνήθεις εφαρμογές με πολυκάναλους επεξεργαστές να αφήνεται ο διακόπτης στη θέση 0,προκειμένου να μην υποβάλλεται το σήμα σε επιπρόσθετη και άχρηστη χρονική καθυστέρηση από τον ενσωματωμένο επεξεργαστή του ίδιου του sub.
Έστω και αν διαθέτουμε τον πλέον ΄΄βαρβάτο΄΄ πολυκάναλο ψηφιακό επεξεργαστή,κρίνεται σκόπιμο να φροντίσουμε πρώτα απ'όλα για μια βέλτιστη χωροταξική διευθέτηση των επιμέρους μονάδων,ούτως ώστε να μην επιβαρύνουμε τη λειτουργία του εκάστοτε λογισμικού,επιβάλλοντας κιόλας επιπλέον διάστημα αδράνειας (latency) κατά την διαχείριση του σήματος,φαινόμενο επιζήμιο για τον πλήρη συγχρονισμό ήχου-εικόνας σε οπτικοακουστικές εφαρμογές.
Χρήσιμη μεθοδολογία γενικής φύσης -ιδίως απουσία βαρβάτων πολυκαναλικών επεξεργαστών- είναι η ενσωμάτωση μονάδας ή ζεύγους από υποβαθύφωνες μονάδες τοποθετημένες αρκετά κοντινότερα στη θέση ακρόασης σε σχέση με τα κύρια ηχεία και με προδιαγραφές πολύ ανώτερες από εκείνες που θα υπαγόρευε ο όγκος του χώρου ακρόασης.Χάρη σε αυτό θα μπορούσε ν'αναπληρωθεί το απωλεσθέν κέρδος στάθμης εξαιτίας απομάκρυνσης από τα όρια του δωματίου. Εφόσον ο διακόπτης φάσης στα sub διέθετε πιο ευέλικτο εύρος επιλογογών από μια αντιστροφή φάσης μονάχα,θα μπορούσε ο χρήστης να αντισταθμίσει την αρχική προπορεία των υποβαθυφώνων με τη χρήση του διακόπτη.
Σε ανάλογο συμπέρασμα αποσκοπούσε η παρατήρηση περί απουσίας επεξεργαστών...Για φαντάσου λοιπόν μια άκρως...ερασιτεχνική διευθέτηση όπου η θέση ακρόασης,οι αποστάσεις των sub από τοιχωματικά όρια όπως και το σημείο κρος θα είχαν οριστεί -κατόπιν απλών μαθηματικών υπολογισμών φυσικά- κατά τρόπον ώστε οι προκύπτουσες ακυρώσεις ν'αντιστάθμιζαν περιττή ενέργεια εξαιτίας ρυθμών συντονισμού δεδομένου δωματίου στις κατώτατες οκτάβες.
Είχα ο ίδιος την ευκαιρία να την εφαρμόσω σ'έναν χώρο του οποίου η συμπεριφορά στις χαμηλές οκτάβες τον καθιστούσε ανυπόφορο και για την απόδοση στις ανώτερες -μολονότι δεν είχε εγγενές πρόβλημα στις δεύτερες- ενώ ο άμεσα ενδιαφερόμενος κάτοικος/ακροατής ήταν παράλληλα ανένδοτος ως προς οιεσδήποτε αισθητικές παρεμβάσεις από διατάξεις ακουστικής φροντίδας.
Για την τελική παρατήρηση ως προς τις καθυστερήσεις 360 μοιρών και πολλαπλάσια αυτών,παρατηρείται ότι τέτοια φαινόμενα θα γίνονταν μέχρι και...αρεστά για την απόδοση στις χαμηλές σε αρκετές περιπτώσεις ακροατών αναλόγως του προγράμματος,αρκεί να μη προέκυπταν συμπτώσεις με ρυθμούς συντονισμού και ανεπάρκειες στη διαχείριση ενέργειας κατά την οδήγηση των κύριων ηχείων.
To ίδιο το...κοτοreference ορίζει ως σημείο ακροαματικής αναφοράς τη σύγκριση αποκλειστικά επί της συχνότητας κρος.Κρατάμε κιόλας υπόψιν το γεγονός ότι η ηχηρότητα (loudness) δεδομένου σήματος συναρτάται μεταξύ άλλων και με τη χρονική διάρκεια αυτού.
Επειδή ημείς οι κοινοί θνητοί ασχολούμαστε εδώ με κοινούς οικιακούς χώρους έχοντες κοινά συνήθη ελαττώματα,στην προσπάθεια να εντάξουμε εντός τους τα κοινά συστήματα με πλήθος υποβαθύφωνων μονάδων που δεν ξεπερνά τις δύο,οφείλουμε ως καλά παλικάρια να βρίσκουμε εναλλακτικά μονοπάτια πέραν των...κοινών και να μη γινόμαστε...μαλλιά-κουβάρια με κοτεc -τιμής ένεκεν για τον πάλαι ποτέ αφορισμό από τον Zizik
Μία σημείωση: Φυσική μετακίνηση του ή των σαμπ προς τη θέση ακρόασης ενδείκνυται όταν δε θα εμφανιστούν ακυρώσεις από γειτονικό τοίχο (SBIR) λόγω της απομάκρυνσης από τον μπροστινό τοίχο ή από στάσιμο κύμα. Όταν εξασφαλίζονται τα παραπάνω και το σαμπ είναι γομαράκι, το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό γιατί εκτός της χρον. ευθυγράμμισης ο ακροατής λαμβάνει περισσότερο άμεσο ήχο από το σαμπ που είναι κοντά του. Βλέπε athens mastering. Απαραίτητες οι μετρήσεις ή/και οι υπολογισμοί.
Πιο ασφαλής λύση για πιο...ερασιτεχνικές εφαρμογές είναι η τοποθέτηση του ή των σαμπ σε γωνία ώστε να υπάρχουν οι λιγότερες δυνατές ακυρώσεις και κατόπιν eq και alignment από τον AVR με dsp. Σε αυτή την περίπτωση δεν είναι απαραίτητοι υπολογισμοί. Και όπως λέει και ο Μπρούνο στο βιντεάκι που ανέβασε πρόσφατα ο Περαστικός, έτσι έχουμε και ψευδο-π (τοποθέτηση σε γωνία) ή 2π (τοποθέτηση σε τοίχο) εκπομπή.
Για ακόμη πιο ερασιτεχνικές εφαρμογές, αρκεί η ρύθμιση φάσης. Πάω στοίχημα ότι ελάχιστοι μπορούν να διακρίνούν μεταξύ ενός χρ. ευθυγραμμισμένου σαμπ και ενός σαμπ που παίζει με λίγα πολλαπλάσια των 360 μοιρών καθυστέρηση. Εγώ πάντως δεν μπορώ.
Αντικειμενικός σκοπός σε μια τυπική πολυκάναλη διάταξη είναι να καταφτάνουν οι συνιστώσες του σήματος απ'όλα τα επιμέρους ηχεία την ίδια χρονική στιγμή στη ζώνη ακρόασης.Επομένως ο επεξεργαστής οφείλει να εφαρμόζει τις μικρότερες τιμές χρονικής καθυστέρησης (delay) στα πιο απομακρυσμένα ως προς τη ζώνη ακρόασης ηχεία,ούτως ώστε να ταυτίζονται οι αφίξεις του εκπεμπόμενου σήματος στην επιλεγείσα θέση ακρόασης.Εξαιρέσεις λ.χ αποτελούν εναλλακτικές επιλογές στο πρόγραμμα του πολυκάναλου DSP που θα απέδιδαν κατόπιν σχεδιασμού χωρικές πληροφορίες με κάποιες καθυστερήσεις σε περιφερικά ηχεία της διάταξης, προκειμένου να προσδώσουν ψευδαίσθηση μεγάλων συναυλιακών χώρων στους οικιακούς ακροατές..
Αλλα νομιζω οτι αυτα αναφερει και ο μπουτιας ανωθεν...
Αληθεια στο σαμπ προπορεια δε θελουμε συνηθως? Οταν ο av ρυθμιζει αποστασεις απλα προσθετει delays ομως επειδη αυτα προσθετονται σε ολα τα ηχεια , αυτα που εχουν τα λιγοτερα δεν ειναι ουσιαστικα και προπορευομενα των υπολοιπων?
Σε 3 υποψηφιες θεσεις ο av , μου εβγαλε την ιδανικοτερη -οτι και εαν δοκιμασα ηταν μετρημενα χειροτερο-και ηταν ολες προπορειες.
Πολυαγαπημένε argi,είναι τιμή του υποφαινομένου να συμπληρώνει κολοσσούς των οπτικοακουστικών εφαρμογών, ιδίως άμα ο ίδιος δεν έχει ίδιον κέρδος από μια τέτοια πράξη.καλους εμφιαλωμενους οινους μπουτακια......εβγαλες το thx και το audyssey λαθος....
αληθεια τι προιοντα κατασκευαζεις εσυ ?
ξυλινογλωσσικα ? γιατι με τον πολυκαναλο λες απλα οτι θες ...με ενα τροπο χιλιοπαιγμενο...
αλλαξε κασσετα και ξαναλα.......
καλωδια σε τι ? στην τοστιερα ? (δεν αλλαζει)....tea ειπα τωρα......γιατι τα δικα μου πανω 2 χρονια που τα απεταξαμην........και πλεον...ειναι ελευθερο πουλι....κανω την γιογκα μου και γελαω με αυτους που κυνηγανε την ουρα τους..ή προσπαθουν να δειξουν στους αλλους πως το κανουνΑντικειμενικός σκοπός σε μια τυπική πολυκάναλη διάταξη είναι να καταφτάνουν οι συνιστώσες του σήματος απ'όλα τα επιμέρους ηχεία την ίδια χρονική στιγμή στη ζώνη ακρόασης.Επομένως ο επεξεργαστής οφείλει να εφαρμόζει τις μικρότερες τιμές χρονικής καθυστέρησης (delay) στα πιο απομακρυσμένα ως προς τη ζώνη ακρόασης ηχεία,ούτως ώστε να ταυτίζονται οι αφίξεις του εκπεμπόμενου σήματος στην επιλεγείσα θέση ακρόασης.Εξαιρέσεις λ.χ αποτελούν εναλλακτικές επιλογές στο πρόγραμμα του πολυκάναλου DSP που θα απέδιδαν κατόπιν σχεδιασμού χωρικές πληροφορίες με κάποιες καθυστερήσεις σε περιφερικά ηχεία της διάταξης, προκειμένου να προσδώσουν ψευδαίσθηση μεγάλων συναυλιακών χώρων στους οικιακούς ακροατές.
Μεγαλύτερη επεξεργαστική διαδικασία (ισοσταθμίσεις-delays) επιφέρει επιβάρυνση κατά τη λειτουργία δεδομένου λογισμικού αυξάνοντας τις πιθανότητες αποκλίσεων,αφού στους κοινούς οικιακούς χώρους μπορούν να υπεισέλθουν διάφοροι αστάθμητοι -και αδιόρθωτοι- παράγοντες.Γι αυτό και πρωταρχικό μέλημα οφείλει να είναι η βέλτιστη χρονική ευθυγράμμιση για τα επιμέρους ηχεία μέσω φυσικής τοποθέτησης αυτών ως προς τη θέση ακρόασης προτού ν'ανοίξει ο χρήστης τις πόρτες στην αντισταθμιστική επεξεργασία σήματος.
Και όσοι αμφισβητούν ακόμα,ας αναλογιστούν ποια θα ήταν η βέλτιστη τοποθέτηση για ηχεία που θα διέθεταν ήδη ενσωματωμένη δική τους υποβαθύφωνη μονάδα (Definitive Technology,GoldenEar,κ.α.)
Πολυαγαπημένε argi,είναι τιμή του υποφαινομένου να συμπληρώνει κολοσσούς των οπτικοακουστικών εφαρμογών, ιδίως άμα ο ίδιος δεν έχει ίδιον κέρδος από μια τέτοια πράξη.
Έχεις λοιπόν από εμένα το ελεύθερο να αλλάξεις -ως...αδιόρθωτος- πάντα όσα...καλώδια θέλεις προτού να επανέλθεις επί οιουδήποτε καίριου ζητήματος σχετικού με οικιακό κινηματογράφο.
Στα 80 το εχω κι εγω και η θεση του ειναι αριστερα απο τη θεση ακροασης στην ιδια ευθειαΠάλι κόμπο δέθηκες Αργύρη?
Δηλαδή αν το Σάμπ τοποθετηθεί κοντά στη θέση ακρόασης εφόσον δεν έχουμε ακυρώσεις κλπ .. Είναι καλύτερα?
Γιατί οταν το ειχα έτσι απλά το άκουγα..δηλωνε τη θέση του κ με χάλαγε..
Στα 100_120 Hz συγγνώμη αλλά Εγώ το άκουγα κ το έδειχνα..
Στα 80 ίσως όχι
Και περιπου στο 1,5 μετρο, αντε 2 το πολυΣτα 80 το εχω κι εγω και η θεση του ειναι αριστερα απο τη θεση ακροασης στην ιδια ευθεια